در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود 5 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی PHP

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۵ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
همه دروس php به ترتیب

با ۲۵ درس ساده زیر می توانید پی اچ پی را در کمتر از ۷ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: م..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش حلقه For loop در php به زبان ساده

حلقه for زمانی استفاده می شود که شما از پیش می دانید اسکریپت چند بار باید اجرا شود. سینتکس زیر را ببینید: for (initialization; condition; increment) { code to be executed; } پارامتر حلقه for مقدار د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع رشته ای در php به زبان ساده

پی اچ پی بیش از ۷۵ تابع دستکاری رشته را در بر می گیرد که از عملکردهای متفاوتی پشتیبانی می کند این عملکردها را می توان از تکرار و معکوس کردن رشته ها تا مقایسه و نیز جستجو-و-جایگذاری آنها مرتب کرد. برخی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع isset در php به زبان ساده

تابع ( )PHP Isset  برای بررسی این موضوع به کار می رود که آیا متغیر خاص در کدنویسی وجود دارد یا نه. این بدان معناست که ما مقدار هر متغیر خاص را بررسی می کنیم. ما از تابع isset برای بررسی این موضوع استف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش چاپ الگوی ستاره ای در php به زبان ساده

در ادامه این آموزش، شما درمورد فرآیند چاپ الگوی ستاره در پی اچ پی می آموزید. مسائلی وجود دارد که به صورت کلی و عمومی در مصاحبه ها آورده می شود و باید آموخته شود. این مسائل به صورت کلی توسط افرادی حل م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی PHP در اندروید

PHP یک زبان اسکریپت‌‌نویسی منبع باز پرکاربرد و همه‌منظوره است. در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت‌نویسی خیلی پیچیده نیست و دردسر کمی دارد. این زبان در سراسر دنیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش 20 نکته و ترفند کاربردی PHP (مبتدی-حرفه ای)

PHP مخفف بازگشتی از عبارت Hypertext Preprocessing است. مسلماً یکی از شگفت انگیزترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در دسترس PHP می باشد. از این زبان برای نوشتن فیسبوک و وردپرس استفاده شده و همچنین می..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش تابع ( )empty در php به زبان ساده

این تابع بررسی می کند که آیا یک متغیر؛ مقداری اتخاذ کرده است یا خیر. مثال Enter your name خروجی کد نویسی بالا به صورت زیر است: ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت if در پی اچ پی به زبان ساده

عبارت if ساده ترین عبارت شرطی است. در عبارت های if خروجی زمانی نمایش داده می شود که تنها شرطی که بعد از if می آید درست باشد. عبارت if درست مانند عبارت مقابل در زبان انگلیسی عمل می کند: “if X happens, ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
مزایا/برتری های زبان برنامه نویسی PHP

اگر با دیگر زبان های برنامه نویسی سمت سرور، مانند ASP.NET یا JSP آشنا هستید؛ ممکن است بخواهید بدانید چه ویژگی هایی در PHP وجود دارد که آن را به یک زبان ویژه تبدیل کرده است و نیز باعث می شود از سایر جا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
5 فیلم شاهکار با موضوع جاسوسی که باید دید!

دیدن فیلم های خارجی همیشه دلیلی می طلبد، گاهی نیاز به آثار فرار از زندان و گاهی هم نیاز فیلم های ابرقهرمانی یا علمی تخیلی باعث می گردد گزینه اول و آخرمان فیلم های هالیوودی باشند. اما یکی از موضوعاتی ک..

1401/01/04 پنجشنبه ادامه مطلب
7 بهترین شغل مربوط به خودرو(+مقایسه درآمد مکانیکی، برق خودرو و جلوبندی)

خودروها شامل بخش های مختلف مکانیکی و الکتریکی هستند و همه این اجزا روزی به تعمیرات نیاز پیدا خواهند کرد؛ شناخت بهترین شغل مربوط به خودرو به شما کمک خواهد کرد با یک تصمیم صحیح آینده شغلی خود را تضمین ک..

1401/12/11 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش رفع مشکل لاگین اسپاتیفای (مشکل ورود اسپاتیفای)

بسیاری از کاربران اسپاتیفای در داخل ایران به دلیل تحریم جزئی در سرور مورد استفاده اسپاتیفای به مشکل ورود برخورده اند این تحریم کل اسپاتیفای نمیباشد و تنها بخشی از سرور اسپاتیفای هست پس بدون نرم افزار ..

1402/01/28 دوشنبه ادامه مطلب
جاوا اسکریپت را چگونه فعال کنیم؟

این مطلب را به یاد داشته که در اغلب سایت‌ها جاوا اسکریپت به صورت پیش فرض فعال است. همه‌ی مرورگرهای مدرن و امروزی از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به طور درستی پشتیبانی می‌کند. گاهی اوقات این تنظیمات ..

1400/11/21 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی بازار قدیمی شاهرود به‌علاوه آدرس و تاریخچه آن

بازار شاهرود، یکی از بازارهای تاریخی استان سمنان است که در بافت قدیمی شهر شاهرود قرار دارد. این بازار به‌شیوه معماری ایرانی-اسلامی، دارای بخش‌های مختلفی از جمله کاروان‌سرا، بارانداز، آب‌انبار، مسجد، گ..

1403/02/10 دوشنبه ادامه مطلب
استفاده از ایرپاد به عنوان میکروفون

ایرپاد یکی از لوازم جانبی کاربردی گوشی های اپل بوده که قابلیت های بسیاری دارد. شاید بخواهبد علاوه بر گوش دادن به موسیقی، تنظیم صدای آن و برقراری تماس، صدای خود را توسط ایرپاد در ویدیوهای خود ضبط کنید...

1401/09/26 شنبه ادامه مطلب
چگونه در پریمیر ترانزیشن اضافه کنیم؟

از ترانزیشن پریمیر خلاقانه استفاده کنید تا مخاطبان خود را بدون از دست دادن از یک صحنه به صحنه بعدی ببرید. در این آموزش به شما یاد خواهیم داد تا با نحوه افزودن ترانزیشن به ویدیوی خود در Adobe Premiere ..

1401/08/03 سه شنبه ادامه مطلب
CNC کار کیست و دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

در دنیای صنعتی پیشرفته امروز، تولید قطعات و محصولات با دقت بالا و کیفیت برتر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از دستگاه‌ های CNC (Computer Numerical Control) به‌عنوان یک فناوری پیشرفته، به ت..

1402/03/03 چهارشنبه ادامه مطلب
چگونه با برنامه اینشات محتوای با کیفیت تری تولید کنیم؟

در حال حاضر برنامه اینشات (Inshot) به یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام تبدیل شده است. این برنامه به کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوای ای..

1401/08/17 سه شنبه ادامه مطلب
نصب سی پنل بر روی سرور مجازی لینوکس

سی پنل یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت وب سایت است که فرایند میزبانی وب را برای مدیران ساده‌تر می‌کند. به‌طوری که با نصب سی پنل بر روی سرور، می‌توان فایل‌ها و فولدرهای سرور را بهتر مدیریت کرد. با تو..

1402/06/18 شنبه ادامه مطلب
چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه؟

چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه؟ سؤالی که این روزها زیاد می شنویم. بازار اینستاگرام حسابی داغ است و همه می خواهند به نوعی از آن درآمد کسب کنند. اما خیلی از افراد نمی دانند که راز موفقیت افرادی که در..

1401/05/14 جمعه ادامه مطلب
علت لکه دار بودن لباس ها پس از اتمام شستشو در لباسشویی

آیا لباس های شما پس از شستشو در ماشین لباسشویی لکه دار شده است؟ موارد بسیاری هستند که سبب خواهند شد روی لباس شما لکه باقی بماند. واشر کهنه با رنگ تراش خورده ، نرم کننده بیش از اندازه و پارچه یا لاستیک..

1400/04/23 چهارشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل شغل دکوراسیون داخلی+تاریخچه+درآمد و بازار کار

همانطور که می دانید، بازار کار مهندسی معماری هم مانند سایر رشته های دیگر در کشور، تقریبا اشباع شده است. از این رو بسیاری بدنبال شاخه های تخصصی تر آن می روند. یکی از بهترین رشته های موجود، شغل دکوراسیو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش ۳dsmax (زبان فارسی)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار ۳dsmax، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار تری دی مکس را برای دان..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک انیمیشن ساده با نرم افزار ۳ds max (در ۹ گام+فیلم آموزش)

اگر تا کنون هیچ انیمیشنی با نرم افزار تری دی مکس نساخته اید و در ابتدای راه هستید، در این پست در ۱۰ گام و بصورت تصویری، نحوه ساخت یک انیمیشن ساده را به شما یاد خواهیم داد. ساختن انیمیشن با این کیفیت و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
6 تا از بهترین کلاسهای آموزش تری دی مکس در ایران (آنلاین/حضوری)

اگر در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، همدان یا دیگر شهرهای بزرگ ایران زندگی می کنید، حتما به دنبال پیدا کردن موسسه آموزشی هستید که بهترین کلاس های آموزش تری دی مکس را برگزار می کند. بسیاری از مهند..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
تری دی مکس و وی ری چیست؟ کاربردهای آن و زمان یادگیری

اگر با دنیای طراحی ارتباطی هرچند کوچک هم داشته باشید، نام تری دی مکس و وی ری به گوش تان خورده است. در این پست قصد داریم بصورت مختصر و مفید به شما بگوییم نرم افزار تری دی مکس و وی ری (۳dsmax+vray) چیست..

1401/03/25 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود آموزش صفر تا صد ۳dsmax (فقط با ۱۹ درس+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی تری دی مکس، در این مطلب بیش از ۲۰ ساعت فیلم (۱۹ درس) آموزش نرم افزار تری دی مکس و پلاگین وی ری کلاس های اساتید مختلف از سرتاسر اینترنت را گلچین کرده ایم. در آخر هم می‌توانید..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۶ نرم افزار برتر برای سه بعدی سازی و انجام مدلینگ (معماری، انیمیشن و…)

زمانی که می خواهید یک طرح را به مشتری خود نشان دهید، چطور این کار را انجام میدهید؟ چطور فکری که در ذهن تان است را پیاده می کنید و آن را به واقعیت تبدیل می کنید؟ در حال حاضر بهترین راه استفاده از نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۸ نرم افزار طراحی معماری که هر مهندس معماری باید یاد بگیرد!

ترسیمات به معنای اقدامات اولیه هستند که مهندسان معمار، ایدههای خود را به مشتریان، صنعتگران و یا تیم طراحی میدهند. نحوه ایجاد این ترسیمات در طول زمان تکامل یافته است و هنوز به صورت روزانه تکامل مییابد...

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه استفاده از متریال ها و آبجکت های آماده در تری دی مکس (Vray)

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک آبجکت آماده مثلا از شرکت Evermotion را داخل فایل تری دی مکس خود ایمپورت کنید ولی متریال ها نمایش داده نشوند. یا اینکه اصلا نمی دانید چگونه متریال های آماده (مثلا وب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش متریال دهی، نورپردازی و رندر یک فضای داخلی با Vray (گام به گام)

Vray یک موتور رندر قوی در نرم افزار ۳ds max است که سرعت و کیفیت بیشتری برای رندر تری دی مکس به همراه می آورد. در این پست نحوه ساخت متریال، تنظیمات رندرینگ وی ری، نورپردازی و رندرنهایی یک فضای داخلی با..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تنظیمات Vray physical camera در تری دی مکس (تصویری)

در ادامه آموزش های جذاب و کاربردی نرم افزار تری دی مکس، این صفحه جزییاتی در این مورد دراختیار می‌گذارد که چگونه تنظیمات در VRay Physical Camera کار می‌کنند و در قالب این آموزش تصویری، با تمام جزئیات و..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
فیلم آموزش طراحی و مدلینگ کابینت آشپزخانه و کمد در نرم افزار ۳ds max

نرم افزار ۳ds max یکی از بهترین نرم افزارها جهت سه بعدی سازی و مدلینگ اشیای پیچیده می باشد. در این پست، با کمک فیلم به شما نحوه ساخت و مدلینگ کابینت آشپزخانه و بطرز مشابه، ساخت کمد در تری دی مکس را آم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی C (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع آن را گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۳ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی C

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی (C) گلچین کر..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی C چیست؟ مزایا، معایب و کاربردها

زبان های برنامه نویسی، دنیای ما را تغییر داده اند، از تلفن های هوشمند گرفته تا نرم افزارهای شرکت های هواپیمایی، تقریباً همه دستگاه های مدرن به نوعی از کد استفاده می کنند. اینکه کدام زبان برنامه نویسی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
انواع داده در برنامه نویسی C

در این آموزش با انواع داده های اساسی در برنامه نویسی C مانند int، float، char و … آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی C باید نوع داده برای هر متغیر تعریف شود. بدین ترتیب نوع و اندازه داده تخصیص داده شده ب..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش عملگرها در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با عملگرهای مختلف در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. عملگر نمادی است که روی مقادیر یا متغیرها (عملوند) اعمال می شود. به عنوان مثال: عملگر + برای عملیات جمع استفاده می..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
نمونه مثال برای فایل در برنامه نویسی C

در اینجا چند مثال برای مدیریت عملیات ورودی/ خروجی فایل در برنامه نویسی C آورده شده است. برای درک این برنامه ها باید با مفاهیم زیر در زبان C آشنا باشید: آرایه ها اشاره گرها رابطه آرایه و اشاره گر فایل..

1399/08/28 چهارشنبه ادامه مطلب
توابع رشته ای در برنامه نویسی C

در این مقاله با نحوه کار رشته ها در برنامه نویسی C با استفاده از توابع کتابخانه ای مانند gets()، puts() ، strlenو … آشنا خواهید شد و همچنین نحوه دریافت رشته از کاربر و عملیات مرتبط روی آن را یاد خواهی..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Georeference کردن تصاویر هوایی در GIS به زبان ساده

در آموزش ژئورفرنس کردن صفحات توپوگرافی و نقشه های اسکن شده (QGIS3)، ما فرآیند پایه ژئورفرنس یا زمین مرجع کردن در QGIS را پوشش خواهیم داد. این متد شامل خواندن مختصات از نقشه های اسکن شده و وارد کردن آن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار بلندر (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
نرم افزار بلندر چه کاربردهایی دارد +نمونه عکس و فیلم

نرم‌افزارهای ۳ بعدی رایگان بسیار زیادی برای دانلود وجود دارد. یکی از آنها blender است. این نرم افزار در حوزه فیلم‌های ۳ بعدی و انیمیشن کاربرد بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از کاربردهای شگفت‌انگ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش بلندر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ..

1399/03/19 دوشنبه ادامه مطلب
کلیدهای میانبر فوق العاده کاربردی برای دستورهای مختلف Blender

در این مطلب شورتکات ها یا همان کلیدهای میانبر کاربردی ترین دستورات بلندر را به شما آموزش می دهیم. Extrude (ضخامت دادن-ارتفاع) قبلا بارها مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به توضیح آن نیست، اما درEdi..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
10 نکته کار کردن راحت تر و سریعتر با Blender (از حرفه ای ها)

Blender برنامه‌ای است که به رایگان می توانید دانلود کنید اما صرفا برای سرگرمی و وقت گذراندن نیست. از این برنامه برای پروژه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی، کارهای تبلیغاتی و ویژوال افکت‌ها (افکت های بصری) اس..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش مدلسازی سه بعدی با بلندر (دستورات پایه ای مبتدی)

در این مقاله شما را با یک گردش کار با استفاده از Blender، ساخت یک نمونه مدل و بارگذاری آن در STYLY برای افرادی که هیچوقت کار مدلسازی ۳D انجام نداده اند آشنا می کنم.ما پاندایی را طراحی می کنیم که فهم آ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۲ افزونه کاملا ضروری برای نرم افزار Blender برای دانلود

در طی یک سال گذشته Blender Market رشد چشمگیری داشته، بنابراین در این پست نگاهی می اندازیم به بهترین افزونه های رایگان و غیر رایگان که در حال حاضر موجود هستند. ۱-پلاگین Asset Flinger چه عملی انجام می د..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
چطور یک صحنه سنگین را در بلندر بدون هنگ کردن رندر بگیریم؟

اغلب اوقات وقتی می خواهید از یک صحنه سنگین و پر حجم رندر بگیرید، یک رندر سیاه به همراه این پیام دریافت می کنید: این اتفاق رخ می دهد زیرا شما سعی داشته اید به Blender وظایفی بیشتر از حد توانش بدهید و ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
تکنیک هایی برای یادگیری بهتر انیمیشن سازی با بلندر

به جای ارائه یک آموزش دیگر، پست این هفته را به این اختصاص می دهم که چطور می شود هنرمند بهتری شد. اغلب ما درگیر تکنیکهای ۳D می شویم و فراموش می کنیم خلق هنرمندانه و ذوق هنری چیست. اغلب به زمانی فکر می ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چند نکته بسیار کاربردی برای متریال دهی بهتر در Blender

Shading یا سایه زنی (فرآیند تنظیم متریالها) اغلب مرحله ایست که در pipeline گرافیک کامپیوتری نادیده گرفته می شود. من قبلا فقط تنظیمات متریال را دستکاری می کردم تا کار کمی شبیه آنچه که سعی داشتم ایجاد ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین تکنیک ها برای یادگیری سریع تر نرم افزار بلندر

از وقتی داستان اسباب بازی را دیدم، انیمیشن سه بعدی را تحسین می کنم. همیشه فکر می کردم نرم افزارهای حرفه ای گران قیمت هستند، تا اینکه Killer Bean 2 را دیدم و خلق آن توسط یک پسر بچه حیرت زده ام کرد، با ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۳ تکنیک برای کاهش زمان رندر در بلندر که باید بدانید!

هیچکس دوست ندارد ساعتها منتظر بماند تا رندرینگ به پایان برسد، اما اکثر مردم این کار را انجام می دهند. تعداد کمی از آنها می دانند که می توانند این زمان رندرینگ را با کمی تنظیم به نصف برسانند. ویژگی های..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید