5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

اساطیر زبان

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنها بهم می ریزد یا با کاراکتر های عجیب و غریبی نمایش داده می شود . ما در این مطلب با معرفی 5 روش آسان برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد بدون نیاز به نرم افزار سعی می کنیم این مشکل شما را حل نماییم .

3 نکته مهم در زمینه تبدیل PDF به ورد

  • نکته مهم ۱: اگر فایل PDF شما به صورت عکس بی کیفیت باشد و نه تکست، هیچ راهی برای تبدیل آن به متن یا همان فایل ورد وجود ندارد. از این بابت مطمئن باشید و فقط باید آن را تایپ کرد. اما اگر تکست هست و کیفیت قابل قبولی دارد می توان با هر کدام از روشهای زیر (فرقی نمیکند) آن را تبدیل به ورد کرد.
  • نکته مهم ۲: اگر بعد از تبدیل به ورد، حروف به هم ریخته باشند به دلیل کیفیت پایین نوشته یا حالت تصویری PDF است و باز هم هیچ راهی جز تایپ نخواهید داشت. روشهای گفته شده در زیر کاملا تست شده و بهترین روشهای موجود می باشند. از این بابت مطمئن باشید.
  • نکته مهم 3: دقت کنید فقط ابزارهایی قادر به تبدیل پی دی اف به ورد هستند که از تکنولوژی OCR با پشتیبانی از زبان فارسی بهره مند باشند (کلا دو سه نرم افزار موجود هست) که در این مطلب معرفی شده اند.

روش ۱: با مرورگر گوگل کروم (برای ویندوز و مک)

۱- اگر مرورگر گوگل کروم را نصب ندارید از اینجا دانلود و نصب کنید. اگر هم دارید به گام ۲ بروید.

۲- گوگل کروم را باز کنید و فایل PDF فارسی مورد نظر را به درون گوگل کروم بِکِشید.

۳- الان می توان به سادگی متن فارسی را انتخاب و در فایل WORD کپی نمود (متن را انتخاب، کلیک راست کنید و بعد کپی را انتخاب نمایید و توی ورد Paste کنید). متن فارسی بدون هیچگونه مشکل و یا بهم ریختگی در نمایش کاراکترها کپی می شود و فقط با ویرایش جزئی مانند مرتب نمودن سطور یا پیوسته کردن متن در بعضی جاهای منقطع و افزودن فونت و سایز دلخواه، می توان یک فایل PDF فارسی ۱۰ صفحه ای شامل تعداد زیادی عدد و نوشته را بدون به هم ریختگی و هرگونه مشکلی در کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه در فایل WORD کپی نمود. (اگر به هم ریخت قسمت آخر مطلب را بخوانید یا روش های زیر را نیز امتحان کنید)

از دست ندهید: 3 روش کاهش 10 برابری حجم عکس بدون افت کیفیت!

روش ۲: توسط سایت های آنلاین (برای گوشی و ویندوز)

یکی دیگر از روشهایی که نیاز به نرم افزار ندارد استفاده از سرویس های آنلاین است سرویس های آنلاین زیادی هستند که با استفاده از آنها می توانید فایلهای PDF را به Word تبدیل کنید. همه این سرویسها مراحل مشابهی را انجام می دهند که ابتدا باید فایل مورد نظرتون را آپلود کنید،فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و پروسه را آغاز کنید. در ادامه تنها کافی است فایل تولید شده را دانلود کنید:

website-icon-18   وب سایت PDF2GO: از معدود وبسایت هایی که از تکنولوژی OCR استفاده می کند. از قسمت Choose file پی دی اف تان را بار گزاری کنید. اما قبل از اینکه دکمه Start را بزنید، کمی پایین تر قسمت Source language of your file گزینه  Arabic را انتخاب کنید و سپس Start را بزنید.

website-icon-18Eboo.ir (بهترین سایت فارسی در این زمینه): این یک وبسایت فارسی ست که به تازگی راه اندازی شده و برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد مناسب است. روند انجام کار با آن هم بسیار ساده است. فقط پی دی اف خود را از قسمت انتخاب فایل ها انتخاب کنید و آن را به ورد تبدیل کنید. برای دسترسی به برخی خدمات سایت نیز باید هزینه اندکی پرداخت نمایید.

website-icon-18   وب سایت Smallpdf: کافی است از قسمت Choose file پی دی اف مدنظرتان را بارگزاری کنید و سپس آن را دانلود کنید بهمین راحتی! این سایت از معدود سایت هایی ست که از PDF های زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

website-icon-18    Online2 pdf: برای استفاده از این وب سایت کافی است که از دکمه Select files فایل های خود را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی convert to گزینه فایل ورد را انتخاب کنید و Convert را کلیک کنید.

حتما ببینید: 3 روش کاهش حجم ویدیو/فیلم تا 10 برابر بدون کاهش کیفیت

روش ۳: با کمک خود Word (برای ویندوز)

اگر ورد روی سیستم تان نصب است کافی ست از قسمت بالا سمت چپ روی منوی Files کلیک کنید (یا اینکه همزمان دکمه های o و کنترل کیبورد را فشار دهید). سپس فایل Pdf خود را انتخاب نمایید  (با کمک گزینه browse) و Ok کنید تا فایل PDF شما به صورت ورد باز شود. به همین راحتی! بعد هر تغییراتی خواستید روی آن بدهید و آن را به هر صورتی که می خواهید ذخیره نمایید.

یا اینکه خیلی راحت مانند تصویر زیر، روی فایل پی دی اف خود کلیک راست کنید و Open with را انتخاب کرده و Word را انتخاب نمایید تا با برنامه ورد باز شود و به راحتی شروع به ویرایش کنید، بعد هم که کار تمام شد، آن را ذخیره کنید:

با کمک خود Word

در ادامه پیشنهاد میشود: آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

روش 4: با کمک گوگل درایو (دقیق ترین روش- اگر روشهای بالا جواب نداد)- هم ویندوز هم گوشی

گوگل درایو قدرتمندترین برنامه تبدیل پی دی اف یا عکس به متن را دارد که از زبان فارسی به بهترین شکل پشتیبانی می کند. روش انجام کار هم این است که فقط فایل پی دی اف را داخل گوگل درایو بکشید تا خود به خود آن را به متن تبدیل کند. برای این کار فقط به یک اکانت گوگل نیاز دارید (جیمیل). مانند ویدیوی زیر:

یک مطلب جذاب دیگه: 4 روش تبدیل عکس به متن

روش 5: یک اپلیکیشن عالی (آپدیت 2022)- فقط گوشی اندروید و آیفون

بلاخره بعد از چندین ماه جستجو و تست اپلیکیشن های مختلف، یک اپلیکیشن عالی به نام Tap Scanner که هم ورد و هم عکس رو تبدیل به متن می کنه (اون هم با پشتیبانی عالی از زبان فارسی) پیدا کردم 🙂

یه اپلیکیشن زیبا که کار اصلی ش اسکن مدارک و تصاویر هست. شما می تونید متن ها یا جزوه یا کتاب هایی که پرینت شده ن رو با این اپ اسکن کنید، بعد همونجا به متن (ورد) تبدیل کنید. بیش از 100 صفحه هم باهاش تست کردم و جواب داد. این برنامه علاوه بر اسکن و تبدیل عکس و پی دی اف به متن، ویرایش فایل های پی دی اف رو هم به راحتی انجام میده در قالب یک برنامه زیبا و جذاب!

یک اپلیکیشن عالی (آپدیت 2022)- فقط گوشی اندروید و آیفون

روش کار: مانند تصویر بالا از سمت چپ، ابتدا برنامه را نصب و باز کنید. بعد روی گزینه All tools کلیک و فایل پی دی اف را با کمک import pdf در گوشی انتخاب کنید. می بینید که در تصویر شماره 3، همه صفحات پی دی اف نمایش داده می شوند. می توانید همه صفحات را انتخاب کنید یا بعضی از صفحات را برای تبدیل به ورد انتخاب کنید. وقتی صفحات انتخاب بشن، با صفحه شماره 4 مواجه می شین که فقط کافیه img to txt رو لمس کنید.

نکته بسیار مهم: برای استفاده از قابلیت OCR یعنی تبدیل عکس و پی دی اف فارسی به متن یا ورد، حتما باید موقع استفاده از این اپلیکیشن ها، وی پی ان خود را روشن کنید تا قابلیت به درستی کار کند، زیرا این قابلیت نیاز به اتصال به سرویس ابری خود برنامه دارد و این سرویس ها آی پی های ایران را مسدود کرده اند!

به همین راحتی پی دی اف یا عکس (همین روش برای عکس هم قابل پیاده کردنه!) تبدیل به متن شد. حالا در مرحله آخر فقط باید گزینه اشتراک گذار یا شیر کردن رو بزنید و میتونید در تلگرام، ورد گوشی یا هر جایی که دوست دارین ذخیره ش کنید!

یه ترفند کاربردی دیگه: اضافه کردن متن یا زیرنویس به ویدیو

یه اپلیکیشن عالی دیگه: دقت کنید اخیرا برنامه Vflat گوشی هم که کارش اسکن هست در زمینه تبدیل عکس و پی دی اف به ورد برای زبان فارسی خوب عمل کرده و اگر روش بالا رو دوست نداشتین یا بهم ریخته تحویل داد، این اپلیکیشن رو هم تست کنید (دانلود از سایت مایکت دانلود از بازار)

اگر متن باز هم به هم ریخته بود

ممکن است کلمات متن با اینکه آنها را در ورد کپی کرده اید جابجا باشند یا کشیده و نامرتب باشند. در این موارد کافی ست کل متن را انتخاب کنید و سپس با روشن و خاموش کردن دو گزینه زیر (راست به چپ و جاستیفای) در ورد، به احتمال زیاد متن تان مرتب خواهد شد:

گزینه های راست به چپ و جاستیفای ورد

نکته قابل توجه: شایان ذکر است که اغلب فایلهای pdf هنگام ترجمه به word بهم می ریزند و قابلیت خواندن ندارند و با هیچ برنامه ای نمی توان آنها را ویرایش نمود. در این صورت تنها راه، تایپ کردن آن می باشد و وقت خودتان را برای تبدیل آنها به ورد تلف نکنید چون راه حلی جز این وجود ندارد! شما می توانید با ثبت نظرات و سوالات خود با ما همراه باشید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

216 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام و احترام

    بسیار بسیار متشکرم از راهنمایی دقیق و فیلم آموزشی از طریق فیلم آموزشی مؤفق شدم. البته طرق دیگر و برخی سایت ها که معرفی شده بود رو سر زدم برای متون فارسی متن حرف به حرف و تقطیع تبدیل شد.

    پاسخ
  • هیلی خیلی ممنون واقعا راه حل هاتون عالی بود .

    پاسخ
    • عالی بود ..ممنون از راهنمایی تون

      پاسخ
      • سید حسین سعادت میر قدیم
        بهمن 13, 1401 10:15 ب.ظ

        تشکر مطالبت برای پروژه نوشتن برام خیلی کاربردی بود . ممنون. ممنون . ممنون . هرچند که امید ها م کمه . 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻👁️👁️🚨🚨🚨🚨🚨🚨🙌🙌🙌🙌👍💥💥💥💥💥👀👀👀👀🤥🤥🤥🤥🤥❤️❤️❤️

        پاسخ
  • میثم رضوانی
    مهر 8, 1397 10:48 ب.ظ

    با درود فراوان ، در روش اول جداول به هم میریزند
    برای تبدیل جداول در pdf به word چه پیشنهادی دارید؟
    سپاس از شما

    پاسخ
  • واقعا عالی بود سپاس از شما

    پاسخ
  • علی جوکار
    آبان 25, 1397 9:54 ق.ظ

    سلام ضمن تشکر. بنظرم قسمت های اول و دوم قابل استفاده و بهره برداری نبود. ولی قسمت سوم به دلیل مصور بودن بود. البته اگر صداهم داشت بسیار مفید تر بود.

    پاسخ
  • سلام
    بسیار ممنونم
    من حدود یک ساعت رو یک نرم افزار کار کردم که در آخر هم موفق به تبدیل به ورد نشدم
    و با سایت هایی که معرفی کردین مشکلم حل شد
    بسیار ممنووونم

    پاسخ
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    آذر 13, 1397 3:03 ب.ظ

    عالی بود تشکر

    پاسخ
    • سجاد رفیعی
      دی 5, 1400 11:19 ق.ظ

      سلام ممنون از سایت خوبتون
      میخواستم خدمتون عرض کنم که راه ساده تری هم در اندروید وجود دارد
      به راحتی بارفتن به مدیریت فایل، فایل مورد نظر خودمون رو انتخاب میکنیم بعد روی تغییر نام کلید میکنیم و قسمتی که.pdf نوشته شده است را پاک میکنیم و.docx را وارد میکنیم

      پاسخ
  • با سلام و احترام
    از راه حل هایتان صمیمانه ممنون و متشکرم . خیلی خیلی عالی بود . بازم ممنونم. خداخیرتان دهد….

    پاسخ
  • واقعا ممنون .خیلی خیلی ممنون.خیلی کارم جلو افتاد

    پاسخ
  • سارا زنگنه
    آذر 26, 1397 8:28 ق.ظ

    خدا از اسمون براتون طلا و برکت بباره. عالی بود .

    پاسخ
  • عالی ییییییییییییییییییییییییییییی دست تون درد نکنه

    پاسخ
  • راه حل بهتری هم وجود داره حتی برای فایل هایی که به صورت عکس هستن( البته با کیفیت مناسب) ، میتونید نرم افزار Adobe PDF Pro رو نصب کنید و از قسمت Edit PDF تغییرات لازم رو در اون اعمال کنید یا متن رو کپی کنید داخل فایل ورد.

    پاسخ
  • ممنون از سایت های خوبی که معرفی کردین به خصوص سایت https://online2pdf.com/ بدون ذره ای بهم ریختگی فایل رو تبدیل کرد.

    پاسخ
  • سلام من با راهکاری که نشون دادین(گذینه ۲)فایل پی دی اف دانلود کردم
    ولی نمیدونم کجا ذخیره شده هر چی میگردم پیدا نمیکنم

    پاسخ
    • سلام من با فیلمی که گذاشتید مرحله به مرحله رفتم فایلم رو باز کرد ولی یه لحظه دستم خورد اومدم بیرون الان پیداش نمیکنم؟؟؟😭😭😭😭

      پاسخ
  • واقعا عالی بود دست گلتون درد نکنه

    پاسخ
  • واقعا عالی بود خدا خیرتون بده

    پاسخ
  • سلام
    جدیدا من از سایت https://pdf2doc.com استفاده میکنم. به راحتی یک پایان نامه فارسی را برام به خروجی doc داد. واقعا عالی بود. بدون خطا!! ایرانی که نیستند، هرکی که هستند خدا بیامرزه پدر مادرشونو… البته باید واسه پی دی اف های قفل شده هم امتحان کنم. البته فایل های(PDFهای) قفل شده رو همونطور که دوستمون گفتند، رو تبدیل نمیکنه…

    پاسخ
    • بدبخت اون کسی که نشسته اون پایان نامه رو با خون دل نوشته شما اومدی مفتی استفاده می‌کنی

      پاسخ
  • با هر سه مرحله امتحان کردم. مشکلم حل نشد.

    پاسخ
  • راه حلتان خیلی عالی بو متشکرم

    پاسخ
  • من که یه پی دی اف قفل شدست هر کار میکنم نمیشه به ورد تبدیلش کرد تقریبا ۴ تا نرم افزار هم واسش دانلود کردم بازم نمیشه دهنم سرویس شده لطفا دوستان اگه کسی بلده راهنمایی کنه ۴۰۰ صفحست چجوری تایپ کنم

    پاسخ
    • چجوری حلش کردی میشه راه حلتو ب منم بدی منم گیر افتادم

      پاسخ
      • عبداارحمن
        خرداد 26, 1400 5:16 ق.ظ

        یه کلام عالی بود انجام دادم شد

        پاسخ
      • سلام، اگر pdf شما قابل تبدیل نیست. اون رو به عکس تبدیل کنید. مثلا اگر 10 صفحه است میشه 10 تا عکس.
        بعد از به گوگل داک بروید و عکس هاتون رو اونجا آپلود کنید. سپس یکی یکی عکس ها رو کلیک راست کرده و گزینه «باز کردن با …» ؛ گزینه «سندنگار google» رو انتخاب کنید. یک صفحه جدید باز میشه که عکس رو همراه با متن قابل ویرایش به شما میده. فقط یه مقدار شاید نیاز به اصلاح متن داشته باشه. و اگر کیفیت عکس خوب نباشه و یا متن به صورت موجدار باشه (مثل وقتی که از یک کتاب به حالت موجدار عکس می گیرند)، کار ویرایش متن طول می کشه (خروجی خوبی نداره) و بهتره که متن تایپ بشه.

        پاسخ
    • نازنین حسین زاده
      بهمن 14, 1400 9:28 ق.ظ

      خیلی راحت میتونی با سایت ایبو بدون بهم ریختگی تبدیل کنی .
      یه مبلغ خیلی ناچیزی ازت درخواست میکنه ولی خروجیش بی نظیره به نظرم
      آدرس سایتش هم : eboo.ir
      واسه دانشگاه امسالم من بیشتر از 20 تا سایت و نرم افزار تست کردم ولی هیچکدوم مثل ایبو نیست.

      پاسخ
  • با گوگل داک هم می شود

    پاسخ
  • این را بایک کلیک راست و باز کردن pdf با کروم قابل انجامه نیاز به این همه مرحله رفتن و جذاب سازی نیست!!

    پاسخ
  • سلام . یه راه حل ساده تر
    ۱:باز کردن فایل پی دی اف با نرم افزار world در کامپیوتر( با گزینه ی open as)
    ۲: کلیک روی گزینه ی save as docx
    به همین راحتی بدون بهم ریختگی فونت فارسی نیازی به کپی پیست هم نیست

    پاسخ
  • عالی بود مطالبش بخصصوص سایتایی که معرفی کردین

    پاسخ
  • مرسی
    دمتون گرم

    پاسخ
  • سلام
    دومورد اول رو امتحان کردم ولی متاسفانه به هیچ وجه جواب نداد.فایلی که بشه با این روش تبدیل کرد رو میشه همون اول کپی کرد و تو ورد بردش. پس نیازی به این راهکار ها نیست.

    پاسخ
  • من هر ۳ روش و روش کاربران را امتحان کردم.اگر شما یک پی دی اف معمولی داشته باشید.یعنی یک فایل world ساده که به pdf تبدیل شده و برای شما فرستاده شده هر ۴ روش جواب میده اما من یک پایان نامه کامل از یک سایت گرفتم که هیچ کدوم از روش های بالا جواب نداد.احتمالا سایت پایان نامه یک کاری کرده که نشه تبدیلش کرد.سوال اینجاست:چطور یک فایل پی دی اف دستکاری شده رو به یک پی دی اف معمولی تبدیل کنیم؟؟

    پاسخ
  • سلام، من نرم افزاری infixpro را از اینترنت گرفتم و در مسیرfile/export/pageas/format فرمت text را word و تصویر را jpeg انتخاب کردم. نتیجه عالی بود و به راحتی فایل pdf وارد word شد.

    پاسخ
  • سلام من

    از سایت های خوبی که معرفی کردین به خصوص سایت https://online2pdf.com/ بدون ذره ای بهم ریختگی فایل رو تبدیل کرد.
    اگر کسی نتونست به ادرس ایمل من ارسال کنه براش انجام میدم

    پاسخ
  • عالی بود ممنون
    تیر 12, 1398 10:08 ب.ظ

    با تشکر از شما

    پاسخ
  • اصلانیان*****
    تیر 23, 1398 7:50 ق.ظ

    عالی بود ای ول داریدددددد

    پاسخ
  • دست شما درد نکنه.خیلی کمک کردین.ممنونم از شما

    پاسخ
  • روشی که برای من بهتر از بقیه جواب داده ، باز کردن فایل pdf با word هست.
    یعنی open with رو میزنی و با word بازش میکنی!

    پاسخ
  • عبدالله باری
    شهریور 5, 1398 6:48 ق.ظ

    سلام واقعا ممنونم از شما بابت زحماتی که بابت این مجموعه کشیدید
    همیشه موفق و پیروز باشید

    پاسخ
  • با سلام

    با هیچکدام از روشهای بالا نتوانستم فایل پی دی افی که دارم تبدیل کنم تنها نزم افزاری که توانست تا حدودی موفق ظاهر شود نرم افزار Readiris بود.

    پاسخ
  • دوستان دقت کنید بعضی از فایل های pdf بصورت عکس هستند و نمیشه با هیچ روشی متن رو کپی کرد!

    پاسخ
  • ليلا حاتمي
    آبان 15, 1398 8:36 ق.ظ

    دمتون گرم

    پاسخ
  • مرسی عالی بود

    پاسخ
  • خدا خیرتون بده سایت های خارجی و انلاینی که معرفی کردین (دومیش) واقعا بدرد خورد . نمی دونین چه قدر کارم گیر بود به لطف شما حل شد . مرسی

    پاسخ
  • سپاس فراوان از راهمایی شما عالی بود خیلی راحت کاری که می خواستم انجام شد – تشکر

    پاسخ
  • مررررررررررررررررررررررسی

    پاسخ
  • خیلی عالی بود ممنونم

    پاسخ
  • دستتون درد نکنه خیلی خیی تشکر بابت روش اول

    پاسخ
  • عاییییی عااااااالی بو دمتون گرم. اگه بدونین برا ترجمه pdf هام چقدر کارم راحت تر شد . خدا خیرتون بده

    پاسخ
  • با سپاس از راهنمایی خیلی خوب و مفید شما.

    پاسخ
  • سلام
    روش دوم تبدیل ازطریق سایت خوب بود.
    با تشکر

    پاسخ
  • خدا خیرتون بده خیلی به دردم خورد

    پاسخ
  • محمدکاظم امیری
    بهمن 1, 1398 2:40 ب.ظ

    بهترین سایت برای تبدیل پی دی اف به ورد با اختلاف سایت ایبو (eBoo.ir) بوده و هست
    خدا خیرشون بده همیشه هم آنلاین هستند و جوابگو هستند.
    هنوز نشده دست خالی از سایتشون برگردم .
    امیدوارم مزد زحمت هاشون رو به بهترین شکل بگیرن.
    https://www.eboo.ir/

    پاسخ
  • دمتون گرم
    بهمن 5, 1398 2:10 ب.ظ

    دمتون گرم

    پاسخ
  • بسیار عالی سپاس

    پاسخ
  • منم از سایت http://www.ilovepdf.com تونستم به راحتی فایلمو به ورد تبدیل کنم. خیلی عالی تبدیلش کرد حتما امتحانش کنید.

    پاسخ
  • دوست عزیز توی گوگل سرچ کنید تبدیل پی دی اف به word آنلاین اولین لینکی که میاد سایت ایبو (eBoo.ir) هست که این سیستم رو راه اندازی کرده . مطمینم مشکلتون حل میشه . من کافی نت دارم و این سیستم رو الان تقریبا یک سالی هست میشناسم و کلی باش تراکنش انجام دادم . فوق العادس مخصوصا پشتیبانیشون .
    فکر کنم از بچه های دانشگاه نوشیروانی بابل هستن و کارشون عالیه
    eBoo.ir

    پاسخ
    • سلام بله مطلب رو ویرایش کردیم و این وبسایت تست شد، به خوبی کار می کنه و بنابراین در مطلب معرفی شد. موفق باشید

      پاسخ
  • شما محشرین. نمیدونین چقدر به من کمک کردین! بی انداااااااااازه ازتون ممنونم. زبونم قاصره

    پاسخ
  • خیلی ممنون و سپاسگذار از پست خوب شما . خیلی به کارم اومد

    پاسخ
  • محمد سعید
    مهر 17, 1399 9:32 ق.ظ

    دمتون گرم خیلی ممنون فک نمیکردم بشه ولی شد.

    پاسخ
  • سلام اگر فایل pdf دارید ابتدا در سایت sejda.com تبدیل به عکس کنید و اونو بندازید توی گوگل درایو و تبدیل کنید به وورد به همین راحتی …همه مدل متن هم قابلیت این شکلی شدن را دارد

    پاسخ
  • کیمیا طالبی
    آبان 10, 1399 6:50 ق.ظ

    بهترین جا برای تبدیل پی دی اف های فارسی به ورد سایت ایبو هست با آدرس http://www.eBoo.ir
    همه ی نرم افزار ها رو نصب کردم ولی وقتی که ویراستاری ازم میگیره از خود تایپ بیشتره
    ولی این سایت و این شرکت با پشتیبانی فوق العادش بدون بهم ریختگی تحویلم دادن پایان نامم رو
    از شمام درخواست دارم بجای نرم افزار های خارجی ، از نخبگان داخلیمون حمایت کنید.

    پاسخ
  • باسلام و احترام
    آقا ممنون از راهنمائیتون.باهمون روش اول کارم انجام شد.

    پاسخ
  • آقا این روش کروم عالی بود دمتون گرم واقعا

    پاسخ
  • لایک دارین ، میخواستم مقاله خلاصه کنم خیلی کمکم کرد.!!!!!!!

    پاسخ
  • مرسی مطلبتون عالی و بدرد بخور بود

    پاسخ
  • هر سه روش را انتخاب کردم اما فقط این نمونه گرفتم:
    ب اضتجبثٝ افطاز و هٕ وٙیس تب ثب زٚؾتب ٚ آقٙبیب ک٘ب آٔٛظـ ضٚا٘کٙبذتی زض ثالیب ثؼس اظ ٚلٛع ثالیب ٚ حٛازث آؾیتظا ٚرٛز ٞطد ٚ ٔطد……

    پاسخ
  • خیلی خوب بود مخصوصا با خورد ورد امتحان کردم بدون بهم ریختگی در آمد مرسی که هستین

    پاسخ
  • سلام من فایل pdfدارم که با هر روشی رفتم پی ی اف به صورت عکس داخل ورد امد
    تصمیم گرفتم تایپش کنم فقط pdf من جمله بندی متن اش قاطی شده نرم افزاری میشناسید که متن رو داخل ورد تصحیح کنه

    پاسخ
  • سلام،فایلی که دارم اول رفته پاور پوینت بعدش پی دی اف به نظر شما چکار کنم؟

    پاسخ
  • واقعا عااااللی باروش سوم عااالی

    پاسخ
  • بسیار عالی و روان راهنمائی کردید و نتیجه هم داد .ممنون

    پاسخ
  • ابوالفضل
    بهمن 2, 1399 4:06 ب.ظ

    خیلی عالی ، ممنون از راه حلتون

    پاسخ
  • مرسی مرسی مرسیییییییییییییییییییییییییی!!!!!! خدا خیلی خیلی بهتون خیر و برکت بده یعنی منو نجات دادین!!

    پاسخ
  • خیرو دنیا و اخرت ببینی منو از کلی تایپ نجات دادی

    پاسخ
  • دمت گرم خیلی بکار من آمد
    شب امتحان درگیر ب.دم

    پاسخ
  • خیلی ممنونم واقعا راهنمایی شما درست و کاربردی بود. از روش سوم و از طریق خود word به راحتی متن فارسی باز شد.

    پاسخ
  • محمد ناصری
    اسفند 14, 1399 6:34 ق.ظ

    عالی بود واقعا ممنون دمت گرم و همیشه سلامت باشی

    پاسخ
  • عالی بود.ممنونم

    پاسخ
  • خیلی ممنونم واقعا عالی

    پاسخ
  • اگر فایلتان باز هم کپی نشد تو کروم، بالا سمت راست save as to pdf بزنید بعد از ذخیره شدن به صورت pdf حتما می تونین کپی کنین تو وورد و استفاده کنید

    پاسخ
  • از توضیحات و راهنمایی شما بسیار ممنونم

    پاسخ
  • تشکر از راهنمایی های مفید جنابعالی

    پاسخ
  • سلام
    واقعا خدا خیرتون بده. من برای نگارش کتابی که مطالبش پی دی اف بود کلی نشستم دست نویس یادداشت کردم تا بعدش تایپ کنم و چندین فایل دیگه برای دست نویس داشتم که خداروشکر سایت شمارو پیدا کردم و روش آخر از طریق خود ورد عالی که هیچ فوق العاده بودش.
    خدا خیرتون بده
    درسته از نصف بیشتر نوشته بودم اما کلی دیگه مونده بودش و هنوز مرحله تایپ مونده بودش که دیگه حله با این روش و کلی وقتم صرفه جویی میشه.

    پاسخ
  • بسیار ممنونم

    پاسخ
  • خیلی ممنون واقعا .

    پاسخ
  • سپاس فراوان خیلی عالی بود از سایت ایبو هم ممنون

    پاسخ
  • همان روش اول عالی بود . کروم جواب داد. خیلی عالی . واقعا ممنوم

    پاسخ
  • دم شما گرم با کروم راحت شدم مرسی

    پاسخ
  • سلام
    هر کس اکانت پرمیوم Smallpdf رو می خواد با کمترین قیمت براش انجام میدم

    پاسخ
  • با سایت ها میشه تبدیلش کرد اما اگر آخر رو Arabic بگیریم
    حروف پ گ ژ و چ رو نمیگیره و بهم ریخته اس .
    اگه راه حلی وجود داره؟
    بنوسید ممنون میشم.
    بازهم عالی و پرفکت بودن ممنون بابت زحمات شما .

    پاسخ
  • بسیار عالی
    متشکرم

    پاسخ
  • سلام من هر کار میکنم متن برای به شکل عربی نمایش داده میشود راه حل ندارد ممنون از شما

    پاسخ
  • واقعا عالی بود متشکرم

    پاسخ
  • دوست عزیز وقتی میفرمائید هیچ راهی برای تبدیل تصویر به متن و ورد نیست، بهتره یه مقدار در خصوص OCR تحقیق کنید بد نیست.

    پاسخ
  • عااااالی بود ممنون از کمک همه

    پاسخ
  • سلام ممنونم نشد . نمیدونم شاید مسیر رو درست نرفتم

    پاسخ
  • باسلام و تشکر از راهنماییتون. روش 3 عالی بود. البته کمی زمان میبره که باید صبر کرد. برای فایل 150 صفحه ای، حدود 5 دقیقه طول کشید تا فایل ورد باز شد. عالی بود

    پاسخ
  • آقا واقعا ممنون کارم راه افتاد خیلی مچکرم

    پاسخ
  • سلام من میخوام فایل پی دی اف رو کاری کنم ک قابل ویرایش باشه میتونم مدلای دیگه هم فایلی ک میخوام رو دانلود کنم CSV وHTML و اکسل کدوم برای ویرایش چند باره و استفاده مکرر بهتره
    میشه زودتر کمکم کنید مرسی مرسی

    پاسخ
  • دنبال نسخه اصلی برنامه ورد میگردم ولی پیداش نمیکنم و نمیدونم کدومه

    پاسخ
  • عالی بود ممنون از آموزش خوبتون

    پاسخ
  • بسیار خوب و مفید بود

    پاسخ
  • عالی بود- سپاس فراوان

    پاسخ
  • سلام من همه روش ها رو امتحان کردم هیچکدوم جواب نداد فایل قبلا word بوده بعد تبدیل به pdf شده ولی در هر مرحله فونت ها خراب میشن و قابل استفاده نیست نمیدونم دوستان واقعا انجام دادن یا نه

    پاسخ
  • با سلام و احترام
    نکته ۱ غلطه و میشه بوسیله گوگل درایو متن فارسی رو در عکس ها ، اسکن کرد و تایپ شده تحویل گرفت

    پاسخ
  • سلام برای من جواب نداد – فونتها بهم می ریخت

    پاسخ
  • سلام فایل اسکن شده ی پی دی اف رو تبدیل به ورد میکنم بهم ریخته میشه چیکار کنم؟؟

    پاسخ
  • عالی عالی عالی

    پاسخ
  • سلام خیلی خیلی ممنون بابت راهنمایتون کارم با وب سایتهای که معرفی کردین انجام شد

    پاسخ
  • دست شما درد نکنه.عالی بود

    پاسخ
  • سلام از مطالب ارایه شده تشکر میکنم از سایت ایبو استفاده کردم و راضی بودم

    پاسخ
  • بسیار بسیار ممنون از راهنماییتون

    پاسخ
  • ببخشید من مطالبی را ترجمه کردم . و حالا تبدیل به پی دی اف کردم . ولی از سمت چپ انجام شده . لطفا راهنماییم میکنید چکار کنم . درست بشه pdf ام سپاس

    پاسخ
  • عالی دم شما گرم

    پاسخ
  • سلام. وقتی که فایل در دو ستون نوشته میشه و ستون به ستون کپی نمیشه چیکار میشه کرد

    پاسخ
  • عالی بود ممنون

    پاسخ
  • بسیار عالی و کاربردی

    پاسخ
  • عالی بود مشکل منو حل کردبد درود

    پاسخ
  • پرویز خداخانی
    مهر 29, 1400 12:10 ق.ظ

    سلام
    سپاسگزارم ، سپاسگزارم ، سپاسگزارم.
    روش اول و سوم بسیار راحتر و امنتر است

    پاسخ
  • سلام من نتونستم فایل PDF را به WORD تبدیل کنم ممکنه راهنمایی کنید

    پاسخ
  • نشد که نشد با کروم و دو سایت معرفی شده انجام دادم با بهم ریختگی فونت مواجه شدم

    پاسخ
  • همه رو امتحان کردم فونت ها بهم میریزه

    پاسخ
  • سرباز ولایت
    آذر 2, 1400 11:49 ق.ظ

    سلام
    یک روش دیگه ای هم این هست که وقتی فایل pdf باز هست در بالای صفحه سمت چپ به روی Edit کلیک کرده و سپس گزینه ی select all رو زده(همه ی متن ابی میشود) سپس بر روی متن همزمان د وکلید ctrl و C را فشار داده تا متن کپی شده و سپس در در ورد یا تکست pasteنمیایید

    پاسخ
  • عالی. با سپاس از راهنمایی تون

    پاسخ
  • فیلم آموزشی تبدیل به ورد از طریق google docs بسیار عالی بود،ممنون

    پاسخ
  • احسنت بر شما، عاااالی بود

    پاسخ
  • سلام. یه راهی وجود دارد که شما می توانید هر فایل پی دی اف صرفنظر از کیفیتش را به ورد تبدیل کنید بدون اینکه کلمات بهم بریزند.
    ابتدا از از طریق سایت ilovepdf فایل مورد نظر را به عکس تبدیل کنید و سپس این فایل تصویری را داخل گوگل درایو اپلود کنید. حالا برروی هرتصویری که می خواهید کلیک راست کرده و گزینه open with>google docs را انتخاب کنید صفحه بالا تصویر صفحه و پایین ان نوشته های صفحه ظاهر می شوند که می توانید با کپی کردن انها به صفحه ورد منتقل کنید. یکم زمان بر هست ولی از نوشتن و تایپ کردن خیلی راحتر و سریعتر است

    پاسخ
  • سلام. ممنون میشم بفرمایید وقتی pdf به word تبدیل میشه اما حالت عکس داره و قابل ویرایش نیست، راهکاری هست یا خیر. روش سوم برای متون فارسی توی word قابل ویرایش هست، اما برای من بسیار بهم ریخته شد….

    پاسخ
  • روش عالی
    خیلی ممنون

    پاسخ
  • با سلام و تشکر بابت نکات عالی که ذکر کردین ؟
    نرم افزار PdfGrabber Pro رو هم امتحان کردین؟

    پاسخ
  • وب سایت PDF2GO و Smallpdf تکلنوژی OCR به نظر پریمیوم، بقیه رو نمیدونم من الان تست کردم التبه ثبت نام نکردم ولی دیدم نوشته بود پریمیوم

    پاسخ
  • روش اول عالی بود . یک دنیا سپاس. سه سوت انجام شد

    پاسخ
  • سلام. واقعاااا عالی بود. من همیشه بابت این کار هزینه پرداخت میکردم. آموزش شما حسابی کارمو راه انداخت. واقعا ممنون

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید ممنون از سایت مفیدتون
    من وقتی متن رو کپی paste میکنم تو وورد، کلماتش شبیه کلمه های عربی میشه ، با کسره و تشدید و اینا و خیای ام بهم میریزه اون روش paste special هم انجام دادم ولی جواب نداد ، میشه راهنمایی کنید . ممنونم

    پاسخ
  • mostafa kocholo
    بهمن 8, 1400 5:20 ب.ظ

    sسلام
    طوبی لکم
    خدا پدر مادرتونو بیامرزه

    پاسخ
  • ساناز رهنما
    بهمن 12, 1400 3:55 ق.ظ

    سلام وقت بخیر متاسفانه من موفق نشدم فایل پی دی اف ام رو به ورد تبدیل کنم شاید چون فایل من فارسی بود در تمامی سایت ها تبدیل انجام می شد اما خروجی کار یا به هم ریختگی عجیب و غریب فونت ها بود یا کدنویسی های صفحه . باز هم ممنون از راهنمایی شما

    پاسخ
  • ممنون از توضیحات
    نرم افزار تبدیل عکس به متن، خیلی خوب و بدون به هم ریختگی تبدیل میکنه

    پاسخ
  • واقعا ممنونم از راهنماییتون مشکل بزرگمون حل شد

    پاسخ
  • درب و پنجره
    اسفند 10, 1400 6:05 ق.ظ

    سلام من با لپ تاب کار میکنم واز طریق pdf باید فاکتور واس مشتری بفرستم روی pdf اسم فامیلی فارسی نمیتونم تایپ کنم نمیشه عدد یا انگلیسی باید تایپ کنم اگه میشه راهنمایی کنید ممنونم

    پاسخ
  • وار اولون 🌹🌹🌹

    پاسخ
  • سلام بسیار ممنون

    پاسخ
  • سلام
    وقتی فایل PDF تبدیل به فایل ورد و یا اکسل می شود اعداد تغییر می کند
    مثلا عدد 535500 میشه 595511
    یا 125900 میشه 0251111
    به نظرتون راه حلی دارد؟

    پاسخ
  • خیلی خیلی ممنون، چقدر با ویدیو راحت بود همه چی

    پاسخ
  • عالي بود خسته نباشيد خدا قوت

    پاسخ
  • بسیار عالی

    پاسخ
  • سلام
    واقعا ممنون بابت این همه اطلاعات رایگان.
    دم شما گرم
    شماها کی هستید؟
    بندگان مخلص خدا؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من یک مقاله دارم میخوام تبدیلش کنم به پاور یا ورد از این راهی که اموزش دادید رفتم اما مقاله من فازسی هست ووقتی که درست میکنم تزاین راهی که گفتید رفتم اما انگلیسی میشه

    پاسخ
  • صادق فهمیده
    اردیبهشت 27, 1401 6:30 ق.ظ

    سلام. مال من وقتی وقتی راست کلیک میکنم گذینه doc نداره. میشه راهنمایی کنید بایدچی کار کنم…

    پاسخ
  • قطعا به کارتون میاد
    https://tools.pdf24.org/en/ocr-pdf#s=1652770414822

    پاسخ
  • خیلی هم عالی از گوگل درایو استفاده کردم

    پاسخ
  • از راهنمایی تون بسیار سپاسگزارم

    پاسخ
  • فقط همون روش گوگل درایو برای من کار کرد

    پاسخ
  • آرش کاشانی
    خرداد 17, 1401 7:45 ق.ظ

    خدا امواتتون رو بیامرزه همیشه سلامت باشید خیلی ممنون

    پاسخ
  • واقعا از راهنمایی شما بسیار متشکرم. عااااالی بود.

    پاسخ
  • من هر چی میکنم pdf ام بصورت اعداد به هم ریخته میاد
    در یک سایت هم که شد زبانش عربی بود ومتنم را تغییر داده

    پاسخ
  • بسیار عالی خدا خیرتون بده

    پاسخ
  • ممنون از شما

    پاسخ
  • من بیشتر راه ها رو امتحان کردم عمدتا متن بهم میریزه..
    ولی سایت Eboo.ir عالی بود و اصلا بهم ریختگی نداشت

    پاسخ
  • تشکر بسیار عالی بود.

    پاسخ
  • سایت ایبو عالی بود

    پاسخ
  • مهرناز محرابی
    مرداد 24, 1401 7:38 ق.ظ

    ممنونم من از وب سایت PDF2GO استفاده کردم و خیلی کارآمد بود ممنونم واقعا

    پاسخ
  • سلام هرکاری میکنم با گوگل بازش کنم باز نمیشه

    پاسخ
  • سلام سایت ایرانی خوب بود کافی است کمی هزینه کنید .بهتر از تایپ است

    پاسخ
  • با سلام و احترام
    خیلی ممنون از زحمات شما اوکی شد

    پاسخ
  • سلام ، از راهنماییهایتان تشکر میکنم در مورد ( نکته مهم ۱: اگر فایل PDF شما به صورت عکس بی کیفیت باشد و نه تکست، هیچ راهی برای تبدیل آن به متن یا همان فایل ورد وجود ندارد. ) میخواستم عرض کنم با گوگل درایو تبدیل عکسهای نوشتاری نیز همانند روش PDFممکن است .

    پاسخ
  • من سوالی داشتم در خصوص جستجوی پیشرفته در فایل های pdf چیزی فراتر از گزینه Advance موجود در خود نرم افزار. سوالم اینه آیا امکان سرچ چند کلمه در یک یا چند فایل وجود دارد. واضح تر بگم من بازاریاب یک شرکت عمرانی هستم که روزانه اطلاعات مزایده و مناقصه در قالب چند فایل پی دی اف دریافت می کنم.

    این فایل های اطلاعاتی در حوزه های کاری من در کل کشور دارند. حالا من اگر بخوام بگم مناقصات و مزایده هایی سرچ انجام شده بر اساس کلمه “سمنان” و کلمه “تصفیه خانه” انجام بشه آیا راهی وجود دارد. یعنی اگر در سایر استان ها تصفیه خانه هست نمایش داده نشود.

    پاسخ
  • بسیار سپاسگزارم، خیلی به من کمک کردید با اینکه فایلم متن ریاضی بود ولی با smallpdf تا 70 درصد خوب تبدیل کرد و این کمک بزرگی بود.

    پاسخ
  • خیلی عالی و جامع توضیح دادید . تشکر

    پاسخ
  • سلام عالی بود ممنون خیر ببینید

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • وای عالی بود فکرش رو هم نمیکردم بشه تبدیل کنم به ورد خیلی خیلی ممنونم

    پاسخ
  • با سلام هیچ یک از روش برای متن pdf که خروجی یک نرم افزار هست کار ساز نبود اگر ممکن برای ایمکه گونه pdfها هم روشی پیشنهاد بدید

    پاسخ
  • سلام ممنون از مطلب کاربردی و دقیق تون
    کارم راه افتاد بدون هیچ هزینه ای

    پاسخ
  • سیدسرور رفعت
    اردیبهشت 26, 1402 7:03 ق.ظ

    خیلی عالی موفق باشید.

    پاسخ
  • سلام. ممنون از اینکه دانش تون رو به اشتراک گذاشتید. در زمان خیلی کمی تونستم مشکلم رو برطرف کنم. ممنون.

    پاسخ
  • متنی که میخوام تو ورد پیست کنم این شکلی میشه وقتی کپی میکنم تو هر جای دیگه هم پیست کردم همین شد.
    راهنمایی لطفا
    اٗ٤ ُٔبِت قبُٔ ؾٝ ثرف: پطٚغٜ ٔؿئّٝ ٤بث٣ فطز٢ ، پطٚغٜ ٔؿئّٝ ٤بث٣ ٌط٣ٞٚ ٚ ٕٞچٗ٥ٙ پطٚغٜ

    پاسخ
  • سلام خدا قوت مطالب سایت شما بسیار مفید و کارآمد هست خدا خیرتون بده کلی مشکل من برای تبدیل فایل را حل کرد . ممنون

    پاسخ
  • با تشکر از راهنمایی تان

    پاسخ
  • خیلی خوب و کامل و واضح و درست حسابی توضیح دادین، خدا قوت

    پاسخ
  • خیلی عالی بود ممنون

    پاسخ
  • کفایت الله نوری
    آبان 3, 1402 6:40 ب.ظ

    رهنمایی خوبی بود

    پاسخ
  • متاسفانه از چند روش رفتم بازهم متن بهم ریخته ….

    پاسخ
  • با سلام همه راهها رو امتحان کردم متاسفانه جواب نداد. این راههایی که گفتین برای متن های انگلیسی جواب می ده ولی برای فارسی نه

    پاسخ
  • علی اصغر کریمی
    دی 30, 1402 9:42 ق.ظ

    با سلام
    شکل هایی در ورد ترسیم شده است موقع تبدیل به پی دی اف نمایش داده نمی شود. از راهنمایی شما تشکر و قدردانی میشود. موفق باشید.

    پاسخ
  • عالی بود مرسی. تبدیل پی دی اف به ورد با خود نرم افزار ورد خیلی خوب بود. pdf2go امتحان کردم برای زبان فارسی حروف درهم و برهم شد.

    پاسخ
  • سلام. اقای حیدری عزیز دمت گرم امیدوارم همیشه سالم و پر انرژی باشید . من واقعاً از مطالب سايت شما بسیار یاد گرفتم . به لطف شما.. امیداورم همچنان پر انرژی بکارتان ادامه دهید

    پاسخ
  • سلام
    ای کاش اول متن آخر رو میخوندم ( شایان ذکر است که اغلب فایلهای pdf هنگام ترجمه به word بهم می ریزند و قابلیت خواندن ندارند و با هیچ برنامه ای نمی توان آنها را ویرایش نمود. در این صورت تنها راه، تایپ کردن آن می باشد و وقت خودتان را برای تبدیل آنها به ورد تلف نکنید چون راه حلی جز این وجود ندارد! شما می توانید با ثبت نظرات و سوالات خود با ما همراه باشید.)
    اینهمه وقت گذاشتم آخرش نشد . اگر متن آخر رو میخوندم الان تایپ کرده بودم و تموم شده بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست