در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

ساده ترین روش استفاده از دستور Weld و Mirror در زیبراش

در این مطلب یک روش ساده برای استفاده از دستور ولد و میرور را با یک مثال از کاراکترسازی آموزش می دهیم. Mirror و Weld Mirror And Weld از نظر من یکی از مهمترین ویژگی های ZBrush است. فقط با کمی برنامه ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
معرفی ۱۰ پلاگین برتر و کاملا کاربردی نرم افزار ZBrush

ZBrush برنامه قدرتمندی است – اما پلاگین های متعددی وجود دارند که می توانند آن را قدرتمندتر کنند. برنامه مجسمه سازی Pixologic دارای یک جعبه ابزار بسیار کاربردی است. علاوه بر این راه های بسیار زیادی برا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چطور نقش و نقوش حکاکی شده را روی یک بدنه یا مش ایجاد کنیم؟

در این مطلب به شما یاد می دهیم چطور یک مپ (تکسچر) را به صورت حکاکی شده (بامپ) روی یک کاراکتر اعمال کنید. Quick Sketch Mode را فعال کنید. تقارن شعاعی (Radial Symmetry) را برای محور Z فعال کنید. یک طرا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند حرفه ای نرم افزار ZBrush برای افزایش سرعت کار شما

درک و عادت به رابط های سه بعدی، به خصوص اگر در دنیای نرم افزارهای سه بعدی تازه وارد باشید، زمان بر خواهد بود. برای اینکه بتوانید به سرعت با نرم افزار همراه شوید، لازم است با برخی از نکات و روش های سری..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش زیبراش

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار زیبراش، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد Zbrush (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی زدبراش یا زیبراش، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1402/05/28 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری محاسبه طول خطوط و آمارها در GIS

QGIS توابع درون ساخته ای برای محاسبه خصوصیات متفاوت بر پایه ژئومتری عارضه مانند طول، مساحت، محیط و غیره دارد. این آموزش نشان خواهد داد چطور می شود از Field Calculator برای افزودن یک ستون با یک مقدار ک..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد Revit Architecture (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت معماری، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت های مختلف، ۱۸ درس کاربردی آموزش رویت معماری مقدماتی تا پیشرفته را ب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد رویت استراکچر به زبان فارسی (10 درس رایگان)

این درس در ادامه آموزش های نرم افزار رویت است با این تفاوت که اینجا با مهندسان تاسیسات سرو کار داریم! درواقع 10 درس رایگان آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی را که از همکارانم در فراموزتریدی در آپارات ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نورپردازی، متریال و رندر در نرم افزار رویت معماری (زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در قالب ۴ فیلم زبان فارسی، نحوه نورپردازی فضای داخلی و خارجی، همچنین متریال دهی، و رندرینگ در نرم افزار رویت معماری را به طور کامل به شما یاد خواهیم داد. ۱- ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود جدیدترین و بهترین کتاب رایگان آموزش رویت MEP

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در این پست سعی بر این است که با آوردن pdf جدید نرم افزار رویت به زبان فارسی کمکی در جهت یادگیری این نرم افزار کاربردی داشته باشیم. ۱- مقدمه بیش از یک دهه در ..

1399/12/21 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود ۵۰ تا از کاربردی ترین آبجکت (فمیلی) های رویت معماری

فمیلی های آماده و کاربردی ساختمانی برای رفع نیاز بسیاری از کاربران نرم افزار رویت معماری نقشی اساسی ایفا می کنند. هدف از ایجاد و ساخت این آبجکت ها استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
خرید اینترنتی 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش رویت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، امروز دو تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش رویت معماری (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها م..

1400/10/21 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی به کمک Revit Architecture

حتما بسیاری از شما معماران عزیز با نرم افزار رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) و ویژگی های فوق العاده آن آشنا هستید. در این نوشته نحوه سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی را بعنوان نمونه به شما آموزش می د..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ساخت و اضافه کردن لوله های تاسیسات ساختمان در Revit MEP

در ادامه سری آموزش های نرم افزار رویت، در قسمت قبل از این برنامه ی آموزشی؛ ما مسیرهای ارتباطی را به وسیله ی لوله ها ایجاد کردیم و سپس وسایل و تجهیزات را به آن ها مرتبط ساختیم. این بار می خواهیم تجهیزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی با اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم مهم نرم افزار Revit Architecture

نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار رویت آرشیتکچر هم در حال توسعه است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید نرم افزار Revit معماری را بصورت اصولی یاد بگیرید. باور کنید که اگر بصورت پایه ای با اصطلاحات و مفاهیم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی نحوه ساخت کف ساختمان در نرم افزار Revit Architecture

در این پست به شما (که احتمالا یک معمار یا مهندس عمران هستید!) آموزش می دهیم که چگونه بصورت اصولی کار کفسازی یا طراحی کف ساختمان در نرم افزار رویت آرشیتکچر را انجام دهید. اگر این فایل های آموزشی را از ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معتبرترین موسسات برگزار کننده کلاس رویت معماری و عمران

در رشته معماری نرم افزارهای متعدد آموزشی وجود دارد که به متخصصان در طراحی هرچه بهتر پلان ساختمان یاری می رساند. در بین تمام این نرم افزارها و برنامه ها نرم افزار رویت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی و مدیریت سیستم های تاسیساتی در Revit MEP

تا این جا یاد گرفته ایم(قسمت قبلی آموزش) که چه گونه فایل نقشه های معماری را در رویت مپ ایمپورت یا وارد کنیم.  و یا اینکه با راهنمای استفاده از Revit MEP؛ نحوه جایگذاری اجزای مختلف پروژه ساختمانی آشنا ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سالیدورکز با 30 درس (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار Solidworks، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۳ درس آموزش سالیدورک مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی بر..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار سالیدورک +مدت زمان لازم برای یادگیری آن

اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا به نقل از بهترین جراح زیبایی  مدت زم..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود بهترین کتاب آموزش سالیدورک به زبان فارسی (PDF رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این نوشته، یکی از بهترین کتاب های پی دی اف زبان فارسی آموزش سالیدورک را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. مشخصات و دانلود کتاب در این کتا..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش یک نمونه سه بعدی کردن قطعه صنعتی در سالیدورک (ویدیو)

سه بعدی سازی یا مدلینگ یا مدل سازی (۳d) در نرم افزار سالیدورک یکی از اصلی ترین مهارت هایی است که هر دانشجوی عمران، مکانیک، طراح صنعتی و … به آن نیاز دارند. در این راستا، یک ویدیو آموزشی از نحوه سه بعد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مثالی از سه بعدی کردن یک طرح دوبعدی در سالیدورک (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورک، در این پست، به کمک یک فیلم فارسی، نحوه سه بعدی کردن یک قطعه صنعتی (با داشتن طرح دوبعدی) را آموزش خواهید دید. زبان این فیلم فارسی می باشد و برای دیدن آموزش های کارب..

1396/12/15 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی بهترین و کاربردی‌ترین دستورات سالیدورک (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این پست، بهترین و کاربردی ترین دستورات و تکنیک های سالیدورک را که برای همه ضروری است به شما یاد می دهیم. مقدمه: نرم افزار Solidworks از حساس‌ترین قسمت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری و کامل ساخت یک لیوان دوجداره در سالیدورک به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورکز، در این پست آموزش تصویری ساخت لیوان دوجداره را به صورت گام به گام یاد می گیرید. سالیدورک یک نرم افزار ایده آل سه بعدی سازی اشیا می باشد.   دراین خود آموز شما یاد م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل دستور Extrude در نرم افزار سالیدورک (فیلم فارسی)

یکی از کاربردی ترین دستورات سالیدورک برای سه بعدی کردن طرح های دوبعدی، دستور اکسترود می باشد که حالت های مختلفی دارد. در این پست با کمک فیلم و با زبان فارسی، به شما این دستور کاربردی را آموزش می دهیم...

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کاربردی ترین دستور نرم افزار سالیدورک (Solidworks)-فرمان Extrude

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، فرمان اکسترود کردن را به شما آموزش می دهیم. یکی از اولین دستورالعمل ها که هنگام طراحی با Solidworks باید یاد بگیرد، دستور (فرمان) Extrude Bo..

1397/06/10 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۵۰ تمرین برای یادگیری بهتر نرم افزار سالیدورکز

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدوکز، در این مقاله بیش از ۵۰ تمرین کاربردی دو بعدی و سه بعدی سالیدوکز برای تقویت فرآیند یادگیری شما را در قالب یک فایل پی دی اف جهت دانلود قرار می دهیم. سالیدورکز یک نرم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
برای یادگیری سالیدورک از کجا شروع کنیم؟ چقدر زمان لازم است؟

اگر در طراحی مکانیکی به کمک کامپیوتر (M.C.A.D) تازه کار هستید و یا علاقه به یادگیری اصول اولیه مدل سازی سه بعدی با استفاده از نرم افزار سالیدورک (SOLIDWORKS) دارید، با گذراندن چند مرحله ساده می توانید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تحلیل نیرو و تنس در سالیدورک (از صفر تا صد)

در این مطلب با کمک نکات کلی، روند و دستورات لازم برای تحلیل نیرو در سالیدورک رو یاد می دیم. در آخر مطلب هم چند ویدیوی کاربردی در این زمینه داریم. از یادگیری لذت ببرید. 6 مرحله کلی تحلیل نیرو در محیط س..

1401/02/22 پنجشنبه ادامه مطلب
3 بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (JS..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت با 30 درس (فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا اسکریپت، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
جاوا اسکریپت چیست؟ (کاربردها و تفاوت با جاوا)

“جاوا اسکریپت JavaScript یک زبان برنامه نویسی مفسری و سطح بالا است که برای ساخت صفحات تعاملی و واکنشگرا در وب استفاده می شود.” زبان اسکریپتی که در ساخت و کنترل محتوای پویای صفحات وب کاربرد دارد و می ت..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا اسکریپت به ترتیب

با ۲۷ درس ساده زیر می توانید مفاهیم اصلی جاوا اسکریپت را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف یا دروس ویدیویی ما در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید...

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Getter و Setter در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با متدهای Getter و Setter در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. در جاوا اسکریپت دو نوع ویژگی (property یا خصوصیت) برای شی وجود دارد: ویژگی های داده ای (Data ..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع و عبارت های تابعی در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با تابع و عبارت های تابعی در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. تابع در جاوا اسکریپت یک تابع مجموعه ای از کدهاست که وظیفه خاصی را انجام می دهد. فرض کنید می خو..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Symbol در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با نوع Symbol در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. جاوا اسکریپت ES6 یک نوع داده ابتدایی جدید به نام Symbol (سمبل) معرفی کرده است. Symbolها تغییرناپذیر و منحص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش String در جاوا اسکریپت

در این آموزش با نوع داده string یا رشته ای در جاوا اسکریپت (JavaScript) به کمک مثال های مختلف آشنا خواهید شد. string یک نوع داده ابتدایی است که برای کار با متن استفاده می شود. مثال، let name = ‘John’..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Prototype در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با مفهوم Prototype در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. قبل از یادگیری Prototype (پروتوتایپ یا نمونه اولیه) حتما آموزش های زیر را مرور کنید: اشیا در جاوا اس..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Number در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با اعداد و نوع عددی (Number) در جاوا اسکریپت JavaScript آشنا خواهید شد. Number یک نوع داده ابتدایی است. let a = 3; let b = 3.13; در جاوا اسکریپت برخلاف برخی از زبا..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for…in در جاوا اسکریپت

در این آموزش با کمک مثال های مختلف با حلقه for…in در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. در آموزش های قبلی حلقه های زیر را بررسی کردیم: حلقه while و do…while حلقه for علاوه بر اینها حلقه های د..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با آرایه در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. همانطور که می دانید هر متغیر می تواند یک مقدار را ذخیره کند. اگر بخواهید چندین مقدار را همزمان ذخیره کنید باید ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید