icdl certificate

دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

اساطیر زبان

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دانلود رایگان قرار داده ایم. 

دقت کنید که این کتاب ها بیشتر جنبه تکمیلی برای یادگیری را دارند و برای یادگیری کامل و حرفه ای و سریع، نیاز است تا از بهترین نرم افزارهای آموزش ICDL استفاده کنید.

 


icdl

توی این پک فوق العاده،ICDL رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! ICDL مدرکش تو چنگته با این پک، شانس استخدام و موفقیتت با این پک 3 برابر میشه!


 

موارد کتاب و دانلود

  • مبانی کامپیوتر
  • سیستم عامل ویندوز
  • اینترنت و ایمیل
  • Word (صفحه آرایی)
  • Excel (مالی)
  • Access (مدیریت اطلاعات)
  • Power Point (ارائه مطالب)
  • و …

downloads-icon   دانلود پی دی اف آموزش مهارت های هفتگانه

همچنین این پست مهم را از دست ندهید! دانلود رایگان ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

77 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست