در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار دریم ویور (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
۱۸ نکته درباره Dreamweaver به مناسبت ۲۱ سالگی این برنامه

۱۸ سال از معرفی برنامه دریم ویور می‌گذرد، برنامه‌ای که در زمینه کدنویسی و طراحی بسیار پرکاربرد است. به همین دلیل در این نوشته می‌خواهیم ۱۸ نکته مفید را در مورد این برنامه مرور کنیم. ۱ – انتخاب بهترین ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار دریم ویور که باید بدانید!

با آشنایی با میانبرها، استفاده از Dreamweaver CS5 برای شما بسیارآسانتر خواهد شد. برای ایجاد اسناد سریع، ویرایش، مخفی کردن و نمایش ویژگی های فضای کاری، استفاده از قالب بندی های ساده، ویرایش کد، انتخاب،..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
کاربردهای نرم افزار دریم ویور +معرفی معایب آن

دریم ویور این امکان را به شما می‌دهد که بدون کدنویسی، یک وبسایت را ایجادکنید. این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب بسیار مفید است. با این نرم‌افزار می‌توانید سایت‌های زیادی را ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
همه ترفندهایی که برای شروع کار با Dreamweaver نیاز دارید

Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند با امکانات، گزینه ها و همچنین یکی از محبوب ترین IDE ها (Integrated Development Environment) در بازار کنونی است. اگرچه ممکن است نیازهای برخی از توسعه دهندگان را برآورده..

1398/08/08 چهارشنبه ادامه مطلب
طرز ایجاد یک جدول با کمک نرم افزار Dreamweaver به زبان ساده

برای نشان دادن رابطه بین داده ها باید از جدول استفاده کنید. جدول ها به شما اجازه می دهند داده های مرتبط را در ردیف ها و ستون های مختلف گروه بندی کنید. در برخی موقعیت ها لازم است داده های خود را به صور..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۱۰ هک نرم افزار Dreamweaver که برنامه نویسی را برایتان آسان تر می کنند!

Dreamweaver مادر تمام فعالیت های مبتنی بر وب در اینترنت است. از نظر بسیاری از افراد، Dreamweaver ابزاری برای ایجاد وب سایت است، اما از نظر متخصصان Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند به شمار می رود. Drea..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته و ترفند مفید در دریم ویور برای افراد مبتدی

برنامه Dreamweaver از کاربردهای بسیار زیادی در زمینه کدنویسی برخوردار است. برای تسلط بر این کاربردها، باید بدانید که هر فهرستی (منو) در این برنامه، دقیقا به چه منظوری تعبیه‌شده است. در این نوشته می‌خو..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش دریم ویور

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
دانلود 5 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی PHP

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۵ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش حلقه For loop در php به زبان ساده

حلقه for زمانی استفاده می شود که شما از پیش می دانید اسکریپت چند بار باید اجرا شود. سینتکس زیر را ببینید: for (initialization; condition; increment) { code to be executed; } پارامتر حلقه for مقدار د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع isset در php به زبان ساده

تابع ( )PHP Isset  برای بررسی این موضوع به کار می رود که آیا متغیر خاص در کدنویسی وجود دارد یا نه. این بدان معناست که ما مقدار هر متغیر خاص را بررسی می کنیم. ما از تابع isset برای بررسی این موضوع استف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس php به ترتیب

با ۲۵ درس ساده زیر می توانید پی اچ پی را در کمتر از ۷ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: م..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش 20 نکته و ترفند کاربردی PHP (مبتدی-حرفه ای)

PHP مخفف بازگشتی از عبارت Hypertext Preprocessing است. مسلماً یکی از شگفت انگیزترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در دسترس PHP می باشد. از این زبان برای نوشتن فیسبوک و وردپرس استفاده شده و همچنین می..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش توابع رشته ای در php به زبان ساده

پی اچ پی بیش از ۷۵ تابع دستکاری رشته را در بر می گیرد که از عملکردهای متفاوتی پشتیبانی می کند این عملکردها را می توان از تکرار و معکوس کردن رشته ها تا مقایسه و نیز جستجو-و-جایگذاری آنها مرتب کرد. برخی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی PHP در اندروید

PHP یک زبان اسکریپت‌‌نویسی منبع باز پرکاربرد و همه‌منظوره است. در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت‌نویسی خیلی پیچیده نیست و دردسر کمی دارد. این زبان در سراسر دنیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
چرا از PHP استفاده می کنیم؟ پاسخ به همه سوالات رایج کاربران

بیایید خیلی زود تمومش کنیم: PHP زبانی عجیب و زشت است. سرعت فوق العاده ای ندارد و از نظر ساختار گرامری نیز زیبا نمی باشد. نظر صریحی درباره شیوه های مناسب توسعه نرم افزار ندارد. اما زبانی است که باز هم ..

1398/12/22 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش چاپ الگوی ستاره ای در php به زبان ساده

در ادامه این آموزش، شما درمورد فرآیند چاپ الگوی ستاره در پی اچ پی می آموزید. مسائلی وجود دارد که به صورت کلی و عمومی در مصاحبه ها آورده می شود و باید آموخته شود. این مسائل به صورت کلی توسط افرادی حل م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عملگرهای مقایسه ای در php به زبان ساده

پی اچ پی با استفاده از محدوده وسیعی از اپراتورهای مقایسه ای به شما اجازه می دهد یک متغیر یا مقدار را با متغیر یا مقداری دیگر مقایسه کنید. عملگرها توضیح == مساوی است با === مساوی است با و از هم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت های شرطی در پی اچ پی

پی اچ پی به برنامه نویس ها اجازه می دهد شرایط متفاوتی را در طول برنامه ارزیابی کنند و بر اساس این که آیا این شروط درست یا نادرست هستند؛ تصمیم گیری بکنند. این شرایط؛ و اقدامات مربوط به آنها به وسیله یک..

1398/10/25 چهارشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار راینو، کاربردهایش و بهترین نسخه آن جهت یادگیری

به دنبال نرم افزارهای مدلسازی و طراحی جدید و خارق العاده هستید؟ جای مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله بصورت کامل شما را با نرم افزار قدرتمند راینو و کاربردهایش آشنا می کنیم. بعد از آن با نسخه ها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ کتاب و جزوه برتر آموزش راینو به زبان فارسی (Pdf رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این پست یک کتاب و یک جزوه کاربردی آموزش راینو را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. مباحث موجود در این کتاب ها عمدتا شامل مدل سازی، نورپردازی و رندر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی طلا و جواهرات (جواهرسازی) و بهترین روش انجام آن

طراحی جواهرات یکی از راه های جدید و پول ساز در ایران و خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. این کشورها برای طراحی،اخیرا متخصصان طراحی از ایران و ترکیه را جذب می کنند.در این پست به شما طراحی طلا و جوا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ فیلم آموزشی بسیار کاربردی و مهم برای یادگیری سریع تر راینو

در ادامه مقالات جذاب راینو، در این مقاله ۱۰ فیلم آموزشی بسیار مفید و کاربردی را برای یادگیری سریع تر راینو برای مشاهده و دانلود در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم شروع خوبی برای شما باشند. رشته ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معرفی و دانلود رایگان ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار راینو

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی و مفید نرم افزار راینو را به شما معرفی می کنیم و به همراه لینک دانلود رایگان و فیلم آموزش برای شما قرار می دهیم. Rhin..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات نرم افزار راینو برای افراد مبتدی (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی راینو، در این نوشته، کلیات نرم افزار راینو را برای شما که به تازگی شروع به یادگیری کرده اید آموزش می دهیم. در واقع هم با تاریخچه ای از راینو، هم با محیط کلی نرم افزار آشنا م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه نورپردازی روز و شب در نرم افزار راینو (تصویری)

در ادامه سری آموزش های جذاب راینو، به شما نحوه نورپردازی روز و شب را به شما آموزش خواهیم داد.اولین قدم برای ایجاد یک تصویر متقاعد کننده تنظیم نور صفحه است. اینجا چگونگی انجام این کار را با نرم افزار ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کاربردی برای تسلط و سرعت بیشتر در نرم افزار راینو

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۱ نکته کاربردی را برای تسلط بیشتر شما در کار با راینو آموزش می دهیم. این مهارت ها شامل میانبرها و روش های انجام سریع دستورات پرکاربرد نرم افزار را..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۲ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش راینو بصورت اصولی

در این پست ۲ تا از بهترین بسته های نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های یادگیری خودآموز راینو را جهت خرید اینترنتی به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین بسته های آموزش راینو در ایران هس..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با پلاگین قدرتمند گرس هاپر در راینو (فیلم فارسی)

یکی از قدرتمندترین پلاگین ها برای طراحی معماری و سازه و ایجاد فرم های پیچیده به سادگی هر چه تمام تر، همین پلاگین Grasshopper می باشد. در این ویدیوی فارسی با این پلاگین آشنا می شوید. این آموزش در ادامه..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک پاویون نمایشگاهی زیبا به کمک نرم افزار Rhino (ویدیو)

یکی از جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی ۳d در معماری و رشته های طراحی صنعتی، نرم افزار راینو یا Rhinoceros می باشد. در این نوشته، به شما نحوه ساخت یک پاویون مدولار (غرفه نمایشگاهی) و م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در گرس هاپر راینو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این مقاله، بصورت تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در پلاگین گرس هاپر راینو را به شما آموزش می دهیم. ویدیوی اول (زبان انگلیسی) در این ویدیو خیلی راحت بصورت..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
دانلود 3 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی اندروید

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین ک..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید و اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
۵ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی اندروید در گوشی

در برنامه‌نویسی اندروید از طیف گسترده‌ای از زبانها استفاده می‌شود. قبل از اینکه بهترین زبان برای برنامه‌نویسی این سیستم عامل را معرفی کنیم، اجازه بدهید کمی در مورد زبانهایی که می‌شود در توسعه برنامه‌ه..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
اندروید چیست؟ ویژگی ها، تاریخچه و آشنایی اولیه با زبان برنامه نویسی آن

اندروید یک سیستم عامل منبع باز و مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی است. اندروید توسط Open Handset Alliance با کمک گوگل و سایر شرکت ها توسعه داده شده اس..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
لیست همه میانبرهای کاربردی اندروید استودیو

در این مطلب کلیدهای میانبر کاربردی برای سریعتر کارکردن با اندروید استودیو و برنام نویسی راحت تر را در قالب یک جدول در اختیارتان قرار می دهیم. میان‌برهای صفحه کلید توصیف ویندوز/لینوکس مک عمومی ..

1398/09/17 یکشنبه ادامه مطلب
نکاتی برای بهبود کدنویسی برنامه‌های اندرویدی

در کدنویسی، انتخاب الگوریتم مناسب و داده‌های مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این نوشته نکاتی را برای تقویت مهارات کدنویسی بیان می‌کنیم. برای نوشتن یک کد خوب دو قانون اصلی وجود دارد: کاری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی اندروید چقدر طول میکشد؟

برای توسعه برنامه های تلفن همراه، جاوا (JAVA) به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی موجود شناخته می شود. این زبان یکی از زبان های شئ گراست که در سال ۱۹۹۵ توسط شرکتSun Microsystem ساخته شد و طی ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش نصب محیط اندروید به زبان ساده

احتمالا از اینکه بدانید برنامه های اندرویدی را می توان در سیستم عامل های زیر توسعه داد، خوشحال خواهید شد_ Microsoft Windows XP یا نسخه های بعدی. نسخه Mac OS X 10.5.8 یا نسخه های بعدی با تراشه Intel ل..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال ایمیل در برنامه نویسی اندروید

ایمیل ها در واقع پیامهایی هستند که توسط سیستم الکترونیک توزیع شده است؛ یعنی با کمک شبکه، از یک کاربر سیستم به یک یا چند گیرنده ارسال می شود. قبل از شروع Activity ایمیل، باید عملکرد ایمیل و اینتنت آن ر..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه آموزش های اندروید به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی اندروید را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
خدمات مبتنی بر موقعیت در اندروید

API های موقعیت اندروید باعث می شود که به سادگی بتوانید اپلیکیشن هایی بسازید که از موقعیت آگاه می شوند؛ بدون این که نیاز باشد روی جزئیات تکنولوژی برجسته موقعیت یابی تمرکز کند. این امر با کمک خدمات گوگل..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش درگ و دراپ در برنامه نویسی اندروید به زبان ساده

چهارچوب drag و drop اندروید به کاربران شما اجازه می دهد که با استفاده از یک حرکت گرافیکی درگ و دراپ؛ داده های مورد نظرشان را از یک View به View دیگر در صفحه بندی فعلی منتقل کنند. (درگ کردن به معنای ان..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل شغل دکوراسیون داخلی+تاریخچه+درآمد و بازار کار

همانطور که می دانید، بازار کار مهندسی معماری هم مانند سایر رشته های دیگر در کشور، تقریبا اشباع شده است. از این رو بسیاری بدنبال شاخه های تخصصی تر آن می روند. یکی از بهترین رشته های موجود، شغل دکوراسیو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش ۳dsmax (زبان فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ۳dsmax، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار تری دی مکس را برای دان..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک انیمیشن ساده با نرم افزار ۳ds max (در ۹ گام+فیلم آموزش)

اگر تا کنون هیچ انیمیشنی با نرم افزار تری دی مکس نساخته اید و در ابتدای راه هستید، در این پست در ۱۰ گام و بصورت تصویری، نحوه ساخت یک انیمیشن ساده را به شما یاد خواهیم داد. ساختن انیمیشن با این کیفیت و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
6 تا از بهترین کلاسهای آموزش تری دی مکس در ایران (آنلاین/حضوری)

اگر در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، همدان یا دیگر شهرهای بزرگ ایران زندگی می کنید، حتما به دنبال پیدا کردن موسسه آموزشی هستید که بهترین کلاس های آموزش تری دی مکس را برگزار می کند. بسیاری از مهند..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
تری دی مکس و وی ری چیست؟ کاربردهای آن و زمان یادگیری

اگر با دنیای طراحی ارتباطی هرچند کوچک هم داشته باشید، نام تری دی مکس و وی ری به گوش تان خورده است. در این پست قصد داریم بصورت مختصر و مفید به شما بگوییم نرم افزار تری دی مکس و وی ری (۳dsmax+vray) چیست..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود آموزش صفر تا صد ۳dsmax (فقط با ۱۹ درس+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی تری دی مکس، در این مطلب بیش از ۲۰ ساعت فیلم (۱۹ درس) آموزش نرم افزار تری دی مکس و پلاگین وی ری کلاس های اساتید مختلف از سرتاسر اینترنت را گلچین کرده ایم. در آخر هم می‌توانید..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۶ نرم افزار برتر برای سه بعدی سازی و انجام مدلینگ (معماری، انیمیشن و…)

زمانی که می خواهید یک طرح را به مشتری خود نشان دهید، چطور این کار را انجام میدهید؟ چطور فکری که در ذهن تان است را پیاده می کنید و آن را به واقعیت تبدیل می کنید؟ در حال حاضر بهترین راه استفاده از نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۸ نرم افزار طراحی معماری که هر مهندس معماری باید یاد بگیرد!

ترسیمات به معنای اقدامات اولیه هستند که مهندسان معمار، ایدههای خود را به مشتریان، صنعتگران و یا تیم طراحی میدهند. نحوه ایجاد این ترسیمات در طول زمان تکامل یافته است و هنوز به صورت روزانه تکامل مییابد...

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه استفاده از متریال ها و آبجکت های آماده در تری دی مکس (Vray)

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک آبجکت آماده مثلا از شرکت Evermotion را داخل فایل تری دی مکس خود ایمپورت کنید ولی متریال ها نمایش داده نشوند. یا اینکه اصلا نمی دانید چگونه متریال های آماده (مثلا وب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش متریال دهی، نورپردازی و رندر یک فضای داخلی با Vray (گام به گام)

Vray یک موتور رندر قوی در نرم افزار ۳ds max است که سرعت و کیفیت بیشتری برای رندر تری دی مکس به همراه می آورد. در این پست نحوه ساخت متریال، تنظیمات رندرینگ وی ری، نورپردازی و رندرنهایی یک فضای داخلی با..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تنظیمات Vray physical camera در تری دی مکس (تصویری)

در ادامه آموزش های جذاب و کاربردی نرم افزار تری دی مکس، این صفحه جزییاتی در این مورد دراختیار می‌گذارد که چگونه تنظیمات در VRay Physical Camera کار می‌کنند و در قالب این آموزش تصویری، با تمام جزئیات و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
فیلم آموزش طراحی و مدلینگ کابینت آشپزخانه و کمد در نرم افزار ۳ds max

نرم افزار ۳ds max یکی از بهترین نرم افزارها جهت سه بعدی سازی و مدلینگ اشیای پیچیده می باشد. در این پست، با کمک فیلم به شما نحوه ساخت و مدلینگ کابینت آشپزخانه و بطرز مشابه، ساخت کمد در تری دی مکس را آم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش پریمیر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تدوین فیلم با پریمیر (فیلم رایگان+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری تدوین فیلم با این نرم افزار گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
۲۲ کلید میانبر برای افزایش سرعت ویرایش در پریمیر پرو

فرقی نمی کند که تازه کار باشید یا یک ویرایشگر ویدیوی دائمی، مطمئناً چیزهای جدیدی را از این مجموعه نکات پریمیر پرو یاد خواهید گرفت. این ترفندها و نکات متمرکز بر پیمایش رابط، trimming، سفارشی کردن فضای ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
روش رندر گرفتن در پریمیر پرو (و تنظیمات خروجی)

فرض کنید ویدیوی خودتان را که شامل انتخاب آهنگ پیش زمینۀ مناسب می شد را ویرایش کردید؛ اما قبل از بارگزاری آن در یوتیوب یا ارسال آن به مشتری یک کار دیگر هم باید انجام بدهید: رندر گرفتن! این قدم نهایی مم..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش ایجاد شورتکات/کلید میانبر در پریمیر (ساده ترین روش)

میانبرهای صفحه کلید برای سرعت بخشی به کارها ایجاد می شوند. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید و برای تسریع در روند آن، هیچ چیزی مانند میانبر های صفحه کلید مفید نیست. اخیراً پریمیر نحوه ایجاد میا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش میکس فیلم با پریمیر (و 12 نکته کاربردی)

وقتی روی یک پروژه طولانی کار می کنید، ویرایش تک تک کلیپ های ویدیویی و صوتی یک فرآیند خسته و کسل کننده خواهد بود. به ‌علاوه، با تک تک کلیپ ‌های صوتی و تصویری، یک حرکت اشتباه کل پروژه شما را از همگامی خ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید