در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Css فارسی

در ادامه آموزش های کاربردی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، ۲ جزوه برتر و عالی را برای یادگیری سریع css گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برای شروع از صفر و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سی اس اس (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی جعبه انعطاف پذیر در CSS3 به زبان ساده

جعبه انعطاف پذیر در CSS3 یا flexbox (فلکس باکس) یک مدل جدید برای ساخت انعطاف پذیرتر از طراحی رابط کاربری است. شناخت مدل طراحی Flex جعبه انعطاف پذیر، که معمولاً با عنوان flexbox، به آن اشاره می شود، یک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Overflow در CSS به زبان ساده

ویژگی Overflow برای زمانی که محتوای عنصر از جعبه عنصر سرریز شود (اندازه نباشد)، واکنش نشان می دهد. کنترل محتوای سر ریز شده ممکن است شرایطی پیش آید که محتوای یک عنصر از ابعاد جعبه بزرگتر شود. به عنوان ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش سبک بندی متن در CSS به زبان ساده

ویژگی های متن در CSS به شما امکان می دهد چندین سبک مانند رنگ، تراز، فاصله، آرایش، تبدیل نوع حروف و … را به راحتی برای متن تعریف کنید. قالب بندی متن با CSS CSS برای تعریف سبک های متن چندین ویژگی دارد. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تراز یا تنظیم در CSS به زبان ساده

CSS دارای چندین ویژگی است که می تواند برای تراز کردن عناصر در صفحات وب از آن ها استفاده شود. تراز متن متن در داخل عناصر بلوکی را می توان با تنظیم ویژگی text-align تراز کرد. مثال h1 { text-align: cent..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش شناوری در css به زبان ساده

ویژگی float در css تعیین می کند که یک جعبه باید شناور باشد یا نه. عناصر شناور با CSS می توانید عناصر را در سمت چپ یا راست شناور کنید، اما فقط روی عناصری اعمال می شود که برای جعبه های آن ها، مقدار ویژگ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مرز (بوردر) در CSS به زبان ساده

حاشیه در اطراف padding و محتوای یک عنصر قرار می گیرد. ویژگی های حاشیه CSS ویژگی های حاشیه در CSS به شما امکان می دهد تا ناحیه مرزی برای جعبه تعریف کنید. برای حاشیه هم می توان سبک تعریف کرد، مانند: خط ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مرز یا بوردر در CSS3 به زبان ساده

با استفاده از CSS3 می توانید تصاویر را روی حاشیه های یا همان مرزهای یک عنصر اعمال کنید. نکته: در این متن حاشیه معادل بوردر یا مرز ترجمه گردیده است. استفاده از حاشیه ها در CSS3 CSS3 دو ویژگی جدید برای ..

1398/11/05 شنبه ادامه مطلب
آموزش margin در CSS به زبان ساده

margin ناحیه ای است در اطراف حاشیه عنصر که آن را از جعبه های عناصر دیگر جدا می کند. ویژگی های margin در CSS ویژگی های margin در CSS به شما امکان می دهد تا فاصله اطراف سمت های مختلف یک جعبه عنصر را تنظ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
شروع کار با سی اس اس

یک فایل CSS به سادگی یک فایل متنی ساده است که با پسوند css. ذخیره شده است. شروع کار با CSS در این آموزش یاد می گیرید که اضافه کردن اطلاعات سبک و قالب بندی به صفحات وب با استفاده از CSS چقدر آسان است. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش قوانین at در CSS3 به زبان ساده

در این بخش قوانین at را درCSS را شرح خواهیم داد. تعریف قوانین at با کلمه کلیدی ات سایگن (یک کاراکتر @) شروع می شود و بلافاصله پس از آن یک شناسه قرار می گیرد و شامل هر چیزی است تا سیمی کالون بعدی (؛) ی..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت برای ارائه (تصویری با مثال)

تفاوتی نمی کند که بخواهید پاورپوینتی برای ارائه پایان نامه، کنفرانس یا یک ارائه ساده درسی بسازید. مهم این است که بصورت اصولی و گام به گام، پاورپوینتی بسازید که بتواند حرف و فکر شما را بهتر به مخاطبان ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اکسل، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
31 درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی آزمون ICDL، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ (تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی اکسل، در اینجا بطور کامل، نحوه نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ را آموزش می دهیم. در واقع یکی از قدرتمندترین قابلیت ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ ، قابلیت محاس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دان..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ورد با 40 درس رایگان (فیلم فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های جذاب نرم افزار word، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، 40 درس آموزش ورد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده ..

1402/08/21 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ورد، نحوه تبدیل فایل ها به پی دی اف و ویرایش آنها در ورد را به شما آموزش می دهیم. فایل PDF فایلی است که بر روی هر کامپیوتری قابل مشاهده است. زمانی که می خواهید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
لیست 50 تا از کاربردی ترین فرمول های اکسل (توابع مهم)

با گسترش روز افزون علم ریاضیات و کاربرد های این رشته و فراوانی تعداد فرمول ها و پیچیده بودن بعضی از فر مول ها ، برای محاسبه دقیق این فرمول ها و جلو گیری از اشتباه از میتوان از نرم افزار  ( excel) استف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش رسم و ویرایش انواع شکل ها در نرم افزار ورد (فلش، بیضی و…)

در ادامه آموزش های جالب و کاربردی نرم افزار ورد، به شما نحوه کشیدن اشکال مختلف مثل فلش، بیضی، خط، نقطه چین و… را در نرم افزار ورد آموزش می دهیم. شما می توانید شکل های مختلفی را به متن خود که شامل فلش ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت جدولهای زیبا و ویرایش آنها در ورد (به زبان ساده)

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار آفیس ورد، در این پست به شما نحوه ساخت جداول و ویرایش آنها را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می دهیم. یک جدول، شبکه ای سلول مانند است که در ردیف ها و ستون..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
60 کلید میانبر کاربردی نرم افزار Word + دانلود pdf رایگان

کلید های میانبر یا شورتکات ها(shortcut) تاثیر بسیاری در افزایش سرعت کار شما خصوصا در مواقع فراموشی مسیر یک دستور دارند. به این کلیدهای میان بر اصطلاحا cheat sheet یا برگه تقلب هم گفته می شود که حتی در..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ جزوه آموزش برنامه نویسی آر+ فیلم ها

در ادامه آموزش های کاربردی زبان برنامه نویسی آر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم...

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش برنامه نویسی R و RStudio در ۴۰ دقیقه! (برای مبتدیان)

R یک نرم افزار منبع باز و رایگان زبان برنامه نویسی است که در سال ۱۹۹۵ در دانشگاه اوکلند به عنوان محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک تولید شده است. در این مطلب در قالب چند صفحه که توسط خود این دانشگاه م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نمودارهای خطی در زبان برنامه نویسی آر

یک نمودار خطی؛ نموداری است که یک سری از نقاط را با رسم پاره خطهایی بین آنها به هم وصل می کند. این نقاط معمولاً بر اساس یکی از مختصات آنها (معمولاً مختصات x) مرتب می شوند. نمودارهای خطی معمولاً در تعیی..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای R به زبان ساده

یک متغیر، فضای نام گذاری شده ای برای ما فراهم می آورد که در آن می توانیم برنامه های مان را بنویسیم. یک متغیر در R- را می توان در یک وکتور یا گروهی از وکتورها ذخیره سازی نمود یا می توان آنها را به صورت..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش انواع داده ها در برنامه نویسی با R

عموماً، هنگام برنامه نویسی در هر زبانی؛ شما باید از انواع متغیرها استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات متفاوت را ذخیره سازی نمایید. متغیرها خود به تنهایی؛ چیزی نیستند اما بخش هایی از حافظه را اشغال می کنند..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودارهای جعبه ای در زبان برنامه نویسی آر 

نمودارهای جعبه ای؛ معیاری از چگونگی توزیع داده ها در یک مجموعه داده می باشد. از نمودار مجموعه داده را به سه تا یک چهارم تقسیم می کند. این نمودار نشان دهنده مینیمم، ماکزیمم، میانه، اولین چارک و سومین چ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودار دایره ای در زبان برنامه نویسی R

در زبان برنامه نویسی R تعدادی کتابخانه برای ایجاد چارت ها و نمودارها دارد. یک نمودار دایره ای؛ ارائه ای از مقادیر مختلف است که به صورت قطاع دایره با رنگ های مختلف نشان داده می شوند. نام این قطاع ها با..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
بسته ها (پکیج ها) در زبان برنامه نویسی R

بسته های R یک مجموعه از توابع R هستند؛ که با داده های نمونه و کد مطابقت دارند. آنها تحت یک دایرکتوری به نام “library” (کتابخانه) در محیط R ذخیره شده اند. به صورت پیشفرض در طول نصب، R یک مجموعه از بسته..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در برنامه نویسی R

یک تابع؛ مجموعه ای از دستورات است که برای انجام یک وظیفه ی خاص؛ در کنار هم سازماندهی شده اند. زبان برنامه نویسی R تعداد زیادی تابع داخلی دارد و کاربر می تواند توابع خود را نیز ایجاد کند. در زبان برنام..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیمات محیط محلی در برنامه نویسی آر

اگر هنوز هم می خواهید محیط خودتان را برای برنامه نویسی R تنظیم کنید؛ می توانید از آموزش زیر پیروی کنید. نصب ویندوز شما می توانید نصب کننده ی ویندوز R را از R-3.2.2 برای ویندوز (۳۲/۶۴ بیت) دانلود کرده ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ۴ ترفند مفید و جالب در RStudio

نکاتی که در ادامه بیان می کنیم دستورات و میانبرهای ساده و مفیدی هستند که واقعاً به بهره وری کاربران کمک می کنند. ۱-پکیج rstudioapi هنگام استفاده از Rstudio، پکیج rstudioapi اطلاعات زیادی در مورد sessi..

1399/07/06 یکشنبه ادامه مطلب
نمودارهای پراکندگی (اسکتر) در زبان برنامه نویسی آر

نمودارهای پراکندگی، نشان دهنده نقطه های زیادی هستند که در مختصات کارتزین رسم شده اند. هر نقطه نشان دهنده مقادیر دو متغیر است. یک متغیر را روی محور x ها و یک متغیر دیگر را روی محور y ها نشان می دهد. نم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد Revit Architecture (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت معماری، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت های مختلف، ۱۸ درس کاربردی آموزش رویت معماری مقدماتی تا پیشرفته را ب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد رویت استراکچر به زبان فارسی (10 درس رایگان)

این درس در ادامه آموزش های نرم افزار رویت است با این تفاوت که اینجا با مهندسان تاسیسات سرو کار داریم! درواقع 10 درس رایگان آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی را که از همکارانم در فراموزتریدی در آپارات ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نورپردازی، متریال و رندر در نرم افزار رویت معماری (زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در قالب ۴ فیلم زبان فارسی، نحوه نورپردازی فضای داخلی و خارجی، همچنین متریال دهی، و رندرینگ در نرم افزار رویت معماری را به طور کامل به شما یاد خواهیم داد. ۱- ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود جدیدترین و بهترین کتاب رایگان آموزش رویت MEP

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در این پست سعی بر این است که با آوردن pdf جدید نرم افزار رویت به زبان فارسی کمکی در جهت یادگیری این نرم افزار کاربردی داشته باشیم. ۱- مقدمه بیش از یک دهه در ..

1399/12/21 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود ۵۰ تا از کاربردی ترین آبجکت (فمیلی) های رویت معماری

فمیلی های آماده و کاربردی ساختمانی برای رفع نیاز بسیاری از کاربران نرم افزار رویت معماری نقشی اساسی ایفا می کنند. هدف از ایجاد و ساخت این آبجکت ها استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
خرید اینترنتی 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش رویت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، امروز دو تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش رویت معماری (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها م..

1400/10/21 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی به کمک Revit Architecture

حتما بسیاری از شما معماران عزیز با نرم افزار رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) و ویژگی های فوق العاده آن آشنا هستید. در این نوشته نحوه سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی را بعنوان نمونه به شما آموزش می د..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ساخت و اضافه کردن لوله های تاسیسات ساختمان در Revit MEP

در ادامه سری آموزش های نرم افزار رویت، در قسمت قبل از این برنامه ی آموزشی؛ ما مسیرهای ارتباطی را به وسیله ی لوله ها ایجاد کردیم و سپس وسایل و تجهیزات را به آن ها مرتبط ساختیم. این بار می خواهیم تجهیزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی با اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم مهم نرم افزار Revit Architecture

نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار رویت آرشیتکچر هم در حال توسعه است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید نرم افزار Revit معماری را بصورت اصولی یاد بگیرید. باور کنید که اگر بصورت پایه ای با اصطلاحات و مفاهیم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی نحوه ساخت کف ساختمان در نرم افزار Revit Architecture

در این پست به شما (که احتمالا یک معمار یا مهندس عمران هستید!) آموزش می دهیم که چگونه بصورت اصولی کار کفسازی یا طراحی کف ساختمان در نرم افزار رویت آرشیتکچر را انجام دهید. اگر این فایل های آموزشی را از ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معتبرترین موسسات برگزار کننده کلاس رویت معماری و عمران

در رشته معماری نرم افزارهای متعدد آموزشی وجود دارد که به متخصصان در طراحی هرچه بهتر پلان ساختمان یاری می رساند. در بین تمام این نرم افزارها و برنامه ها نرم افزار رویت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی و مدیریت سیستم های تاسیساتی در Revit MEP

تا این جا یاد گرفته ایم(قسمت قبلی آموزش) که چه گونه فایل نقشه های معماری را در رویت مپ ایمپورت یا وارد کنیم.  و یا اینکه با راهنمای استفاده از Revit MEP؛ نحوه جایگذاری اجزای مختلف پروژه ساختمانی آشنا ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
7 بهترین سایت آنلاین افزایش کیفیت عکس (هوش مصنوعی)

ابزار هایی که به کمک هوش مصنوعی (AI) کیفیت عکس را بالا می ‌برند، بهترین گزینه برای بهبود تصاویر و تغییر اندازه آن ها هستند. ما امروزه در جهانی پر از عکس ‌های دیجیتال زندگی می ‌کنیم و آمار نشان می ‌دهد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)

در این مطلب ساده ترین روشهای فشرده سازی ویدیو (کم کردن حجم بدون تغییر در اندازه یا کیفیت) به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده ..

1402/05/21 شنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل فرمت تصاویر به یکدیگر (png به jpg و jpeg و …)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای تبدیل فرمت های مختلف تص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
یادگیری حسابداری با 26 درس رایگان+ جزوه PDF

حسابداری در واقع یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. حسابداری برای این است که افرا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
11 بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای حسابداران پیش می آید همین است که از بین این همه نرم افزار حسابداری، بهترین آنها کدام است و نقاط قوت و ضعف هر کدام از این نرم افزارها چیست؟ در این مطلب با کمک تجربه چند..

1403/01/20 دوشنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل ویدیو به فایل صوتی (همان استخراج صدا از ویدیو)

در این مطلب ساده ترین روشهای تبدیل  ویدیو به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده اند و بهترین و ساده ترین متدهای موجود می باشند. ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
6 روش کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت (آنلاین گوشی ویندوز)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای کم کردن حجم تصاویر بدون..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد صحیح در سی شارپ

رایانه ها و اعداد برای راه اندازی هر پروژه ای، دست به دست هم می دهند، بنابراین هنگام برنامه نویسی، اغلب خودتان را در حالی پیدا می کنید که با اعداد به اشکال مختلف کار می کنید. یکی از رایج ترین انواع دا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کار کردن با لیست ها در سی شارپ

سی شارپ کلاس های متنوعی برای کار کردن با لیست ها دارد. آنها رابط IList را پیاده سازی می کنند و محبوب ترین پیاده سازی، لیست جنریک است که اغلب از آن به عنوان List یاد می شود. T نوع اشیاء موجود در لیست ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ثابت ها (کلیدواژه const) در سی شارپ به زبان ساده

تا کنون بحث زیادی درباره متغیرها انجام داده ایم و نیز نحوه نام گذاری آنها را بررسی کرده ایم؛ متغیرها همیشه می توانند تغییر کنند. در نقطه مقابل متغیرها؛ ثابت ها قرار دارند که در سی شارپ با کلید واژه co..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در سی شارپ

یک تابع که به شما اجازه می دهد که یک قسمت از کد را به صورت یک بسته درآورده و آن را از بخش های دیگر کد خودتان فراخوانی کنید. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که بخواهید یک بخش از کد را از چندین موقعی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توضیح برنامه ی سلام دنیا در سی شارپ

در فصل قبل ، در اولین برنامه #C ما سعی کردیم که متنی را برای کنسول بنویسیم. برای دیدن پیشرفت واقعی برنامه، ما در مورد خطوط کدنویسی، به جزئیات بیشتر ورود نکرده ایم ، بنابراین این فصل؛ توضیحی برای کد مث..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید