در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه PDF

آموزش زبان انگلیسی در حال گسترش است و برای برخی از افراد یادگیری سریع آن ممکنه واقعا سخت به نظر برسد. در اینجا قصد داریم به شما نشان دهیم که اینطور نیست، پس با ما همراه باشید. کجا، چه زمان و چگونه، ای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان اسپانیایی از صفر تا صد با 40 درس

زبان اسپانیایی چهارمین زبان پر طرفدار در جهان است که توسط 580 میلیون نفر که 7.6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، صحبت می شود. هر روز تعداد فزاینده ای از افراد از جمله افراد حرفه ای که با شرکت های ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان روسی از صفر تا صد با 40 درس+ جزوه PDF

سوالی که اغلب از افرادی که به زبان روسی علاقه دارند می شنوم این است که: “چه طور به زبان روسی صحبت کنیم؟”. از آن جایی که زبان روسی بسیار متفاوت با زبان انگلیسی است، تلفظ متفاوتی هم دارد که یادگیری آن م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان عربی با 26 درس+ جزوه PDF

آیا عاشق یادگیری زبان های جدید هستید و به دنبال راهی برای گسترش ذهن خود و دستیابی به فرصت های شغلی بهتر می باشید؟ یادگیری زبان عربی می تواند یکی از اولویت های شما باشد! این زبان بر اساس آخرین رتبه بند..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی (خودآموز در منزل)

به گفته آموزش زبان ترکی استانبولی دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. برخی به عنوان سرگرمی‌ و برخی هم به قصد سفر یا مهاجرت دوست دارند یک زبان را یاد بگیرند. هیچ چیز مثل غوطه ‌ور شدن در یک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان دوم یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فرد باید به آن بپردازد. این موضوع تنها به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده است ختم نمی شود و شما اگر بتوا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان فرانسه با 30 درس+ جزوه PDF

در این پست قصد داریم بهترین تکنیک های یادگیری زبان فرانسوی را مرور کنیم، سپس زبان فرانسه را از مبتدی تا پیشرفته با کمک حدود 30 درس رایگان به شما یاد بدهیم و همچنین جزوه های رایگان آموزش زبان فرانسه را..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد آیلتس با 34 درس رایگان+ جزوه PDF

درک قالب آزمون آیلتس و پیش بینی موارد مورد انتظار در روز آزمون به شما کمک می کند تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید به نقل از بهترین موسسه آموزش آیلتس تهران مسیر آمادگی خود برای آزمون آیلتس را با خو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ترکی استانبولی با 49 درس+ جزوه PDF

فرآیند یادگیری یک زبان جدید به زمان و تلاش نیاز دارد و یک شبه کامل نمی شود. بنابراین احتمالا به عنوان یک زبان آموز علاقه مند به زبان ترکی این سوال برایتان پیش آمده است که یادگیری زبان ترکی چقدر طول می..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان آلمانی با 70 درس رایگان+ جزوه PDF

آیا می خواهید زبان آلمانی یاد بگیرید؟  آموزش زبان آلمانی و زبان آلمانی به یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری معروف است. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی به آسانی قابل درک نیستند اما تسلیم نشوید! شروع ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه دروس کاربردی و جالب آموزش فتوشاپ، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۶ درس آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش فتوشاپ به زبان فارسی

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار فتوشاپ، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، سه تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار ادوبی فتوشاپ را برای ..

1401/08/09 دوشنبه ادامه مطلب
9 بهترین نرم افزار  طراحی گرافیک و ویرایش عکس در دنیا

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی ما، ۱۱ نرم افزار برتر در زمینه طراحی گرافیک و ویرایش عکس را به شما معرفی می کنیم. از این اپلیکیشن ها یا نرم افزارها می توانید برای طراحی کاتالوگ، آرم، کارت ویزیت، ب..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
5 بهترین و جدیدترین بسته های آموزش فتوشاپ (زبان فارسی)

اگر هنوز هم در فتوشاپ مبتدی هستید و دوست دارید به یک حرفه ای در این نرم افزار تبدیل شوید این پست برای شماست! در اینجا 5 تا از بهترین و جدیدترین بسته های آموزش (اندروید و کامپیوتر) نرم افزار فتوشاپ (شا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵۰ تا از کاربردی ترین و مهم ترین کلید های میانبر فتوشاپ که همه باید بدانند!

ممکن است شما برای ایجاد عکسهای جذاب و با کیفیت و یا اصلاح عکس های قدیمی به سراغ این صنعت یا بهتر است بگوییم نرم افزار ویرایشگر حرفه ای عکس بروید آشنایی با اساسی ترین کلیدهای میانبر یکی از اصولی ترین ک..

1401/08/09 دوشنبه ادامه مطلب
بهترین ورژن فتوشاپ کدام است؟ بهمراه معرفی آخرین ورژن فتوشاپ

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار فتوشاپ، در این پست به دلیل در خواست مکرر شما کاربران عزیز، بهترین ورژن (نسخه) از نرم افزار فتوشاپ و همچنین آخرین و جدیدترین نسخه آن را به شما معرفی می کنیم. بهترین..

1401/08/09 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری شروع به کار و یادگیری نرم افزار فتوشاپ Cs6

این آموزش تصویری راجب به شروع به کار و یادگیری اولیه نسخه جدید فتوشاپ Cs6 است که البته برای نسخه های cc تا cs3, cs4,cs5 تا ۲۰۱۷ نیز کاربرد دارد. شامل نحوه باز کردن و ایجاد و ویرایش یک عکس در فتوشاپ، ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش بهترین جلوه های ویژه فتوشاپ که همه حرفه ای ها باید بدانند!

در این پست قصد داریم ۱۰ تا از جلوه های هنری و بسیار جالب فتوشاپ را به شما معرفی کنیم . البته همه این جلوه ها در  دسته Layer Style در فتوشاپ قرار دارند. به کمک این فرمان می‌‌توانید جلوه‌های بسیار زیبای..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نوشتن متن (تایپ) در نرم افزار فتوشاپ (و ویرایش)

ابزار های تایپ کردن ابزاری هستند که وقتی میخواهید قسمتی را به اسناد فتوشاپ اضافه کنید استفاده خواهید کرد. ابراز تایپ در چهار نوع مختلف هستند که هم میتوان افقی استفاده نمود، هم عمودی. دقت داشته باشید و..

1399/11/14 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری بهترین و جالب ترین افکت های فتوشاپ

داشتن عکس های فانتزی و جذاب یکی از دل انگیز ترین و شادترین اتفاقات زندگی روزمره می باشد. عکس هایی که با داشتن هرکدام از آنها خاطراتی برایتان زنده می شود . ما در این پست چند افکت پرکاربرد در فتوشاپ رو ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خرید 5 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش فتوشاپ (2023)

سرتاسر اینترنت پر از تبلیغات مختلف برای آموزش فتوشاپ و سی دی ها یا دی وی دی های آموزشی می باشد. اما در این پست ما ۴ تا از بهترین سی دی های آموزش فتوشاپ در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم تا هم با آنه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
اصول مقدماتی فتوشاپ را در کمتر از ۲۵ دقیقه یاد بگیرید! (آموزش تصویری)

در ادامه سری جذاب آموزش های فتوشاپ، در این پست برای شما که در فتوشاپ مبتدی هستید، می خواهیم تمام ابزار فتوشاپ را در کمتر از ۲۵ دقیقه آموزش دهیم. فتوشاپ یک برنامه بسیار قدرتمند است.اگر شما می خواهید از..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش بلندر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ..

1399/03/19 دوشنبه ادامه مطلب
10 نکته کار کردن راحت تر و سریعتر با Blender (از حرفه ای ها)

Blender برنامه‌ای است که به رایگان می توانید دانلود کنید اما صرفا برای سرگرمی و وقت گذراندن نیست. از این برنامه برای پروژه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی، کارهای تبلیغاتی و ویژوال افکت‌ها (افکت های بصری) اس..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۳ تکنیک برای کاهش زمان رندر در بلندر که باید بدانید!

هیچکس دوست ندارد ساعتها منتظر بماند تا رندرینگ به پایان برسد، اما اکثر مردم این کار را انجام می دهند. تعداد کمی از آنها می دانند که می توانند این زمان رندرینگ را با کمی تنظیم به نصف برسانند. ویژگی های..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
چطور یک صحنه سنگین را در بلندر بدون هنگ کردن رندر بگیریم؟

اغلب اوقات وقتی می خواهید از یک صحنه سنگین و پر حجم رندر بگیرید، یک رندر سیاه به همراه این پیام دریافت می کنید: این اتفاق رخ می دهد زیرا شما سعی داشته اید به Blender وظایفی بیشتر از حد توانش بدهید و ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چند نکته بسیار کاربردی برای متریال دهی بهتر در Blender

Shading یا سایه زنی (فرآیند تنظیم متریالها) اغلب مرحله ایست که در pipeline گرافیک کامپیوتری نادیده گرفته می شود. من قبلا فقط تنظیمات متریال را دستکاری می کردم تا کار کمی شبیه آنچه که سعی داشتم ایجاد ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین تکنیک ها برای یادگیری سریع تر نرم افزار بلندر

از وقتی داستان اسباب بازی را دیدم، انیمیشن سه بعدی را تحسین می کنم. همیشه فکر می کردم نرم افزارهای حرفه ای گران قیمت هستند، تا اینکه Killer Bean 2 را دیدم و خلق آن توسط یک پسر بچه حیرت زده ام کرد، با ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نرم افزار بلندر چه کاربردهایی دارد +نمونه عکس و فیلم

نرم‌افزارهای ۳ بعدی رایگان بسیار زیادی برای دانلود وجود دارد. یکی از آنها blender است. این نرم افزار در حوزه فیلم‌های ۳ بعدی و انیمیشن کاربرد بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از کاربردهای شگفت‌انگ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۵ نکته مفید در مورد blender برای افراد تازه کار

در این مطلب ۵ موضوع کاربردی در نرم افزار بلندر را برای کار راحت تر در این نرم افزار به شما آموزش می دهیم. ۱-مکان نمای سه بعدی این ابزار، یکی از ابزار جالب در blender است. با این ابزار می توانید بسیاری..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مدلسازی سه بعدی با بلندر (دستورات پایه ای مبتدی)

در این مقاله شما را با یک گردش کار با استفاده از Blender، ساخت یک نمونه مدل و بارگذاری آن در STYLY برای افرادی که هیچوقت کار مدلسازی ۳D انجام نداده اند آشنا می کنم.ما پاندایی را طراحی می کنیم که فهم آ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
تکنیک هایی برای یادگیری بهتر انیمیشن سازی با بلندر

به جای ارائه یک آموزش دیگر، پست این هفته را به این اختصاص می دهم که چطور می شود هنرمند بهتری شد. اغلب ما درگیر تکنیکهای ۳D می شویم و فراموش می کنیم خلق هنرمندانه و ذوق هنری چیست. اغلب به زمانی فکر می ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۲ افزونه کاملا ضروری برای نرم افزار Blender برای دانلود

در طی یک سال گذشته Blender Market رشد چشمگیری داشته، بنابراین در این پست نگاهی می اندازیم به بهترین افزونه های رایگان و غیر رایگان که در حال حاضر موجود هستند. ۱-پلاگین Asset Flinger چه عملی انجام می د..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
کلیدهای میانبر فوق العاده کاربردی برای دستورهای مختلف Blender

در این مطلب شورتکات ها یا همان کلیدهای میانبر کاربردی ترین دستورات بلندر را به شما آموزش می دهیم. Extrude (ضخامت دادن-ارتفاع) قبلا بارها مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به توضیح آن نیست، اما درEdi..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش نکات پایه ای و مهم سیمولینک در نرم افزار متلب (تصویری)

همان طور که همه ما می دانیم، سیمولینک یک ابزار شبیه سازی موجود در نرم افزار MATLAB است که کاربردهای عمومی و فراوانی دارد. در این پست تمام نکات پایه ای و کاملا مهم که برای یادگیری سیمیولینک نیاز دارید ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با نرم افزار متلب برای مهندسین+ دانلود جزوه Loyola

نرم افزار متلب یک زبان فوق العاده قوی برای محاسبات فنی در رشته های مختلف مهندسی است. نرم افزاری که مسائل و راه حل های آنها را با بهره گیری از ترکیب کدنویسی، تصویر و محاسبات به راحت ترین شکل ممکن ارائه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل برنامه نویسی در متلب (22 جلسه رایگان به زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار متلب، در این پست ۷ درس و درواقع ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی متلب را برای شما گلچین کرده ایم که امیدواریم به کمک شما بیاید.  این فیلم ها تا حدی شما را با برنا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش مثالی ساده از برنامه نویسی در نرم افزار متلب (ویدیو)

برنامه نویسی یکی از مهم ترین بخش ها در تمام رشته های مهندسی می باشد. در این پست، یک ویدو آموزشی از برنامه نویسی به زبان ساده را به کمک نرم افزار قدرتمند متلب برای شما تهیه کرده ایم.   دانلود این وی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب +pdf

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله، بیش از ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم و سپس پی دی اف جزوه آموزش این موضوع را هم برای دانلود در اختیار شما قر..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله ۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قادر به یادگیری متلب نیستید، از آنها کمک بگیرید. MATLAB مخف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
کجا و به چه دلیل باید از نرم افزار متلب استفاده کنیم یا نکنیم؟

Matlab یک محیط عملیاتی ماتریکسی است، یک محیط برنامه نویسی کامل که دارای زبان برنامه نویسی خاص خود، IDE (محیط توسعه یکپارچه)، کتابخانه ها، جعبه ابزار و بسیاری چیزهای دیگر است. نکته IDE: محیط توسعه مجتم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
رسم نمودار سه بعدی در متلب (و نکات کاربردی)

در این مطلب قرار است نحوه ساخت یک نمودار میله ای سه بعدی با استفاده از تابع ()bar3 در متلب را با هم یاد بگیریم. آموزش رسم نمودار میله ای (bar graph) سه بعدی با استفاده از تابع ()bar3 برای رسم نمودار م..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دستور rand در متلب (تولید اعداد تصادفی به زبان ساده)

مقایسه کدهای Matlab و Numpy برای بازتولید اعداد و آرایه های تصادفی همانطور که می دانید نامپای (Numpy)، کتابخانه ای برای زبان برنامه نویسی پایتون (Python) است که از آن به همراه مجموعه ای از توابع ریاضی..

1401/03/07 شنبه ادامه مطلب
براکت در متلب (آموزش گام به گام و نکات کاربردی)

در این آموزش قرار است نحوه استفاده از براکت های مربعی (square) برای ساخت ماتریس و آکلاد یا براکت های تاب دار (curly) برای ساخت آرایه های سلولی در متلب را بررسی کنیم. از براکت های مربعی یا square برای ..

1401/03/07 شنبه ادامه مطلب
حلقه if در متلب (آموزش گام به گام و نکات کاربردی)

وقتی نوبت به شبیه سازی کامپیوتری اپلیکیشن ها می رسد، یکی از مهمترین کارها نمایش صحیح یک دستور شرطی است تا مطمئن شویم که مدل های ما به شکل علمی و مهندسی مناسبی ساخته می شوند. دستورهای شرطی خاصی وجود دا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
پردازش صدا در متلب (آموزش کامل و نکات کاربردی)

پردازش صدا در متلب که به پردازش سیگنال هم معروف است (Audio Signal Processing) تغییرات مقادیر فیزیکی در طول زمان را توصیف می کند و پردازش سیگنال یعنی دستکاری سیگنال ها برای تغییر رفتار یا استخراج اطلاع..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید و اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
دانلود 3 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی اندروید

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین ک..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
۵ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی اندروید در گوشی

در برنامه‌نویسی اندروید از طیف گسترده‌ای از زبانها استفاده می‌شود. قبل از اینکه بهترین زبان برای برنامه‌نویسی این سیستم عامل را معرفی کنیم، اجازه بدهید کمی در مورد زبانهایی که می‌شود در توسعه برنامه‌ه..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی اندروید چقدر طول میکشد؟

برای توسعه برنامه های تلفن همراه، جاوا (JAVA) به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی موجود شناخته می شود. این زبان یکی از زبان های شئ گراست که در سال ۱۹۹۵ توسط شرکتSun Microsystem ساخته شد و طی ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
انتشار برنامه های اندروید برای توسعه دهندگان

انتشار برنامه اندروید فرآیندی است که باعث می شود برنامه های اندروید شما برای کاربران در دسترس باشد. انتشار درواقع آخرین مرحله از روند توسعه برنامه است: چرخه طول عمر توسعه اندروید زمانی که اپلیکیشن خو..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تماس های تلفنی در برنامه نویسی اندروید

اندروید؛ اپلیکیشن های داخلی برای تماس های تلفنی فراهم آورده است؛ در برخی از موقعیت ها، ممکن است نیاز داشته باشیم که از طریق اپلیکیشن مان؛ یک تماس تلفنی ایجاد کنیم. این امر می تواند به سادگی با استفاده..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال اس ام اس (پیامک) در برنامه نویسی اندروید

در اندروید شما می توانید از API مدیریت پیامک (SmsManager) استفاده کنید؛ همچنین می توانید از اپلیکیشن های داخلی SMS استفاده نمایید تا پیامک ها را ارسال کنید. در این آموزش؛ به شما دو مثال پایه ای نشان م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال ایمیل در برنامه نویسی اندروید

ایمیل ها در واقع پیامهایی هستند که توسط سیستم الکترونیک توزیع شده است؛ یعنی با کمک شبکه، از یک کاربر سیستم به یک یا چند گیرنده ارسال می شود. قبل از شروع Activity ایمیل، باید عملکرد ایمیل و اینتنت آن ر..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه آموزش های اندروید به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی اندروید را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
خدمات مبتنی بر موقعیت در اندروید

API های موقعیت اندروید باعث می شود که به سادگی بتوانید اپلیکیشن هایی بسازید که از موقعیت آگاه می شوند؛ بدون این که نیاز باشد روی جزئیات تکنولوژی برجسته موقعیت یابی تمرکز کند. این امر با کمک خدمات گوگل..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوتیفیکیشن ها در برنامه نویسی اندروید

یک نوتیفیکیشن، پیامی است که شما می توانید خارج از رابط کاربری برنامه ی تان؛ به کاربر نمایش بدهید. زمانی که شما به سیستم می گویید که یک نوتیفیکیشن ارسال کند؛ این نوتیفیکیشن ابتدا به شکل یک آیکون در قسم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش درگ و دراپ در برنامه نویسی اندروید به زبان ساده

چهارچوب drag و drop اندروید به کاربران شما اجازه می دهد که با استفاده از یک حرکت گرافیکی درگ و دراپ؛ داده های مورد نظرشان را از یک View به View دیگر در صفحه بندی فعلی منتقل کنند. (درگ کردن به معنای ان..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نوشتن در افتر افکت (و حل مشکل همه نسخه ها)

از مشکلات برنامه های ادوبی همچون فتوشاپ، افترافکت، پریمیر فارسی نویسی است. بدین صورت اگر که هنگام تایپ فارسی، حروف از چپ به راست و جدا از هم نوشته می شوند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش افتر افکت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار افترافکتز، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت (فیلم فارسی +جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی افترافکت،بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ویدیوها برای ..

1402/10/20 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش استفاده از پروژه آماده افترافکت+ ویدیوی آموزشی

قالب افترافکت یک فایل ویدیویی یا انیمیشنی از پیش ساخته ‌شده همراه با یک سری عناصر طراحی است که می ‌توانید آن را سفارشی و به پروژه های بزرگتر تان اضافه کنید. بهترین قالب ‌ها اغلب توسط طراحان حرفه ‌ای س..

1402/05/02 دوشنبه ادامه مطلب
15 پلاگین برتر افتر افکت (ساخت ویدئوهای خارق العاده)

برای ساخت ویدیوهای شگفت انگیز در افترافکت، پلاگین ها کار شما را بسیار ساده تر می کنند. به همین دلیل در این مطلب بهترین پلاگین های افتر افکت را با لینک دانلود در اختیارتان قرار می دهیم. روش نصب پلاگین ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از افترافکت با مدیا انکودر + فیلم آموزشی

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هر ویدئویی در اندازه کوچک و با کیفیت بالا در برنامه هایی مانند افتر افکت و پریمیر با استفاده از مدیا انکودر خروجی بگیرید. ابتدا افتر افکت را باز کنید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت (فیلم فارسی)

یکی از استراتژی کسب و کارها برای افزایش فروش، تبلیغات در بسترهای پرمخاطب مانند شبکه های اجتماعی، اینترنت و یا تلویزیون است. ساخت تیزرتبلیغاتی شاید سخت به نظر برسد اما با پیشرفت نرم افزارها امروزه ساخت..

1401/08/28 شنبه ادامه مطلب
۳۰ میان‌بر کاربردی در برنامه افترافکت برای انجام راحت دستورات

اگر بخواهید سرعت خود در کار با افتر افکت را افزایش دهید چه اقدامی می‌کنید؟ برخی افراد هزینه زیادی صرف کرده و یک کامپیوتر جدید می‌خرند اما راه آسان‌تری نیز وجود دارد. می‌توانید از میان‌برهای روی صفحه ک..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۵ نکته مفید پیرامون افترافکت از زبان ۳ نفر از حرفه ای ها

در این نوشته قصد داریم ۱۵ نکته مفید در افترافکت را که توسط افراد خبره در این نرم‌افزار بیان شده برای شما تشریح کنیم. Nopow نول پاول (نوپو) سابقه بسیار درخشانی در زمینه رسانه دارد. او موفق‌شد تا در زم..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
20 نکته کاربردی نرم افزار افترافکت (افزایش سرعت و کارایی)

ویرایش و پردازش ویدئوکلیپ دارای جزییات بسیار زیادی است. پس از پایان کار شما در Adobe premiere pro پروژه شما آماده انتقال به Adobe after effect است، یعنی نرم افزاری که به شما امکان افزودن جلوه‌های ویژه..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۵ توصیه مهم برای کسانی که قصد یادگیری افترافکت را دارند!

اگر برای کار با After Effects تازه کار هستید نترسید. در اینجا پنج توصیه برای طراحان مشتاق ارائه شده است. چیز های زیادی در مورد After Effects وجود دارد که می توانید یاد بگیرید، از اصول ساخت انیمیشن گرف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید