در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

همه مطالب برنامه نویسی ios به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی آی او اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوار زبانه UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در Swift، با نوار زبانه ui برنامه های iOS آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه نوار زبانه iOS را با استفاده از uitabbiewcontroller ایجاد کنیم تا بین بخش های مختلف برنامه ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار ابزار UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با نوار ابزارهای iOS در swift با ذکر یک مثال آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارابزارهای ios در اپلیکیشن swift استفاده کنیم تا چندین دکمه در پایین صفحه نمایش نشان داده شود. نوار..

1398/09/09 شنبه ادامه مطلب
آموزش لیبل های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در اینجا ما به کار گیری لیبل های ui در iOS را با مثالی یاد میگیریم، همچنین نحوه استفاده از لیبل های کنترل ui در برنامه های iOS را برای نشان دادن محتوا به شکل یک متن ساده یا متن با ظاهری طراحی شده را د..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش دکمه های UI (رابط کاربری) در iOS به زبان ساده

در این قسمت؛ با یک مثال در زبان Swift استفاده از دکمه های ui در iOS را یاد می گیریم و این که چگونه می توانیم از دکمه کنترل ui در iOS استفاده کنیم تا اقدامات ویژه ای که با کلیک کردن رخ می دهد، به دست آ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
معرفی iOS، تاریخچه و ویژگی های اصلی (مقدمه برنامه نویسی)

در اینجا ما اصول اولیه ی توسعه برنامه ios را با استفاده از swift می آموزیم؛ یک بررسی اجمالی روی ios ، تاریخچه توسعه ios و ویژگی های ios ارائه می دهیم. بررسی کلی iOS در ۶ مارس ۲۰۰۶، اپل اولین کیت توسعه..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حرکت شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS (انیمیشن)

در این بخش با حرکت دادن شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS آشنا می شویم؛ همچنین با ذکر یک مثال می آموزیم که چگونه از حرکت دادن اشیاء نمای iOS استفاده کنیم تا بتوانیم انیمیشن هایی در برنامه های Swift ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش هشدار های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در مورد هشدارهای UI در برنامه های iOS می آموزیم؛ همچنین با این مثال با استفاده از Xcode در swift یاد میگیریم که چگونه می توانیم اطلاعات مهم را منتقل کنیم. هشدارهای UI در iOS ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نمایش وب سایت UI در برنامه های iOS

در این بخش با ذکر یک مثال در زبان Swift، درباره نمایش وبسایتی ui در iOS ، می آموزیم. همچنین با استفاده از آن مثال در Xcode یاد میگیریم که چگونه از کنترل نمایش وبسایتی ui در iOS، در زبان Swift استفاده ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نمای جدول های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با یک مثال، کار با نمای جدولی ui برنامه های iOS در زبان Swift را می آموزیم. همچنین با ذکر یک مثال، با استفاده از ویرایشگر xcode یاد می گیریم که چگونه از نمای جدولی iOS برای نمایش داده ها در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت PickerView یا انتخابی های UI در iOS 

در این بخش؛ pickerview یا انتخابی های ui در iOS را با ذکر مثالی توضیح می دهیم و همچنین با استفاده از مثالی در xcode یاد می گیریم که چگونه از pickerview کنترل ui در iOS در زبان Swift استفاده کنیم تا آی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش دکمه های کشویی (لغزنده) UI در iOS

در این بخش با ذکر یک مثال می خواهیم بیاموزیم که چگونه در برنامه های iOS خود از دکمه های کشویی استفاده کنیم تا بتوانیم مقادیری (مانند نور، روشنایی یا صدا) را تنظیم کنیم. دکمه های کشویی UI در iOS دکمه ه..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کار کردن با لیست ها در سی شارپ

سی شارپ کلاس های متنوعی برای کار کردن با لیست ها دارد. آنها رابط IList را پیاده سازی می کنند و محبوب ترین پیاده سازی، لیست جنریک است که اغلب از آن به عنوان List یاد می شود. T نوع اشیاء موجود در لیست ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
توضیح برنامه ی سلام دنیا در سی شارپ

در فصل قبل ، در اولین برنامه #C ما سعی کردیم که متنی را برای کنسول بنویسیم. برای دیدن پیشرفت واقعی برنامه، ما در مورد خطوط کدنویسی، به جزئیات بیشتر ورود نکرده ایم ، بنابراین این فصل؛ توضیحی برای کد مث..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش متد overloading (سربارگذاری) در سی شارپ

بسیاری از زبانهای برنامه نویسی از تکنیکی بنام پارامترهای پیش فرض / اختیاری پشتیبانی می کنند. این تکنیک برنامه نویس را قادر می سازد با دادن یک مقدار پیش فرض به یک یا چند پارامتر، آنها را به پارامترهای ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرها در سی شارپ

یک متغیر را می توان با یک سلول حافظه مقایسه کرد؛ و استفاده از آن برای هر برنامه نویس الزامی است. در سی شارپ؛ یک متغیر به صورت زیر مطرح می شود: یک مثال از متغیرها را می توان به صورت زیر بیان کرد: ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود ۴ جزوه رایگان آموزش سی شارپ (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش C++ و اپلیکیشن گوشی

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی C++، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش شرط ها در C++ (شامل if, if…else , Nested if…else)

در این مقاله، ساختارهای مختلف شرط در C++ را بررسی می کنیم. شرط if if (testExpression) { // statements } دستور if شرط درون ( ) را بررسی می کند. اگر شرط درست باشد دستورات درون بدنه { }if  اجرا می شوند..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی پلاس پلاس (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی پلاس پلاس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه ها در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش کار با آرایه ها را می آموزید; نحوه تعریف، مقدار دهی اولیه و دسترسی به عناصر آرایه در C++. در برنامه نویسی، یکی از مسائل تکراری ناشی از این است که داده های متعدد از یک نوع در یک دسته داشته..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامپایل و اجرای برنامه های C++ روی سیستم عامل های مختلف

C++ کاملا رایگان است و روی همه ی پلت فرم ها منتشر شده است.در ادامه نحوه ی اجرای C++ را روی کامپیوتر های متخلف توضیح داده ایم. چندین کامپایلر و ویرایشگر متنی وجود دارد که می توان برای C++ استفاده کرد ک..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در C++ به زبان کاملا ساده

حلقه ها در برنامه نویسی برای تکرار قسمت خاصی از کد استفاده می شوند. در این آموزش، با حلقه for آشنا خواهید شد. (با مثال) حلقه ها تا زمانی که یک شرط برقرار شود تکرار می شوند. سه نوع حلقه در C++ وجود دار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش structures (ساختار ها) در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش، در مورد struct در برنامه نویسی ++ C یاد خواهید گرفت؛ این که struct چیست، چگونه تعریف می شود و برای چه استفاده می شود. struct مجموعه ای از متغیرها با نوع متفاوت، تحت یک نام واحد است. شبیه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
سی پلاس پلاس چیست؟ 7 کاربرد اصلی پولساز

بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE در سپتامبر 2020، C++ سریعترین زبان برنامه نویسی از لحاظ رشد است. این زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا توسط Bjarne Stroustrup در سال 1979 طراحی شد. C++ پس از ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ساختار switch … case در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک ساختار switch بنویسید.(با مثال) ساختار if … else … if اجازه می دهد که از بین گزینه های مختلف یک قطعه کد را اجرا کنیم. اگر قصد دارید یک متغیر منفرد را با ساختار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی سی پلاس پلاس به ترتیب

با ۳۰ درس ساده زیر می توانید سی پلاس پلاس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم نداری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل توابع در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش همه چیز در رابطه با توابع را خواهید آموخت مانند انواع توابع و نحوه استفاده از آن ها به همراه مثال. در برنامه نویسی تابع به یک سری کد خاص اشاره می کند که معمولا در بالای سایر کد ها نوشته م..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی C++: همه نکات مهم که مبتدیان باید بدانند!

++C رتبه چهارم را در رتبه بندی محبوب ترین زبان های برنامه نویسی IEEE دارد. یادگیری ++C سرمایه گذاری عاقلانه برای همه ی برنامه نویسان است. در این مطلب شما را با تاریخچه، ویژگی ها، نحوه ران کردن و همه ن..

1398/06/09 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار بلندر (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش بلندر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ..

1399/03/19 دوشنبه ادامه مطلب
نرم افزار بلندر چه کاربردهایی دارد +نمونه عکس و فیلم

نرم‌افزارهای ۳ بعدی رایگان بسیار زیادی برای دانلود وجود دارد. یکی از آنها blender است. این نرم افزار در حوزه فیلم‌های ۳ بعدی و انیمیشن کاربرد بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از کاربردهای شگفت‌انگ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلیدهای میانبر فوق العاده کاربردی برای دستورهای مختلف Blender

در این مطلب شورتکات ها یا همان کلیدهای میانبر کاربردی ترین دستورات بلندر را به شما آموزش می دهیم. Extrude (ضخامت دادن-ارتفاع) قبلا بارها مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به توضیح آن نیست، اما درEdi..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
10 نکته کار کردن راحت تر و سریعتر با Blender (از حرفه ای ها)

Blender برنامه‌ای است که به رایگان می توانید دانلود کنید اما صرفا برای سرگرمی و وقت گذراندن نیست. از این برنامه برای پروژه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی، کارهای تبلیغاتی و ویژوال افکت‌ها (افکت های بصری) اس..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۲ افزونه کاملا ضروری برای نرم افزار Blender برای دانلود

در طی یک سال گذشته Blender Market رشد چشمگیری داشته، بنابراین در این پست نگاهی می اندازیم به بهترین افزونه های رایگان و غیر رایگان که در حال حاضر موجود هستند. ۱-پلاگین Asset Flinger چه عملی انجام می د..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
آموزش مدلسازی سه بعدی با بلندر (دستورات پایه ای مبتدی)

در این مقاله شما را با یک گردش کار با استفاده از Blender، ساخت یک نمونه مدل و بارگذاری آن در STYLY برای افرادی که هیچوقت کار مدلسازی ۳D انجام نداده اند آشنا می کنم.ما پاندایی را طراحی می کنیم که فهم آ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چطور یک صحنه سنگین را در بلندر بدون هنگ کردن رندر بگیریم؟

اغلب اوقات وقتی می خواهید از یک صحنه سنگین و پر حجم رندر بگیرید، یک رندر سیاه به همراه این پیام دریافت می کنید: این اتفاق رخ می دهد زیرا شما سعی داشته اید به Blender وظایفی بیشتر از حد توانش بدهید و ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چند نکته بسیار کاربردی برای متریال دهی بهتر در Blender

Shading یا سایه زنی (فرآیند تنظیم متریالها) اغلب مرحله ایست که در pipeline گرافیک کامپیوتری نادیده گرفته می شود. من قبلا فقط تنظیمات متریال را دستکاری می کردم تا کار کمی شبیه آنچه که سعی داشتم ایجاد ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۳ تکنیک برای کاهش زمان رندر در بلندر که باید بدانید!

هیچکس دوست ندارد ساعتها منتظر بماند تا رندرینگ به پایان برسد، اما اکثر مردم این کار را انجام می دهند. تعداد کمی از آنها می دانند که می توانند این زمان رندرینگ را با کمی تنظیم به نصف برسانند. ویژگی های..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
۵ نکته مفید در مورد blender برای افراد تازه کار

در این مطلب ۵ موضوع کاربردی در نرم افزار بلندر را برای کار راحت تر در این نرم افزار به شما آموزش می دهیم. ۱-مکان نمای سه بعدی این ابزار، یکی از ابزار جالب در blender است. با این ابزار می توانید بسیاری..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
تکنیک هایی برای یادگیری بهتر انیمیشن سازی با بلندر

به جای ارائه یک آموزش دیگر، پست این هفته را به این اختصاص می دهم که چطور می شود هنرمند بهتری شد. اغلب ما درگیر تکنیکهای ۳D می شویم و فراموش می کنیم خلق هنرمندانه و ذوق هنری چیست. اغلب به زمانی فکر می ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد Revit Architecture (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت معماری، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت های مختلف، ۱۸ درس کاربردی آموزش رویت معماری مقدماتی تا پیشرفته را ب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد رویت استراکچر به زبان فارسی (10 درس رایگان)

این درس در ادامه آموزش های نرم افزار رویت است با این تفاوت که اینجا با مهندسان تاسیسات سرو کار داریم! درواقع 10 درس رایگان آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی را که از همکارانم در فراموزتریدی در آپارات ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نورپردازی، متریال و رندر در نرم افزار رویت معماری (زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در قالب ۴ فیلم زبان فارسی، نحوه نورپردازی فضای داخلی و خارجی، همچنین متریال دهی، و رندرینگ در نرم افزار رویت معماری را به طور کامل به شما یاد خواهیم داد. ۱- ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود جدیدترین و بهترین کتاب رایگان آموزش رویت MEP

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در این پست سعی بر این است که با آوردن pdf جدید نرم افزار رویت به زبان فارسی کمکی در جهت یادگیری این نرم افزار کاربردی داشته باشیم. ۱- مقدمه بیش از یک دهه در ..

1399/12/21 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود ۵۰ تا از کاربردی ترین آبجکت (فمیلی) های رویت معماری

فمیلی های آماده و کاربردی ساختمانی برای رفع نیاز بسیاری از کاربران نرم افزار رویت معماری نقشی اساسی ایفا می کنند. هدف از ایجاد و ساخت این آبجکت ها استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
خرید اینترنتی 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش رویت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، امروز دو تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش رویت معماری (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها م..

1400/10/21 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی به کمک Revit Architecture

حتما بسیاری از شما معماران عزیز با نرم افزار رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) و ویژگی های فوق العاده آن آشنا هستید. در این نوشته نحوه سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی را بعنوان نمونه به شما آموزش می د..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ساخت و اضافه کردن لوله های تاسیسات ساختمان در Revit MEP

در ادامه سری آموزش های نرم افزار رویت، در قسمت قبل از این برنامه ی آموزشی؛ ما مسیرهای ارتباطی را به وسیله ی لوله ها ایجاد کردیم و سپس وسایل و تجهیزات را به آن ها مرتبط ساختیم. این بار می خواهیم تجهیزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی با اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم مهم نرم افزار Revit Architecture

نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار رویت آرشیتکچر هم در حال توسعه است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید نرم افزار Revit معماری را بصورت اصولی یاد بگیرید. باور کنید که اگر بصورت پایه ای با اصطلاحات و مفاهیم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی نحوه ساخت کف ساختمان در نرم افزار Revit Architecture

در این پست به شما (که احتمالا یک معمار یا مهندس عمران هستید!) آموزش می دهیم که چگونه بصورت اصولی کار کفسازی یا طراحی کف ساختمان در نرم افزار رویت آرشیتکچر را انجام دهید. اگر این فایل های آموزشی را از ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معتبرترین موسسات برگزار کننده کلاس رویت معماری و عمران

در رشته معماری نرم افزارهای متعدد آموزشی وجود دارد که به متخصصان در طراحی هرچه بهتر پلان ساختمان یاری می رساند. در بین تمام این نرم افزارها و برنامه ها نرم افزار رویت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی و مدیریت سیستم های تاسیساتی در Revit MEP

تا این جا یاد گرفته ایم(قسمت قبلی آموزش) که چه گونه فایل نقشه های معماری را در رویت مپ ایمپورت یا وارد کنیم.  و یا اینکه با راهنمای استفاده از Revit MEP؛ نحوه جایگذاری اجزای مختلف پروژه ساختمانی آشنا ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۷ وب سایت عالی برای طراحی رایگان لوگو جهت کسب و کار شما

این واقعیت به خوبی اثبات شده است که حافظه بصری انسان بسیار قدرتمند است و تمایل دارند آنچه را که می بینند حفظ کنند، نسبت به چیزی که آنها «شنیدن» یا «خواندن» را برای مدت زمان بیشتری انجام می دهند. با ای..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲۰ درس آموزش کورل دراو مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های منتخب کورل دراو، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۰ درس آموزش کورل دراو مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام تبدیل عکس به وکتور در نرم افزار کورل دراو (PowerTrace)

این مطلب ترجمه مقاله نوشته شده توسط استیو باین می باشد که در ادامه سری آموزش های جذاب کورل دراو برای شما آورده ایم. در این پست بصورت تصویری به شما نحوه تبدیل تصاویر به وکتور را در نرم افزار کورل دراو ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
مختصر ومفید: نرم افزار کورل دراو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شرکت کورل (Corel corporation) واقع در کشور کانادا، نرم افزاری را توسعه داده است که کاملا برپایه بردار بوده و مزایایی نسبت به نرم افزار معروف فتوشاپ (برپایه پیکسل) دارد. در این مقاله شما را با نرم افزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای کامل طراحی لوگو در ۱۰ گام (کورل دراو ،فتوشاپ و سایر نرم افزارها)

طراحی لگو برای شرکت یا برندتان کاری بسیار جذاب و تاثیرگذار است. در عین حال کمی پیچیده است. در حین طراحی لوگو باید از خود بپرسید که هدف از طراحی ش چیست و تخصص و وظیفه شرکت چیست؟ چطور می توانید همه چیز ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام طراحی پوستر در نرم افزار کورل دراو (تصویری)

سوالی که ذهن بسیاری از طراحان و گرافیست ها را به خود مشغول می کند. چگونه بطور اصولی، یک پوستر یا بنر زیبا را در کمترین زمان، در نرم افزار کورل دراو طراحی و تهیه کنیم. در این پست ما به صورت گام به گام ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ایمپورت کردن فایل های Adobe Illustrator  و PDF در نرم افزار CorelDRAW

برای اینکه به راحتی بتوانید فایل های ایلستریتور و پی دی اف را به کورل دراو اضافه کنید ما این آموزش تصویری را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم راضی کننده باشد. CorelDRAW X5 پشتیبانی مناسبی از فایل ه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه استفاده از کلیدهای میانبر در نرم افزار کورل دراو (لیست shortcut ها)

شما می توانید از کلیدهای میانبر صفحه کلید (که به عنوان hotkeys نیز شناخته می شوند) برای فعال کردن سریع بسیاری از منوها و فرمان ها و ابزارها در CorelDRAW X3 استفاده کنید. کلید میانبر هر فرمان منو در سم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش چگونگی ترکیب و تکرار اشیا در طول یک مسیر در Coreldraw

در ادامه سری آموزش های جذاب کورل دراو، به شما چگونگی خلق تصاویر و اشکالی زیبا با کمک ترکیب و تکرار در طول یک مسیر را آموزش می دهیم. ترکیب اشیا در CorelDRAW12 به شما اجازه افزودن عمق واقعی به طراحی ها ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
تمام میانبرهای اصلی نرم افزار CorelDRAW که کارتان را راحت می کند

سعی کرده ایم تمام شورتکات ها یا میان بر های اصلی موجود در نرم افزار کورل دراو (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷) را بطور کامل برای شما توضیح دهیم. نکات سریع که تعداد کلیک ها را کاهش می دهد و در وقت صرفه جویی می کند. آیا ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری طراحی یک پوستر خلاقانه موزیکال در کورل دراو

طراحی پوستر با طراحی موارد دیگر متفاوت است، به این دلیل که قوانین و محدودیت های بسیار کمی برای آن وجود دارد. هیچ محدودیتی برای اندازه یا ملاحظات طرح وجود ندارد. به این دلیل، پوسترها برخلاف سایر سندها ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
نحوه انتخاب آبجکت ها (اشیا) تصویری در Corel PHOTO PAINT

این نکته برای CorelDRAW® Graphics Suite X3 نوشته شده است. در حالی که ویژگی های مشابه ممکن است در نسخه های قبلی منتشرشده موجود باشد. این نکته به طور کامل تنها در CorelDRAW Graphics Suite X3 و نسخه های ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید