در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کار کردن با لیست ها در سی شارپ

سی شارپ کلاس های متنوعی برای کار کردن با لیست ها دارد. آنها رابط IList را پیاده سازی می کنند و محبوب ترین پیاده سازی، لیست جنریک است که اغلب از آن به عنوان List یاد می شود. T نوع اشیاء موجود در لیست ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
توضیح برنامه ی سلام دنیا در سی شارپ

در فصل قبل ، در اولین برنامه #C ما سعی کردیم که متنی را برای کنسول بنویسیم. برای دیدن پیشرفت واقعی برنامه، ما در مورد خطوط کدنویسی، به جزئیات بیشتر ورود نکرده ایم ، بنابراین این فصل؛ توضیحی برای کد مث..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد صحیح در سی شارپ

رایانه ها و اعداد برای راه اندازی هر پروژه ای، دست به دست هم می دهند، بنابراین هنگام برنامه نویسی، اغلب خودتان را در حالی پیدا می کنید که با اعداد به اشکال مختلف کار می کنید. یکی از رایج ترین انواع دا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش دیکشنری ها در سی شارپ به زبان ساده

همه دیکشنری ها در سی شارپ، رابط IDictionary را پیاده سازی می کنند. چندین نوع دیکشنری وجود دارد؛ اما متداول ترین آنها؛ دیکشنری جنریک (عمومی) می باشد، که معمولاً از آن به عنوان یاد می شود- یک دیکشنری م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ثابت ها (کلیدواژه const) در سی شارپ به زبان ساده

تا کنون بحث زیادی درباره متغیرها انجام داده ایم و نیز نحوه نام گذاری آنها را بررسی کرده ایم؛ متغیرها همیشه می توانند تغییر کنند. در نقطه مقابل متغیرها؛ ثابت ها قرار دارند که در سی شارپ با کلید واژه co..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نکات پایه ای و مهم سیمولینک در نرم افزار متلب (تصویری)

همان طور که همه ما می دانیم، سیمولینک یک ابزار شبیه سازی موجود در نرم افزار MATLAB است که کاربردهای عمومی و فراوانی دارد. در این پست تمام نکات پایه ای و کاملا مهم که برای یادگیری سیمیولینک نیاز دارید ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با نرم افزار متلب برای مهندسین+ دانلود جزوه Loyola

نرم افزار متلب یک زبان فوق العاده قوی برای محاسبات فنی در رشته های مختلف مهندسی است. نرم افزاری که مسائل و راه حل های آنها را با بهره گیری از ترکیب کدنویسی، تصویر و محاسبات به راحت ترین شکل ممکن ارائه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل برنامه نویسی در متلب (22 جلسه رایگان به زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار متلب، در این پست ۷ درس و درواقع ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی متلب را برای شما گلچین کرده ایم که امیدواریم به کمک شما بیاید.  این فیلم ها تا حدی شما را با برنا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش مثالی ساده از برنامه نویسی در نرم افزار متلب (ویدیو)

برنامه نویسی یکی از مهم ترین بخش ها در تمام رشته های مهندسی می باشد. در این پست، یک ویدو آموزشی از برنامه نویسی به زبان ساده را به کمک نرم افزار قدرتمند متلب برای شما تهیه کرده ایم.   دانلود این وی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب +pdf

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله، بیش از ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم و سپس پی دی اف جزوه آموزش این موضوع را هم برای دانلود در اختیار شما قر..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله ۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قادر به یادگیری متلب نیستید، از آنها کمک بگیرید. MATLAB مخف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
هوش مصنوعی (Al) چیست؟ (در متلب)

هوش مصنوعی یا Al یک نوع شبیه سازی هوش رفتار انسانی می باشد و اقداماتی را انجام می دهد. مثلاً یک ماشین خودران را تصورکنید. سیستم های هوش مصنوعی مربوط به رانندگی، مانند الگوریتم های هوش مصنوعی یکپارچه ه..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
حل معادله در متلب با انواع روشها (در سریعترین زمان)

معادلات چند جمله ای از معروفترین انواع معادلات در ریاضی هستند. دانستن نحوه حل آنها یک چیز است اما در واقع حل عملی آنها چیز دیگری است. روش های زیادی برای حل این معادلات وجود دارد اما اگر هدفتان بیشتر ح..

1401/03/05 پنجشنبه ادامه مطلب
ماتریس ترانهاده در متلب (آموزش کامل)

در این مقاله ، ما با ماتریس ترانهاده Matlab آشنا خواهیم شد. اگر ردیف های ماتریس خروجی برابر ستون های ورودی و ستون های ماتریس خروجی برابر ردیف های ماتریس ورودی باشند ، ماتریس خروجی “ترانهاده ماتریس” نا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش فایل های m در متلب به زبان کاملا ساده

MATLAB یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و همچنین محیط محاسباتی تعاملی است. MATLAB اجازه می دهد مجموعه ای از دستورات را در یک فایل نوشته و اجرای کنید. فایل ها با پسوند m MATLAB اجازه می دهد تا دو نوع فایل ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
تعریف تابع در متلب (ساده ترین روش)

یک تابع بلوکی از چند دستور است که کار خاصی انجام می دهند. توابع امکان استفاده مجدد از کدها را برای کاربر فراهم می کنند. متلب (MATLAB) توابع از پیش تعریف شده زیادی دارد که قابل استفاده هستند مانند sin(..

1401/02/12 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی نرم افزار متلب (۴ کاربرد اصلی و ۳ نقطه قوت)

MATLAB مخفف Matrix Laboratory است و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و برای محاسبات فنی و عددی استفاده می شود. متلب رسم داده ها، پیاده سازی الگوریتم ها به ویژه موارد پیچیده، دستکاری..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
7 بهترین شغل مربوط به خودرو(+مقایسه درآمد مکانیکی، برق خودرو و جلوبندی)

خودروها شامل بخش های مختلف مکانیکی و الکتریکی هستند و همه این اجزا روزی به تعمیرات نیاز پیدا خواهند کرد؛ شناخت بهترین شغل مربوط به خودرو به شما کمک خواهد کرد با یک تصمیم صحیح آینده شغلی خود را تضمین ک..

1401/12/11 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش رفع مشکل لاگین اسپاتیفای (مشکل ورود اسپاتیفای)

بسیاری از کاربران اسپاتیفای در داخل ایران به دلیل تحریم جزئی در سرور مورد استفاده اسپاتیفای به مشکل ورود برخورده اند این تحریم کل اسپاتیفای نمیباشد و تنها بخشی از سرور اسپاتیفای هست پس بدون نرم افزار ..

1402/01/28 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی بازار قدیمی شاهرود به‌علاوه آدرس و تاریخچه آن

بازار شاهرود، یکی از بازارهای تاریخی استان سمنان است که در بافت قدیمی شهر شاهرود قرار دارد. این بازار به‌شیوه معماری ایرانی-اسلامی، دارای بخش‌های مختلفی از جمله کاروان‌سرا، بارانداز، آب‌انبار، مسجد، گ..

1403/02/10 دوشنبه ادامه مطلب
نصب سی پنل بر روی سرور مجازی لینوکس

سی پنل یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت وب سایت است که فرایند میزبانی وب را برای مدیران ساده‌تر می‌کند. به‌طوری که با نصب سی پنل بر روی سرور، می‌توان فایل‌ها و فولدرهای سرور را بهتر مدیریت کرد. با تو..

1402/06/18 شنبه ادامه مطلب
استفاده از ایرپاد به عنوان میکروفون

ایرپاد یکی از لوازم جانبی کاربردی گوشی های اپل بوده که قابلیت های بسیاری دارد. شاید بخواهبد علاوه بر گوش دادن به موسیقی، تنظیم صدای آن و برقراری تماس، صدای خود را توسط ایرپاد در ویدیوهای خود ضبط کنید...

1401/09/26 شنبه ادامه مطلب
چگونه در پریمیر ترانزیشن اضافه کنیم؟

از ترانزیشن پریمیر خلاقانه استفاده کنید تا مخاطبان خود را بدون از دست دادن از یک صحنه به صحنه بعدی ببرید. در این آموزش به شما یاد خواهیم داد تا با نحوه افزودن ترانزیشن به ویدیوی خود در Adobe Premiere ..

1401/08/03 سه شنبه ادامه مطلب
جاوا اسکریپت را چگونه فعال کنیم؟

این مطلب را به یاد داشته که در اغلب سایت‌ها جاوا اسکریپت به صورت پیش فرض فعال است. همه‌ی مرورگرهای مدرن و امروزی از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به طور درستی پشتیبانی می‌کند. گاهی اوقات این تنظیمات ..

1400/11/21 پنجشنبه ادامه مطلب
5 فیلم شاهکار با موضوع جاسوسی که باید دید!

دیدن فیلم های خارجی همیشه دلیلی می طلبد، گاهی نیاز به آثار فرار از زندان و گاهی هم نیاز فیلم های ابرقهرمانی یا علمی تخیلی باعث می گردد گزینه اول و آخرمان فیلم های هالیوودی باشند. اما یکی از موضوعاتی ک..

1401/01/04 پنجشنبه ادامه مطلب
CNC کار کیست و دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

در دنیای صنعتی پیشرفته امروز، تولید قطعات و محصولات با دقت بالا و کیفیت برتر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از دستگاه‌ های CNC (Computer Numerical Control) به‌عنوان یک فناوری پیشرفته، به ت..

1402/03/03 چهارشنبه ادامه مطلب
بهترین مسیر برای یادگیری تحلیل تکنیکال (راهنمای کامل برای شروع)

افرادی که قصد ورود به بازارهای مالی به ویژه ارز دیجیتال را دارند، ابتدا باید با تحلیل تکنیکال آشنا شوند. شما عزیزان نیز اگر قصد دارید به یک تریدر یا سرمایه گذار حرفه‌ای تبدیل شوید، باید آموزش تحلیل تک..

1402/10/05 سه شنبه ادامه مطلب
مراحل گام به گام راه اندازی سایت فروشگاهی

به‌طور تخمینی بالغ بر 24 میلیون سایت فروشگاهی در دنیای اینترنت وجود دارد. البته این آمار هر لحظه در حال افزایش است و سایت‌های فروشگاهی بیشتری تاسیس می‌شوند. این سایت‌ها هدف فروش محصولات در فضای وب را ..

1402/06/28 سه شنبه ادامه مطلب
چگونه با برنامه اینشات محتوای با کیفیت تری تولید کنیم؟

در حال حاضر برنامه اینشات (Inshot) به یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام تبدیل شده است. این برنامه به کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوای ای..

1401/08/17 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Georeference کردن تصاویر هوایی در GIS به زبان ساده

در آموزش ژئورفرنس کردن صفحات توپوگرافی و نقشه های اسکن شده (QGIS3)، ما فرآیند پایه ژئورفرنس یا زمین مرجع کردن در QGIS را پوشش خواهیم داد. این متد شامل خواندن مختصات از نقشه های اسکن شده و وارد کردن آن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
7 بهترین سایت آنلاین افزایش کیفیت عکس (هوش مصنوعی)

ابزار هایی که به کمک هوش مصنوعی (AI) کیفیت عکس را بالا می ‌برند، بهترین گزینه برای بهبود تصاویر و تغییر اندازه آن ها هستند. ما امروزه در جهانی پر از عکس ‌های دیجیتال زندگی می ‌کنیم و آمار نشان می ‌دهد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)

در این مطلب ساده ترین روشهای فشرده سازی ویدیو (کم کردن حجم بدون تغییر در اندازه یا کیفیت) به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده ..

1402/05/21 شنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل فرمت تصاویر به یکدیگر (png به jpg و jpeg و …)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای تبدیل فرمت های مختلف تص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که به آنها نیاز خواهید داشت

یکی از مهمترین مراحل ساخت و ویرایش فیلم، نرم افزارها هستند. در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که فیلم سازان حرفه ای از آنها استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم. ۱- نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
11 بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای حسابداران پیش می آید همین است که از بین این همه نرم افزار حسابداری، بهترین آنها کدام است و نقاط قوت و ضعف هر کدام از این نرم افزارها چیست؟ در این مطلب با کمک تجربه چند..

1403/01/20 دوشنبه ادامه مطلب
یادگیری حسابداری با 26 درس رایگان+ جزوه PDF

حسابداری در واقع یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. حسابداری برای این است که افرا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
6 روش کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت (آنلاین گوشی ویندوز)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای کم کردن حجم تصاویر بدون..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی ios به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی آی او اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوار زبانه UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در Swift، با نوار زبانه ui برنامه های iOS آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه نوار زبانه iOS را با استفاده از uitabbiewcontroller ایجاد کنیم تا بین بخش های مختلف برنامه ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار ابزار UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با نوار ابزارهای iOS در swift با ذکر یک مثال آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارابزارهای ios در اپلیکیشن swift استفاده کنیم تا چندین دکمه در پایین صفحه نمایش نشان داده شود. نوار..

1398/09/09 شنبه ادامه مطلب
آموزش لیبل های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در اینجا ما به کار گیری لیبل های ui در iOS را با مثالی یاد میگیریم، همچنین نحوه استفاده از لیبل های کنترل ui در برنامه های iOS را برای نشان دادن محتوا به شکل یک متن ساده یا متن با ظاهری طراحی شده را د..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش دکمه های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در این قسمت؛ با یک مثال در زبان Swift استفاده از دکمه های ui در iOS را یاد می گیریم و این که چگونه می توانیم از دکمه کنترل ui در iOS استفاده کنیم تا اقدامات ویژه ای که با کلیک کردن رخ می دهد، به دست آ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
معرفی iOS، تاریخچه و ویژگی های اصلی (مقدمه برنامه نویسی)

در اینجا ما اصول اولیه ی توسعه برنامه ios را با استفاده از swift می آموزیم؛ یک بررسی اجمالی روی ios ، تاریخچه توسعه ios و ویژگی های ios ارائه می دهیم. بررسی کلی iOS در ۶ مارس ۲۰۰۶، اپل اولین کیت توسعه..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی ios

در ادامه آموزش های کاربردی ios، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ایم. این ۲ کت..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حرکت شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS (انیمیشن)

در این بخش با حرکت دادن شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS آشنا می شویم؛ همچنین با ذکر یک مثال می آموزیم که چگونه از حرکت دادن اشیاء نمای iOS استفاده کنیم تا بتوانیم انیمیشن هایی در برنامه های Swift ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش هشدار های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در مورد هشدارهای UI در برنامه های iOS می آموزیم؛ همچنین با این مثال با استفاده از Xcode در swift یاد میگیریم که چگونه می توانیم اطلاعات مهم را منتقل کنیم. هشدارهای UI در iOS ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نمایش وب سایت UI در برنامه های iOS

در این بخش با ذکر یک مثال در زبان Swift، درباره نمایش وبسایتی ui در iOS ، می آموزیم. همچنین با استفاده از آن مثال در Xcode یاد میگیریم که چگونه از کنترل نمایش وبسایتی ui در iOS، در زبان Swift استفاده ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نمای جدول های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با یک مثال، کار با نمای جدولی ui برنامه های iOS در زبان Swift را می آموزیم. همچنین با ذکر یک مثال، با استفاده از ویرایشگر xcode یاد می گیریم که چگونه از نمای جدولی iOS برای نمایش داده ها در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت PickerView یا انتخابی های UI در iOS 

در این بخش؛ pickerview یا انتخابی های ui در iOS را با ذکر مثالی توضیح می دهیم و همچنین با استفاده از مثالی در xcode یاد می گیریم که چگونه از pickerview کنترل ui در iOS در زبان Swift استفاده کنیم تا آی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید