در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

3 بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (JS..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت با 30 درس (فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا اسکریپت، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا اسکریپت به ترتیب

با ۲۷ درس ساده زیر می توانید مفاهیم اصلی جاوا اسکریپت را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف یا دروس ویدیویی ما در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید...

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Number در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با اعداد و نوع عددی (Number) در جاوا اسکریپت JavaScript آشنا خواهید شد. Number یک نوع داده ابتدایی است. let a = 3; let b = 3.13; در جاوا اسکریپت برخلاف برخی از زبا..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
جاوا اسکریپت چیست؟ (کاربردها و تفاوت با جاوا)

“جاوا اسکریپت JavaScript یک زبان برنامه نویسی مفسری و سطح بالا است که برای ساخت صفحات تعاملی و واکنشگرا در وب استفاده می شود.” زبان اسکریپتی که در ساخت و کنترل محتوای پویای صفحات وب کاربرد دارد و می ت..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با آرایه در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. همانطور که می دانید هر متغیر می تواند یک مقدار را ذخیره کند. اگر بخواهید چندین مقدار را همزمان ذخیره کنید باید ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Prototype در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با مفهوم Prototype در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. قبل از یادگیری Prototype (پروتوتایپ یا نمونه اولیه) حتما آموزش های زیر را مرور کنید: اشیا در جاوا اس..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Getter و Setter در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با متدهای Getter و Setter در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. در جاوا اسکریپت دو نوع ویژگی (property یا خصوصیت) برای شی وجود دارد: ویژگی های داده ای (Data ..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
توضیحات در جاوا اسکریپت

در این آموزش با توضیحات در جاوا اسکریپت (JavaScript)، دلیل استفاده و کاربرد آنها آشنا خواهید شد. توضیحات یا کامنت ها در برنامه نویسی نکاتی هستند که هر برنامه نویس برای درک بهتر و خوانایی بیشتر به برنا..

1399/07/16 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش String در جاوا اسکریپت

در این آموزش با نوع داده string یا رشته ای در جاوا اسکریپت (JavaScript) به کمک مثال های مختلف آشنا خواهید شد. string یک نوع داده ابتدایی است که برای کار با متن استفاده می شود. مثال، let name = ‘John’..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع بازگشتی در جاوا اسکریپت

در این آموزش درباره توابع بازگشتی در جاوا اسکریپت (JavaScript) همراه با مثال توضیح خواهیم داد. فرآیند بازگشت یعنی فراخوانی خود و تابعی که خود را فراخوانی کند، تابع بازگشتی (recursion function) نامیده ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
متغیرها و ثابت ها در جاوا اسکریپت

در این آموزش با متغیرها و ثابت ها در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد و همچنین شیوه مقداردهی اولیه و استفاده از آنها را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. متغیرها در جاوا اسکریپت در برنامه..

1399/07/16 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ایلوستریتور (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ایلوستریتور، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
نرم افزار ایلوستریتور چیست؟ کاربردها، معایب و مزایا

برنامه Adobe Illustrator یکی از محبوب ترین نرم افزارهایی است که در حال حاضر توسط طراحان گرافیک، طراحان وب و تصویرگران حرفه ای و هنرمندان تجسمی برای ایجاد تصاویر گرافیکی استفاده می شود. Adobe Illustrat..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش ایلوستریتور

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی ایلوستریتور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
۲ روش کشیدن جدول در ایلاستریتور (آموزش گام به گام)

کشیدن جدول در نرم افزار گرافیکی ادوبی ایلاستریتور نه تنها بسیار ساده و آسان است، بلکه زمانی که روی پروژه مبتنی بر سرویس گیرنده به منظور ارائه اطلاعات در مورد بعضی از مهم ترین پارامترهای مربوط به همان ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
۲۱ میانبر در ایلوستریتور برای سرعت بخشیدن به کار

این میانبرها برای دستیابی به لایه ها ، انتخاب ها ، متن و موارد دیگر است که بهره وری شما را افزایش می دهد! کلیدهای میانبر نقش مهمی در افزایش سرعت کار با ایلوستریتور دارند. از طرف دیگر شما یا کاربرهای د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
روش استفاده از ادوبی ایلوستریتور برای افراد مبتدی

ادوبی ایلوستریتور یک برنامه قوی کامپیوتری برای انجام طراحی های گرافیکی برای چاپ یا وب می باشد. این برنامه به عنوان یک نرم افزار توسعه یافته و استاندارد برای ساخت لوگو ، گراف ، نمودار، دیاگرام، کاراکتر..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته بسیار کلیدی برای کسانی که قصد شروع یادگیری ایلوستریتور را دارند!

در حال حاضر هیچ چیزی مانند گذشته نیست. در گذشته برنامه هایی با عملکردهای محدود باعث می شدند که به عنوان یک مبتدی راحت تر کار با ابزارها را فرا بگیرید. اما این روزها با توجه به اینکه ابزار، راهنمایی و ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور (آموزش گام به گام)

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه با استفاده از اشکال اولیه و تکنیک های ساده در Adobe Illustrator یک تی شرت گرافیکی چشم نواز طراحی کنید. می توانید کار خود را با برنامه موبایل Adobe Creative Cloud شرو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۷ استفاده امروزی و جدید از نرم افزار ایلوستریتور

Adobe Illustrator نرم افزار گرافیکی است که برای افرادیکه کار طراحی می کنند بسیار کاربردی است. از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبورد بزرگراه و کارت تولد – همه اینها در Illustrator طراحی می شوند. علاوه بر اینه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کلیدی برای استفاده بهتر از نرم افزار ایلوستریتور (همه سطوح)

Adobe Illustrator ابزاری برای طراحی وکتور است ، به این معنی که شما می توانید آثار هنری را در هر مقیاس و بدون کاهش کیفیت ایجاد کنید. این یک ابزار فوق العاده برای طراحی لوگو ، ایجاد آثار هنری وکتور پیچی..

1398/10/04 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سالیدورکز با 30 درس (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار Solidworks، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۳ درس آموزش سالیدورک مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی بر..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار سالیدورک +مدت زمان لازم برای یادگیری آن

اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا به نقل از بهترین جراح زیبایی  مدت زم..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود بهترین کتاب آموزش سالیدورک به زبان فارسی (PDF رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این نوشته، یکی از بهترین کتاب های پی دی اف زبان فارسی آموزش سالیدورک را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. مشخصات و دانلود کتاب در این کتا..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش یک نمونه سه بعدی کردن قطعه صنعتی در سالیدورک (ویدیو)

سه بعدی سازی یا مدلینگ یا مدل سازی (۳d) در نرم افزار سالیدورک یکی از اصلی ترین مهارت هایی است که هر دانشجوی عمران، مکانیک، طراح صنعتی و … به آن نیاز دارند. در این راستا، یک ویدیو آموزشی از نحوه سه بعد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مثالی از سه بعدی کردن یک طرح دوبعدی در سالیدورک (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورک، در این پست، به کمک یک فیلم فارسی، نحوه سه بعدی کردن یک قطعه صنعتی (با داشتن طرح دوبعدی) را آموزش خواهید دید. زبان این فیلم فارسی می باشد و برای دیدن آموزش های کارب..

1396/12/15 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی بهترین و کاربردی‌ترین دستورات سالیدورک (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این پست، بهترین و کاربردی ترین دستورات و تکنیک های سالیدورک را که برای همه ضروری است به شما یاد می دهیم. مقدمه: نرم افزار Solidworks از حساس‌ترین قسمت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری و کامل ساخت یک لیوان دوجداره در سالیدورک به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورکز، در این پست آموزش تصویری ساخت لیوان دوجداره را به صورت گام به گام یاد می گیرید. سالیدورک یک نرم افزار ایده آل سه بعدی سازی اشیا می باشد.   دراین خود آموز شما یاد م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل دستور Extrude در نرم افزار سالیدورک (فیلم فارسی)

یکی از کاربردی ترین دستورات سالیدورک برای سه بعدی کردن طرح های دوبعدی، دستور اکسترود می باشد که حالت های مختلفی دارد. در این پست با کمک فیلم و با زبان فارسی، به شما این دستور کاربردی را آموزش می دهیم...

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کاربردی ترین دستور نرم افزار سالیدورک (Solidworks)-فرمان Extrude

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، فرمان اکسترود کردن را به شما آموزش می دهیم. یکی از اولین دستورالعمل ها که هنگام طراحی با Solidworks باید یاد بگیرد، دستور (فرمان) Extrude Bo..

1397/06/10 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۵۰ تمرین برای یادگیری بهتر نرم افزار سالیدورکز

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدوکز، در این مقاله بیش از ۵۰ تمرین کاربردی دو بعدی و سه بعدی سالیدوکز برای تقویت فرآیند یادگیری شما را در قالب یک فایل پی دی اف جهت دانلود قرار می دهیم. سالیدورکز یک نرم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش اسمبلی سالیدورک از صفر تا صد (و 10 نکته کاربردی)

در این مطلب ابتدا 10 نکته کاربردی کار در محیط اسمبلی سالیدورکس را یاد می دهیم و سپس چند ویدیوی کاربردی برای یادگیری کامل اسمبلی سالیدورکس در اختیارتان قرار می دهیم. از یادگیری سالیدورکز لذت ببرید. 1-..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش SolidCAM از صفر تا صد+ 30 اصطلاح ماشینکاری که باید بدانید

SolidCAM یک ویرایشگر CAM است که با محیط SolidWorks ادغام شده است. قابلیت فرزکاری SolidCAM، امکان ساخت قطعات پیچیده ‌‌ای که به صورت عملی با استفاده از فرز معمولی یاG-code (که با دست برنامه‌ ریزی شده اس..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
7 بهترین سایت آنلاین افزایش کیفیت عکس (هوش مصنوعی)

ابزار هایی که به کمک هوش مصنوعی (AI) کیفیت عکس را بالا می ‌برند، بهترین گزینه برای بهبود تصاویر و تغییر اندازه آن ها هستند. ما امروزه در جهانی پر از عکس ‌های دیجیتال زندگی می ‌کنیم و آمار نشان می ‌دهد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)

در این مطلب ساده ترین روشهای فشرده سازی ویدیو (کم کردن حجم بدون تغییر در اندازه یا کیفیت) به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده ..

1402/05/21 شنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل فرمت تصاویر به یکدیگر (png به jpg و jpeg و …)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای تبدیل فرمت های مختلف تص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که به آنها نیاز خواهید داشت

یکی از مهمترین مراحل ساخت و ویرایش فیلم، نرم افزارها هستند. در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که فیلم سازان حرفه ای از آنها استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم. ۱- نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
11 بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای حسابداران پیش می آید همین است که از بین این همه نرم افزار حسابداری، بهترین آنها کدام است و نقاط قوت و ضعف هر کدام از این نرم افزارها چیست؟ در این مطلب با کمک تجربه چند..

1403/01/20 دوشنبه ادامه مطلب
یادگیری حسابداری با 26 درس رایگان+ جزوه PDF

حسابداری در واقع یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. حسابداری برای این است که افرا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
6 روش کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت (آنلاین گوشی ویندوز)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای کم کردن حجم تصاویر بدون..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار بلندر (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
نرم افزار بلندر چه کاربردهایی دارد +نمونه عکس و فیلم

نرم‌افزارهای ۳ بعدی رایگان بسیار زیادی برای دانلود وجود دارد. یکی از آنها blender است. این نرم افزار در حوزه فیلم‌های ۳ بعدی و انیمیشن کاربرد بسیار زیادی دارد. در اینجا به تعدادی از کاربردهای شگفت‌انگ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش بلندر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار بلندر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ..

1399/03/19 دوشنبه ادامه مطلب
کلیدهای میانبر فوق العاده کاربردی برای دستورهای مختلف Blender

در این مطلب شورتکات ها یا همان کلیدهای میانبر کاربردی ترین دستورات بلندر را به شما آموزش می دهیم. Extrude (ضخامت دادن-ارتفاع) قبلا بارها مورد استفاده قرار گرفته است و نیازی به توضیح آن نیست، اما درEdi..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
10 نکته کار کردن راحت تر و سریعتر با Blender (از حرفه ای ها)

Blender برنامه‌ای است که به رایگان می توانید دانلود کنید اما صرفا برای سرگرمی و وقت گذراندن نیست. از این برنامه برای پروژه‌های حرفه‌ای انیمیشن‌سازی، کارهای تبلیغاتی و ویژوال افکت‌ها (افکت های بصری) اس..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۲ افزونه کاملا ضروری برای نرم افزار Blender برای دانلود

در طی یک سال گذشته Blender Market رشد چشمگیری داشته، بنابراین در این پست نگاهی می اندازیم به بهترین افزونه های رایگان و غیر رایگان که در حال حاضر موجود هستند. ۱-پلاگین Asset Flinger چه عملی انجام می د..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
آموزش مدلسازی سه بعدی با بلندر (دستورات پایه ای مبتدی)

در این مقاله شما را با یک گردش کار با استفاده از Blender، ساخت یک نمونه مدل و بارگذاری آن در STYLY برای افرادی که هیچوقت کار مدلسازی ۳D انجام نداده اند آشنا می کنم.ما پاندایی را طراحی می کنیم که فهم آ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چطور یک صحنه سنگین را در بلندر بدون هنگ کردن رندر بگیریم؟

اغلب اوقات وقتی می خواهید از یک صحنه سنگین و پر حجم رندر بگیرید، یک رندر سیاه به همراه این پیام دریافت می کنید: این اتفاق رخ می دهد زیرا شما سعی داشته اید به Blender وظایفی بیشتر از حد توانش بدهید و ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
تکنیک هایی برای یادگیری بهتر انیمیشن سازی با بلندر

به جای ارائه یک آموزش دیگر، پست این هفته را به این اختصاص می دهم که چطور می شود هنرمند بهتری شد. اغلب ما درگیر تکنیکهای ۳D می شویم و فراموش می کنیم خلق هنرمندانه و ذوق هنری چیست. اغلب به زمانی فکر می ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چند نکته بسیار کاربردی برای متریال دهی بهتر در Blender

Shading یا سایه زنی (فرآیند تنظیم متریالها) اغلب مرحله ایست که در pipeline گرافیک کامپیوتری نادیده گرفته می شود. من قبلا فقط تنظیمات متریال را دستکاری می کردم تا کار کمی شبیه آنچه که سعی داشتم ایجاد ک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۳ تکنیک برای کاهش زمان رندر در بلندر که باید بدانید!

هیچکس دوست ندارد ساعتها منتظر بماند تا رندرینگ به پایان برسد، اما اکثر مردم این کار را انجام می دهند. تعداد کمی از آنها می دانند که می توانند این زمان رندرینگ را با کمی تنظیم به نصف برسانند. ویژگی های..

1399/02/20 شنبه ادامه مطلب
۵ نکته مفید در مورد blender برای افراد تازه کار

در این مطلب ۵ موضوع کاربردی در نرم افزار بلندر را برای کار راحت تر در این نرم افزار به شما آموزش می دهیم. ۱-مکان نمای سه بعدی این ابزار، یکی از ابزار جالب در blender است. با این ابزار می توانید بسیاری..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش پریمیر

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
۲۲ کلید میانبر برای افزایش سرعت ویرایش در پریمیر پرو

فرقی نمی کند که تازه کار باشید یا یک ویرایشگر ویدیوی دائمی، مطمئناً چیزهای جدیدی را از این مجموعه نکات پریمیر پرو یاد خواهید گرفت. این ترفندها و نکات متمرکز بر پیمایش رابط، trimming، سفارشی کردن فضای ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تدوین فیلم با پریمیر (فیلم رایگان+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری تدوین فیلم با این نرم افزار گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
روش رندر گرفتن در پریمیر پرو (و تنظیمات خروجی)

فرض کنید ویدیوی خودتان را که شامل انتخاب آهنگ پیش زمینۀ مناسب می شد را ویرایش کردید؛ اما قبل از بارگزاری آن در یوتیوب یا ارسال آن به مشتری یک کار دیگر هم باید انجام بدهید: رندر گرفتن! این قدم نهایی مم..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش میکس فیلم با پریمیر (و 12 نکته کاربردی)

وقتی روی یک پروژه طولانی کار می کنید، ویرایش تک تک کلیپ های ویدیویی و صوتی یک فرآیند خسته و کسل کننده خواهد بود. به ‌علاوه، با تک تک کلیپ ‌های صوتی و تصویری، یک حرکت اشتباه کل پروژه شما را از همگامی خ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ایجاد شورتکات/کلید میانبر در پریمیر (ساده ترین روش)

میانبرهای صفحه کلید برای سرعت بخشی به کارها ایجاد می شوند. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید و برای تسریع در روند آن، هیچ چیزی مانند میانبر های صفحه کلید مفید نیست. اخیراً پریمیر نحوه ایجاد میا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید