در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Georeference کردن تصاویر هوایی در GIS به زبان ساده

در آموزش ژئورفرنس کردن صفحات توپوگرافی و نقشه های اسکن شده (QGIS3)، ما فرآیند پایه ژئورفرنس یا زمین مرجع کردن در QGIS را پوشش خواهیم داد. این متد شامل خواندن مختصات از نقشه های اسکن شده و وارد کردن آن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی پایتون (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ای..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
پایتون چیست؟ 8 کاربرد اصلی و پاسخ به سوالات رایج

تا سال 1991، کلمه “پایتون” بیشتر مردم را به فکر مارها می انداخت (پایتون به معنی مار است). اما امروزه دیگر اینطور نیست! کلمه Python دنیا را متحول کرده است و در حال حاضر در دنیای برنامه نویسی محبوبیت زی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس آموزش پایتون به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی پایتون را در کمتر از ۸ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه نصب اصولی Python در ویندوز [Pycharm IDE]

PyCharm یک ویرایشگر چند سکویی است که توسط JetBrains ساخته شده است. Pycharm تمام ابزارهای مورد نیاز برای توسعه ی برنامه های پایتون را فراهم می کند. در زیر مراحل نصب Python و PyCharm آورده شده است. نصب ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
طراحی وبسایت با پایتون (۵ مرحله اصلی)

پایتون در چند سال گذشته، محبوبیت زیادی پیدا کرد. زبان برنامه ریزی در جاوا بیش از بقیه محبوبیت پیدا کرده است اما برای خیلی از افراد این موضوع اصلا جای تعجب ندارد. با افزایش یادگیری در مورد دستگاه ها ، ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
Hello World : اولین برنامه پایتون را بسازید

در آموزش قبل ، نصب و راه اندازی پایتون را به پایان رساندیم. وقت آن است که اولین برنامه خود را بسازید. بطور خلاصه روش کار به این شکل است برای ایجاد اولین برنامه در پایتون، مراحل زیر را دنبال کنید: 1-نص..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته مفید برای یادگیری برنامه نویسی پایتون (برای مبتدیان)

بسیار خوشحالیم که تصمیم گرفتید یادگیری پایتون را شروع کنید! یکی از متداول ترین سؤالاتی که خوانندگان از ما می پرسند این است که “بهترین روش برای یادگیری پایتون چیست؟” معتقدیم که اولین قدم برای یادگیری ه..

1399/05/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تقویم پایتون با مثال (به زبان کاملا ساده)

ماژول تقویم در پایتون کلاس تقویم دارد که محاسبات مربوط به کارهای مختلف را بر اساس تاریخ ، ماه و سال امکان پذیر می کند. کلاس های TextCalendar و HTMLCalendar در پایتون به شما امکان می دهد تا تقویم را وی..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
رشته ها در پایتون: جایگزینی، اتصال، جدا کردن، معکوس، حروف بزرگ و حروف کوچک

در پایتون همه چیز شی است و رشته ها نیز شی هستند. رشته پایتون را می توان با محصور کردن کاراکترها در نقل قول ، ایجاد کرد. مثلا: var = “Hello World!” در این آموزش موارد زیر را می آموزیم: دسترسی به مقا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۲۰ نکته کدنویسی پایتون و ترفندهایی که نمی دانید (مقدماتی-پیشرفته)

پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب، عمومی و پر کاربرد است. برای علوم داده و یادگیری ماشین، محاسبات علمی در بسیاری از زمینه ها، توسعه وب، برنامه های کاربردی موبایل و دسکتاپ و موارد دیگر استفاده می شود. ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
حلقه های for و while در پایتون: ساختار های Enumerate، Break، Continue

حلقه ها می توانند قسمتی از کد را بارها و بارها اجرا کنند تا شرایط خاصی برآورده شود. کاربرد آن ها نسبتاً در برنامه نویسی متداول است. حلقه ی for چیست؟ حلقه for غالباً هنگامی استفاده می شود که یک قطعه کد..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سالیدورکز با 30 درس (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار Solidworks، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۳ درس آموزش سالیدورک مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی بر..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار سالیدورک +مدت زمان لازم برای یادگیری آن

اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا به نقل از بهترین جراح زیبایی  مدت زم..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود بهترین کتاب آموزش سالیدورک به زبان فارسی (PDF رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این نوشته، یکی از بهترین کتاب های پی دی اف زبان فارسی آموزش سالیدورک را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. مشخصات و دانلود کتاب در این کتا..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش یک نمونه سه بعدی کردن قطعه صنعتی در سالیدورک (ویدیو)

سه بعدی سازی یا مدلینگ یا مدل سازی (۳d) در نرم افزار سالیدورک یکی از اصلی ترین مهارت هایی است که هر دانشجوی عمران، مکانیک، طراح صنعتی و … به آن نیاز دارند. در این راستا، یک ویدیو آموزشی از نحوه سه بعد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مثالی از سه بعدی کردن یک طرح دوبعدی در سالیدورک (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورک، در این پست، به کمک یک فیلم فارسی، نحوه سه بعدی کردن یک قطعه صنعتی (با داشتن طرح دوبعدی) را آموزش خواهید دید. زبان این فیلم فارسی می باشد و برای دیدن آموزش های کارب..

1396/12/15 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی بهترین و کاربردی‌ترین دستورات سالیدورک (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این پست، بهترین و کاربردی ترین دستورات و تکنیک های سالیدورک را که برای همه ضروری است به شما یاد می دهیم. مقدمه: نرم افزار Solidworks از حساس‌ترین قسمت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری و کامل ساخت یک لیوان دوجداره در سالیدورک به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورکز، در این پست آموزش تصویری ساخت لیوان دوجداره را به صورت گام به گام یاد می گیرید. سالیدورک یک نرم افزار ایده آل سه بعدی سازی اشیا می باشد.   دراین خود آموز شما یاد م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل دستور Extrude در نرم افزار سالیدورک (فیلم فارسی)

یکی از کاربردی ترین دستورات سالیدورک برای سه بعدی کردن طرح های دوبعدی، دستور اکسترود می باشد که حالت های مختلفی دارد. در این پست با کمک فیلم و با زبان فارسی، به شما این دستور کاربردی را آموزش می دهیم...

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کاربردی ترین دستور نرم افزار سالیدورک (Solidworks)-فرمان Extrude

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، فرمان اکسترود کردن را به شما آموزش می دهیم. یکی از اولین دستورالعمل ها که هنگام طراحی با Solidworks باید یاد بگیرد، دستور (فرمان) Extrude Bo..

1397/06/10 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۵۰ تمرین برای یادگیری بهتر نرم افزار سالیدورکز

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدوکز، در این مقاله بیش از ۵۰ تمرین کاربردی دو بعدی و سه بعدی سالیدوکز برای تقویت فرآیند یادگیری شما را در قالب یک فایل پی دی اف جهت دانلود قرار می دهیم. سالیدورکز یک نرم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش اسمبلی سالیدورک از صفر تا صد (و 10 نکته کاربردی)

در این مطلب ابتدا 10 نکته کاربردی کار در محیط اسمبلی سالیدورکس را یاد می دهیم و سپس چند ویدیوی کاربردی برای یادگیری کامل اسمبلی سالیدورکس در اختیارتان قرار می دهیم. از یادگیری سالیدورکز لذت ببرید. 1-..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش SolidCAM از صفر تا صد+ 30 اصطلاح ماشینکاری که باید بدانید

SolidCAM یک ویرایشگر CAM است که با محیط SolidWorks ادغام شده است. قابلیت فرزکاری SolidCAM، امکان ساخت قطعات پیچیده ‌‌ای که به صورت عملی با استفاده از فرز معمولی یاG-code (که با دست برنامه‌ ریزی شده اس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
۷ وب سایت عالی برای طراحی رایگان لوگو جهت کسب و کار شما

این واقعیت به خوبی اثبات شده است که حافظه بصری انسان بسیار قدرتمند است و تمایل دارند آنچه را که می بینند حفظ کنند، نسبت به چیزی که آنها «شنیدن» یا «خواندن» را برای مدت زمان بیشتری انجام می دهند. با ای..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲۰ درس آموزش کورل دراو مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های منتخب کورل دراو، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۰ درس آموزش کورل دراو مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام تبدیل عکس به وکتور در نرم افزار کورل دراو (PowerTrace)

این مطلب ترجمه مقاله نوشته شده توسط استیو باین می باشد که در ادامه سری آموزش های جذاب کورل دراو برای شما آورده ایم. در این پست بصورت تصویری به شما نحوه تبدیل تصاویر به وکتور را در نرم افزار کورل دراو ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
مختصر ومفید: نرم افزار کورل دراو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شرکت کورل (Corel corporation) واقع در کشور کانادا، نرم افزاری را توسعه داده است که کاملا برپایه بردار بوده و مزایایی نسبت به نرم افزار معروف فتوشاپ (برپایه پیکسل) دارد. در این مقاله شما را با نرم افزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای کامل طراحی لوگو در ۱۰ گام (کورل دراو ،فتوشاپ و سایر نرم افزارها)

طراحی لگو برای شرکت یا برندتان کاری بسیار جذاب و تاثیرگذار است. در عین حال کمی پیچیده است. در حین طراحی لوگو باید از خود بپرسید که هدف از طراحی ش چیست و تخصص و وظیفه شرکت چیست؟ چطور می توانید همه چیز ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام طراحی پوستر در نرم افزار کورل دراو (تصویری)

سوالی که ذهن بسیاری از طراحان و گرافیست ها را به خود مشغول می کند. چگونه بطور اصولی، یک پوستر یا بنر زیبا را در کمترین زمان، در نرم افزار کورل دراو طراحی و تهیه کنیم. در این پست ما به صورت گام به گام ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ایمپورت کردن فایل های Adobe Illustrator  و PDF در نرم افزار CorelDRAW

برای اینکه به راحتی بتوانید فایل های ایلستریتور و پی دی اف را به کورل دراو اضافه کنید ما این آموزش تصویری را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم راضی کننده باشد. CorelDRAW X5 پشتیبانی مناسبی از فایل ه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه استفاده از کلیدهای میانبر در نرم افزار کورل دراو (لیست shortcut ها)

شما می توانید از کلیدهای میانبر صفحه کلید (که به عنوان hotkeys نیز شناخته می شوند) برای فعال کردن سریع بسیاری از منوها و فرمان ها و ابزارها در CorelDRAW X3 استفاده کنید. کلید میانبر هر فرمان منو در سم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش چگونگی ترکیب و تکرار اشیا در طول یک مسیر در Coreldraw

در ادامه سری آموزش های جذاب کورل دراو، به شما چگونگی خلق تصاویر و اشکالی زیبا با کمک ترکیب و تکرار در طول یک مسیر را آموزش می دهیم. ترکیب اشیا در CorelDRAW12 به شما اجازه افزودن عمق واقعی به طراحی ها ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
تمام میانبرهای اصلی نرم افزار CorelDRAW که کارتان را راحت می کند

سعی کرده ایم تمام شورتکات ها یا میان بر های اصلی موجود در نرم افزار کورل دراو (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷) را بطور کامل برای شما توضیح دهیم. نکات سریع که تعداد کلیک ها را کاهش می دهد و در وقت صرفه جویی می کند. آیا ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری طراحی یک پوستر خلاقانه موزیکال در کورل دراو

طراحی پوستر با طراحی موارد دیگر متفاوت است، به این دلیل که قوانین و محدودیت های بسیار کمی برای آن وجود دارد. هیچ محدودیتی برای اندازه یا ملاحظات طرح وجود ندارد. به این دلیل، پوسترها برخلاف سایر سندها ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
نحوه انتخاب آبجکت ها (اشیا) تصویری در Corel PHOTO PAINT

این نکته برای CorelDRAW® Graphics Suite X3 نوشته شده است. در حالی که ویژگی های مشابه ممکن است در نسخه های قبلی منتشرشده موجود باشد. این نکته به طور کامل تنها در CorelDRAW Graphics Suite X3 و نسخه های ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی ios به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی آی او اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوار زبانه UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در Swift، با نوار زبانه ui برنامه های iOS آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه نوار زبانه iOS را با استفاده از uitabbiewcontroller ایجاد کنیم تا بین بخش های مختلف برنامه ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار ابزار UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با نوار ابزارهای iOS در swift با ذکر یک مثال آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارابزارهای ios در اپلیکیشن swift استفاده کنیم تا چندین دکمه در پایین صفحه نمایش نشان داده شود. نوار..

1398/09/09 شنبه ادامه مطلب
آموزش لیبل های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در اینجا ما به کار گیری لیبل های ui در iOS را با مثالی یاد میگیریم، همچنین نحوه استفاده از لیبل های کنترل ui در برنامه های iOS را برای نشان دادن محتوا به شکل یک متن ساده یا متن با ظاهری طراحی شده را د..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
معرفی iOS، تاریخچه و ویژگی های اصلی (مقدمه برنامه نویسی)

در اینجا ما اصول اولیه ی توسعه برنامه ios را با استفاده از swift می آموزیم؛ یک بررسی اجمالی روی ios ، تاریخچه توسعه ios و ویژگی های ios ارائه می دهیم. بررسی کلی iOS در ۶ مارس ۲۰۰۶، اپل اولین کیت توسعه..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش دکمه های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در این قسمت؛ با یک مثال در زبان Swift استفاده از دکمه های ui در iOS را یاد می گیریم و این که چگونه می توانیم از دکمه کنترل ui در iOS استفاده کنیم تا اقدامات ویژه ای که با کلیک کردن رخ می دهد، به دست آ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی ios

در ادامه آموزش های کاربردی ios، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ایم. این ۲ کت..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حرکت شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS (انیمیشن)

در این بخش با حرکت دادن شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS آشنا می شویم؛ همچنین با ذکر یک مثال می آموزیم که چگونه از حرکت دادن اشیاء نمای iOS استفاده کنیم تا بتوانیم انیمیشن هایی در برنامه های Swift ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نوار ناوبری UI در برنامه های iOS (کنترلر ناوبری UI)

در این قسمت با ذکر یک مثال در swift، با نوارهای ناوبری ui در iOS یا کنترل کننده ناوبری ui آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارهای ناوبری iOS در برنامه های swift استفاده کنیم. نوار ناوبری UI..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار وضعیت UI در iOS به زبان ساده

در این قسمت؛ با استفاده از یک مثال؛ با نوار ابزار ui در iOS آشنا می شویم؛ همچنین با این مثال با استفاده از xcode می آموزیم که چگونه می توانیم نوار وضعیت iOS را در برنامه های swift نمایش داده یا مخفی ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش هشدار های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در مورد هشدارهای UI در برنامه های iOS می آموزیم؛ همچنین با این مثال با استفاده از Xcode در swift یاد میگیریم که چگونه می توانیم اطلاعات مهم را منتقل کنیم. هشدارهای UI در iOS ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نمایش وب سایت UI در برنامه های iOS

در این بخش با ذکر یک مثال در زبان Swift، درباره نمایش وبسایتی ui در iOS ، می آموزیم. همچنین با استفاده از آن مثال در Xcode یاد میگیریم که چگونه از کنترل نمایش وبسایتی ui در iOS، در زبان Swift استفاده ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید