استفاده از ایرپاد به عنوان میکروفون

ایرپاد یکی از لوازم جانبی کاربردی گوشی های اپل بوده که قابلیت های بسیاری دارد. شاید بخواهبد علاوه بر گوش دادن به موسیقی، تنظیم صدای آن و برقراری تماس، صدای خود را توسط ایرپاد در ویدیوهای خود ضبط کنید. اما این قابلیت تاکنون برای ایرپاد ها ایجاد نشده است و شما باید روش های دیگری را برای این کار در پیش بگیرید.

C:\Users\aa\Desktop\38f228ef585426366f9b0d9d91f3f6f7d438592d_1634644654.jpg

روش استفاده از ایرپاد به عنوان میکروفون

با توجه به اینکه به طور مستقیم نمی توان از ایرپاد به عنوان میکروفون در هنگام ضبط ویدیوها استفاده کرد، چند برنامه برای این کار وجود دارد. برنامه های iFilmic Pro، Media و WhileYouRec در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. این اپلیکیشن ها در هنگام فیلمبرداری و ضبط صدا از طریق ایرپاد کمک می کند. برای اینکار می توانید از طریق بلوتوث به ایرپاد خود وصل شده و صدایی که از آن بیرون می آید در ویدیو های شما ضبط خواهد شد.

موارد استفاده از ایرپاد در هنگام پخش موزیک

استفاده از ایرپاد برای گوش دادن به موزیک در مسیرهای رفت و آمد و محیط های شلوغ رایج شده است. بنابراین علاوه بر قطع و وصل کردن موزیک اقدامات زیر را نیز می توانید انجام دهید:

  • لمس دکمه + برای افزایش صدای موزیک
  • لمس دکمه – برای کاهش صدای موزیک
  • قطع و وصل کردن موزیک با فشردن دکمه مرکزی به ترتیب
  • فشردن دکمه مرکزی دو بار متوالی جهت رفتن به موزیک بعد
  • فشردن دکمه مرکزی سه بار متوالی برای بازگشت به موزیک قبل

1- جلو بردن سریع موزیک:

برای اینکار کافیست دکمه مرکزی ایرپاد را به دوبار پشت سرهم لمس و نگه داشته تا موزیک با سرعت رد شود. پس از آن هر قسمت که تمایل داشتید دکمه را رها کرده تا موزیک به طور معمول پخش شود.

2- عقب بردن سریع موزیک:

برای اینکار کافیست دکمه مرکزی را سه بار پشت سرهم فشار دهید تا موزیک با سرعت به عقب برگردد. حال هر کجا که خواستید دکمه را رها کرده تا ادامه موزیک برایتان پخش شود.

3- ضبط کردن صدا از طریق ایرپاد:

این قابلیت را می توان به عنوان میکروفون در نظر گرفت؛ برای اینکار برنامه Voice Memos را در گوشی اجرا کرده و سپس دکمه مرکزی ایرپاد خود را فشار دهید. در این حالت صدای شما ضبط شده و برای توقف و مکث صدا نیز می توان از همان دکمه استفاده کرد.

4- پخش نام خواننده و نام آهنگ مورد نظر:

از دیگر کارکرد های ایرپاد می توان به اطلاع از نام خواننده و آهنگ مورد نظر اشاره کرد. برای اینکار بایستی دکمه مرکزی تعبیه شده بر روی ایرپاد را نگه دارید تا صدای بیپ به گوشتان برسد. حال دکمه را رها کرده تا نام خواننده و آهنگ از طریق VoiceOver برای شما پخش شود.

5- پخش آهنگ مورد علاقه:

برای گوش دادن به آهنگ مورد علاقه تان می توانید پس از انجام مرحله بالا، زمانی که نام آهنگ مورد نظر اعلام شد دکمه مرکزی را فشار داده تا موزیک پخش شود.

C:\Users\aa\Desktop\5.jpg

اقدامات انجام شده از طریق سیری و دکمه های ایرپاد

برای بهره مندی از خدمات ارائه شده توسط سیری ابتدا در تنظیمات گوشی آن را فعال کرده و اینترنت خود را نیز روشن کنید:

1- فراخوانی سیری:

برای اینکار ابتدا دکمه مرکزی را فشار داده و نگه دارید؛ حال درخواست خود را به سیری اعلام کنید.

2- گفتگو با سیری:

برای پاسخ به سیری ابتدا دکمه مرکزی را لمس کرده و نگه دارید و سپس صحبت کنید.

3- تنظیم صدای سیری:

برای تنظیم صدای سیری در هنگام صحبت، می توانید از طریق دکمه های ولوم اینکار را انجام دهید.

موارد استفاده از ایرپاد در هنگام برقراری تماس

در هنگام برقراری تماس می توانید اقدامات زیر را از طریق لمس ایرپاد انجام دهید:

  • افزایش صدای دریافتی از مخاطب با لمس دکمه +
  • کاهش صدای دریافتی از مخاطب با لمس دکمه –
  • دریافت و پاسخ به تماس مخاطب با لمس دکمه مرکزی
  • قطع کردن تماس دریافتی با یکبار فشار دادن دکمه مرکزی

1- رد کردن تماس هاس دریافتی:

برای اینکار کافیست به مدت 2 ثانیه دکمه مرکزی ایرپاد را نگه داشته و سپس رها کنید. پس از آن یک با شنیدن صدای بیپ متوجه رد تماس خواهید شد.

2- پاسخ به تماس پشت خطی و در انتظار گذاشتن مخاطب:

برای انجام اینکار ابتدا دکمه مرکزی را برای انتقال به تماس پشت خطی لمس کنید. حال اگر قصد برگشت به تماس قبلی را دارید، دوباره دکمه مرکزی را لمس کنید.

3- پاسخ به تماس پشت خطی و قطع تماس دریافتی:

ابتدا به مدت دو ثانیه دکمه مرکزی را نگه داشته و رها کنید؛ با شنیدن صدای بیپ تماس اول رد شده و می توانید با مخاطب پشت خط صحبت کنید.

نحوه عکسبرداری و ضبط ویدیو از طریق ایرپاد

برای عکس گرفتن و ضبط ویدیو ابتدا برنامه دوربین را بازکنید و سپس به صورت زیر عمل کنید:

1- نحوه عکس گرفتن:

برای اینکار دوربین را بر روی تصویر مورد نظر ثابت نگه دارید و سپس دکمه مرکزی را لمس کنید.

2- نحوه ضبط ویدیو:

پس از آماده کردن منظره مورد نظر برای فیلمبرداری ابتدا دکمه مرکزی را لمس کنید تا ضبط ویدیو شروع شود، سپس با لمس دوباره این دکمه ویدیو متوقف خواهد شد.

نکات مهم هنگام استفاده از ایرپاد

برای استفاده صحیح از ایرپاد و عدم ایجاد مشکل به نکات زیر توجه کنید:

  • از آنجا که استفاده از این نوع هندزفری در هنگام برقراری تماس باعث حواس پرتی می شود، توصیه می شود در هنگام رانندگی از آن استفاده نکنید.
  • بهتر است هر چند وقت یکبار اطراف هدفون، بین دکمه ها و سیم ها را تمیز کنید. این کار برای جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی و عفونت گوش توصیه می شود.
  • برای تنظیم حداکثر صدای هندزفری پس از ورود به تنظیمات گوشی به قسمت موزیک بروید. حال از قسمت تنظیم Volume حداکثر صدا را تعیین کنید.
  • بعد از این مرحله برای افزایش صدای هندزفری پس از شنیدن صدای بیپ، دکمه افزایش صدا را رها کرده و دوباره فشار دهید تا بتوانید میزان صدا را افزایش دهید. این کار برای جلوگیری از افزایش ناگهانی صدای هندزفری و آسیب به گوش ها باید انجام شود.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست