در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود 3 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی اندروید

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین ک..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید و اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
۵ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی اندروید در گوشی

در برنامه‌نویسی اندروید از طیف گسترده‌ای از زبانها استفاده می‌شود. قبل از اینکه بهترین زبان برای برنامه‌نویسی این سیستم عامل را معرفی کنیم، اجازه بدهید کمی در مورد زبانهایی که می‌شود در توسعه برنامه‌ه..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
لیست همه میانبرهای کاربردی اندروید استودیو

در این مطلب کلیدهای میانبر کاربردی برای سریعتر کارکردن با اندروید استودیو و برنام نویسی راحت تر را در قالب یک جدول در اختیارتان قرار می دهیم. میان‌برهای صفحه کلید توصیف ویندوز/لینوکس مک عمومی ..

1398/09/17 یکشنبه ادامه مطلب
اندروید چیست؟ ویژگی ها، تاریخچه و آشنایی اولیه با زبان برنامه نویسی آن

اندروید یک سیستم عامل منبع باز و مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی است. اندروید توسط Open Handset Alliance با کمک گوگل و سایر شرکت ها توسعه داده شده اس..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی اندروید چقدر طول میکشد؟

برای توسعه برنامه های تلفن همراه، جاوا (JAVA) به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی موجود شناخته می شود. این زبان یکی از زبان های شئ گراست که در سال ۱۹۹۵ توسط شرکتSun Microsystem ساخته شد و طی ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
همه آموزش های اندروید به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی اندروید را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نصب محیط اندروید به زبان ساده

احتمالا از اینکه بدانید برنامه های اندرویدی را می توان در سیستم عامل های زیر توسعه داد، خوشحال خواهید شد_ Microsoft Windows XP یا نسخه های بعدی. نسخه Mac OS X 10.5.8 یا نسخه های بعدی با تراشه Intel ل..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نکاتی برای بهبود کدنویسی برنامه‌های اندرویدی

در کدنویسی، انتخاب الگوریتم مناسب و داده‌های مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این نوشته نکاتی را برای تقویت مهارات کدنویسی بیان می‌کنیم. برای نوشتن یک کد خوب دو قانون اصلی وجود دارد: کاری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال اس ام اس (پیامک) در برنامه نویسی اندروید

در اندروید شما می توانید از API مدیریت پیامک (SmsManager) استفاده کنید؛ همچنین می توانید از اپلیکیشن های داخلی SMS استفاده نمایید تا پیامک ها را ارسال کنید. در این آموزش؛ به شما دو مثال پایه ای نشان م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال ایمیل در برنامه نویسی اندروید

ایمیل ها در واقع پیامهایی هستند که توسط سیستم الکترونیک توزیع شده است؛ یعنی با کمک شبکه، از یک کاربر سیستم به یک یا چند گیرنده ارسال می شود. قبل از شروع Activity ایمیل، باید عملکرد ایمیل و اینتنت آن ر..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
خدمات مبتنی بر موقعیت در اندروید

API های موقعیت اندروید باعث می شود که به سادگی بتوانید اپلیکیشن هایی بسازید که از موقعیت آگاه می شوند؛ بدون این که نیاز باشد روی جزئیات تکنولوژی برجسته موقعیت یابی تمرکز کند. این امر با کمک خدمات گوگل..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب+۱۰ فیلم آموزش رایگان نرم افزار حسابداری هلو (وخرید نسخه ۱۰۰%اورجینال)

یکی از بهترین روش های یادگیری هر نرم افزاری استفاده از کتاب و ویدیو آموزشی می باشد. در این مقاله نخست کلیاتی از نرم افزار قدرتمند حسابداری هلو را ارائه می کنیم و سپس کتابی از وب سایت مدیریت صنعتی (Pnu..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی کدام است؟ هلو، پارسیان یا … ؟

حسابداری به معنی اندازه گیری ، تشخیص ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور، امکان قضاوت و تصمیم گیری های آگاهانه را فراهم می سازد. ۱- مقدمه حسابداری دانشی است که با به ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای خرید نرم افزار هلو +جدیدترین لیست قیمت همه نسخه ها

در این پست برآنیم تا با معرفی بهترین نرم افزار حسابداری دنیای امروز، هلو، با ارائه لیستی از جدیدترین قیمت های همه نسخه های این نرم افزار شما را در امر خرید یاری کنیم. ۱- مقدمه نرم افـزار هلو، اولین و ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی تمام نسخه های نرم افزار حسابداری هلو +کاربرد آنها

در این مطلب به معرفی نسخه های نرم افزار حسابداری هلو و برخی کاربردهای آن پرداخته می شود. نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری هلو از ابزارهای مناسبی برای برنامه های حسابداری است. بخش اول: مقدمه هلو ی..

1402/01/22 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو (فیلم+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش نرم افزار هلو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ای..

1398/07/07 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت (فیلم فارسی +جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی افترافکت،بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ویدیوها برای ..

1402/10/20 چهارشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نوشتن در افتر افکت (و حل مشکل همه نسخه ها)

از مشکلات برنامه های ادوبی همچون فتوشاپ، افترافکت، پریمیر فارسی نویسی است. بدین صورت اگر که هنگام تایپ فارسی، حروف از چپ به راست و جدا از هم نوشته می شوند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
15 پلاگین برتر افتر افکت (ساخت ویدئوهای خارق العاده)

برای ساخت ویدیوهای شگفت انگیز در افترافکت، پلاگین ها کار شما را بسیار ساده تر می کنند. به همین دلیل در این مطلب بهترین پلاگین های افتر افکت را با لینک دانلود در اختیارتان قرار می دهیم. روش نصب پلاگین ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت (فیلم فارسی)

یکی از استراتژی کسب و کارها برای افزایش فروش، تبلیغات در بسترهای پرمخاطب مانند شبکه های اجتماعی، اینترنت و یا تلویزیون است. ساخت تیزرتبلیغاتی شاید سخت به نظر برسد اما با پیشرفت نرم افزارها امروزه ساخت..

1401/08/28 شنبه ادامه مطلب
۱۵ نکته مفید پیرامون افترافکت از زبان ۳ نفر از حرفه ای ها

در این نوشته قصد داریم ۱۵ نکته مفید در افترافکت را که توسط افراد خبره در این نرم‌افزار بیان شده برای شما تشریح کنیم. Nopow نول پاول (نوپو) سابقه بسیار درخشانی در زمینه رسانه دارد. او موفق‌شد تا در زم..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۳۰ میان‌بر کاربردی در برنامه افترافکت برای انجام راحت دستورات

اگر بخواهید سرعت خود در کار با افتر افکت را افزایش دهید چه اقدامی می‌کنید؟ برخی افراد هزینه زیادی صرف کرده و یک کامپیوتر جدید می‌خرند اما راه آسان‌تری نیز وجود دارد. می‌توانید از میان‌برهای روی صفحه ک..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش افتر افکت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار افترافکتز، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
۵ توصیه مهم برای کسانی که قصد یادگیری افترافکت را دارند!

اگر برای کار با After Effects تازه کار هستید نترسید. در اینجا پنج توصیه برای طراحان مشتاق ارائه شده است. چیز های زیادی در مورد After Effects وجود دارد که می توانید یاد بگیرید، از اصول ساخت انیمیشن گرف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
20 نکته کاربردی نرم افزار افترافکت (افزایش سرعت و کارایی)

ویرایش و پردازش ویدئوکلیپ دارای جزییات بسیار زیادی است. پس از پایان کار شما در Adobe premiere pro پروژه شما آماده انتقال به Adobe after effect است، یعنی نرم افزاری که به شما امکان افزودن جلوه‌های ویژه..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش استفاده از پروژه آماده افترافکت+ ویدیوی آموزشی

قالب افترافکت یک فایل ویدیویی یا انیمیشنی از پیش ساخته ‌شده همراه با یک سری عناصر طراحی است که می ‌توانید آن را سفارشی و به پروژه های بزرگتر تان اضافه کنید. بهترین قالب ‌ها اغلب توسط طراحان حرفه ‌ای س..

1402/05/02 دوشنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از افترافکت با مدیا انکودر + فیلم آموزشی

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هر ویدئویی در اندازه کوچک و با کیفیت بالا در برنامه هایی مانند افتر افکت و پریمیر با استفاده از مدیا انکودر خروجی بگیرید. ابتدا افتر افکت را باز کنید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار راینو، کاربردهایش و بهترین نسخه آن جهت یادگیری

به دنبال نرم افزارهای مدلسازی و طراحی جدید و خارق العاده هستید؟ جای مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله بصورت کامل شما را با نرم افزار قدرتمند راینو و کاربردهایش آشنا می کنیم. بعد از آن با نسخه ها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ کتاب و جزوه برتر آموزش راینو به زبان فارسی (Pdf رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این پست یک کتاب و یک جزوه کاربردی آموزش راینو را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. مباحث موجود در این کتاب ها عمدتا شامل مدل سازی، نورپردازی و رندر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی طلا و جواهرات (جواهرسازی) و بهترین روش انجام آن

طراحی جواهرات یکی از راه های جدید و پول ساز در ایران و خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. این کشورها برای طراحی،اخیرا متخصصان طراحی از ایران و ترکیه را جذب می کنند.در این پست به شما طراحی طلا و جوا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ فیلم آموزشی بسیار کاربردی و مهم برای یادگیری سریع تر راینو

در ادامه مقالات جذاب راینو، در این مقاله ۱۰ فیلم آموزشی بسیار مفید و کاربردی را برای یادگیری سریع تر راینو برای مشاهده و دانلود در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم شروع خوبی برای شما باشند. رشته ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معرفی و دانلود رایگان ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار راینو

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی و مفید نرم افزار راینو را به شما معرفی می کنیم و به همراه لینک دانلود رایگان و فیلم آموزش برای شما قرار می دهیم. Rhin..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات نرم افزار راینو برای افراد مبتدی (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی راینو، در این نوشته، کلیات نرم افزار راینو را برای شما که به تازگی شروع به یادگیری کرده اید آموزش می دهیم. در واقع هم با تاریخچه ای از راینو، هم با محیط کلی نرم افزار آشنا م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه نورپردازی روز و شب در نرم افزار راینو (تصویری)

در ادامه سری آموزش های جذاب راینو، به شما نحوه نورپردازی روز و شب را به شما آموزش خواهیم داد.اولین قدم برای ایجاد یک تصویر متقاعد کننده تنظیم نور صفحه است. اینجا چگونگی انجام این کار را با نرم افزار ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کاربردی برای تسلط و سرعت بیشتر در نرم افزار راینو

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۱ نکته کاربردی را برای تسلط بیشتر شما در کار با راینو آموزش می دهیم. این مهارت ها شامل میانبرها و روش های انجام سریع دستورات پرکاربرد نرم افزار را..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۲ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش راینو بصورت اصولی

در این پست ۲ تا از بهترین بسته های نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های یادگیری خودآموز راینو را جهت خرید اینترنتی به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین بسته های آموزش راینو در ایران هس..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با پلاگین قدرتمند گرس هاپر در راینو (فیلم فارسی)

یکی از قدرتمندترین پلاگین ها برای طراحی معماری و سازه و ایجاد فرم های پیچیده به سادگی هر چه تمام تر، همین پلاگین Grasshopper می باشد. در این ویدیوی فارسی با این پلاگین آشنا می شوید. این آموزش در ادامه..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک پاویون نمایشگاهی زیبا به کمک نرم افزار Rhino (ویدیو)

یکی از جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی ۳d در معماری و رشته های طراحی صنعتی، نرم افزار راینو یا Rhinoceros می باشد. در این نوشته، به شما نحوه ساخت یک پاویون مدولار (غرفه نمایشگاهی) و م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در گرس هاپر راینو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این مقاله، بصورت تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در پلاگین گرس هاپر راینو را به شما آموزش می دهیم. ویدیوی اول (زبان انگلیسی) در این ویدیو خیلی راحت بصورت..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۲۲ کلید میانبر برای افزایش سرعت ویرایش در پریمیر پرو

فرقی نمی کند که تازه کار باشید یا یک ویرایشگر ویدیوی دائمی، مطمئناً چیزهای جدیدی را از این مجموعه نکات پریمیر پرو یاد خواهید گرفت. این ترفندها و نکات متمرکز بر پیمایش رابط، trimming، سفارشی کردن فضای ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش پریمیر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تدوین فیلم با پریمیر (فیلم رایگان+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری تدوین فیلم با این نرم افزار گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
روش رندر گرفتن در پریمیر پرو (و تنظیمات خروجی)

فرض کنید ویدیوی خودتان را که شامل انتخاب آهنگ پیش زمینۀ مناسب می شد را ویرایش کردید؛ اما قبل از بارگزاری آن در یوتیوب یا ارسال آن به مشتری یک کار دیگر هم باید انجام بدهید: رندر گرفتن! این قدم نهایی مم..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
چطور در پریمیر به ویدیوها زیرنویس/کپشن اضافه کنیم؟

مهم نیست که چرا می خواهید زیرنویس ها را در نرم افزار پریمیر اضافه کنید، این فرایند ممکن است ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد. در این آموزش نحوه اضافه کردن زیرنویس ها را در نرم افزار پریمیر می آموزید. ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
8 بهترین پلاگین های پریمیر پرو+ لینک دانلود

پریمیر پرو (Premiere Pro) یکی از نرم افزارهای معروف ویرایش ویدیو است که قابلیتهای زیادی دارد. پلاگین ها یا همان افزونه های پریمیر به شما امکان می دهند تا به راحتی بتوانید از قابلیت های این برنامه استف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید