در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد Zbrush (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی زدبراش یا زیبراش، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1402/05/28 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند حرفه ای نرم افزار ZBrush برای افزایش سرعت کار شما

درک و عادت به رابط های سه بعدی، به خصوص اگر در دنیای نرم افزارهای سه بعدی تازه وارد باشید، زمان بر خواهد بود. برای اینکه بتوانید به سرعت با نرم افزار همراه شوید، لازم است با برخی از نکات و روش های سری..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش زیبراش

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار زیبراش، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
ساده ترین روش استفاده از دستور Weld و Mirror در زیبراش

در این مطلب یک روش ساده برای استفاده از دستور ولد و میرور را با یک مثال از کاراکترسازی آموزش می دهیم. Mirror و Weld Mirror And Weld از نظر من یکی از مهمترین ویژگی های ZBrush است. فقط با کمی برنامه ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
معرفی ۱۰ پلاگین برتر و کاملا کاربردی نرم افزار ZBrush

ZBrush برنامه قدرتمندی است – اما پلاگین های متعددی وجود دارند که می توانند آن را قدرتمندتر کنند. برنامه مجسمه سازی Pixologic دارای یک جعبه ابزار بسیار کاربردی است. علاوه بر این راه های بسیار زیادی برا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چطور نقش و نقوش حکاکی شده را روی یک بدنه یا مش ایجاد کنیم؟

در این مطلب به شما یاد می دهیم چطور یک مپ (تکسچر) را به صورت حکاکی شده (بامپ) روی یک کاراکتر اعمال کنید. Quick Sketch Mode را فعال کنید. تقارن شعاعی (Radial Symmetry) را برای محور Z فعال کنید. یک طرا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کار کردن با لیست ها در سی شارپ

سی شارپ کلاس های متنوعی برای کار کردن با لیست ها دارد. آنها رابط IList را پیاده سازی می کنند و محبوب ترین پیاده سازی، لیست جنریک است که اغلب از آن به عنوان List یاد می شود. T نوع اشیاء موجود در لیست ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ثابت ها (کلیدواژه const) در سی شارپ به زبان ساده

تا کنون بحث زیادی درباره متغیرها انجام داده ایم و نیز نحوه نام گذاری آنها را بررسی کرده ایم؛ متغیرها همیشه می توانند تغییر کنند. در نقطه مقابل متغیرها؛ ثابت ها قرار دارند که در سی شارپ با کلید واژه co..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای ضمنی تایپ شده ( کلید واژه var)

از نسخه ی سوم سی شارپ به بعد؛ شما می توانید از کلید واژه var استفاده کنید که به جای آن که صریحاً نوع متغیر را بیان بکند؛ سمت چپ تعریف متغیر قرار داده می شود. این امر فقط درون متد امکان پذیر است و نه د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد صحیح در سی شارپ

رایانه ها و اعداد برای راه اندازی هر پروژه ای، دست به دست هم می دهند، بنابراین هنگام برنامه نویسی، اغلب خودتان را در حالی پیدا می کنید که با اعداد به اشکال مختلف کار می کنید. یکی از رایج ترین انواع دا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در سی شارپ

یک تابع که به شما اجازه می دهد که یک قسمت از کد را به صورت یک بسته درآورده و آن را از بخش های دیگر کد خودتان فراخوانی کنید. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که بخواهید یک بخش از کد را از چندین موقعی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد اچ تی ام ال (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری HTML و HTML5 گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۸ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Html

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۸ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس HTML به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید اچ تی ام ال را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفت id در HTML به زبان ساده

صفت id با یک مقدار منحصر به فرد به یک عنصر HTML اشاره دارد. صفتid را می توان در CSS و JavaScript برای انجام کار خاصی استفاده کرد. صفت id همراه با CSS در CSS، اگر بخواهید عنصری با یک id خاص انتخاب کنید..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش انواع ورودی فرم در HTML به زبان ساده

در HTML عنصر >””..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کامنت در html (آموزش به زبان ساده)

از تگ کامنت () در کد HTML برای اضافه کردن نظرات و اطلاعات بیشتر استفاده می شود. یک روش خوب در کدنویسی است که به خواننده و حتی خود برنامه نویس در درک بهتر کد کمک می کند. به خصوص زمانی که کدهای زیاد و پ..

1400/05/04 دوشنبه ادامه مطلب
HTML چیست؟ تاریخچه مختصر، نسخه ها و ویژگی های مهم

HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است که برای ایجاد صفحات و برنامه های وب استفاده می شود. منظور از Hypertext Markup Language و صفحه وب چیست؟ HTML چگونه کار می کند؟ HTML یک فایل متنی است شامل ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
چیت شیت (صفحه ی تقلب) HTML (کدهای کاربردی)

این صفحه می تواند برای تان خیلی مفید باشد؛ چرا که شامل متداول ترین تگ های HTML و مناسب ترین نحو و گرامر آنها می باشد. (فرمان های HTML را معمولاً Tags می نامند) فهرست ۱- تگ های پایه ۲- ویژگی های بدنه ۳..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ b در HTML برای بولد کردن متن

تگ متن نوشته شده را با قالب توپر نمایش می دهد. این تگ کاملاً یک عنصر ظاهری است. اگر می خواهید متن خود را با حروف توپر نشان دهید ولی از نظر معنایی اهمیتی نداشته باشد، آن را درون تگ……. قرار دهید. تفاوت..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ address در HTML به زبان ساده

تگ برای تعیین اطلاعات نویسندگی مقاله یا صفحه وب استفاده می شود. این تگ می تواند شامل هر نوع اطلاعات مورد نیاز مانند؛ URL، آدرس فیزیکی، شماره تلفن، ایمیل، پیوندهای دیگر و … باشد. تگ برای متن های مختل..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نمادها در HTML به زبان ساده

بسیاری از نمادهای ریاضی، تخصصی و ارزی وجود دارند که روی صفحه کلید معمولی وجود ندارند. برای اضافه کردن چنین نمادهایی به صفحه وب باید از اسامی موجودیت های html استفاده کنیم. اگر هیچ نام موجودیتی وجود ند..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ صوتی در HTML

تگ audio برای تعیین صداهایی مانند موسیقی و کلیپ های صوتی دیگر استفاده می شود. در حال حاضر سه قالب فایل برای تگ صوتی در ۵ HTML پشتیبانی می شود. mp3 wav ogg ۵ HTML از کنترل های و پشتیبانی می کند. از..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب+۱۰ فیلم آموزش رایگان نرم افزار حسابداری هلو (وخرید نسخه ۱۰۰%اورجینال)

یکی از بهترین روش های یادگیری هر نرم افزاری استفاده از کتاب و ویدیو آموزشی می باشد. در این مقاله نخست کلیاتی از نرم افزار قدرتمند حسابداری هلو را ارائه می کنیم و سپس کتابی از وب سایت مدیریت صنعتی (Pnu..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی کدام است؟ هلو، پارسیان یا … ؟

حسابداری به معنی اندازه گیری ، تشخیص ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور، امکان قضاوت و تصمیم گیری های آگاهانه را فراهم می سازد. ۱- مقدمه حسابداری دانشی است که با به ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای خرید نرم افزار هلو +جدیدترین لیست قیمت همه نسخه ها

در این پست برآنیم تا با معرفی بهترین نرم افزار حسابداری دنیای امروز، هلو، با ارائه لیستی از جدیدترین قیمت های همه نسخه های این نرم افزار شما را در امر خرید یاری کنیم. ۱- مقدمه نرم افـزار هلو، اولین و ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی تمام نسخه های نرم افزار حسابداری هلو +کاربرد آنها

در این مطلب به معرفی نسخه های نرم افزار حسابداری هلو و برخی کاربردهای آن پرداخته می شود. نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری هلو از ابزارهای مناسبی برای برنامه های حسابداری است. بخش اول: مقدمه هلو ی..

1402/01/22 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو (فیلم+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش نرم افزار هلو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ای..

1398/07/07 یکشنبه ادامه مطلب
7 بهترین سایت آنلاین افزایش کیفیت عکس (هوش مصنوعی)

ابزار هایی که به کمک هوش مصنوعی (AI) کیفیت عکس را بالا می ‌برند، بهترین گزینه برای بهبود تصاویر و تغییر اندازه آن ها هستند. ما امروزه در جهانی پر از عکس ‌های دیجیتال زندگی می ‌کنیم و آمار نشان می ‌دهد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)

در این مطلب ساده ترین روشهای فشرده سازی ویدیو (کم کردن حجم بدون تغییر در اندازه یا کیفیت) به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده ..

1402/05/21 شنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل فرمت تصاویر به یکدیگر (png به jpg و jpeg و …)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای تبدیل فرمت های مختلف تص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
یادگیری حسابداری با 26 درس رایگان+ جزوه PDF

حسابداری در واقع یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. حسابداری برای این است که افرا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل ویدیو به فایل صوتی (همان استخراج صدا از ویدیو)

در این مطلب ساده ترین روشهای تبدیل  ویدیو به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده اند و بهترین و ساده ترین متدهای موجود می باشند. ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
11 بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای حسابداران پیش می آید همین است که از بین این همه نرم افزار حسابداری، بهترین آنها کدام است و نقاط قوت و ضعف هر کدام از این نرم افزارها چیست؟ در این مطلب با کمک تجربه چند..

1403/01/20 دوشنبه ادامه مطلب
6 روش کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت (آنلاین گوشی ویندوز)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای کم کردن حجم تصاویر بدون..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Css فارسی

در ادامه آموزش های کاربردی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، ۲ جزوه برتر و عالی را برای یادگیری سریع css گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برای شروع از صفر و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سی اس اس (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش سبک بندی متن در CSS به زبان ساده

ویژگی های متن در CSS به شما امکان می دهد چندین سبک مانند رنگ، تراز، فاصله، آرایش، تبدیل نوع حروف و … را به راحتی برای متن تعریف کنید. قالب بندی متن با CSS CSS برای تعریف سبک های متن چندین ویژگی دارد. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی جعبه انعطاف پذیر در CSS3 به زبان ساده

جعبه انعطاف پذیر در CSS3 یا flexbox (فلکس باکس) یک مدل جدید برای ساخت انعطاف پذیرتر از طراحی رابط کاربری است. شناخت مدل طراحی Flex جعبه انعطاف پذیر، که معمولاً با عنوان flexbox، به آن اشاره می شود، یک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Overflow در CSS به زبان ساده

ویژگی Overflow برای زمانی که محتوای عنصر از جعبه عنصر سرریز شود (اندازه نباشد)، واکنش نشان می دهد. کنترل محتوای سر ریز شده ممکن است شرایطی پیش آید که محتوای یک عنصر از ابعاد جعبه بزرگتر شود. به عنوان ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تراز یا تنظیم در CSS به زبان ساده

CSS دارای چندین ویژگی است که می تواند برای تراز کردن عناصر در صفحات وب از آن ها استفاده شود. تراز متن متن در داخل عناصر بلوکی را می توان با تنظیم ویژگی text-align تراز کرد. مثال h1 { text-align: cent..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش شناوری در css به زبان ساده

ویژگی float در css تعیین می کند که یک جعبه باید شناور باشد یا نه. عناصر شناور با CSS می توانید عناصر را در سمت چپ یا راست شناور کنید، اما فقط روی عناصری اعمال می شود که برای جعبه های آن ها، مقدار ویژگ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش موقعیت در CSS به زبان ساده

ویژگی position یا همان موقعیت در سی اس اس، نحوه قرارگیری عنصر را در صفحه مشخص می کند. روش های تعیین موقعیت در CSS تعیین موقعیت مناسب عناصر در صفحات وب یک ضرورت برای طراحی چیدمان خوب است. روش های مختلف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مرز (بوردر) در CSS به زبان ساده

حاشیه در اطراف padding و محتوای یک عنصر قرار می گیرد. ویژگی های حاشیه CSS ویژگی های حاشیه در CSS به شما امکان می دهد تا ناحیه مرزی برای جعبه تعریف کنید. برای حاشیه هم می توان سبک تعریف کرد، مانند: خط ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش سرریز متن در CSS3 به زبان ساده

ویژگی های جدید متن در CSS3 کنترل بیشتری بر ارائه متن فراهم می کنند. کنترل سرریز متن در CSS3 CSS3 چندین ویژگی خاص جدید را برای تغییر محتوای متن معرفی کرده است، اما برخی از این ویژگی ها از مدت ها فبل وج..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مرز یا بوردر در CSS3 به زبان ساده

با استفاده از CSS3 می توانید تصاویر را روی حاشیه های یا همان مرزهای یک عنصر اعمال کنید. نکته: در این متن حاشیه معادل بوردر یا مرز ترجمه گردیده است. استفاده از حاشیه ها در CSS3 CSS3 دو ویژگی جدید برای ..

1398/11/05 شنبه ادامه مطلب
آموزش شبه عناصر در CSS به زبان ساده

شبه عناصر در CSS روشی برای سبک دهی عناصر سند است که به طور صریح با یک موقعیت در درخت سند تعریف نشده اند. شبه عنصر چیست؟ شبه عناصر امکان می دهد تا عناصر یا بخش هایی از عناصر را بدون اضافه کردن شناسه یا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید