در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود کتاب+۱۰ فیلم آموزش رایگان نرم افزار حسابداری هلو (وخرید نسخه ۱۰۰%اورجینال)

یکی از بهترین روش های یادگیری هر نرم افزاری استفاده از کتاب و ویدیو آموزشی می باشد. در این مقاله نخست کلیاتی از نرم افزار قدرتمند حسابداری هلو را ارائه می کنیم و سپس کتابی از وب سایت مدیریت صنعتی (Pnu..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی کدام است؟ هلو، پارسیان یا … ؟

حسابداری به معنی اندازه گیری ، تشخیص ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور، امکان قضاوت و تصمیم گیری های آگاهانه را فراهم می سازد. ۱- مقدمه حسابداری دانشی است که با به ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای خرید نرم افزار هلو +جدیدترین لیست قیمت همه نسخه ها

در این پست برآنیم تا با معرفی بهترین نرم افزار حسابداری دنیای امروز، هلو، با ارائه لیستی از جدیدترین قیمت های همه نسخه های این نرم افزار شما را در امر خرید یاری کنیم. ۱- مقدمه نرم افـزار هلو، اولین و ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی تمام نسخه های نرم افزار حسابداری هلو +کاربرد آنها

در این مطلب به معرفی نسخه های نرم افزار حسابداری هلو و برخی کاربردهای آن پرداخته می شود. نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری هلو از ابزارهای مناسبی برای برنامه های حسابداری است. بخش اول: مقدمه هلو ی..

1402/01/22 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو (فیلم+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش نرم افزار هلو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ای..

1398/07/07 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه PDF

آموزش زبان انگلیسی در حال گسترش است و برای برخی از افراد یادگیری سریع آن ممکنه واقعا سخت به نظر برسد. در اینجا قصد داریم به شما نشان دهیم که اینطور نیست، پس با ما همراه باشید. کجا، چه زمان و چگونه، ای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان عربی با 26 درس+ جزوه PDF

آیا عاشق یادگیری زبان های جدید هستید و به دنبال راهی برای گسترش ذهن خود و دستیابی به فرصت های شغلی بهتر می باشید؟ یادگیری زبان عربی می تواند یکی از اولویت های شما باشد! این زبان بر اساس آخرین رتبه بند..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ترکی استانبولی با 49 درس+ جزوه PDF

فرآیند یادگیری یک زبان جدید به زمان و تلاش نیاز دارد و یک شبه کامل نمی شود. بنابراین احتمالا به عنوان یک زبان آموز علاقه مند به زبان ترکی این سوال برایتان پیش آمده است که یادگیری زبان ترکی چقدر طول می..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان فرانسه با 30 درس+ جزوه PDF

در این پست قصد داریم بهترین تکنیک های یادگیری زبان فرانسوی را مرور کنیم، سپس زبان فرانسه را از مبتدی تا پیشرفته با کمک حدود 30 درس رایگان به شما یاد بدهیم و همچنین جزوه های رایگان آموزش زبان فرانسه را..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان آلمانی با 70 درس رایگان+ جزوه PDF

آیا می خواهید زبان آلمانی یاد بگیرید؟  آموزش زبان آلمانی و زبان آلمانی به یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری معروف است. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی به آسانی قابل درک نیستند اما تسلیم نشوید! شروع ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان اسپانیایی از صفر تا صد با 40 درس

زبان اسپانیایی چهارمین زبان پر طرفدار در جهان است که توسط 580 میلیون نفر که 7.6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، صحبت می شود. هر روز تعداد فزاینده ای از افراد از جمله افراد حرفه ای که با شرکت های ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان روسی از صفر تا صد با 40 درس+ جزوه PDF

سوالی که اغلب از افرادی که به زبان روسی علاقه دارند می شنوم این است که: “چه طور به زبان روسی صحبت کنیم؟”. از آن جایی که زبان روسی بسیار متفاوت با زبان انگلیسی است، تلفظ متفاوتی هم دارد که یادگیری آن م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد آیلتس با 34 درس رایگان+ جزوه PDF

درک قالب آزمون آیلتس و پیش بینی موارد مورد انتظار در روز آزمون به شما کمک می کند تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید به نقل از بهترین موسسه آموزش آیلتس تهران مسیر آمادگی خود برای آزمون آیلتس را با خو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی (خودآموز در منزل)

به گفته آموزش زبان ترکی استانبولی دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. برخی به عنوان سرگرمی‌ و برخی هم به قصد سفر یا مهاجرت دوست دارند یک زبان را یاد بگیرند. هیچ چیز مثل غوطه ‌ور شدن در یک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان دوم یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فرد باید به آن بپردازد. این موضوع تنها به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده است ختم نمی شود و شما اگر بتوا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل شغل دکوراسیون داخلی+تاریخچه+درآمد و بازار کار

همانطور که می دانید، بازار کار مهندسی معماری هم مانند سایر رشته های دیگر در کشور، تقریبا اشباع شده است. از این رو بسیاری بدنبال شاخه های تخصصی تر آن می روند. یکی از بهترین رشته های موجود، شغل دکوراسیو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش ۳dsmax (زبان فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ۳dsmax، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار تری دی مکس را برای دان..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک انیمیشن ساده با نرم افزار ۳ds max (در ۹ گام+فیلم آموزش)

اگر تا کنون هیچ انیمیشنی با نرم افزار تری دی مکس نساخته اید و در ابتدای راه هستید، در این پست در ۱۰ گام و بصورت تصویری، نحوه ساخت یک انیمیشن ساده را به شما یاد خواهیم داد. ساختن انیمیشن با این کیفیت و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
6 تا از بهترین کلاسهای آموزش تری دی مکس در ایران (آنلاین/حضوری)

اگر در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، همدان یا دیگر شهرهای بزرگ ایران زندگی می کنید، حتما به دنبال پیدا کردن موسسه آموزشی هستید که بهترین کلاس های آموزش تری دی مکس را برگزار می کند. بسیاری از مهند..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
تری دی مکس و وی ری چیست؟ کاربردهای آن و زمان یادگیری

اگر با دنیای طراحی ارتباطی هرچند کوچک هم داشته باشید، نام تری دی مکس و وی ری به گوش تان خورده است. در این پست قصد داریم بصورت مختصر و مفید به شما بگوییم نرم افزار تری دی مکس و وی ری (۳dsmax+vray) چیست..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود آموزش صفر تا صد ۳dsmax (فقط با ۱۹ درس+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی تری دی مکس، در این مطلب بیش از ۲۰ ساعت فیلم (۱۹ درس) آموزش نرم افزار تری دی مکس و پلاگین وی ری کلاس های اساتید مختلف از سرتاسر اینترنت را گلچین کرده ایم. در آخر هم می‌توانید..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۶ نرم افزار برتر برای سه بعدی سازی و انجام مدلینگ (معماری، انیمیشن و…)

زمانی که می خواهید یک طرح را به مشتری خود نشان دهید، چطور این کار را انجام میدهید؟ چطور فکری که در ذهن تان است را پیاده می کنید و آن را به واقعیت تبدیل می کنید؟ در حال حاضر بهترین راه استفاده از نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۸ نرم افزار طراحی معماری که هر مهندس معماری باید یاد بگیرد!

ترسیمات به معنای اقدامات اولیه هستند که مهندسان معمار، ایدههای خود را به مشتریان، صنعتگران و یا تیم طراحی میدهند. نحوه ایجاد این ترسیمات در طول زمان تکامل یافته است و هنوز به صورت روزانه تکامل مییابد...

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه استفاده از متریال ها و آبجکت های آماده در تری دی مکس (Vray)

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک آبجکت آماده مثلا از شرکت Evermotion را داخل فایل تری دی مکس خود ایمپورت کنید ولی متریال ها نمایش داده نشوند. یا اینکه اصلا نمی دانید چگونه متریال های آماده (مثلا وب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش متریال دهی، نورپردازی و رندر یک فضای داخلی با Vray (گام به گام)

Vray یک موتور رندر قوی در نرم افزار ۳ds max است که سرعت و کیفیت بیشتری برای رندر تری دی مکس به همراه می آورد. در این پست نحوه ساخت متریال، تنظیمات رندرینگ وی ری، نورپردازی و رندرنهایی یک فضای داخلی با..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تنظیمات Vray physical camera در تری دی مکس (تصویری)

در ادامه آموزش های جذاب و کاربردی نرم افزار تری دی مکس، این صفحه جزییاتی در این مورد دراختیار می‌گذارد که چگونه تنظیمات در VRay Physical Camera کار می‌کنند و در قالب این آموزش تصویری، با تمام جزئیات و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
فیلم آموزش طراحی و مدلینگ کابینت آشپزخانه و کمد در نرم افزار ۳ds max

نرم افزار ۳ds max یکی از بهترین نرم افزارها جهت سه بعدی سازی و مدلینگ اشیای پیچیده می باشد. در این پست، با کمک فیلم به شما نحوه ساخت و مدلینگ کابینت آشپزخانه و بطرز مشابه، ساخت کمد در تری دی مکس را آم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار دریم ویور (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش دریم ویور

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
۱۸ نکته درباره Dreamweaver به مناسبت ۲۱ سالگی این برنامه

۱۸ سال از معرفی برنامه دریم ویور می‌گذرد، برنامه‌ای که در زمینه کدنویسی و طراحی بسیار پرکاربرد است. به همین دلیل در این نوشته می‌خواهیم ۱۸ نکته مفید را در مورد این برنامه مرور کنیم. ۱ – انتخاب بهترین ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
همه ترفندهایی که برای شروع کار با Dreamweaver نیاز دارید

Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند با امکانات، گزینه ها و همچنین یکی از محبوب ترین IDE ها (Integrated Development Environment) در بازار کنونی است. اگرچه ممکن است نیازهای برخی از توسعه دهندگان را برآورده..

1398/08/08 چهارشنبه ادامه مطلب
کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار دریم ویور که باید بدانید!

با آشنایی با میانبرها، استفاده از Dreamweaver CS5 برای شما بسیارآسانتر خواهد شد. برای ایجاد اسناد سریع، ویرایش، مخفی کردن و نمایش ویژگی های فضای کاری، استفاده از قالب بندی های ساده، ویرایش کد، انتخاب،..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
کاربردهای نرم افزار دریم ویور +معرفی معایب آن

دریم ویور این امکان را به شما می‌دهد که بدون کدنویسی، یک وبسایت را ایجادکنید. این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب بسیار مفید است. با این نرم‌افزار می‌توانید سایت‌های زیادی را ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۰ هک نرم افزار Dreamweaver که برنامه نویسی را برایتان آسان تر می کنند!

Dreamweaver مادر تمام فعالیت های مبتنی بر وب در اینترنت است. از نظر بسیاری از افراد، Dreamweaver ابزاری برای ایجاد وب سایت است، اما از نظر متخصصان Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند به شمار می رود. Drea..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
طرز ایجاد یک جدول با کمک نرم افزار Dreamweaver به زبان ساده

برای نشان دادن رابطه بین داده ها باید از جدول استفاده کنید. جدول ها به شما اجازه می دهند داده های مرتبط را در ردیف ها و ستون های مختلف گروه بندی کنید. در برخی موقعیت ها لازم است داده های خود را به صور..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته و ترفند مفید در دریم ویور برای افراد مبتدی

برنامه Dreamweaver از کاربردهای بسیار زیادی در زمینه کدنویسی برخوردار است. برای تسلط بر این کاربردها، باید بدانید که هر فهرستی (منو) در این برنامه، دقیقا به چه منظوری تعبیه‌شده است. در این نوشته می‌خو..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۹ تکنیک کاربردی برای افزایش سرعت مدلسازی سه بعدی سینما فوردی

در این مقاله به بررسی ترفندهایی می پردازیم که سرعت در مدلسازی را افزایش می دهد. ۱-بخشهایی از مدلتان را به راحتی انتخاب کنید بخش اعظم کار در مدلسازی، انتخاب بخشهای هندسی قابل ویرایشی است که می خواهید ر..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
8 پلاگین برتر نرم افزار سینما فوردی که باید دانلود کنید

در این مقاله 8 پلاگین سینما فوردی که رایگان هم هستند را به شما معرفی می کنیم. با توجه به تجربه، این 8 پلاگین در اکثر پروژه ها بسیار کاربردی می باشند. 1-پلاگین FumeFX 5.0.4 FumeFX یک پلاگین قدرتمند دین..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش سینما فوردی

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سینما فوردی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
۲۰ تکنیک برای اینکه مهارت خود را در نرم افزار سینما فوردی افزایش دهید

کلیدهای میانبر و ترفندهای کارآمد، جز مواردی هستند که در به پایان رساندن یک پروژه به ما کمک می کنند آنها می توانند کارهای خسته کننده را سریعتر کرده، از کلیک کردن های پی در پی کم کنند. هر چه شما بیشتر ب..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۷ تا از بهترین ترفندها برای برنامه Cinema 4D

در این متن می‌خواهیم برای صرفه جویی در زمان، هنگام کار با نرم افزار Cinema 4D ترفندهایی را به شما آموزش دهیم. ۱-ایجاد خمش در بخشهایی از مدل مانند تصویر متحرک زیر عمل کنید و بخش هایی از مدل تان را تغیی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد سینما فوردی (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی سینمافوردی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کام..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند کاربردی سینما ۴D برای یادگیری و کار راحت تر با نرم افزار

Cinema 4D یکی از برنامه‌های ۳D است که طی سالهای اخیر رشد زیادی کرده است و ویژگی‌های زیادی را در اختیار استفاده کننده‌هایش قرار داده است. در اینجا می‌خواهیم نکاتی بیان کنیم که به کیفیت کار شما با این ن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۰ ترفند بسیار کاربردی برای نورپردازی بهتر در نرم افزار سینما فوردی

این ۱۰ نکته، تکنیک هایی که به بررسی مفاهیم پایه نورپردازی و نحوه پیاده سازی آنها با استفاده از سینما فوردی مکسان می پردازند را پوشش می دهد. ۱-چه نوع نوری؟ بسته به فضایی که در نظر دارید، انتخاب یک نور ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Css فارسی

در ادامه آموزش های کاربردی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، ۲ جزوه برتر و عالی را برای یادگیری سریع css گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برای شروع از صفر و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سی اس اس (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش Overflow در CSS به زبان ساده

ویژگی Overflow برای زمانی که محتوای عنصر از جعبه عنصر سرریز شود (اندازه نباشد)، واکنش نشان می دهد. کنترل محتوای سر ریز شده ممکن است شرایطی پیش آید که محتوای یک عنصر از ابعاد جعبه بزرگتر شود. به عنوان ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش سبک بندی متن در CSS به زبان ساده

ویژگی های متن در CSS به شما امکان می دهد چندین سبک مانند رنگ، تراز، فاصله، آرایش، تبدیل نوع حروف و … را به راحتی برای متن تعریف کنید. قالب بندی متن با CSS CSS برای تعریف سبک های متن چندین ویژگی دارد. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تراز یا تنظیم در CSS به زبان ساده

CSS دارای چندین ویژگی است که می تواند برای تراز کردن عناصر در صفحات وب از آن ها استفاده شود. تراز متن متن در داخل عناصر بلوکی را می توان با تنظیم ویژگی text-align تراز کرد. مثال h1 { text-align: cent..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش شناوری در css به زبان ساده

ویژگی float در css تعیین می کند که یک جعبه باید شناور باشد یا نه. عناصر شناور با CSS می توانید عناصر را در سمت چپ یا راست شناور کنید، اما فقط روی عناصری اعمال می شود که برای جعبه های آن ها، مقدار ویژگ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی جعبه انعطاف پذیر در CSS3 به زبان ساده

جعبه انعطاف پذیر در CSS3 یا flexbox (فلکس باکس) یک مدل جدید برای ساخت انعطاف پذیرتر از طراحی رابط کاربری است. شناخت مدل طراحی Flex جعبه انعطاف پذیر، که معمولاً با عنوان flexbox، به آن اشاره می شود، یک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مرز یا بوردر در CSS3 به زبان ساده

با استفاده از CSS3 می توانید تصاویر را روی حاشیه های یا همان مرزهای یک عنصر اعمال کنید. نکته: در این متن حاشیه معادل بوردر یا مرز ترجمه گردیده است. استفاده از حاشیه ها در CSS3 CSS3 دو ویژگی جدید برای ..

1398/11/05 شنبه ادامه مطلب
آموزش margin در CSS به زبان ساده

margin ناحیه ای است در اطراف حاشیه عنصر که آن را از جعبه های عناصر دیگر جدا می کند. ویژگی های margin در CSS ویژگی های margin در CSS به شما امکان می دهد تا فاصله اطراف سمت های مختلف یک جعبه عنصر را تنظ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
شروع کار با سی اس اس

یک فایل CSS به سادگی یک فایل متنی ساده است که با پسوند css. ذخیره شده است. شروع کار با CSS در این آموزش یاد می گیرید که اضافه کردن اطلاعات سبک و قالب بندی به صفحات وب با استفاده از CSS چقدر آسان است. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مدیا کوئری در css3 به زبان ساده

مدیا کوئری های CSS شما را قادر می سازند تا اسناد خود را در اندازه های مختلف دستگاه های خروجی به درستی قالب بندی کنید. مدیا کوئری ها و طراحی واکنش گرا وب مدیا کوئری ها این امکان را فراهم می آورند تا بد..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
آموزش فیلترهای CSS3 به زبان ساده

افکت های فیلتر در CSS3 روشی آسان برای اعمال جلوه بصری بر روی تصاویر فراهم می کنند. شناخت توابع فیلتر در ۳ CSS در این بخش درباره افکت های فیلتر معرفی شده در CSS3 بحث خواهیم کرد که می توانید از آنها برا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید