در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه PDF

آموزش زبان انگلیسی در حال گسترش است و برای برخی از افراد یادگیری سریع آن ممکنه واقعا سخت به نظر برسد. در اینجا قصد داریم به شما نشان دهیم که اینطور نیست، پس با ما همراه باشید. کجا، چه زمان و چگونه، ای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان عربی با 26 درس+ جزوه PDF

آیا عاشق یادگیری زبان های جدید هستید و به دنبال راهی برای گسترش ذهن خود و دستیابی به فرصت های شغلی بهتر می باشید؟ یادگیری زبان عربی می تواند یکی از اولویت های شما باشد! این زبان بر اساس آخرین رتبه بند..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ترکی استانبولی با 49 درس+ جزوه PDF

فرآیند یادگیری یک زبان جدید به زمان و تلاش نیاز دارد و یک شبه کامل نمی شود. بنابراین احتمالا به عنوان یک زبان آموز علاقه مند به زبان ترکی این سوال برایتان پیش آمده است که یادگیری زبان ترکی چقدر طول می..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان آلمانی با 70 درس رایگان+ جزوه PDF

آیا می خواهید زبان آلمانی یاد بگیرید؟  آموزش زبان آلمانی و زبان آلمانی به یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری معروف است. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی به آسانی قابل درک نیستند اما تسلیم نشوید! شروع ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان اسپانیایی از صفر تا صد با 40 درس

زبان اسپانیایی چهارمین زبان پر طرفدار در جهان است که توسط 580 میلیون نفر که 7.6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، صحبت می شود. هر روز تعداد فزاینده ای از افراد از جمله افراد حرفه ای که با شرکت های ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان فرانسه با 30 درس+ جزوه PDF

در این پست قصد داریم بهترین تکنیک های یادگیری زبان فرانسوی را مرور کنیم، سپس زبان فرانسه را از مبتدی تا پیشرفته با کمک حدود 30 درس رایگان به شما یاد بدهیم و همچنین جزوه های رایگان آموزش زبان فرانسه را..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش زبان روسی از صفر تا صد با 40 درس+ جزوه PDF

سوالی که اغلب از افرادی که به زبان روسی علاقه دارند می شنوم این است که: “چه طور به زبان روسی صحبت کنیم؟”. از آن جایی که زبان روسی بسیار متفاوت با زبان انگلیسی است، تلفظ متفاوتی هم دارد که یادگیری آن م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد آیلتس با 34 درس رایگان+ جزوه PDF

درک قالب آزمون آیلتس و پیش بینی موارد مورد انتظار در روز آزمون به شما کمک می کند تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید به نقل از بهترین موسسه آموزش آیلتس تهران مسیر آمادگی خود برای آزمون آیلتس را با خو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی (خودآموز در منزل)

به گفته آموزش زبان ترکی استانبولی دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. برخی به عنوان سرگرمی‌ و برخی هم به قصد سفر یا مهاجرت دوست دارند یک زبان را یاد بگیرند. هیچ چیز مثل غوطه ‌ور شدن در یک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان دوم یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فرد باید به آن بپردازد. این موضوع تنها به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده است ختم نمی شود و شما اگر بتوا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد اچ تی ام ال (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری HTML و HTML5 گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۸ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Html

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۸ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفت id در HTML به زبان ساده

صفت id با یک مقدار منحصر به فرد به یک عنصر HTML اشاره دارد. صفتid را می توان در CSS و JavaScript برای انجام کار خاصی استفاده کرد. صفت id همراه با CSS در CSS، اگر بخواهید عنصری با یک id خاص انتخاب کنید..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش انواع ورودی فرم در HTML به زبان ساده

در HTML عنصر >””..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
همه دروس HTML به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید اچ تی ام ال را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
HTML چیست؟ تاریخچه مختصر، نسخه ها و ویژگی های مهم

HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است که برای ایجاد صفحات و برنامه های وب استفاده می شود. منظور از Hypertext Markup Language و صفحه وب چیست؟ HTML چگونه کار می کند؟ HTML یک فایل متنی است شامل ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
چیت شیت (صفحه ی تقلب) HTML (کدهای کاربردی)

این صفحه می تواند برای تان خیلی مفید باشد؛ چرا که شامل متداول ترین تگ های HTML و مناسب ترین نحو و گرامر آنها می باشد. (فرمان های HTML را معمولاً Tags می نامند) فهرست ۱- تگ های پایه ۲- ویژگی های بدنه ۳..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نمادها در HTML به زبان ساده

بسیاری از نمادهای ریاضی، تخصصی و ارزی وجود دارند که روی صفحه کلید معمولی وجود ندارند. برای اضافه کردن چنین نمادهایی به صفحه وب باید از اسامی موجودیت های html استفاده کنیم. اگر هیچ نام موجودیتی وجود ند..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
کامنت در html (آموزش به زبان ساده)

از تگ کامنت () در کد HTML برای اضافه کردن نظرات و اطلاعات بیشتر استفاده می شود. یک روش خوب در کدنویسی است که به خواننده و حتی خود برنامه نویس در درک بهتر کد کمک می کند. به خصوص زمانی که کدهای زیاد و پ..

1400/05/04 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ صوتی در HTML

تگ audio برای تعیین صداهایی مانند موسیقی و کلیپ های صوتی دیگر استفاده می شود. در حال حاضر سه قالب فایل برای تگ صوتی در ۵ HTML پشتیبانی می شود. mp3 wav ogg ۵ HTML از کنترل های و پشتیبانی می کند. از..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ address در HTML به زبان ساده

تگ برای تعیین اطلاعات نویسندگی مقاله یا صفحه وب استفاده می شود. این تگ می تواند شامل هر نوع اطلاعات مورد نیاز مانند؛ URL، آدرس فیزیکی، شماره تلفن، ایمیل، پیوندهای دیگر و … باشد. تگ برای متن های مختل..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ abbr در HTML

تگ برای نشان دادن نام اختصاری یا مخفف یک کلمه یا عبارت طولانی، مانند www ، HTML ، HTTP و … استفاده می شود. در بعضی مرورگرها محتوای نوشته شده بین تگ های با خط نقطه چین در زیر متن نمایش داده می شود. م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب+۱۰ فیلم آموزش رایگان نرم افزار حسابداری هلو (وخرید نسخه ۱۰۰%اورجینال)

یکی از بهترین روش های یادگیری هر نرم افزاری استفاده از کتاب و ویدیو آموزشی می باشد. در این مقاله نخست کلیاتی از نرم افزار قدرتمند حسابداری هلو را ارائه می کنیم و سپس کتابی از وب سایت مدیریت صنعتی (Pnu..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی کدام است؟ هلو، پارسیان یا … ؟

حسابداری به معنی اندازه گیری ، تشخیص ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور، امکان قضاوت و تصمیم گیری های آگاهانه را فراهم می سازد. ۱- مقدمه حسابداری دانشی است که با به ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای خرید نرم افزار هلو +جدیدترین لیست قیمت همه نسخه ها

در این پست برآنیم تا با معرفی بهترین نرم افزار حسابداری دنیای امروز، هلو، با ارائه لیستی از جدیدترین قیمت های همه نسخه های این نرم افزار شما را در امر خرید یاری کنیم. ۱- مقدمه نرم افـزار هلو، اولین و ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی تمام نسخه های نرم افزار حسابداری هلو +کاربرد آنها

در این مطلب به معرفی نسخه های نرم افزار حسابداری هلو و برخی کاربردهای آن پرداخته می شود. نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری هلو از ابزارهای مناسبی برای برنامه های حسابداری است. بخش اول: مقدمه هلو ی..

1402/01/22 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو (فیلم+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش نرم افزار هلو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ای..

1398/07/07 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Georeference کردن تصاویر هوایی در GIS به زبان ساده

در آموزش ژئورفرنس کردن صفحات توپوگرافی و نقشه های اسکن شده (QGIS3)، ما فرآیند پایه ژئورفرنس یا زمین مرجع کردن در QGIS را پوشش خواهیم داد. این متد شامل خواندن مختصات از نقشه های اسکن شده و وارد کردن آن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت برای ارائه (تصویری با مثال)

تفاوتی نمی کند که بخواهید پاورپوینتی برای ارائه پایان نامه، کنفرانس یا یک ارائه ساده درسی بسازید. مهم این است که بصورت اصولی و گام به گام، پاورپوینتی بسازید که بتواند حرف و فکر شما را بهتر به مخاطبان ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اکسل، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
31 درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی آزمون ICDL، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ (تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی اکسل، در اینجا بطور کامل، نحوه نوشتن فرمول ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ را آموزش می دهیم. در واقع یکی از قدرتمندترین قابلیت ها در نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ ، قابلیت محاس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
5 روش تبدیل pdf متن فارسی به word بدون بهم ریختگی

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال 2023 (فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش ICDL را برای دان..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ورد با 40 درس رایگان (فیلم فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های جذاب نرم افزار word، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، 40 درس آموزش ورد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده ..

1402/08/21 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ورد، نحوه تبدیل فایل ها به پی دی اف و ویرایش آنها در ورد را به شما آموزش می دهیم. فایل PDF فایلی است که بر روی هر کامپیوتری قابل مشاهده است. زمانی که می خواهید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
لیست 50 تا از کاربردی ترین فرمول های اکسل (توابع مهم)

با گسترش روز افزون علم ریاضیات و کاربرد های این رشته و فراوانی تعداد فرمول ها و پیچیده بودن بعضی از فر مول ها ، برای محاسبه دقیق این فرمول ها و جلو گیری از اشتباه از میتوان از نرم افزار  ( excel) استف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش رسم و ویرایش انواع شکل ها در نرم افزار ورد (فلش، بیضی و…)

در ادامه آموزش های جالب و کاربردی نرم افزار ورد، به شما نحوه کشیدن اشکال مختلف مثل فلش، بیضی، خط، نقطه چین و… را در نرم افزار ورد آموزش می دهیم. شما می توانید شکل های مختلفی را به متن خود که شامل فلش ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ساخت جدولهای زیبا و ویرایش آنها در ورد (به زبان ساده)

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار آفیس ورد، در این پست به شما نحوه ساخت جداول و ویرایش آنها را بصورت تصویری و گام به گام آموزش می دهیم. یک جدول، شبکه ای سلول مانند است که در ردیف ها و ستون..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
60 کلید میانبر کاربردی نرم افزار Word + دانلود pdf رایگان

کلید های میانبر یا شورتکات ها(shortcut) تاثیر بسیاری در افزایش سرعت کار شما خصوصا در مواقع فراموشی مسیر یک دستور دارند. به این کلیدهای میان بر اصطلاحا cheat sheet یا برگه تقلب هم گفته می شود که حتی در..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی C (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع آن را گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۳ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی C

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی (C) گلچین کر..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
انواع داده در برنامه نویسی C

در این آموزش با انواع داده های اساسی در برنامه نویسی C مانند int، float، char و … آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی C باید نوع داده برای هر متغیر تعریف شود. بدین ترتیب نوع و اندازه داده تخصیص داده شده ب..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی C چیست؟ مزایا، معایب و کاربردها

زبان های برنامه نویسی، دنیای ما را تغییر داده اند، از تلفن های هوشمند گرفته تا نرم افزارهای شرکت های هواپیمایی، تقریباً همه دستگاه های مدرن به نوعی از کد استفاده می کنند. اینکه کدام زبان برنامه نویسی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توابع رشته ای در برنامه نویسی C

در این مقاله با نحوه کار رشته ها در برنامه نویسی C با استفاده از توابع کتابخانه ای مانند gets()، puts() ، strlenو … آشنا خواهید شد و همچنین نحوه دریافت رشته از کاربر و عملیات مرتبط روی آن را یاد خواهی..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
نمونه مثال برای فایل در برنامه نویسی C

در اینجا چند مثال برای مدیریت عملیات ورودی/ خروجی فایل در برنامه نویسی C آورده شده است. برای درک این برنامه ها باید با مفاهیم زیر در زبان C آشنا باشید: آرایه ها اشاره گرها رابطه آرایه و اشاره گر فایل..

1399/08/28 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش با مفهوم اشاره گرها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. معرفی اشاره گرها، شیوه استفاده از اشاره گرها و اشتباهات رایج هنگام کار با آنها را با کمک مثال های مختلف بررسی خواهیم کرد. اشاره گرها ..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید