در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت (فیلم فارسی +جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی افترافکت،بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ویدیوها برای ..

1402/10/20 چهارشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نوشتن در افتر افکت (و حل مشکل همه نسخه ها)

از مشکلات برنامه های ادوبی همچون فتوشاپ، افترافکت، پریمیر فارسی نویسی است. بدین صورت اگر که هنگام تایپ فارسی، حروف از چپ به راست و جدا از هم نوشته می شوند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
15 پلاگین برتر افتر افکت (ساخت ویدئوهای خارق العاده)

برای ساخت ویدیوهای شگفت انگیز در افترافکت، پلاگین ها کار شما را بسیار ساده تر می کنند. به همین دلیل در این مطلب بهترین پلاگین های افتر افکت را با لینک دانلود در اختیارتان قرار می دهیم. روش نصب پلاگین ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۳۰ میان‌بر کاربردی در برنامه افترافکت برای انجام راحت دستورات

اگر بخواهید سرعت خود در کار با افتر افکت را افزایش دهید چه اقدامی می‌کنید؟ برخی افراد هزینه زیادی صرف کرده و یک کامپیوتر جدید می‌خرند اما راه آسان‌تری نیز وجود دارد. می‌توانید از میان‌برهای روی صفحه ک..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش افتر افکت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار افترافکتز، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت (فیلم فارسی)

یکی از استراتژی کسب و کارها برای افزایش فروش، تبلیغات در بسترهای پرمخاطب مانند شبکه های اجتماعی، اینترنت و یا تلویزیون است. ساخت تیزرتبلیغاتی شاید سخت به نظر برسد اما با پیشرفت نرم افزارها امروزه ساخت..

1401/08/28 شنبه ادامه مطلب
20 نکته کاربردی نرم افزار افترافکت (افزایش سرعت و کارایی)

ویرایش و پردازش ویدئوکلیپ دارای جزییات بسیار زیادی است. پس از پایان کار شما در Adobe premiere pro پروژه شما آماده انتقال به Adobe after effect است، یعنی نرم افزاری که به شما امکان افزودن جلوه‌های ویژه..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۵ توصیه مهم برای کسانی که قصد یادگیری افترافکت را دارند!

اگر برای کار با After Effects تازه کار هستید نترسید. در اینجا پنج توصیه برای طراحان مشتاق ارائه شده است. چیز های زیادی در مورد After Effects وجود دارد که می توانید یاد بگیرید، از اصول ساخت انیمیشن گرف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش استفاده از پروژه آماده افترافکت+ ویدیوی آموزشی

قالب افترافکت یک فایل ویدیویی یا انیمیشنی از پیش ساخته ‌شده همراه با یک سری عناصر طراحی است که می ‌توانید آن را سفارشی و به پروژه های بزرگتر تان اضافه کنید. بهترین قالب ‌ها اغلب توسط طراحان حرفه ‌ای س..

1402/05/02 دوشنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از افترافکت با مدیا انکودر + فیلم آموزشی

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هر ویدئویی در اندازه کوچک و با کیفیت بالا در برنامه هایی مانند افتر افکت و پریمیر با استفاده از مدیا انکودر خروجی بگیرید. ابتدا افتر افکت را باز کنید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۵ نکته مفید پیرامون افترافکت از زبان ۳ نفر از حرفه ای ها

در این نوشته قصد داریم ۱۵ نکته مفید در افترافکت را که توسط افراد خبره در این نرم‌افزار بیان شده برای شما تشریح کنیم. Nopow نول پاول (نوپو) سابقه بسیار درخشانی در زمینه رسانه دارد. او موفق‌شد تا در زم..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت برای ارائه (تصویری با مثال)

تفاوتی نمی کند که بخواهید پاورپوینتی برای ارائه پایان نامه، کنفرانس یا یک ارائه ساده درسی بسازید. مهم این است که بصورت اصولی و گام به گام، پاورپوینتی بسازید که بتواند حرف و فکر شما را بهتر به مخاطبان ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اکسل، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
31 درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی آزمون ICDL، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ (تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی اکسل، در اینجا بطور کامل، نحوه نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ را آموزش می دهیم. در واقع یکی از قدرتمندترین قابلیت ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ ، قابلیت محاس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دان..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ورد با 40 درس رایگان (فیلم فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های جذاب نرم افزار word، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، 40 درس آموزش ورد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده ..

1402/08/21 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ورد، نحوه تبدیل فایل ها به پی دی اف و ویرایش آنها در ورد را به شما آموزش می دهیم. فایل PDF فایلی است که بر روی هر کامپیوتری قابل مشاهده است. زمانی که می خواهید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
لیست 50 تا از کاربردی ترین فرمول های اکسل (توابع مهم)

با گسترش روز افزون علم ریاضیات و کاربرد های این رشته و فراوانی تعداد فرمول ها و پیچیده بودن بعضی از فر مول ها ، برای محاسبه دقیق این فرمول ها و جلو گیری از اشتباه از میتوان از نرم افزار  ( excel) استف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش رسم و ویرایش انواع شکل ها در نرم افزار ورد (فلش، بیضی و…)

در ادامه آموزش های جالب و کاربردی نرم افزار ورد، به شما نحوه کشیدن اشکال مختلف مثل فلش، بیضی، خط، نقطه چین و… را در نرم افزار ورد آموزش می دهیم. شما می توانید شکل های مختلفی را به متن خود که شامل فلش ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت جدولهای زیبا و ویرایش آنها در ورد (به زبان ساده)

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار آفیس ورد، در این پست به شما نحوه ساخت جداول و ویرایش آنها را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می دهیم. یک جدول، شبکه ای سلول مانند است که در ردیف ها و ستون..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
60 کلید میانبر کاربردی نرم افزار Word + دانلود pdf رایگان

کلید های میانبر یا شورتکات ها(shortcut) تاثیر بسیاری در افزایش سرعت کار شما خصوصا در مواقع فراموشی مسیر یک دستور دارند. به این کلیدهای میان بر اصطلاحا cheat sheet یا برگه تقلب هم گفته می شود که حتی در..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود 3 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی اندروید

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین ک..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
۵ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی اندروید در گوشی

در برنامه‌نویسی اندروید از طیف گسترده‌ای از زبانها استفاده می‌شود. قبل از اینکه بهترین زبان برای برنامه‌نویسی این سیستم عامل را معرفی کنیم، اجازه بدهید کمی در مورد زبانهایی که می‌شود در توسعه برنامه‌ه..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید و اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
نکاتی برای بهبود کدنویسی برنامه‌های اندرویدی

در کدنویسی، انتخاب الگوریتم مناسب و داده‌های مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این نوشته نکاتی را برای تقویت مهارات کدنویسی بیان می‌کنیم. برای نوشتن یک کد خوب دو قانون اصلی وجود دارد: کاری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نصب محیط اندروید به زبان ساده

احتمالا از اینکه بدانید برنامه های اندرویدی را می توان در سیستم عامل های زیر توسعه داد، خوشحال خواهید شد_ Microsoft Windows XP یا نسخه های بعدی. نسخه Mac OS X 10.5.8 یا نسخه های بعدی با تراشه Intel ل..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
اندروید چیست؟ ویژگی ها، تاریخچه و آشنایی اولیه با زبان برنامه نویسی آن

اندروید یک سیستم عامل منبع باز و مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی است. اندروید توسط Open Handset Alliance با کمک گوگل و سایر شرکت ها توسعه داده شده اس..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
همه آموزش های اندروید به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی اندروید را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
اندروید- مثال Hello World به عنوان ساخت اولین برنامه

بگذارید برنامه نویسی واقعی را با Android Framework شروع کنیم. قبل از نوشتن اولین برنامه باSDK Android ، مطمئن شوید که محیط توسعه اندروید را به درستی نصب کرده اید. همچنین فرض می کنیم که کمی کار با Andr..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی اندروید چقدر طول میکشد؟

برای توسعه برنامه های تلفن همراه، جاوا (JAVA) به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی موجود شناخته می شود. این زبان یکی از زبان های شئ گراست که در سال ۱۹۹۵ توسط شرکتSun Microsystem ساخته شد و طی ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
انتشار برنامه های اندروید برای توسعه دهندگان

انتشار برنامه اندروید فرآیندی است که باعث می شود برنامه های اندروید شما برای کاربران در دسترس باشد. انتشار درواقع آخرین مرحله از روند توسعه برنامه است: چرخه طول عمر توسعه اندروید زمانی که اپلیکیشن خو..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تماس های تلفنی در برنامه نویسی اندروید

اندروید؛ اپلیکیشن های داخلی برای تماس های تلفنی فراهم آورده است؛ در برخی از موقعیت ها، ممکن است نیاز داشته باشیم که از طریق اپلیکیشن مان؛ یک تماس تلفنی ایجاد کنیم. این امر می تواند به سادگی با استفاده..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال اس ام اس (پیامک) در برنامه نویسی اندروید

در اندروید شما می توانید از API مدیریت پیامک (SmsManager) استفاده کنید؛ همچنین می توانید از اپلیکیشن های داخلی SMS استفاده نمایید تا پیامک ها را ارسال کنید. در این آموزش؛ به شما دو مثال پایه ای نشان م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد اچ تی ام ال (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری HTML و HTML5 گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تگ meter در HTML

تگ برای اندازه گیری داده ها در یک محدوده معین استفاده می شود. این تگ یک اندازه گیری عددی با محدوده را مشخص می کند. به عنوان یک مقیاس نیز شناخته می شود. برای نمایش میزان استفاده از دیسک، میزان فعالیت ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ dfn در HTML

تگ به عنوان تگ تعریف در HTML نیز خوانده می شود. این تگ یک اصطلاح را نشان می دهد که درون محتوای یک عبارت یا جمله تعریفی در سند تعریف شده است. اصطلاح نمونه تعریفی معمولاً اولین اصطلاح در یک سند است. اگ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفت id در HTML به زبان ساده

صفت id با یک مقدار منحصر به فرد به یک عنصر HTML اشاره دارد. صفتid را می توان در CSS و JavaScript برای انجام کار خاصی استفاده کرد. صفت id همراه با CSS در CSS، اگر بخواهید عنصری با یک id خاص انتخاب کنید..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
همه دروس HTML به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید اچ تی ام ال را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ code در HTML

تگ برای نشان دادن کدهای کامپیوتری استفاده می شود. این تگ یک تگ عبارتی است که یک قطعه کد کامپیوتری را تعریف می کند. به طور پیش فرض، با قلم منو اسپیس (monospace) پیش فرض مرورگر (که به عنوان قلم با عرض ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نمادها در HTML به زبان ساده

بسیاری از نمادهای ریاضی، تخصصی و ارزی وجود دارند که روی صفحه کلید معمولی وجود ندارند. برای اضافه کردن چنین نمادهایی به صفحه وب باید از اسامی موجودیت های html استفاده کنیم. اگر هیچ نام موجودیتی وجود ند..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفت فرم در HTML به زبان ساده

در این مطلب شما را با صفات فرم در اچ تی ام ال آشنا می کنیم. صفت های عنصر در HTML صفت های مختلفی برای عنصر وجود دارد، که در ادامه آورده شده اند: صفت action صفت action در عنصر پردازشی است که پس از ار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش انواع ورودی فرم در HTML به زبان ساده

در HTML عنصر >””..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش گوگل مپ در HTML

گوگل مپ در HTML برای نمایش نقشه ها در صفحه وب استفاده می شود. می توانید به سادگی نقشه را در صفحه HTML خود اضافه کنید. ساختار First Google Map Example My map will go here… اندازه نقشه را تنظیم ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ div در HTML

تگ برای گروه بندی تعداد زیادی از عناصر HTML استفاده می شود. می دانیم که هر تگ دارای یک هدف خاص است، به عنوان مثال از تگ p برای مشخص کردن پاراگراف استفاده می شود، از تگ های تا برای تعریف سرتیترها اس..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش لنگر در HTML به زبان ساده

تگ لنگر یا انکور در HTML لینکی تعریف می کند که یک صفحه را به صفحه دیگر پیوند می دهد. این تگ می تواند به صفحه وب و همچنین فایل ها، مکان یا هر آدرس اینترنتی دیگر پیوند برقرار کند. صفت “href” مهمترین ویژ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود 5 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی PHP

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۵ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش حلقه For loop در php به زبان ساده

حلقه for زمانی استفاده می شود که شما از پیش می دانید اسکریپت چند بار باید اجرا شود. سینتکس زیر را ببینید: for (initialization; condition; increment) { code to be executed; } پارامتر حلقه for مقدار د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش 20 نکته و ترفند کاربردی PHP (مبتدی-حرفه ای)

PHP مخفف بازگشتی از عبارت Hypertext Preprocessing است. مسلماً یکی از شگفت انگیزترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در دسترس PHP می باشد. از این زبان برای نوشتن فیسبوک و وردپرس استفاده شده و همچنین می..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
همه دروس php به ترتیب

با ۲۵ درس ساده زیر می توانید پی اچ پی را در کمتر از ۷ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: م..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی PHP در اندروید

PHP یک زبان اسکریپت‌‌نویسی منبع باز پرکاربرد و همه‌منظوره است. در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت‌نویسی خیلی پیچیده نیست و دردسر کمی دارد. این زبان در سراسر دنیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش تابع isset در php به زبان ساده

تابع ( )PHP Isset  برای بررسی این موضوع به کار می رود که آیا متغیر خاص در کدنویسی وجود دارد یا نه. این بدان معناست که ما مقدار هر متغیر خاص را بررسی می کنیم. ما از تابع isset برای بررسی این موضوع استف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چرا از PHP استفاده می کنیم؟ پاسخ به همه سوالات رایج کاربران

بیایید خیلی زود تمومش کنیم: PHP زبانی عجیب و زشت است. سرعت فوق العاده ای ندارد و از نظر ساختار گرامری نیز زیبا نمی باشد. نظر صریحی درباره شیوه های مناسب توسعه نرم افزار ندارد. اما زبانی است که باز هم ..

1398/12/22 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت های شرطی در پی اچ پی

پی اچ پی به برنامه نویس ها اجازه می دهد شرایط متفاوتی را در طول برنامه ارزیابی کنند و بر اساس این که آیا این شروط درست یا نادرست هستند؛ تصمیم گیری بکنند. این شرایط؛ و اقدامات مربوط به آنها به وسیله یک..

1398/10/25 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش عملگرهای مقایسه ای در php به زبان ساده

پی اچ پی با استفاده از محدوده وسیعی از اپراتورهای مقایسه ای به شما اجازه می دهد یک متغیر یا مقدار را با متغیر یا مقداری دیگر مقایسه کنید. عملگرها توضیح == مساوی است با === مساوی است با و از هم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Echo و پرینت در php به زبان ساده

درواقع echo و print هر دو عبارت های پی اچ پی هستند. هر دوی آنها برای نمایش خروجی در پی اچ پی به کار گرفته می شود. echo ۱- echo عبارتی است که برای نمایش خروجی استفاده می شود. این عبارت را می توان با پر..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
متغیرهای فوق جهانی (سوپر گلوبال) پی اچ پی

متغیر فوق جهانی پی اچ پی برای دستیابی به متغیرهای جهانی از نقطه ای در اسکریپت PHP استفاده می شود. متغیرهای سوپر گلوبال از داخل و نیز خارج همان صفحه ای که آنها را تعریف می کند؛ قابل دسترسی هستند. در حا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Css فارسی

در ادامه آموزش های کاربردی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، ۲ جزوه برتر و عالی را برای یادگیری سریع css گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برای شروع از صفر و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سی اس اس (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تراز یا تنظیم در CSS به زبان ساده

CSS دارای چندین ویژگی است که می تواند برای تراز کردن عناصر در صفحات وب از آن ها استفاده شود. تراز متن متن در داخل عناصر بلوکی را می توان با تنظیم ویژگی text-align تراز کرد. مثال h1 { text-align: cent..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Overflow در CSS به زبان ساده

ویژگی Overflow برای زمانی که محتوای عنصر از جعبه عنصر سرریز شود (اندازه نباشد)، واکنش نشان می دهد. کنترل محتوای سر ریز شده ممکن است شرایطی پیش آید که محتوای یک عنصر از ابعاد جعبه بزرگتر شود. به عنوان ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش فیلترهای CSS3 به زبان ساده

افکت های فیلتر در CSS3 روشی آسان برای اعمال جلوه بصری بر روی تصاویر فراهم می کنند. شناخت توابع فیلتر در ۳ CSS در این بخش درباره افکت های فیلتر معرفی شده در CSS3 بحث خواهیم کرد که می توانید از آنها برا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی جعبه انعطاف پذیر در CSS3 به زبان ساده

جعبه انعطاف پذیر در CSS3 یا flexbox (فلکس باکس) یک مدل جدید برای ساخت انعطاف پذیرتر از طراحی رابط کاربری است. شناخت مدل طراحی Flex جعبه انعطاف پذیر، که معمولاً با عنوان flexbox، به آن اشاره می شود، یک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس Css به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی اس اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: د..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش انیمیشن ها در CSS3 به زبان ساده

ویژگی انیمیشن های CSS3 به شما امکان ایجاد انیمیشن های keyframe (فریم کلیدی) را می دهد. ساخت انیمیشن ها در CSS3 در فصل قبل با شیوه ساخت انیمیشن های ساده مانند حرکت یک ویژگی از یک مقدار به مقدار دیگر تو..

1398/11/13 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش پس زمینه در CSS3 به زبان ساده

با استفاده از CSS3 می توانید چندین پس زمینه را روی عناصر اعمال کنید. استفاده از پس زمینه های CSS3 CSS3 چندین ویژگی جدید برای کار با پس زمینه عنصر ارائه می دهد؛ مانند برش پس زمینه، پس زمینه های چندگانه..

1398/11/05 شنبه ادامه مطلب
آموزش سبک بندی متن در CSS به زبان ساده

ویژگی های متن در CSS به شما امکان می دهد چندین سبک مانند رنگ، تراز، فاصله، آرایش، تبدیل نوع حروف و … را به راحتی برای متن تعریف کنید. قالب بندی متن با CSS CSS برای تعریف سبک های متن چندین ویژگی دارد. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ویژگی های CSS3 به زبان ساده

بخش زیر مرور کوتاهی از ویژگی های CSS3 است. ویژگی های CSS3 براساس حروف الفبا در این بخش یک لیست کامل از ویژگی های استاندارد متعلق به آخرین مشخصات CSS3 آمده است. همه ویژگی ها به چندین دسته گروه بندی می ..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
آموزش قوانین at در CSS3 به زبان ساده

در این بخش قوانین at را درCSS را شرح خواهیم داد. تعریف قوانین at با کلمه کلیدی ات سایگن (یک کاراکتر @) شروع می شود و بلافاصله پس از آن یک شناسه قرار می گیرد و شامل هر چیزی است تا سیمی کالون بعدی (؛) ی..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید