در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Georeference کردن تصاویر هوایی در GIS به زبان ساده

در آموزش ژئورفرنس کردن صفحات توپوگرافی و نقشه های اسکن شده (QGIS3)، ما فرآیند پایه ژئورفرنس یا زمین مرجع کردن در QGIS را پوشش خواهیم داد. این متد شامل خواندن مختصات از نقشه های اسکن شده و وارد کردن آن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود 6 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی جاوا

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ایم...

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی جاوا را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم..

1400/06/01 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش وراثت در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش شما با کمک مثال ، وراثت در جاوا را یاد خواهید گرفت. وراثت یکی از ویژگیهای اصلی OOP (برنامه نویسی شی گرا) است که به ما امکان می دهد کلاس جدیدی را از یک کلاس موجود تعریف کنیم. مثلا، class..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرها و انواع داده در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش با متغیرها ، نحوه تعریف آن ها و انواع مختلف داده های پشتیبانی شده توسط جاوا، آشنا می شوید. متغیرهای جاوا متغیر مکانی برای ذخیره داده ها در حافظه (محل ذخیره سازی) است. برای نشان دادن محل ذ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی و خروجی در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش روش های ساده نمایش خروجی و گرفتن ورودی از کاربر را یاد خواهید گرفت. خروجی جاوا به سادگی می توان از System.out.println () یا   System.out.print() System.out.printf() برای ارسال خروجی به خر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل متد های جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با متد های جاوا ، نحوه تعریف یک متد و استفاده از آن ها در برنامه با کمک مثال آشنا خواهید شد. متد چیست؟ در ریاضیات ، در مورد توابع مطالعه کرده اید. به عنوان مثال ، f (x) = x2 تابعی است که ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کلاس و اشیاء در جاوا (به زبان کاملا ساده)

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا (OOP) است. در این آموزش با شی گرایی و نحوه ایجاد کلاس و اشیاء دلخواه در برنامه آشنا می شوید. جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و این امکان را به شما می دهد تا با ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
چگونه یادگیری جاوا را شروع کنیم؟

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان ها و پلتفرم های برنامه نویسی است. پلتفرم محیطی است که به توسعه و اجرای برنامه های نوشته شده به هر زبان برنامه نویسی کمک می کند. جاوا سریع، قابل اعتماد و ایمن..

1400/06/01 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کلمه کلیدی super در جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با کلمه کلیدی super در جاوا با کمک مثال آشنا می شوید. کلمه کلیدی super در جاوا در زیر کلاس ها برای دسترسی به اعضای سوپر کلاس (ویژگی ها ، سازنده ها و متد ها) استفاده می شود. قبل از اینکه د..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کلید واژه ی this در جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با کلید واژه this در جاوا آشنا می شوید؛ چگونه و کجا استفاده شدن آن را با کمک مثال می آموزید. کلید واژه ی this در جاوا ، this به شی فعلی موجود در متد ها یا سازنده ها اشاره دارد. بیایید برا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش اصول اولیه آرایه ها در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد می گیرید که با آرایه ها در جاوا کار کنید; تعریف، مقدار دهی اولیه و دسترسی به عناصر با کمک مثال. آرایه ظرفی است که داده ها (مقادیر) از یک نوع واحد را در خود نگه می دارد. به عنوان مثال ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد اتوکد دوبعدی و سه بعدی (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش اتوکد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین..

1403/01/14 سه شنبه ادامه مطلب
برنامه اتوکد چیست؟ نسخه ها، کاربردها و 12 ترفند مفید

یادگیری اتوکد برای من از زمان دانشجویی آغاز شد. زمانی که برای اولین بار حتی اسمش را شنیدم. اگر آشنایی چندانی با اتوکد ندارید، باید بگویم (همانگونه که از نامش مشخص است)، نرم افزار مادر برای ترسیم در رش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
50 میانبر اصلی اتوکد+ 50 دستور کاربردی (اتوکد 2016 تا 2023)

حتی تصور این که شگفتی های اخیر معماری و مهندسی حافظه بدون نرم افزار اتوکد به وجود آمده اند، غیرممکن است. این روز ها تقریبا همه چیز با این نرم افزار که یکی از پرکاربردترین برنامه ها در بین معماران و طر..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش سریع اتوکد 2023

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد ، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۲ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار Autocad را برای دانلود..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات سه بعدی کردن ۳dmodeling در نرم افزار اتوکد (مهم و کاربردی)

اگر در مدلینگ اتوکد مشکل دارید حتما این پست را بخوانید! در این پست توضیح مختصری پیرامون کلیات سه بعدی کردن در نرم افزار اتوکد خواهیم داد. مدلسازی سه بعدی در AutoCAD شامل اشیای سه بعدی، صفحات، مش ها و ..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین ورژن اتوکد کدام است؟ بهمراه معرفی جدیدترین نسخه اتوکد

سوال بسیاری از کاربران این است که بهترین ورژن اتوکد کدام است تا آن را برای کار کردن انتخاب کنم؟ و اینکه جدیدترین نسخه موجود اتوکد در بازار کدام ورژن می باشد. در ادامه آموزش های کاربردی اتوکد، به این س..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین پکیج های خودآموز اتوکد معماری (مبتدی-پیشرفته)

در این پست می خواهیم ۳ تا از بهترین و جدیدترین بسته های نرم افزاری حاوی دی وی دی و سی دی های آموزش اتوکد بصورت خودآموز را به شما معرفی کنیم. این بسته ها، شما را در حد یک معلم خصوصی آموزش می دهند و مزی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه درست کردن block در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری آموزش های نرم افزار اتوکد، در این پست به شما یاد می دهیم که بلوک ها یا بلاک ها در اتوکد چیستند و چگونه می توان آنها را ساخت؟ در واقع بلاک ها در اتوکد یکی از ابزار بسیار کاربردی برای افزای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خرید 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش اتوکد (2023)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، امروز سه تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش اتوکد (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها موضوع ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴۰۰ آبجکت،مدل و بلاک آماده اتوکد معماری+عمران (کاربردی ترین ها)

بلوک ها، مدل ها و یا آبجکت های آماده اتوکد، کار شما را در طراحی بسیار سریع و آسان می کنند. در این پست، بیش از ۴۰۰ تای آنها شامل، مبلمان، درخت و پوشش گیاهی، اتومبیل، تجهیزات حمام، آشپزخانه و … که بسیار..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۵ درس آموزش کامل اتوکد الکتریکال رشته برق (فیلم فارسی)

در ادامه آموزشهای کاربردی اتوکد، در این پست ۱۵ درس کاربردی مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده و بصورت یکجا برای دانلود رایگان قرار دادیم. بعد از آن هم یک جزوه پی دی اف را برای ..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
2 مثال مدلسازی سه بعدی صنعتی در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد(بخش سه بعدی)، در این پست به شما نحوه مدل کردن یک قطعه را آموزش می دهیم. در واقع در این مقاله شما نحوه کار با دستورات مهمی همچون subtract, Extrude و ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت برای ارائه (تصویری با مثال)

تفاوتی نمی کند که بخواهید پاورپوینتی برای ارائه پایان نامه، کنفرانس یا یک ارائه ساده درسی بسازید. مهم این است که بصورت اصولی و گام به گام، پاورپوینتی بسازید که بتواند حرف و فکر شما را بهتر به مخاطبان ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اکسل، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
31 درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی آزمون ICDL، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ (تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی اکسل، در اینجا بطور کامل، نحوه نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ را آموزش می دهیم. در واقع یکی از قدرتمندترین قابلیت ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ ، قابلیت محاس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دان..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ورد با 40 درس رایگان (فیلم فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های جذاب نرم افزار word، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، 40 درس آموزش ورد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده ..

1402/08/21 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ورد، نحوه تبدیل فایل ها به پی دی اف و ویرایش آنها در ورد را به شما آموزش می دهیم. فایل PDF فایلی است که بر روی هر کامپیوتری قابل مشاهده است. زمانی که می خواهید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
لیست 50 تا از کاربردی ترین فرمول های اکسل (توابع مهم)

با گسترش روز افزون علم ریاضیات و کاربرد های این رشته و فراوانی تعداد فرمول ها و پیچیده بودن بعضی از فر مول ها ، برای محاسبه دقیق این فرمول ها و جلو گیری از اشتباه از میتوان از نرم افزار  ( excel) استف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش رسم و ویرایش انواع شکل ها در نرم افزار ورد (فلش، بیضی و…)

در ادامه آموزش های جالب و کاربردی نرم افزار ورد، به شما نحوه کشیدن اشکال مختلف مثل فلش، بیضی، خط، نقطه چین و… را در نرم افزار ورد آموزش می دهیم. شما می توانید شکل های مختلفی را به متن خود که شامل فلش ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت جدولهای زیبا و ویرایش آنها در ورد (به زبان ساده)

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار آفیس ورد، در این پست به شما نحوه ساخت جداول و ویرایش آنها را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می دهیم. یک جدول، شبکه ای سلول مانند است که در ردیف ها و ستون..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
60 کلید میانبر کاربردی نرم افزار Word + دانلود pdf رایگان

کلید های میانبر یا شورتکات ها(shortcut) تاثیر بسیاری در افزایش سرعت کار شما خصوصا در مواقع فراموشی مسیر یک دستور دارند. به این کلیدهای میان بر اصطلاحا cheat sheet یا برگه تقلب هم گفته می شود که حتی در..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار راینو، کاربردهایش و بهترین نسخه آن جهت یادگیری

به دنبال نرم افزارهای مدلسازی و طراحی جدید و خارق العاده هستید؟ جای مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله بصورت کامل شما را با نرم افزار قدرتمند راینو و کاربردهایش آشنا می کنیم. بعد از آن با نسخه ها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ کتاب و جزوه برتر آموزش راینو به زبان فارسی (Pdf رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این پست یک کتاب و یک جزوه کاربردی آموزش راینو را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. مباحث موجود در این کتاب ها عمدتا شامل مدل سازی، نورپردازی و رندر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی طلا و جواهرات (جواهرسازی) و بهترین روش انجام آن

طراحی جواهرات یکی از راه های جدید و پول ساز در ایران و خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. این کشورها برای طراحی،اخیرا متخصصان طراحی از ایران و ترکیه را جذب می کنند.در این پست به شما طراحی طلا و جوا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ فیلم آموزشی بسیار کاربردی و مهم برای یادگیری سریع تر راینو

در ادامه مقالات جذاب راینو، در این مقاله ۱۰ فیلم آموزشی بسیار مفید و کاربردی را برای یادگیری سریع تر راینو برای مشاهده و دانلود در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم شروع خوبی برای شما باشند. رشته ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معرفی و دانلود رایگان ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار راینو

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی و مفید نرم افزار راینو را به شما معرفی می کنیم و به همراه لینک دانلود رایگان و فیلم آموزش برای شما قرار می دهیم. Rhin..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات نرم افزار راینو برای افراد مبتدی (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی راینو، در این نوشته، کلیات نرم افزار راینو را برای شما که به تازگی شروع به یادگیری کرده اید آموزش می دهیم. در واقع هم با تاریخچه ای از راینو، هم با محیط کلی نرم افزار آشنا م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه نورپردازی روز و شب در نرم افزار راینو (تصویری)

در ادامه سری آموزش های جذاب راینو، به شما نحوه نورپردازی روز و شب را به شما آموزش خواهیم داد.اولین قدم برای ایجاد یک تصویر متقاعد کننده تنظیم نور صفحه است. اینجا چگونگی انجام این کار را با نرم افزار ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کاربردی برای تسلط و سرعت بیشتر در نرم افزار راینو

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۱ نکته کاربردی را برای تسلط بیشتر شما در کار با راینو آموزش می دهیم. این مهارت ها شامل میانبرها و روش های انجام سریع دستورات پرکاربرد نرم افزار را..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۲ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش راینو بصورت اصولی

در این پست ۲ تا از بهترین بسته های نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های یادگیری خودآموز راینو را جهت خرید اینترنتی به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین بسته های آموزش راینو در ایران هس..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با پلاگین قدرتمند گرس هاپر در راینو (فیلم فارسی)

یکی از قدرتمندترین پلاگین ها برای طراحی معماری و سازه و ایجاد فرم های پیچیده به سادگی هر چه تمام تر، همین پلاگین Grasshopper می باشد. در این ویدیوی فارسی با این پلاگین آشنا می شوید. این آموزش در ادامه..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک پاویون نمایشگاهی زیبا به کمک نرم افزار Rhino (ویدیو)

یکی از جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی ۳d در معماری و رشته های طراحی صنعتی، نرم افزار راینو یا Rhinoceros می باشد. در این نوشته، به شما نحوه ساخت یک پاویون مدولار (غرفه نمایشگاهی) و م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در گرس هاپر راینو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این مقاله، بصورت تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در پلاگین گرس هاپر راینو را به شما آموزش می دهیم. ویدیوی اول (زبان انگلیسی) در این ویدیو خیلی راحت بصورت..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ جزوه آموزش برنامه نویسی آر+ فیلم ها

در ادامه آموزش های کاربردی زبان برنامه نویسی آر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم...

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای R به زبان ساده

یک متغیر، فضای نام گذاری شده ای برای ما فراهم می آورد که در آن می توانیم برنامه های مان را بنویسیم. یک متغیر در R- را می توان در یک وکتور یا گروهی از وکتورها ذخیره سازی نمود یا می توان آنها را به صورت..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش انواع داده ها در برنامه نویسی با R

عموماً، هنگام برنامه نویسی در هر زبانی؛ شما باید از انواع متغیرها استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات متفاوت را ذخیره سازی نمایید. متغیرها خود به تنهایی؛ چیزی نیستند اما بخش هایی از حافظه را اشغال می کنند..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش برنامه نویسی R و RStudio در ۴۰ دقیقه! (برای مبتدیان)

R یک نرم افزار منبع باز و رایگان زبان برنامه نویسی است که در سال ۱۹۹۵ در دانشگاه اوکلند به عنوان محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک تولید شده است. در این مطلب در قالب چند صفحه که توسط خود این دانشگاه م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نمودارهای خطی در زبان برنامه نویسی آر

یک نمودار خطی؛ نموداری است که یک سری از نقاط را با رسم پاره خطهایی بین آنها به هم وصل می کند. این نقاط معمولاً بر اساس یکی از مختصات آنها (معمولاً مختصات x) مرتب می شوند. نمودارهای خطی معمولاً در تعیی..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
نمودارهای پراکندگی (اسکتر) در زبان برنامه نویسی آر

نمودارهای پراکندگی، نشان دهنده نقطه های زیادی هستند که در مختصات کارتزین رسم شده اند. هر نقطه نشان دهنده مقادیر دو متغیر است. یک متغیر را روی محور x ها و یک متغیر دیگر را روی محور y ها نشان می دهد. نم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودارهای جعبه ای در زبان برنامه نویسی آر 

نمودارهای جعبه ای؛ معیاری از چگونگی توزیع داده ها در یک مجموعه داده می باشد. از نمودار مجموعه داده را به سه تا یک چهارم تقسیم می کند. این نمودار نشان دهنده مینیمم، ماکزیمم، میانه، اولین چارک و سومین چ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودار دایره ای در زبان برنامه نویسی R

در زبان برنامه نویسی R تعدادی کتابخانه برای ایجاد چارت ها و نمودارها دارد. یک نمودار دایره ای؛ ارائه ای از مقادیر مختلف است که به صورت قطاع دایره با رنگ های مختلف نشان داده می شوند. نام این قطاع ها با..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش فایل های CSV در زبان برنامه نویسی R

در زبان برنامه نویسی R؛ می توانیم داده ها را از فایل هایی بخوانیم که در خارج از محیط R ذخیره شده اند. ما همچنین می توانیم داده ها را درون فایل هایی بنویسیم که توسط سیستم عامل ذخیره خواهد شد و در دسترس..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
تغییر شکل مجدد داده ها در زبان برنامه نویسی آر

تغییر شکل داده ها در R در مورد تغییر روشی است که داده ها را در ردیف ها و ستون ها سازماندهی می کند. اغلب، پردازش داده ها در R با اتخاذ ورودی داده ها به عنوان دیتافریم؛ انجام می شود. به سادگی می توان دا..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
بسته ها (پکیج ها) در زبان برنامه نویسی R

بسته های R یک مجموعه از توابع R هستند؛ که با داده های نمونه و کد مطابقت دارند. آنها تحت یک دایرکتوری به نام “library” (کتابخانه) در محیط R ذخیره شده اند. به صورت پیشفرض در طول نصب، R یک مجموعه از بسته..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در برنامه نویسی R

یک تابع؛ مجموعه ای از دستورات است که برای انجام یک وظیفه ی خاص؛ در کنار هم سازماندهی شده اند. زبان برنامه نویسی R تعداد زیادی تابع داخلی دارد و کاربر می تواند توابع خود را نیز ایجاد کند. در زبان برنام..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید