در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که به آنها نیاز خواهید داشت

یکی از مهمترین مراحل ساخت و ویرایش فیلم، نرم افزارها هستند. در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که فیلم سازان حرفه ای از آنها استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم. ۱- نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۵ تا از ساده ترین روش های ساخت یک انیمیشن دو بعدی یا سه بعدی

یکی از موضوعات جدید در دنیای طراحی، گرافیک و مهندسی، ساخت انیمیشن است که کاری زمانبر بوده و نیاز به سیستم های قوی دارد. در این مقاله ۵ تا از ساده ترین روش های ساخت یک انیمیشن را به شما آموزش می دهیم. ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
سالیدورکز بهتر است یا کتیا؟ راهنمای کامل

در این مقاله که حاصل سال ها تجربه در بازار کار مرتبط با سالیدورک و کتیا می باشد، یک راهنمای کامل در ارتباط با مقایسه این دو نرم افزار داریم. در واقع با کمک تجربه و با استناد به چندین وب سایت معتبر بین..

1397/05/09 سه شنبه ادامه مطلب
کدامیک بهتر است؟ مایا یا تری دی مکس؟ حتما بخوانید

در این مقاله حاصل ۷ سال تجربه و کار در زمینه طراحی و شبیه سازی با نرم افزارهای مختلف معماری بخصوص تری دی مکس و مایا را برای شما بازگو می کنم. سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که مایا یا تری دی..

1397/05/09 سه شنبه ادامه مطلب
۶۰ عکس زیبا از طراحی نماهای سنگی رومی که حتما باید ببینید

در این مطلب به درخواست عده ای از کاربران، بیش از ۶۰ نمونه زیبا از طراحی نماهای سنگی رومی دوره معاصر را به شما نمایش می دهیم. می توانید از این تصاویر به عنوان الگو ایده برداری کنید. عکس نماهای رومی زیب..

1397/11/02 سه شنبه ادامه مطلب
7 تا از بهترین نرم افزارهای مشاهده عکس (برای ویندوز)

یکی از اولین کارهایی که بعد از نصب یک ویندوز خوب باید انجام دهید، نصب نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس می باشد. در این مقاله 7 تا از بهترین ها در این زمینه را به شما معرفی می کنیم. نکته مهم: دقت کنید این..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش پرزانته معماری از صفر تا صد (20 درس رایگان +جزوه PDF)

در این مقاله، بیش از 20 فیلم کاربردی و رایگان در زمینه آموزش پرزانته معماری را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم. پرزانته معماری روشی است که شما طرح پیشنهادی خود را به کارفرما نشان می دهید. روش های پرز..

1402/09/14 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرها در سی شارپ

یک متغیر را می توان با یک سلول حافظه مقایسه کرد؛ و استفاده از آن برای هر برنامه نویس الزامی است. در سی شارپ؛ یک متغیر به صورت زیر مطرح می شود: یک مثال از متغیرها را می توان به صورت زیر بیان کرد: ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متد overloading (سربارگذاری) در سی شارپ

بسیاری از زبانهای برنامه نویسی از تکنیکی بنام پارامترهای پیش فرض / اختیاری پشتیبانی می کنند. این تکنیک برنامه نویس را قادر می سازد با دادن یک مقدار پیش فرض به یک یا چند پارامتر، آنها را به پارامترهای ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در سی شارپ

یک تابع که به شما اجازه می دهد که یک قسمت از کد را به صورت یک بسته درآورده و آن را از بخش های دیگر کد خودتان فراخوانی کنید. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که بخواهید یک بخش از کد را از چندین موقعی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
سی شارپ چیست؟ معایب و مزایا و مقایسه با ++C

به عنوان یک برنامه نویس طبیعی است که بخواهید به محبوب ترین زبان ها تسلط داشته باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید. زبانهای برنامه نویسی زیادی وجود دارند که می توانید یاد بگیرید، اما چگونه می توانید بفهمید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود ۴ جزوه رایگان آموزش سی شارپ (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
انواع داده های بی نام (Anonymous)

تا کنون، آموختیم که اشیاء از یک کلاس می آیند. یک کلاس با تعداد فیلدها، ویژگی ها و/یا متدها بیان می شود؛ و شما می توانید از این کلاس به عنوان یک شیء نمونه سازی کنید. با این حال، با معرفی انواع داده های..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با نرم افزار spss

نرم افزارهای تحلیل آماری در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه ای کاربرد زیادی دارند. در این مقاله که برگرفته از وب سایت معتبر soc.cuhk می باشد، به شما نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
SPSS چیست؟ کاربردهای آن، بهترین نسخه و معرفی اولیه آن

حتما شما هم مثل من جملاتی مثل انجام پایان نامه با SPSS یا انجام مقاله، یا تهیه پرسشنامه و کار آماری و … را در سرتاسر اینترنت زیاد شنیده اید. بله در این پست قصد داریم ببینیم اصلا اس پی اس اس چیست، بطور..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین و جدیدترین جزوه PDF آموزش SPSS (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار SPSS در این پست ۴ تا از بهترین جزوه های پی دی اف آموزش اس پی اس اس به زبان فارسی را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. دانلود جزوه ها دقت کنید که این ..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی تحلیل رگرسیون خطی در نرم افزار SPSS (با مثال ملموس)

منبع این آموزش، وب سایت معتبر راه حل های آماری می باشد. در این پست در واقع شما با یک مثال ساده و ملموس، نحوه انجام تحلیل رگرسیون خطی را بصورت اصولی درنرم افزار اس پی اس اس یاد می گیرید. ویدیوی آموزش م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل و تصویری آمار توصیفی در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های ساده و جذاب SPSS به سراغ آموزش کامل آمار توصیفی در این نرم افزار می رویم. این آموزش به شما نحوه استفاده از SPSS نسخه ۲۰۱۷ را برای تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی و آمار توصیفی نش..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
انواع متغیرهای آماری و نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در Spss (با مثال)

در ادامه سری آموزش های جذاب و کاربردی اس پی اس اس، در این پست انواع متغیرهای آماری را به شما معرفی می کنیم و سپس در قالب یک ویدیوی آموزشی با مثال، نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در spss را آموزش می دهیم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه ایجاد یک نمودار ستونی با نرم افزار SPSS (گام به گام)

یک نمودار ستونی میتواند از داده های شما نمایش گرافیکی واضحی ارایه دهد. اغلب علاوه بر آمار استنباطی این نمودار میتواند برای توصیف داده ها بکار رود. مثلا اگر شما در حال تحلیل داده های خود در نمونه های م..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش آزمون ساده همبستگی پیرسون در spss (بصورت تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار spss، در این پست شما را بصورت ساده با آزمون همبستگی پیرسون در اس پی اس اس آشنا می کنیم. آزمونهای همبستگی فرآیندی برای اندازه گیری میزانی است که دو متغیر متریک(استا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی اجزای اصلی و مهم Spss برای یادگیری بهتر سطح مقدماتی

در ادامه سری آموزش های جذاب نرم افزار spss، در این پست با ۴ مفهوم مهم آشنا خواهید شد. نرم افزار آماری IBM SPSS، به‌منظور مدیریت داده و محاسبات آماری گسترده‌ای بکار می‌رود. این متن برای آن دسته از دانش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ویدیویی آزمون تی استیودنت (t-student) در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های کاربردی SPSS، در این فیلم آموزشی نحوه انجام آزمون تی استیودنت (t-student) برای مقایسه دو نمونه آماری آموزش داده شده است. به نقل از ویکی پدیای فارسی، برای ارزیابی میزان هم‌قوارگی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران +آدرس

در ادامه آموزش های کاربردی اس پی اس اس، در این مقاله 4 تا از بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران بهمراه آدرس آنها را به شما معرفی می کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی م..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع آماری اصلی در نرم افزار Spss (یا Statistic functions)

در این پست تمام توابع اصلی آماری در نرم افزار اس پی اس اس را که به اختصار statistical functions نامیده می شوند به شما آموزش می دهیم. این نوشته برگرفته از وب سایت معتبر آموزش اس پی اس اس می باشد. مقدمه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نکات پایه ای و مهم سیمولینک در نرم افزار متلب (تصویری)

همان طور که همه ما می دانیم، سیمولینک یک ابزار شبیه سازی موجود در نرم افزار MATLAB است که کاربردهای عمومی و فراوانی دارد. در این پست تمام نکات پایه ای و کاملا مهم که برای یادگیری سیمیولینک نیاز دارید ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با نرم افزار متلب برای مهندسین+ دانلود جزوه Loyola

نرم افزار متلب یک زبان فوق العاده قوی برای محاسبات فنی در رشته های مختلف مهندسی است. نرم افزاری که مسائل و راه حل های آنها را با بهره گیری از ترکیب کدنویسی، تصویر و محاسبات به راحت ترین شکل ممکن ارائه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل برنامه نویسی در متلب (22 جلسه رایگان به زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار متلب، در این پست ۷ درس و درواقع ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی متلب را برای شما گلچین کرده ایم که امیدواریم به کمک شما بیاید.  این فیلم ها تا حدی شما را با برنا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش مثالی ساده از برنامه نویسی در نرم افزار متلب (ویدیو)

برنامه نویسی یکی از مهم ترین بخش ها در تمام رشته های مهندسی می باشد. در این پست، یک ویدو آموزشی از برنامه نویسی به زبان ساده را به کمک نرم افزار قدرتمند متلب برای شما تهیه کرده ایم.   دانلود این وی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب +pdf

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله، بیش از ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم و سپس پی دی اف جزوه آموزش این موضوع را هم برای دانلود در اختیار شما قر..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله ۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قادر به یادگیری متلب نیستید، از آنها کمک بگیرید. MATLAB مخف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
حل معادله در متلب با انواع روشها (در سریعترین زمان)

معادلات چند جمله ای از معروفترین انواع معادلات در ریاضی هستند. دانستن نحوه حل آنها یک چیز است اما در واقع حل عملی آنها چیز دیگری است. روش های زیادی برای حل این معادلات وجود دارد اما اگر هدفتان بیشتر ح..

1401/03/05 پنجشنبه ادامه مطلب
هوش مصنوعی (Al) چیست؟ (در متلب)

هوش مصنوعی یا Al یک نوع شبیه سازی هوش رفتار انسانی می باشد و اقداماتی را انجام می دهد. مثلاً یک ماشین خودران را تصورکنید. سیستم های هوش مصنوعی مربوط به رانندگی، مانند الگوریتم های هوش مصنوعی یکپارچه ه..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
رسم نمودار/گراف در متلب (آموزش گام به گام)

رسم نمودار/ گراف (Plot graph) تکنیک بسیار مفیدی برای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم آنهاست. با رسم نمودار با استفاده از توابع، می توانیم جزئیات بیشتری در مورد آن ها بدست آوریم. همچنین می توانیم نحوه رفت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
تعریف تابع در متلب (ساده ترین روش)

یک تابع بلوکی از چند دستور است که کار خاصی انجام می دهند. توابع امکان استفاده مجدد از کدها را برای کاربر فراهم می کنند. متلب (MATLAB) توابع از پیش تعریف شده زیادی دارد که قابل استفاده هستند مانند sin(..

1401/02/12 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش فایل های m در متلب به زبان کاملا ساده

MATLAB یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و همچنین محیط محاسباتی تعاملی است. MATLAB اجازه می دهد مجموعه ای از دستورات را در یک فایل نوشته و اجرای کنید. فایل ها با پسوند m MATLAB اجازه می دهد تا دو نوع فایل ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام پردازش سیگنال و تصویر در نرم افزار متلب

در این مطلب مطالبی کاربردی راجب موضوع پردازش سیگنال و پردازش تصویر در نرم افزار متلب را به شما آموزش می دهیم. اگر سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح نمایید. محاسبه چرخشی سری x و y با استفاده ..

1398/05/10 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سالیدورکز با 30 درس (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار Solidworks، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۳ درس آموزش سالیدورک مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی بر..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار سالیدورک +مدت زمان لازم برای یادگیری آن

اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا به نقل از بهترین جراح زیبایی  مدت زم..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود بهترین کتاب آموزش سالیدورک به زبان فارسی (PDF رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این نوشته، یکی از بهترین کتاب های پی دی اف زبان فارسی آموزش سالیدورک را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. مشخصات و دانلود کتاب در این کتا..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش یک نمونه سه بعدی کردن قطعه صنعتی در سالیدورک (ویدیو)

سه بعدی سازی یا مدلینگ یا مدل سازی (۳d) در نرم افزار سالیدورک یکی از اصلی ترین مهارت هایی است که هر دانشجوی عمران، مکانیک، طراح صنعتی و … به آن نیاز دارند. در این راستا، یک ویدیو آموزشی از نحوه سه بعد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مثالی از سه بعدی کردن یک طرح دوبعدی در سالیدورک (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورک، در این پست، به کمک یک فیلم فارسی، نحوه سه بعدی کردن یک قطعه صنعتی (با داشتن طرح دوبعدی) را آموزش خواهید دید. زبان این فیلم فارسی می باشد و برای دیدن آموزش های کارب..

1396/12/15 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی بهترین و کاربردی‌ترین دستورات سالیدورک (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این پست، بهترین و کاربردی ترین دستورات و تکنیک های سالیدورک را که برای همه ضروری است به شما یاد می دهیم. مقدمه: نرم افزار Solidworks از حساس‌ترین قسمت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری و کامل ساخت یک لیوان دوجداره در سالیدورک به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورکز، در این پست آموزش تصویری ساخت لیوان دوجداره را به صورت گام به گام یاد می گیرید. سالیدورک یک نرم افزار ایده آل سه بعدی سازی اشیا می باشد.   دراین خود آموز شما یاد م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل دستور Extrude در نرم افزار سالیدورک (فیلم فارسی)

یکی از کاربردی ترین دستورات سالیدورک برای سه بعدی کردن طرح های دوبعدی، دستور اکسترود می باشد که حالت های مختلفی دارد. در این پست با کمک فیلم و با زبان فارسی، به شما این دستور کاربردی را آموزش می دهیم...

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کاربردی ترین دستور نرم افزار سالیدورک (Solidworks)-فرمان Extrude

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، فرمان اکسترود کردن را به شما آموزش می دهیم. یکی از اولین دستورالعمل ها که هنگام طراحی با Solidworks باید یاد بگیرد، دستور (فرمان) Extrude Bo..

1397/06/10 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۵۰ تمرین برای یادگیری بهتر نرم افزار سالیدورکز

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدوکز، در این مقاله بیش از ۵۰ تمرین کاربردی دو بعدی و سه بعدی سالیدوکز برای تقویت فرآیند یادگیری شما را در قالب یک فایل پی دی اف جهت دانلود قرار می دهیم. سالیدورکز یک نرم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش اسمبلی سالیدورک از صفر تا صد (و 10 نکته کاربردی)

در این مطلب ابتدا 10 نکته کاربردی کار در محیط اسمبلی سالیدورکس را یاد می دهیم و سپس چند ویدیوی کاربردی برای یادگیری کامل اسمبلی سالیدورکس در اختیارتان قرار می دهیم. از یادگیری سالیدورکز لذت ببرید. 1-..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تحلیل نیرو و تنس در سالیدورک (از صفر تا صد)

در این مطلب با کمک نکات کلی، روند و دستورات لازم برای تحلیل نیرو در سالیدورک رو یاد می دیم. در آخر مطلب هم چند ویدیوی کاربردی در این زمینه داریم. از یادگیری لذت ببرید. 6 مرحله کلی تحلیل نیرو در محیط س..

1401/02/22 پنجشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش میکس فیلم با پریمیر (و 12 نکته کاربردی)

وقتی روی یک پروژه طولانی کار می کنید، ویرایش تک تک کلیپ های ویدیویی و صوتی یک فرآیند خسته و کسل کننده خواهد بود. به ‌علاوه، با تک تک کلیپ ‌های صوتی و تصویری، یک حرکت اشتباه کل پروژه شما را از همگامی خ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش ایجاد شورتکات/کلید میانبر در پریمیر (ساده ترین روش)

میانبرهای صفحه کلید برای سرعت بخشی به کارها ایجاد می شوند. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید و برای تسریع در روند آن، هیچ چیزی مانند میانبر های صفحه کلید مفید نیست. اخیراً پریمیر نحوه ایجاد میا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
8 بهترین پلاگین های پریمیر پرو+ لینک دانلود

پریمیر پرو (Premiere Pro) یکی از نرم افزارهای معروف ویرایش ویدیو است که قابلیتهای زیادی دارد. پلاگین ها یا همان افزونه های پریمیر به شما امکان می دهند تا به راحتی بتوانید از قابلیت های این برنامه استف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چطور در پریمیر به ویدیوها زیرنویس/کپشن اضافه کنیم؟

مهم نیست که چرا می خواهید زیرنویس ها را در نرم افزار پریمیر اضافه کنید، این فرایند ممکن است ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد. در این آموزش نحوه اضافه کردن زیرنویس ها را در نرم افزار پریمیر می آموزید. ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش اضافه کردن صدا در پریمیر (و تنظیمات آن)

در بیشتر مواقع، نمایش بهتر از گفتن است. اگر سعی دارید چیزی را از نظر بصری به اشتراک بگذارید، اما هنوز می خواهید توضیح دهید که در ویدیوی شما چه می گذرد، صداگذاری می تواند یک ابزار عالی باشد. در پریمیر،..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
روش رندر گرفتن در پریمیر پرو (و تنظیمات خروجی)

فرض کنید ویدیوی خودتان را که شامل انتخاب آهنگ پیش زمینۀ مناسب می شد را ویرایش کردید؛ اما قبل از بارگزاری آن در یوتیوب یا ارسال آن به مشتری یک کار دیگر هم باید انجام بدهید: رندر گرفتن! این قدم نهایی مم..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید