در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار بلندر (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش بلندر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ..

1399/03/19 دوشنبه ادامه مطلب
نرم افزار بلندر چه کاربردهایی دارد +نمونه عکس و فیلم

نرم‌افزارهای ۳ بعدی رایگان بسیار زیادی برای دانلود وجود دارد. یکی از آنها blender است. این نرم افزار در حوزه فیلم‌های ۳ بعدی و انیمیشن کاربرد بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از کاربردهای شگفت‌انگ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلیدهای میانبر فوق العاده کاربردی برای دستورهای مختلف Blender

در این مطلب شورتکات ها یا همان کلیدهای میانبر کاربردی ترین دستورات بلندر را به شما آموزش می دهیم. Extrude (ضخامت دادن-ارتفاع) قبلا بارها مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به توضیح آن نیست، اما درEdi..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
10 نکته کار کردن راحت تر و سریعتر با Blender (از حرفه ای ها)

Blender برنامه‌ای است که به رایگان می توانید دانلود کنید اما صرفا برای سرگرمی و وقت گذراندن نیست. از این برنامه برای پروژه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی، کارهای تبلیغاتی و ویژوال افکت‌ها (افکت های بصری) اس..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۲ افزونه کاملا ضروری برای نرم افزار Blender برای دانلود

در طی یک سال گذشته Blender Market رشد چشمگیری داشته، بنابراین در این پست نگاهی می اندازیم به بهترین افزونه های رایگان و غیر رایگان که در حال حاضر موجود هستند. ۱-پلاگین Asset Flinger چه عملی انجام می د..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
چطور یک صحنه سنگین را در بلندر بدون هنگ کردن رندر بگیریم؟

اغلب اوقات وقتی می خواهید از یک صحنه سنگین و پر حجم رندر بگیرید، یک رندر سیاه به همراه این پیام دریافت می کنید: این اتفاق رخ می دهد زیرا شما سعی داشته اید به Blender وظایفی بیشتر از حد توانش بدهید و ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چند نکته بسیار کاربردی برای متریال دهی بهتر در Blender

Shading یا سایه زنی (فرآیند تنظیم متریالها) اغلب مرحله ایست که در pipeline گرافیک کامپیوتری نادیده گرفته می شود. من قبلا فقط تنظیمات متریال را دستکاری می کردم تا کار کمی شبیه آنچه که سعی داشتم ایجاد ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۳ تکنیک برای کاهش زمان رندر در بلندر که باید بدانید!

هیچکس دوست ندارد ساعتها منتظر بماند تا رندرینگ به پایان برسد، اما اکثر مردم این کار را انجام می دهند. تعداد کمی از آنها می دانند که می توانند این زمان رندرینگ را با کمی تنظیم به نصف برسانند. ویژگی های..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
۵ نکته مفید در مورد blender برای افراد تازه کار

در این مطلب ۵ موضوع کاربردی در نرم افزار بلندر را برای کار راحت تر در این نرم افزار به شما آموزش می دهیم. ۱-مکان نمای سه بعدی این ابزار، یکی از ابزار جالب در blender است. با این ابزار می توانید بسیاری..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
تکنیک هایی برای یادگیری بهتر انیمیشن سازی با بلندر

به جای ارائه یک آموزش دیگر، پست این هفته را به این اختصاص می دهم که چطور می شود هنرمند بهتری شد. اغلب ما درگیر تکنیکهای ۳D می شویم و فراموش می کنیم خلق هنرمندانه و ذوق هنری چیست. اغلب به زمانی فکر می ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
بهترین تکنیک ها برای یادگیری سریع تر نرم افزار بلندر

از وقتی داستان اسباب بازی را دیدم، انیمیشن سه بعدی را تحسین می کنم. همیشه فکر می کردم نرم افزارهای حرفه ای گران قیمت هستند، تا اینکه Killer Bean 2 را دیدم و خلق آن توسط یک پسر بچه حیرت زده ام کرد، با ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با نرم افزار spss

نرم افزارهای تحلیل آماری در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه ای کاربرد زیادی دارند. در این مقاله که برگرفته از وب سایت معتبر soc.cuhk می باشد، به شما نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
SPSS چیست؟ کاربردهای آن، بهترین نسخه و معرفی اولیه آن

حتما شما هم مثل من جملاتی مثل انجام پایان نامه با SPSS یا انجام مقاله، یا تهیه پرسشنامه و کار آماری و … را در سرتاسر اینترنت زیاد شنیده اید. بله در این پست قصد داریم ببینیم اصلا اس پی اس اس چیست، بطور..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین و جدیدترین جزوه PDF آموزش SPSS (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار SPSS در این پست ۴ تا از بهترین جزوه های پی دی اف آموزش اس پی اس اس به زبان فارسی را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. دانلود جزوه ها دقت کنید که این ..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی تحلیل رگرسیون خطی در نرم افزار SPSS (با مثال ملموس)

منبع این آموزش، وب سایت معتبر راه حل های آماری می باشد. در این پست در واقع شما با یک مثال ساده و ملموس، نحوه انجام تحلیل رگرسیون خطی را بصورت اصولی درنرم افزار اس پی اس اس یاد می گیرید. ویدیوی آموزش م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل و تصویری آمار توصیفی در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های ساده و جذاب SPSS به سراغ آموزش کامل آمار توصیفی در این نرم افزار می رویم. این آموزش به شما نحوه استفاده از SPSS نسخه ۲۰۱۷ را برای تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی و آمار توصیفی نش..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
انواع متغیرهای آماری و نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در Spss (با مثال)

در ادامه سری آموزش های جذاب و کاربردی اس پی اس اس، در این پست انواع متغیرهای آماری را به شما معرفی می کنیم و سپس در قالب یک ویدیوی آموزشی با مثال، نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در spss را آموزش می دهیم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه ایجاد یک نمودار ستونی با نرم افزار SPSS (گام به گام)

یک نمودار ستونی میتواند از داده های شما نمایش گرافیکی واضحی ارایه دهد. اغلب علاوه بر آمار استنباطی این نمودار میتواند برای توصیف داده ها بکار رود. مثلا اگر شما در حال تحلیل داده های خود در نمونه های م..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش آزمون ساده همبستگی پیرسون در spss (بصورت تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار spss، در این پست شما را بصورت ساده با آزمون همبستگی پیرسون در اس پی اس اس آشنا می کنیم. آزمونهای همبستگی فرآیندی برای اندازه گیری میزانی است که دو متغیر متریک(استا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی اجزای اصلی و مهم Spss برای یادگیری بهتر سطح مقدماتی

در ادامه سری آموزش های جذاب نرم افزار spss، در این پست با ۴ مفهوم مهم آشنا خواهید شد. نرم افزار آماری IBM SPSS، به‌منظور مدیریت داده و محاسبات آماری گسترده‌ای بکار می‌رود. این متن برای آن دسته از دانش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ویدیویی آزمون تی استیودنت (t-student) در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های کاربردی SPSS، در این فیلم آموزشی نحوه انجام آزمون تی استیودنت (t-student) برای مقایسه دو نمونه آماری آموزش داده شده است. به نقل از ویکی پدیای فارسی، برای ارزیابی میزان هم‌قوارگی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران +آدرس

در ادامه آموزش های کاربردی اس پی اس اس، در این مقاله 4 تا از بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران بهمراه آدرس آنها را به شما معرفی می کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی م..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع آماری اصلی در نرم افزار Spss (یا Statistic functions)

در این پست تمام توابع اصلی آماری در نرم افزار اس پی اس اس را که به اختصار statistical functions نامیده می شوند به شما آموزش می دهیم. این نوشته برگرفته از وب سایت معتبر آموزش اس پی اس اس می باشد. مقدمه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار دریم ویور (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش دریم ویور

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
همه ترفندهایی که برای شروع کار با Dreamweaver نیاز دارید

Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند با امکانات، گزینه ها و همچنین یکی از محبوب ترین IDE ها (Integrated Development Environment) در بازار کنونی است. اگرچه ممکن است نیازهای برخی از توسعه دهندگان را برآورده..

1398/08/08 چهارشنبه ادامه مطلب
۱۸ نکته درباره Dreamweaver به مناسبت ۲۱ سالگی این برنامه

۱۸ سال از معرفی برنامه دریم ویور می‌گذرد، برنامه‌ای که در زمینه کدنویسی و طراحی بسیار پرکاربرد است. به همین دلیل در این نوشته می‌خواهیم ۱۸ نکته مفید را در مورد این برنامه مرور کنیم. ۱ – انتخاب بهترین ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار دریم ویور که باید بدانید!

با آشنایی با میانبرها، استفاده از Dreamweaver CS5 برای شما بسیارآسانتر خواهد شد. برای ایجاد اسناد سریع، ویرایش، مخفی کردن و نمایش ویژگی های فضای کاری، استفاده از قالب بندی های ساده، ویرایش کد، انتخاب،..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
کاربردهای نرم افزار دریم ویور +معرفی معایب آن

دریم ویور این امکان را به شما می‌دهد که بدون کدنویسی، یک وبسایت را ایجادکنید. این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب بسیار مفید است. با این نرم‌افزار می‌توانید سایت‌های زیادی را ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
طرز ایجاد یک جدول با کمک نرم افزار Dreamweaver به زبان ساده

برای نشان دادن رابطه بین داده ها باید از جدول استفاده کنید. جدول ها به شما اجازه می دهند داده های مرتبط را در ردیف ها و ستون های مختلف گروه بندی کنید. در برخی موقعیت ها لازم است داده های خود را به صور..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۱۰ هک نرم افزار Dreamweaver که برنامه نویسی را برایتان آسان تر می کنند!

Dreamweaver مادر تمام فعالیت های مبتنی بر وب در اینترنت است. از نظر بسیاری از افراد، Dreamweaver ابزاری برای ایجاد وب سایت است، اما از نظر متخصصان Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند به شمار می رود. Drea..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته و ترفند مفید در دریم ویور برای افراد مبتدی

برنامه Dreamweaver از کاربردهای بسیار زیادی در زمینه کدنویسی برخوردار است. برای تسلط بر این کاربردها، باید بدانید که هر فهرستی (منو) در این برنامه، دقیقا به چه منظوری تعبیه‌شده است. در این نوشته می‌خو..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
7 بهترین سایت آنلاین افزایش کیفیت عکس (هوش مصنوعی)

ابزار هایی که به کمک هوش مصنوعی (AI) کیفیت عکس را بالا می ‌برند، بهترین گزینه برای بهبود تصاویر و تغییر اندازه آن ها هستند. ما امروزه در جهانی پر از عکس ‌های دیجیتال زندگی می ‌کنیم و آمار نشان می ‌دهد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)

در این مطلب ساده ترین روشهای فشرده سازی ویدیو (کم کردن حجم بدون تغییر در اندازه یا کیفیت) به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده ..

1402/05/21 شنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل فرمت تصاویر به یکدیگر (png به jpg و jpeg و …)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای تبدیل فرمت های مختلف تص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که به آنها نیاز خواهید داشت

یکی از مهمترین مراحل ساخت و ویرایش فیلم، نرم افزارها هستند. در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که فیلم سازان حرفه ای از آنها استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم. ۱- نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۵ تا از ساده ترین روش های ساخت یک انیمیشن دو بعدی یا سه بعدی

یکی از موضوعات جدید در دنیای طراحی، گرافیک و مهندسی، ساخت انیمیشن است که کاری زمانبر بوده و نیاز به سیستم های قوی دارد. در این مقاله ۵ تا از ساده ترین روش های ساخت یک انیمیشن را به شما آموزش می دهیم. ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
11 بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای حسابداران پیش می آید همین است که از بین این همه نرم افزار حسابداری، بهترین آنها کدام است و نقاط قوت و ضعف هر کدام از این نرم افزارها چیست؟ در این مطلب با کمک تجربه چند..

1403/01/20 دوشنبه ادامه مطلب
۶۰ عکس زیبا از طراحی نماهای سنگی رومی که حتما باید ببینید

در این مطلب به درخواست عده ای از کاربران، بیش از ۶۰ نمونه زیبا از طراحی نماهای سنگی رومی دوره معاصر را به شما نمایش می دهیم. می توانید از این تصاویر به عنوان الگو ایده برداری کنید. عکس نماهای رومی زیب..

1397/11/02 سه شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی ios به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی آی او اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی iOS، تاریخچه و ویژگی های اصلی (مقدمه برنامه نویسی)

در اینجا ما اصول اولیه ی توسعه برنامه ios را با استفاده از swift می آموزیم؛ یک بررسی اجمالی روی ios ، تاریخچه توسعه ios و ویژگی های ios ارائه می دهیم. بررسی کلی iOS در ۶ مارس ۲۰۰۶، اپل اولین کیت توسعه..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوار زبانه UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در Swift، با نوار زبانه ui برنامه های iOS آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه نوار زبانه iOS را با استفاده از uitabbiewcontroller ایجاد کنیم تا بین بخش های مختلف برنامه ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار ابزار UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با نوار ابزارهای iOS در swift با ذکر یک مثال آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارابزارهای ios در اپلیکیشن swift استفاده کنیم تا چندین دکمه در پایین صفحه نمایش نشان داده شود. نوار..

1398/09/09 شنبه ادامه مطلب
آموزش لیبل های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در اینجا ما به کار گیری لیبل های ui در iOS را با مثالی یاد میگیریم، همچنین نحوه استفاده از لیبل های کنترل ui در برنامه های iOS را برای نشان دادن محتوا به شکل یک متن ساده یا متن با ظاهری طراحی شده را د..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش دکمه های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در این قسمت؛ با یک مثال در زبان Swift استفاده از دکمه های ui در iOS را یاد می گیریم و این که چگونه می توانیم از دکمه کنترل ui در iOS استفاده کنیم تا اقدامات ویژه ای که با کلیک کردن رخ می دهد، به دست آ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش حرکت شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS (انیمیشن)

در این بخش با حرکت دادن شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS آشنا می شویم؛ همچنین با ذکر یک مثال می آموزیم که چگونه از حرکت دادن اشیاء نمای iOS استفاده کنیم تا بتوانیم انیمیشن هایی در برنامه های Swift ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش هشدار های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در مورد هشدارهای UI در برنامه های iOS می آموزیم؛ همچنین با این مثال با استفاده از Xcode در swift یاد میگیریم که چگونه می توانیم اطلاعات مهم را منتقل کنیم. هشدارهای UI در iOS ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نمای جدول های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با یک مثال، کار با نمای جدولی ui برنامه های iOS در زبان Swift را می آموزیم. همچنین با ذکر یک مثال، با استفاده از ویرایشگر xcode یاد می گیریم که چگونه از نمای جدولی iOS برای نمایش داده ها در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت PickerView یا انتخابی های UI در iOS 

در این بخش؛ pickerview یا انتخابی های ui در iOS را با ذکر مثالی توضیح می دهیم و همچنین با استفاده از مثالی در xcode یاد می گیریم که چگونه از pickerview کنترل ui در iOS در زبان Swift استفاده کنیم تا آی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش دکمه های کشویی (لغزنده) UI در iOS

در این بخش با ذکر یک مثال می خواهیم بیاموزیم که چگونه در برنامه های iOS خود از دکمه های کشویی استفاده کنیم تا بتوانیم مقادیری (مانند نور، روشنایی یا صدا) را تنظیم کنیم. دکمه های کشویی UI در iOS دکمه ه..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیمات توسعه محیط iOS جهت شروع برنامه نویسی

در این بخش یاد می گیریم که چگونه محیط توسعه ی iOS xcode را نصب کرده و توسعه بدهیم. توسعه تنظیمات iOS، نیازمند نصب محیط توسعه ی iOS xcode از اپ استور یا نصب iOS xcode از وبسایت اپل است. تنظیمات محیط iO..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد اتوکد دوبعدی و سه بعدی (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش اتوکد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین..

1403/01/14 سه شنبه ادامه مطلب
برنامه اتوکد چیست؟ نسخه ها، کاربردها و 12 ترفند مفید

یادگیری اتوکد برای من از زمان دانشجویی آغاز شد. زمانی که برای اولین بار حتی اسمش را شنیدم. اگر آشنایی چندانی با اتوکد ندارید، باید بگویم (همانگونه که از نامش مشخص است)، نرم افزار مادر برای ترسیم در رش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
50 میانبر اصلی اتوکد+ 50 دستور کاربردی (اتوکد 2016 تا 2023)

حتی تصور این که شگفتی های اخیر معماری و مهندسی حافظه بدون نرم افزار اتوکد به وجود آمده اند، غیرممکن است. این روز ها تقریبا همه چیز با این نرم افزار که یکی از پرکاربردترین برنامه ها در بین معماران و طر..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش سریع اتوکد 2023

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد ، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۲ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار Autocad را برای دانلود..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات سه بعدی کردن ۳dmodeling در نرم افزار اتوکد (مهم و کاربردی)

اگر در مدلینگ اتوکد مشکل دارید حتما این پست را بخوانید! در این پست توضیح مختصری پیرامون کلیات سه بعدی کردن در نرم افزار اتوکد خواهیم داد. مدلسازی سه بعدی در AutoCAD شامل اشیای سه بعدی، صفحات، مش ها و ..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین ورژن اتوکد کدام است؟ بهمراه معرفی جدیدترین نسخه اتوکد

سوال بسیاری از کاربران این است که بهترین ورژن اتوکد کدام است تا آن را برای کار کردن انتخاب کنم؟ و اینکه جدیدترین نسخه موجود اتوکد در بازار کدام ورژن می باشد. در ادامه آموزش های کاربردی اتوکد، به این س..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین پکیج های خودآموز اتوکد معماری (مبتدی-پیشرفته)

در این پست می خواهیم ۳ تا از بهترین و جدیدترین بسته های نرم افزاری حاوی دی وی دی و سی دی های آموزش اتوکد بصورت خودآموز را به شما معرفی کنیم. این بسته ها، شما را در حد یک معلم خصوصی آموزش می دهند و مزی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه درست کردن block در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری آموزش های نرم افزار اتوکد، در این پست به شما یاد می دهیم که بلوک ها یا بلاک ها در اتوکد چیستند و چگونه می توان آنها را ساخت؟ در واقع بلاک ها در اتوکد یکی از ابزار بسیار کاربردی برای افزای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خرید 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش اتوکد (2023)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، امروز سه تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش اتوکد (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها موضوع ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴۰۰ آبجکت،مدل و بلاک آماده اتوکد معماری+عمران (کاربردی ترین ها)

بلوک ها، مدل ها و یا آبجکت های آماده اتوکد، کار شما را در طراحی بسیار سریع و آسان می کنند. در این پست، بیش از ۴۰۰ تای آنها شامل، مبلمان، درخت و پوشش گیاهی، اتومبیل، تجهیزات حمام، آشپزخانه و … که بسیار..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۵ درس آموزش کامل اتوکد الکتریکال رشته برق (فیلم فارسی)

در ادامه آموزشهای کاربردی اتوکد، در این پست ۱۵ درس کاربردی مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده و بصورت یکجا برای دانلود رایگان قرار دادیم. بعد از آن هم یک جزوه پی دی اف را برای ..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
2 مثال مدلسازی سه بعدی صنعتی در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد(بخش سه بعدی)، در این پست به شما نحوه مدل کردن یک قطعه را آموزش می دهیم. در واقع در این مقاله شما نحوه کار با دستورات مهمی همچون subtract, Extrude و ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید