در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت (فیلم فارسی +جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی افترافکت،بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ویدیوها برای ..

1402/10/20 چهارشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نوشتن در افتر افکت (و حل مشکل همه نسخه ها)

از مشکلات برنامه های ادوبی همچون فتوشاپ، افترافکت، پریمیر فارسی نویسی است. بدین صورت اگر که هنگام تایپ فارسی، حروف از چپ به راست و جدا از هم نوشته می شوند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
15 پلاگین برتر افتر افکت (ساخت ویدئوهای خارق العاده)

برای ساخت ویدیوهای شگفت انگیز در افترافکت، پلاگین ها کار شما را بسیار ساده تر می کنند. به همین دلیل در این مطلب بهترین پلاگین های افتر افکت را با لینک دانلود در اختیارتان قرار می دهیم. روش نصب پلاگین ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت (فیلم فارسی)

یکی از استراتژی کسب و کارها برای افزایش فروش، تبلیغات در بسترهای پرمخاطب مانند شبکه های اجتماعی، اینترنت و یا تلویزیون است. ساخت تیزرتبلیغاتی شاید سخت به نظر برسد اما با پیشرفت نرم افزارها امروزه ساخت..

1401/08/28 شنبه ادامه مطلب
۱۵ نکته مفید پیرامون افترافکت از زبان ۳ نفر از حرفه ای ها

در این نوشته قصد داریم ۱۵ نکته مفید در افترافکت را که توسط افراد خبره در این نرم‌افزار بیان شده برای شما تشریح کنیم. Nopow نول پاول (نوپو) سابقه بسیار درخشانی در زمینه رسانه دارد. او موفق‌شد تا در زم..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش افتر افکت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار افترافکتز، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
۵ توصیه مهم برای کسانی که قصد یادگیری افترافکت را دارند!

اگر برای کار با After Effects تازه کار هستید نترسید. در اینجا پنج توصیه برای طراحان مشتاق ارائه شده است. چیز های زیادی در مورد After Effects وجود دارد که می توانید یاد بگیرید، از اصول ساخت انیمیشن گرف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۳۰ میان‌بر کاربردی در برنامه افترافکت برای انجام راحت دستورات

اگر بخواهید سرعت خود در کار با افتر افکت را افزایش دهید چه اقدامی می‌کنید؟ برخی افراد هزینه زیادی صرف کرده و یک کامپیوتر جدید می‌خرند اما راه آسان‌تری نیز وجود دارد. می‌توانید از میان‌برهای روی صفحه ک..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
20 نکته کاربردی نرم افزار افترافکت (افزایش سرعت و کارایی)

ویرایش و پردازش ویدئوکلیپ دارای جزییات بسیار زیادی است. پس از پایان کار شما در Adobe premiere pro پروژه شما آماده انتقال به Adobe after effect است، یعنی نرم افزاری که به شما امکان افزودن جلوه‌های ویژه..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش استفاده از پروژه آماده افترافکت+ ویدیوی آموزشی

قالب افترافکت یک فایل ویدیویی یا انیمیشنی از پیش ساخته ‌شده همراه با یک سری عناصر طراحی است که می ‌توانید آن را سفارشی و به پروژه های بزرگتر تان اضافه کنید. بهترین قالب ‌ها اغلب توسط طراحان حرفه ‌ای س..

1402/05/02 دوشنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از افترافکت با مدیا انکودر + فیلم آموزشی

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هر ویدئویی در اندازه کوچک و با کیفیت بالا در برنامه هایی مانند افتر افکت و پریمیر با استفاده از مدیا انکودر خروجی بگیرید. ابتدا افتر افکت را باز کنید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه PDF

آموزش زبان انگلیسی در حال گسترش است و برای برخی از افراد یادگیری سریع آن ممکنه واقعا سخت به نظر برسد. در اینجا قصد داریم به شما نشان دهیم که اینطور نیست، پس با ما همراه باشید. کجا، چه زمان و چگونه، ای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان عربی با 26 درس+ جزوه PDF

آیا عاشق یادگیری زبان های جدید هستید و به دنبال راهی برای گسترش ذهن خود و دستیابی به فرصت های شغلی بهتر می باشید؟ یادگیری زبان عربی می تواند یکی از اولویت های شما باشد! این زبان بر اساس آخرین رتبه بند..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ترکی استانبولی با 49 درس+ جزوه PDF

فرآیند یادگیری یک زبان جدید به زمان و تلاش نیاز دارد و یک شبه کامل نمی شود. بنابراین احتمالا به عنوان یک زبان آموز علاقه مند به زبان ترکی این سوال برایتان پیش آمده است که یادگیری زبان ترکی چقدر طول می..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان آلمانی با 70 درس رایگان+ جزوه PDF

آیا می خواهید زبان آلمانی یاد بگیرید؟  آموزش زبان آلمانی و زبان آلمانی به یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری معروف است. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی به آسانی قابل درک نیستند اما تسلیم نشوید! شروع ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان اسپانیایی از صفر تا صد با 40 درس

زبان اسپانیایی چهارمین زبان پر طرفدار در جهان است که توسط 580 میلیون نفر که 7.6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، صحبت می شود. هر روز تعداد فزاینده ای از افراد از جمله افراد حرفه ای که با شرکت های ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان فرانسه با 30 درس+ جزوه PDF

در این پست قصد داریم بهترین تکنیک های یادگیری زبان فرانسوی را مرور کنیم، سپس زبان فرانسه را از مبتدی تا پیشرفته با کمک حدود 30 درس رایگان به شما یاد بدهیم و همچنین جزوه های رایگان آموزش زبان فرانسه را..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش زبان روسی از صفر تا صد با 40 درس+ جزوه PDF

سوالی که اغلب از افرادی که به زبان روسی علاقه دارند می شنوم این است که: “چه طور به زبان روسی صحبت کنیم؟”. از آن جایی که زبان روسی بسیار متفاوت با زبان انگلیسی است، تلفظ متفاوتی هم دارد که یادگیری آن م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد آیلتس با 34 درس رایگان+ جزوه PDF

درک قالب آزمون آیلتس و پیش بینی موارد مورد انتظار در روز آزمون به شما کمک می کند تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید به نقل از بهترین موسسه آموزش آیلتس تهران مسیر آمادگی خود برای آزمون آیلتس را با خو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی (خودآموز در منزل)

به گفته آموزش زبان ترکی استانبولی دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. برخی به عنوان سرگرمی‌ و برخی هم به قصد سفر یا مهاجرت دوست دارند یک زبان را یاد بگیرند. هیچ چیز مثل غوطه ‌ور شدن در یک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان دوم یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فرد باید به آن بپردازد. این موضوع تنها به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده است ختم نمی شود و شما اگر بتوا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد Zbrush (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی زدبراش یا زیبراش، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1402/05/28 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش زیبراش

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار زیبراش، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
ساده ترین روش استفاده از دستور Weld و Mirror در زیبراش

در این مطلب یک روش ساده برای استفاده از دستور ولد و میرور را با یک مثال از کاراکترسازی آموزش می دهیم. Mirror و Weld Mirror And Weld از نظر من یکی از مهمترین ویژگی های ZBrush است. فقط با کمی برنامه ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند حرفه ای نرم افزار ZBrush برای افزایش سرعت کار شما

درک و عادت به رابط های سه بعدی، به خصوص اگر در دنیای نرم افزارهای سه بعدی تازه وارد باشید، زمان بر خواهد بود. برای اینکه بتوانید به سرعت با نرم افزار همراه شوید، لازم است با برخی از نکات و روش های سری..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۱۰ پلاگین برتر و کاملا کاربردی نرم افزار ZBrush

ZBrush برنامه قدرتمندی است – اما پلاگین های متعددی وجود دارند که می توانند آن را قدرتمندتر کنند. برنامه مجسمه سازی Pixologic دارای یک جعبه ابزار بسیار کاربردی است. علاوه بر این راه های بسیار زیادی برا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چطور نقش و نقوش حکاکی شده را روی یک بدنه یا مش ایجاد کنیم؟

در این مطلب به شما یاد می دهیم چطور یک مپ (تکسچر) را به صورت حکاکی شده (بامپ) روی یک کاراکتر اعمال کنید. Quick Sketch Mode را فعال کنید. تقارن شعاعی (Radial Symmetry) را برای محور Z فعال کنید. یک طرا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۹ تکنیک کاربردی برای افزایش سرعت مدلسازی سه بعدی سینما فوردی

در این مقاله به بررسی ترفندهایی می پردازیم که سرعت در مدلسازی را افزایش می دهد. ۱-بخشهایی از مدلتان را به راحتی انتخاب کنید بخش اعظم کار در مدلسازی، انتخاب بخشهای هندسی قابل ویرایشی است که می خواهید ر..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
8 پلاگین برتر نرم افزار سینما فوردی که باید دانلود کنید

در این مقاله 8 پلاگین سینما فوردی که رایگان هم هستند را به شما معرفی می کنیم. با توجه به تجربه، این 8 پلاگین در اکثر پروژه ها بسیار کاربردی می باشند. 1-پلاگین FumeFX 5.0.4 FumeFX یک پلاگین قدرتمند دین..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش سینما فوردی

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سینما فوردی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
۲۰ تکنیک برای اینکه مهارت خود را در نرم افزار سینما فوردی افزایش دهید

کلیدهای میانبر و ترفندهای کارآمد، جز مواردی هستند که در به پایان رساندن یک پروژه به ما کمک می کنند آنها می توانند کارهای خسته کننده را سریعتر کرده، از کلیک کردن های پی در پی کم کنند. هر چه شما بیشتر ب..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۷ تا از بهترین ترفندها برای برنامه Cinema 4D

در این متن می‌خواهیم برای صرفه جویی در زمان، هنگام کار با نرم افزار Cinema 4D ترفندهایی را به شما آموزش دهیم. ۱-ایجاد خمش در بخشهایی از مدل مانند تصویر متحرک زیر عمل کنید و بخش هایی از مدل تان را تغیی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۰ ترفند بسیار کاربردی برای نورپردازی بهتر در نرم افزار سینما فوردی

این ۱۰ نکته، تکنیک هایی که به بررسی مفاهیم پایه نورپردازی و نحوه پیاده سازی آنها با استفاده از سینما فوردی مکسان می پردازند را پوشش می دهد. ۱-چه نوع نوری؟ بسته به فضایی که در نظر دارید، انتخاب یک نور ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد سینما فوردی (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی سینمافوردی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه کام..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند کاربردی سینما ۴D برای یادگیری و کار راحت تر با نرم افزار

Cinema 4D یکی از برنامه‌های ۳D است که طی سالهای اخیر رشد زیادی کرده است و ویژگی‌های زیادی را در اختیار استفاده کننده‌هایش قرار داده است. در اینجا می‌خواهیم نکاتی بیان کنیم که به کیفیت کار شما با این ن..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با نرم افزار spss

نرم افزارهای تحلیل آماری در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه ای کاربرد زیادی دارند. در این مقاله که برگرفته از وب سایت معتبر soc.cuhk می باشد، به شما نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
SPSS چیست؟ کاربردهای آن، بهترین نسخه و معرفی اولیه آن

حتما شما هم مثل من جملاتی مثل انجام پایان نامه با SPSS یا انجام مقاله، یا تهیه پرسشنامه و کار آماری و … را در سرتاسر اینترنت زیاد شنیده اید. بله در این پست قصد داریم ببینیم اصلا اس پی اس اس چیست، بطور..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین و جدیدترین جزوه PDF آموزش SPSS (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار SPSS در این پست ۴ تا از بهترین جزوه های پی دی اف آموزش اس پی اس اس به زبان فارسی را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. دانلود جزوه ها دقت کنید که این ..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی تحلیل رگرسیون خطی در نرم افزار SPSS (با مثال ملموس)

منبع این آموزش، وب سایت معتبر راه حل های آماری می باشد. در این پست در واقع شما با یک مثال ساده و ملموس، نحوه انجام تحلیل رگرسیون خطی را بصورت اصولی درنرم افزار اس پی اس اس یاد می گیرید. ویدیوی آموزش م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل و تصویری آمار توصیفی در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های ساده و جذاب SPSS به سراغ آموزش کامل آمار توصیفی در این نرم افزار می رویم. این آموزش به شما نحوه استفاده از SPSS نسخه ۲۰۱۷ را برای تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی و آمار توصیفی نش..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
انواع متغیرهای آماری و نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در Spss (با مثال)

در ادامه سری آموزش های جذاب و کاربردی اس پی اس اس، در این پست انواع متغیرهای آماری را به شما معرفی می کنیم و سپس در قالب یک ویدیوی آموزشی با مثال، نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در spss را آموزش می دهیم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه ایجاد یک نمودار ستونی با نرم افزار SPSS (گام به گام)

یک نمودار ستونی میتواند از داده های شما نمایش گرافیکی واضحی ارایه دهد. اغلب علاوه بر آمار استنباطی این نمودار میتواند برای توصیف داده ها بکار رود. مثلا اگر شما در حال تحلیل داده های خود در نمونه های م..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش آزمون ساده همبستگی پیرسون در spss (بصورت تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار spss، در این پست شما را بصورت ساده با آزمون همبستگی پیرسون در اس پی اس اس آشنا می کنیم. آزمونهای همبستگی فرآیندی برای اندازه گیری میزانی است که دو متغیر متریک(استا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی اجزای اصلی و مهم Spss برای یادگیری بهتر سطح مقدماتی

در ادامه سری آموزش های جذاب نرم افزار spss، در این پست با ۴ مفهوم مهم آشنا خواهید شد. نرم افزار آماری IBM SPSS، به‌منظور مدیریت داده و محاسبات آماری گسترده‌ای بکار می‌رود. این متن برای آن دسته از دانش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ویدیویی آزمون تی استیودنت (t-student) در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های کاربردی SPSS، در این فیلم آموزشی نحوه انجام آزمون تی استیودنت (t-student) برای مقایسه دو نمونه آماری آموزش داده شده است. به نقل از ویکی پدیای فارسی، برای ارزیابی میزان هم‌قوارگی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران +آدرس

در ادامه آموزش های کاربردی اس پی اس اس، در این مقاله 4 تا از بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران بهمراه آدرس آنها را به شما معرفی می کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی م..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع آماری اصلی در نرم افزار Spss (یا Statistic functions)

در این پست تمام توابع اصلی آماری در نرم افزار اس پی اس اس را که به اختصار statistical functions نامیده می شوند به شما آموزش می دهیم. این نوشته برگرفته از وب سایت معتبر آموزش اس پی اس اس می باشد. مقدمه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید