در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت برای ارائه (تصویری با مثال)

تفاوتی نمی کند که بخواهید پاورپوینتی برای ارائه پایان نامه، کنفرانس یا یک ارائه ساده درسی بسازید. مهم این است که بصورت اصولی و گام به گام، پاورپوینتی بسازید که بتواند حرف و فکر شما را بهتر به مخاطبان ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اکسل، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
31 درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی آزمون ICDL، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ (تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی اکسل، در اینجا بطور کامل، نحوه نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ را آموزش می دهیم. در واقع یکی از قدرتمندترین قابلیت ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ ، قابلیت محاس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دان..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ورد با 40 درس رایگان (فیلم فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های جذاب نرم افزار word، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، 40 درس آموزش ورد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده ..

1402/08/21 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ورد، نحوه تبدیل فایل ها به پی دی اف و ویرایش آنها در ورد را به شما آموزش می دهیم. فایل PDF فایلی است که بر روی هر کامپیوتری قابل مشاهده است. زمانی که می خواهید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
لیست 50 تا از کاربردی ترین فرمول های اکسل (توابع مهم)

با گسترش روز افزون علم ریاضیات و کاربرد های این رشته و فراوانی تعداد فرمول ها و پیچیده بودن بعضی از فر مول ها ، برای محاسبه دقیق این فرمول ها و جلو گیری از اشتباه از میتوان از نرم افزار  ( excel) استف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش رسم و ویرایش انواع شکل ها در نرم افزار ورد (فلش، بیضی و…)

در ادامه آموزش های جالب و کاربردی نرم افزار ورد، به شما نحوه کشیدن اشکال مختلف مثل فلش، بیضی، خط، نقطه چین و… را در نرم افزار ورد آموزش می دهیم. شما می توانید شکل های مختلفی را به متن خود که شامل فلش ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت جدولهای زیبا و ویرایش آنها در ورد (به زبان ساده)

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار آفیس ورد، در این پست به شما نحوه ساخت جداول و ویرایش آنها را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می دهیم. یک جدول، شبکه ای سلول مانند است که در ردیف ها و ستون..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
60 کلید میانبر کاربردی نرم افزار Word + دانلود pdf رایگان

کلید های میانبر یا شورتکات ها(shortcut) تاثیر بسیاری در افزایش سرعت کار شما خصوصا در مواقع فراموشی مسیر یک دستور دارند. به این کلیدهای میان بر اصطلاحا cheat sheet یا برگه تقلب هم گفته می شود که حتی در..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ جزوه آموزش برنامه نویسی آر+ فیلم ها

در ادامه آموزش های کاربردی زبان برنامه نویسی آر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم...

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودارهای ستونی در برنامه نویسی R

یک نمودار میله ای نشان دهنده داده هایی است که به صورت ستون های مستطیل شکل مرتب شده اند و طول هر ستون متناسب با مقدار متغیر است. زبان برنامه نویسی آر از تابع ()barplot برای ایجاد نمودارهای ستونی استفاد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودار دایره ای در زبان برنامه نویسی R

در زبان برنامه نویسی R تعدادی کتابخانه برای ایجاد چارت ها و نمودارها دارد. یک نمودار دایره ای؛ ارائه ای از مقادیر مختلف است که به صورت قطاع دایره با رنگ های مختلف نشان داده می شوند. نام این قطاع ها با..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
نمودارهای خطی در زبان برنامه نویسی آر

یک نمودار خطی؛ نموداری است که یک سری از نقاط را با رسم پاره خطهایی بین آنها به هم وصل می کند. این نقاط معمولاً بر اساس یکی از مختصات آنها (معمولاً مختصات x) مرتب می شوند. نمودارهای خطی معمولاً در تعیی..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
بسته ها (پکیج ها) در زبان برنامه نویسی R

بسته های R یک مجموعه از توابع R هستند؛ که با داده های نمونه و کد مطابقت دارند. آنها تحت یک دایرکتوری به نام “library” (کتابخانه) در محیط R ذخیره شده اند. به صورت پیشفرض در طول نصب، R یک مجموعه از بسته..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش چهارچوب های داده (دیتا فریم) در R

یک دیتا فریم، یک جدول و یا یک ساختار آرایه مانند دو بعدی است که در آن هر ستون شامل مقادیری از متغیرها می باشد و هر ردیف؛ شامل یک مجموعه از مقادیر هر ستون است. در ادامه؛ مشخصات یک دیتا فریم آورده شده ا..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی r (معرفی، کاربردها، معایب و مزایا)

R نام یک زبان برنامه نویسی متن باز (open-source) است که به عنوان نرم افزار آماری و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها، موارد کاربرد بسیار زیادی دارد. R معمولاً با رابط خط فرمان عرضه می شود. از این زبان برنام..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش برنامه نویسی R و RStudio در ۴۰ دقیقه! (برای مبتدیان)

R یک نرم افزار منبع باز و رایگان زبان برنامه نویسی است که در سال ۱۹۹۵ در دانشگاه اوکلند به عنوان محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک تولید شده است. در این مطلب در قالب چند صفحه که توسط خود این دانشگاه م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
هیستوگرام ها در زبان برنامه نویسی آر

یک هیستوگرام نشان دهنده فرکانس های مقادیر یک متغیر است که در محدوده هایی قرار داده شده است. هیستوگرام مشابه نمودار ستونی است اما تفاوت آنجاست که گروه هایی از مقادیر در محدوده های پیوسته به نمایش در می..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودارهای جعبه ای در زبان برنامه نویسی آر 

نمودارهای جعبه ای؛ معیاری از چگونگی توزیع داده ها در یک مجموعه داده می باشد. از نمودار مجموعه داده را به سه تا یک چهارم تقسیم می کند. این نمودار نشان دهنده مینیمم، ماکزیمم، میانه، اولین چارک و سومین چ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش فایل XML در زبان برنامه نویسی آر

XML یک فرمت فایل است که با استفاده از متن ASCLL استاندارد؛ هم فرمت فایل و هم داده ها را روی شبکه جهانی وب، اینترنت و جاهای دیگر به اشتراک می گذارد. در واقع XML مخفف عبارت Extensible Markup Language (ز..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
تغییر شکل مجدد داده ها در زبان برنامه نویسی آر

تغییر شکل داده ها در R در مورد تغییر روشی است که داده ها را در ردیف ها و ستون ها سازماندهی می کند. اغلب، پردازش داده ها در R با اتخاذ ورودی داده ها به عنوان دیتافریم؛ انجام می شود. به سادگی می توان دا..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه دروس کاربردی و جالب آموزش فتوشاپ، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۶ درس آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش فتوشاپ به زبان فارسی

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار فتوشاپ، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار ادوبی فتوشاپ را برای ..

1401/08/09 دوشنبه ادامه مطلب
9 بهترین نرم افزار  طراحی گرافیک و ویرایش عکس در دنیا

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی ما، ۱۱ نرم افزار برتر در زمینه طراحی گرافیک و ویرایش عکس را به شما معرفی می کنیم. از این اپلیکیشن ها یا نرم افزارها می توانید برای طراحی کاتالوگ، آرم، کارت ویزیت، ب..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
5 بهترین و جدیدترین بسته های آموزش فتوشاپ (زبان فارسی)

اگر هنوز هم در فتوشاپ مبتدی هستید و دوست دارید به یک حرفه ای در این نرم افزار تبدیل شوید این پست برای شماست! در اینجا 5 تا از بهترین و جدیدترین بسته های آموزش (اندروید و کامپیوتر) نرم افزار فتوشاپ (شا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵۰ تا از کاربردی ترین و مهم ترین کلید های میانبر فتوشاپ که همه باید بدانند!

ممکن است شما برای ایجاد عکسهای جذاب و با کیفیت و یا اصلاح عکس های قدیمی به سراغ این صنعت یا بهتر است بگوییم نرم افزار ویرایشگر حرفه ای عکس بروید آشنایی با اساسی ترین کلیدهای میانبر یکی از اصولی ترین ک..

1401/08/09 دوشنبه ادامه مطلب
بهترین ورژن فتوشاپ کدام است؟ بهمراه معرفی آخرین ورژن فتوشاپ

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار فتوشاپ، در این پست به دلیل در خواست مکرر شما کاربران عزیز، بهترین ورژن (نسخه) از نرم افزار فتوشاپ و همچنین آخرین و جدیدترین نسخه آن را به شما معرفی می کنیم. بهترین..

1401/08/09 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری شروع به کار و یادگیری نرم افزار فتوشاپ Cs6

این آموزش تصویری راجب به شروع به کار و یادگیری اولیه نسخه جدید فتوشاپ Cs6 است که البته برای نسخه های cc تا cs3, cs4,cs5 تا ۲۰۱۷ نیز کاربرد دارد. شامل نحوه باز کردن و ایجاد و ویرایش یک عکس در فتوشاپ، ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش بهترین جلوه های ویژه فتوشاپ که همه حرفه ای ها باید بدانند!

در این پست قصد داریم ۱۰ تا از جلوه های هنری و بسیار جالب فتوشاپ را به شما معرفی کنیم . البته همه این جلوه ها در  دسته Layer Style در فتوشاپ قرار دارند. به کمک این فرمان می‌‌توانید جلوه‌های بسیار زیبای..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن متن (تایپ) در نرم افزار فتوشاپ (و ویرایش)

ابزار های تایپ کردن ابزاری هستند که وقتی میخواهید قسمتی را به اسناد فتوشاپ اضافه کنید استفاده خواهید کرد. ابراز تایپ در چهار نوع مختلف هستند که هم میتوان افقی استفاده نمود، هم عمودی. دقت داشته باشید و..

1399/11/14 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری بهترین و جالب ترین افکت های فتوشاپ

داشتن عکس های فانتزی و جذاب یکی از دل انگیز ترین و شادترین اتفاقات زندگی روزمره می باشد. عکس هایی که با داشتن هرکدام از آنها خاطراتی برایتان زنده می شود . ما در این پست چند افکت پرکاربرد در فتوشاپ رو ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خرید 5 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش فتوشاپ (2023)

سرتاسر اینترنت پر از تبلیغات مختلف برای آموزش فتوشاپ و سی دی ها یا دی وی دی های آموزشی می باشد. اما در این پست ما ۴ تا از بهترین سی دی های آموزش فتوشاپ در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم تا هم با آنه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
اصول مقدماتی فتوشاپ را در کمتر از ۲۵ دقیقه یاد بگیرید! (آموزش تصویری)

در ادامه سری جذاب آموزش های فتوشاپ، در این پست برای شما که در فتوشاپ مبتدی هستید، می خواهیم تمام ابزار فتوشاپ را در کمتر از ۲۵ دقیقه آموزش دهیم. فتوشاپ یک برنامه بسیار قدرتمند است.اگر شما می خواهید از..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی C (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع آن را گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۳ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی C

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی (C) گلچین کر..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
توابع رشته ای در برنامه نویسی C

در این مقاله با نحوه کار رشته ها در برنامه نویسی C با استفاده از توابع کتابخانه ای مانند gets()، puts() ، strlenو … آشنا خواهید شد و همچنین نحوه دریافت رشته از کاربر و عملیات مرتبط روی آن را یاد خواهی..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
انواع داده در برنامه نویسی C

در این آموزش با انواع داده های اساسی در برنامه نویسی C مانند int، float، char و … آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی C باید نوع داده برای هر متغیر تعریف شود. بدین ترتیب نوع و اندازه داده تخصیص داده شده ب..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آرایه در برنامه نویسی C

در این آموزش کار با آرایه ها مانند تعریف آرایه، مقداردهی اولیه و دسترسی به عناصر آرایه را به کمک مثال یاد خواهید گرفت. آرایه متغیری است که می تواند بیش از یک مقدار در خود ذخیره کند. به عنوان مثال برای..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
متغیرها، ثابت ها و لیترال ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با متغیرها و قوانین نامگذاری آنها، لیترال های مختلف و شیوه ساخت ثابت ها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. متغیرها در برنامه نویسی یک متغیر یک نگهدارنده (محل ذخیره) برای نگهداری داده ها می..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش با مفهوم اشاره گرها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. معرفی اشاره گرها، شیوه استفاده از اشاره گرها و اشتباهات رایج هنگام کار با آنها را با کمک مثال های مختلف بررسی خواهیم کرد. اشاره گرها ..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش C++ و اپلیکیشن گوشی

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی C++، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش شرط ها در C++ (شامل if, if…else , Nested if…else)

در این مقاله، ساختارهای مختلف شرط در C++ را بررسی می کنیم. شرط if if (testExpression) { // statements } دستور if شرط درون ( ) را بررسی می کند. اگر شرط درست باشد دستورات درون بدنه { }if  اجرا می شوند..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی پلاس پلاس (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی پلاس پلاس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه ها در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش کار با آرایه ها را می آموزید; نحوه تعریف، مقدار دهی اولیه و دسترسی به عناصر آرایه در C++. در برنامه نویسی، یکی از مسائل تکراری ناشی از این است که داده های متعدد از یک نوع در یک دسته داشته..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در C++ به زبان کاملا ساده

حلقه ها در برنامه نویسی برای تکرار قسمت خاصی از کد استفاده می شوند. در این آموزش، با حلقه for آشنا خواهید شد. (با مثال) حلقه ها تا زمانی که یک شرط برقرار شود تکرار می شوند. سه نوع حلقه در C++ وجود دار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
سی پلاس پلاس چیست؟ 7 کاربرد اصلی پولساز

بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE در سپتامبر 2020، C++ سریعترین زبان برنامه نویسی از لحاظ رشد است. این زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا توسط Bjarne Stroustrup در سال 1979 طراحی شد. C++ پس از ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل توابع در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش همه چیز در رابطه با توابع را خواهید آموخت مانند انواع توابع و نحوه استفاده از آن ها به همراه مثال. در برنامه نویسی تابع به یک سری کد خاص اشاره می کند که معمولا در بالای سایر کد ها نوشته م..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش ساختار switch … case در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک ساختار switch بنویسید.(با مثال) ساختار if … else … if اجازه می دهد که از بین گزینه های مختلف یک قطعه کد را اجرا کنیم. اگر قصد دارید یک متغیر منفرد را با ساختار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامپایل و اجرای برنامه های C++ روی سیستم عامل های مختلف

C++ کاملا رایگان است و روی همه ی پلت فرم ها منتشر شده است.در ادامه نحوه ی اجرای C++ را روی کامپیوتر های متخلف توضیح داده ایم. چندین کامپایلر و ویرایشگر متنی وجود دارد که می توان برای C++ استفاده کرد ک..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری زبان برنامه‌نویسی C++ در گوشی‌ اندروید

C++ یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره است که با هدف ارتقای زبان C به وجود آمد و ویژگی شی‌گرایی را به این زبان اضافه کرد. C++ یک زبان کامپایل شده و دستوری است. این زبان یک زبان سطح متوسط است که برای برنا..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی C++: همه نکات مهم که مبتدیان باید بدانند!

++C رتبه چهارم را در رتبه بندی محبوب ترین زبان های برنامه نویسی IEEE دارد. یادگیری ++C سرمایه گذاری عاقلانه برای همه ی برنامه نویسان است. در این مطلب شما را با تاریخچه، ویژگی ها، نحوه ران کردن و همه ن..

1398/06/09 شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی سی پلاس پلاس به ترتیب

با ۳۰ درس ساده زیر می توانید سی پلاس پلاس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم نداری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
۹ تکنیک کاربردی برای افزایش سرعت مدلسازی سه بعدی سینما فوردی

در این مقاله به بررسی ترفندهایی می پردازیم که سرعت در مدلسازی را افزایش می دهد. ۱-بخشهایی از مدلتان را به راحتی انتخاب کنید بخش اعظم کار در مدلسازی، انتخاب بخشهای هندسی قابل ویرایشی است که می خواهید ر..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۲۰ تکنیک برای اینکه مهارت خود را در نرم افزار سینما فوردی افزایش دهید

کلیدهای میانبر و ترفندهای کارآمد، جز مواردی هستند که در به پایان رساندن یک پروژه به ما کمک می کنند آنها می توانند کارهای خسته کننده را سریعتر کرده، از کلیک کردن های پی در پی کم کنند. هر چه شما بیشتر ب..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۷ تا از بهترین ترفندها برای برنامه Cinema 4D

در این متن می‌خواهیم برای صرفه جویی در زمان، هنگام کار با نرم افزار Cinema 4D ترفندهایی را به شما آموزش دهیم. ۱-ایجاد خمش در بخشهایی از مدل مانند تصویر متحرک زیر عمل کنید و بخش هایی از مدل تان را تغیی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
8 پلاگین برتر نرم افزار سینما فوردی که باید دانلود کنید

در این مقاله 8 پلاگین سینما فوردی که رایگان هم هستند را به شما معرفی می کنیم. با توجه به تجربه، این 8 پلاگین در اکثر پروژه ها بسیار کاربردی می باشند. 1-پلاگین FumeFX 5.0.4 FumeFX یک پلاگین قدرتمند دین..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش سینما فوردی

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سینما فوردی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند کاربردی سینما ۴D برای یادگیری و کار راحت تر با نرم افزار

Cinema 4D یکی از برنامه‌های ۳D است که طی سالهای اخیر رشد زیادی کرده است و ویژگی‌های زیادی را در اختیار استفاده کننده‌هایش قرار داده است. در اینجا می‌خواهیم نکاتی بیان کنیم که به کیفیت کار شما با این ن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۰ ترفند بسیار کاربردی برای نورپردازی بهتر در نرم افزار سینما فوردی

این ۱۰ نکته، تکنیک هایی که به بررسی مفاهیم پایه نورپردازی و نحوه پیاده سازی آنها با استفاده از سینما فوردی مکسان می پردازند را پوشش می دهد. ۱-چه نوع نوری؟ بسته به فضایی که در نظر دارید، انتخاب یک نور ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد سینما فوردی (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی سینمافوردی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کام..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید