در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

معرفی کامل شغل دکوراسیون داخلی+تاریخچه+درآمد و بازار کار

همانطور که می دانید، بازار کار مهندسی معماری هم مانند سایر رشته های دیگر در کشور، تقریبا اشباع شده است. از این رو بسیاری بدنبال شاخه های تخصصی تر آن می روند. یکی از بهترین رشته های موجود، شغل دکوراسیو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش ۳dsmax (زبان فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ۳dsmax، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار تری دی مکس را برای دان..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک انیمیشن ساده با نرم افزار ۳ds max (در ۹ گام+فیلم آموزش)

اگر تا کنون هیچ انیمیشنی با نرم افزار تری دی مکس نساخته اید و در ابتدای راه هستید، در این پست در ۱۰ گام و بصورت تصویری، نحوه ساخت یک انیمیشن ساده را به شما یاد خواهیم داد. ساختن انیمیشن با این کیفیت و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
6 تا از بهترین کلاسهای آموزش تری دی مکس در ایران (آنلاین/حضوری)

اگر در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، همدان یا دیگر شهرهای بزرگ ایران زندگی می کنید، حتما به دنبال پیدا کردن موسسه آموزشی هستید که بهترین کلاس های آموزش تری دی مکس را برگزار می کند. بسیاری از مهند..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
تری دی مکس و وی ری چیست؟ کاربردهای آن و زمان یادگیری

اگر با دنیای طراحی ارتباطی هرچند کوچک هم داشته باشید، نام تری دی مکس و وی ری به گوش تان خورده است. در این پست قصد داریم بصورت مختصر و مفید به شما بگوییم نرم افزار تری دی مکس و وی ری (۳dsmax+vray) چیست..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود آموزش صفر تا صد ۳dsmax (فقط با ۱۹ درس+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی تری دی مکس، در این مطلب بیش از ۲۰ ساعت فیلم (۱۹ درس) آموزش نرم افزار تری دی مکس و پلاگین وی ری کلاس های اساتید مختلف از سرتاسر اینترنت را گلچین کرده ایم. در آخر هم می‌توانید..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۶ نرم افزار برتر برای سه بعدی سازی و انجام مدلینگ (معماری، انیمیشن و…)

زمانی که می خواهید یک طرح را به مشتری خود نشان دهید، چطور این کار را انجام میدهید؟ چطور فکری که در ذهن تان است را پیاده می کنید و آن را به واقعیت تبدیل می کنید؟ در حال حاضر بهترین راه استفاده از نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۸ نرم افزار طراحی معماری که هر مهندس معماری باید یاد بگیرد!

ترسیمات به معنای اقدامات اولیه هستند که مهندسان معمار، ایدههای خود را به مشتریان، صنعتگران و یا تیم طراحی میدهند. نحوه ایجاد این ترسیمات در طول زمان تکامل یافته است و هنوز به صورت روزانه تکامل مییابد...

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه استفاده از متریال ها و آبجکت های آماده در تری دی مکس (Vray)

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک آبجکت آماده مثلا از شرکت Evermotion را داخل فایل تری دی مکس خود ایمپورت کنید ولی متریال ها نمایش داده نشوند. یا اینکه اصلا نمی دانید چگونه متریال های آماده (مثلا وب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش متریال دهی، نورپردازی و رندر یک فضای داخلی با Vray (گام به گام)

Vray یک موتور رندر قوی در نرم افزار ۳ds max است که سرعت و کیفیت بیشتری برای رندر تری دی مکس به همراه می آورد. در این پست نحوه ساخت متریال، تنظیمات رندرینگ وی ری، نورپردازی و رندرنهایی یک فضای داخلی با..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تنظیمات Vray physical camera در تری دی مکس (تصویری)

در ادامه آموزش های جذاب و کاربردی نرم افزار تری دی مکس، این صفحه جزییاتی در این مورد دراختیار می‌گذارد که چگونه تنظیمات در VRay Physical Camera کار می‌کنند و در قالب این آموزش تصویری، با تمام جزئیات و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
فیلم آموزش طراحی و مدلینگ کابینت آشپزخانه و کمد در نرم افزار ۳ds max

نرم افزار ۳ds max یکی از بهترین نرم افزارها جهت سه بعدی سازی و مدلینگ اشیای پیچیده می باشد. در این پست، با کمک فیلم به شما نحوه ساخت و مدلینگ کابینت آشپزخانه و بطرز مشابه، ساخت کمد در تری دی مکس را آم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد Zbrush (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی زدبراش یا زیبراش، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1402/05/28 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش زیبراش

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار زیبراش، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
ساده ترین روش استفاده از دستور Weld و Mirror در زیبراش

در این مطلب یک روش ساده برای استفاده از دستور ولد و میرور را با یک مثال از کاراکترسازی آموزش می دهیم. Mirror و Weld Mirror And Weld از نظر من یکی از مهمترین ویژگی های ZBrush است. فقط با کمی برنامه ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند حرفه ای نرم افزار ZBrush برای افزایش سرعت کار شما

درک و عادت به رابط های سه بعدی، به خصوص اگر در دنیای نرم افزارهای سه بعدی تازه وارد باشید، زمان بر خواهد بود. برای اینکه بتوانید به سرعت با نرم افزار همراه شوید، لازم است با برخی از نکات و روش های سری..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۱۰ پلاگین برتر و کاملا کاربردی نرم افزار ZBrush

ZBrush برنامه قدرتمندی است – اما پلاگین های متعددی وجود دارند که می توانند آن را قدرتمندتر کنند. برنامه مجسمه سازی Pixologic دارای یک جعبه ابزار بسیار کاربردی است. علاوه بر این راه های بسیار زیادی برا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چطور نقش و نقوش حکاکی شده را روی یک بدنه یا مش ایجاد کنیم؟

در این مطلب به شما یاد می دهیم چطور یک مپ (تکسچر) را به صورت حکاکی شده (بامپ) روی یک کاراکتر اعمال کنید. Quick Sketch Mode را فعال کنید. تقارن شعاعی (Radial Symmetry) را برای محور Z فعال کنید. یک طرا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
3 بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (JS..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت با 30 درس (فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا اسکریپت، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا اسکریپت به ترتیب

با ۲۷ درس ساده زیر می توانید مفاهیم اصلی جاوا اسکریپت را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف یا دروس ویدیویی ما در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید...

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Number در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با اعداد و نوع عددی (Number) در جاوا اسکریپت JavaScript آشنا خواهید شد. Number یک نوع داده ابتدایی است. let a = 3; let b = 3.13; در جاوا اسکریپت برخلاف برخی از زبا..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
جاوا اسکریپت چیست؟ (کاربردها و تفاوت با جاوا)

“جاوا اسکریپت JavaScript یک زبان برنامه نویسی مفسری و سطح بالا است که برای ساخت صفحات تعاملی و واکنشگرا در وب استفاده می شود.” زبان اسکریپتی که در ساخت و کنترل محتوای پویای صفحات وب کاربرد دارد و می ت..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Getter و Setter در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با متدهای Getter و Setter در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. در جاوا اسکریپت دو نوع ویژگی (property یا خصوصیت) برای شی وجود دارد: ویژگی های داده ای (Data ..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با آرایه در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. همانطور که می دانید هر متغیر می تواند یک مقدار را ذخیره کند. اگر بخواهید چندین مقدار را همزمان ذخیره کنید باید ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
متغیرها و ثابت ها در جاوا اسکریپت

در این آموزش با متغیرها و ثابت ها در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد و همچنین شیوه مقداردهی اولیه و استفاده از آنها را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. متغیرها در جاوا اسکریپت در برنامه..

1399/07/16 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش String در جاوا اسکریپت

در این آموزش با نوع داده string یا رشته ای در جاوا اسکریپت (JavaScript) به کمک مثال های مختلف آشنا خواهید شد. string یک نوع داده ابتدایی است که برای کار با متن استفاده می شود. مثال، let name = ‘John’..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش دستور try…catch…finally در جاوا اسکریپت

در این آموزش با دستور try…catch…finally برای مدیریت موارد استثنا در جاوا اسکریپت (JavaScript) به کمک مثال های مختلف آشنا خواهید شد. بلوک های try، catch و finally برای کنترل موارد استثنا (نوعی خطا) است..

1399/07/27 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع بازگشتی در جاوا اسکریپت

در این آموزش درباره توابع بازگشتی در جاوا اسکریپت (JavaScript) همراه با مثال توضیح خواهیم داد. فرآیند بازگشت یعنی فراخوانی خود و تابعی که خود را فراخوانی کند، تابع بازگشتی (recursion function) نامیده ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Prototype در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با مفهوم Prototype در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. قبل از یادگیری Prototype (پروتوتایپ یا نمونه اولیه) حتما آموزش های زیر را مرور کنید: اشیا در جاوا اس..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار بلندر (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش بلندر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ..

1399/03/19 دوشنبه ادامه مطلب
نرم افزار بلندر چه کاربردهایی دارد +نمونه عکس و فیلم

نرم‌افزارهای ۳ بعدی رایگان بسیار زیادی برای دانلود وجود دارد. یکی از آنها blender است. این نرم افزار در حوزه فیلم‌های ۳ بعدی و انیمیشن کاربرد بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از کاربردهای شگفت‌انگ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلیدهای میانبر فوق العاده کاربردی برای دستورهای مختلف Blender

در این مطلب شورتکات ها یا همان کلیدهای میانبر کاربردی ترین دستورات بلندر را به شما آموزش می دهیم. Extrude (ضخامت دادن-ارتفاع) قبلا بارها مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به توضیح آن نیست، اما درEdi..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
10 نکته کار کردن راحت تر و سریعتر با Blender (از حرفه ای ها)

Blender برنامه‌ای است که به رایگان می توانید دانلود کنید اما صرفا برای سرگرمی و وقت گذراندن نیست. از این برنامه برای پروژه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی، کارهای تبلیغاتی و ویژوال افکت‌ها (افکت های بصری) اس..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۲ افزونه کاملا ضروری برای نرم افزار Blender برای دانلود

در طی یک سال گذشته Blender Market رشد چشمگیری داشته، بنابراین در این پست نگاهی می اندازیم به بهترین افزونه های رایگان و غیر رایگان که در حال حاضر موجود هستند. ۱-پلاگین Asset Flinger چه عملی انجام می د..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
آموزش مدلسازی سه بعدی با بلندر (دستورات پایه ای مبتدی)

در این مقاله شما را با یک گردش کار با استفاده از Blender، ساخت یک نمونه مدل و بارگذاری آن در STYLY برای افرادی که هیچوقت کار مدلسازی ۳D انجام نداده اند آشنا می کنم.ما پاندایی را طراحی می کنیم که فهم آ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چطور یک صحنه سنگین را در بلندر بدون هنگ کردن رندر بگیریم؟

اغلب اوقات وقتی می خواهید از یک صحنه سنگین و پر حجم رندر بگیرید، یک رندر سیاه به همراه این پیام دریافت می کنید: این اتفاق رخ می دهد زیرا شما سعی داشته اید به Blender وظایفی بیشتر از حد توانش بدهید و ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چند نکته بسیار کاربردی برای متریال دهی بهتر در Blender

Shading یا سایه زنی (فرآیند تنظیم متریالها) اغلب مرحله ایست که در pipeline گرافیک کامپیوتری نادیده گرفته می شود. من قبلا فقط تنظیمات متریال را دستکاری می کردم تا کار کمی شبیه آنچه که سعی داشتم ایجاد ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۳ تکنیک برای کاهش زمان رندر در بلندر که باید بدانید!

هیچکس دوست ندارد ساعتها منتظر بماند تا رندرینگ به پایان برسد، اما اکثر مردم این کار را انجام می دهند. تعداد کمی از آنها می دانند که می توانند این زمان رندرینگ را با کمی تنظیم به نصف برسانند. ویژگی های..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
۵ نکته مفید در مورد blender برای افراد تازه کار

در این مطلب ۵ موضوع کاربردی در نرم افزار بلندر را برای کار راحت تر در این نرم افزار به شما آموزش می دهیم. ۱-مکان نمای سه بعدی این ابزار، یکی از ابزار جالب در blender است. با این ابزار می توانید بسیاری..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
تکنیک هایی برای یادگیری بهتر انیمیشن سازی با بلندر

به جای ارائه یک آموزش دیگر، پست این هفته را به این اختصاص می دهم که چطور می شود هنرمند بهتری شد. اغلب ما درگیر تکنیکهای ۳D می شویم و فراموش می کنیم خلق هنرمندانه و ذوق هنری چیست. اغلب به زمانی فکر می ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش پریمیر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۲۲ کلید میانبر برای افزایش سرعت ویرایش در پریمیر پرو

فرقی نمی کند که تازه کار باشید یا یک ویرایشگر ویدیوی دائمی، مطمئناً چیزهای جدیدی را از این مجموعه نکات پریمیر پرو یاد خواهید گرفت. این ترفندها و نکات متمرکز بر پیمایش رابط، trimming، سفارشی کردن فضای ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تدوین فیلم با پریمیر (فیلم رایگان+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری تدوین فیلم با این نرم افزار گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
روش رندر گرفتن در پریمیر پرو (و تنظیمات خروجی)

فرض کنید ویدیوی خودتان را که شامل انتخاب آهنگ پیش زمینۀ مناسب می شد را ویرایش کردید؛ اما قبل از بارگزاری آن در یوتیوب یا ارسال آن به مشتری یک کار دیگر هم باید انجام بدهید: رندر گرفتن! این قدم نهایی مم..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش میکس فیلم با پریمیر (و 12 نکته کاربردی)

وقتی روی یک پروژه طولانی کار می کنید، ویرایش تک تک کلیپ های ویدیویی و صوتی یک فرآیند خسته و کسل کننده خواهد بود. به ‌علاوه، با تک تک کلیپ ‌های صوتی و تصویری، یک حرکت اشتباه کل پروژه شما را از همگامی خ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ایجاد شورتکات/کلید میانبر در پریمیر (ساده ترین روش)

میانبرهای صفحه کلید برای سرعت بخشی به کارها ایجاد می شوند. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید و برای تسریع در روند آن، هیچ چیزی مانند میانبر های صفحه کلید مفید نیست. اخیراً پریمیر نحوه ایجاد میا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید