در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود رایگان ۱۸ درس آموزش GIS مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار GIS، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۱۸ درس آموزش جی آی اس مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب جدید آموزش GIS ترجمه محمود سلطانیان (PDF رایگان)

در ادامه مباحث کاربردی جی آی اس، یک کتاب پی دی اف آموزش جی آی اس زبان فارسی را برای دانلود در وب سایت قرار داده ایم. نویسنده کتاب آموزش ArcGIS ابتدا مقدمه ای در باب آرک مپ (ArcMap) ذکر کرده و سپس به آ..

1399/12/25 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن در GIS (فیلم)

در ادامه آموزش های کاربردی GIS در این پست، طرز انتخاب سریع داده ها و طبقه بندی آن ها را در نرم افزار جی آِی اس به شما آموزش می دهیم. همانگونه که می دانیم طبقه بندی و دسته بندی اطلاعات در GIS یکی از مت..

1398/06/28 پنجشنبه ادامه مطلب
معرفی ۷ وب سایت برتر خارجی برای یادگیری نرم افزار GIS

ARC GIS نرم افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کار با نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی می باشد. در این پست ۷ وب سایت انگلیسی زبان برتر را برای یادگیری بهتر نرم افزار جی آی اس به شما معرفی می کنیم. نرم افز..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
Gis چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

در این مطلب به پاسخ کاربران در رابطه با اینکه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) چیست؟ پاسخ می دهیم. این مقاله به شما کمک می ‌کند باGIS ، ماهیت داده‌های مکانی مورد استفاده در آن و نحوه استفاده اش را در..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه های ضروری GIS به زبان ساده

در این مطلب توابع/اکستنشن/افزونه های نرم افزار جی آی اس و قابلیت های آنها را در قالب یک جدول بصورت خلاصه ولی جامع به شما معرفی می کنیم. حتما بخوانید: آموزش کامل کاربرد جی ای اس در کشاورزی و نکات مهم ..

1398/04/30 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با ویژگی ها (Attributes) در نرم افزار GIS

داده های GIS دو بخش دارند، یکی عارضه ها و دیگری ویژگی ها. ویژگیها، داده های سازمان یافته درباره هر عارضه هستند. در این آموزش نحوه مشاهده ویژگیها و انجام پرسمانهای پایه درباره آنها در QGIS نشان داده شد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نقاط در تجزیه و تحلیل چند ضلعی GIS

در QGIS3 می توانید این تحلیل را با استفاده از ابزار Join attributes by location (Summary) در جعبه ابزار Processing انجام دهید. از لایه چند ضلعی به عنوان Input layer، از لایه نقطه به عنوان Join layer و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرز استفاده از پلاگین ها در GIS به زبان ساده

پلاگین ها در QGIS ویژگی خوبی را به این نرم افزار افزوده است. پلاگین ها توسط توسعه دهنده QGIS و سایر کاربران مستقلی که می خواهند عملکرد اصلی نرم افزار را گسترش دهند، نوشته شده است. این پلاگین ها برای ه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام دیجیتالی کردن اطلاعات نقشه در GIS

دیجیتالی کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که یک متخصص GIS باید انجام دهد. زمان زیادی در GIS صرف دیجیتالی کردن داده های رستری می شود تا لایه های برداری که شما در آنالیزهایتان به کار می برید، ایجاد شون..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری کار با داده های توپوگرافی در GIS

داده های زمین (Terrain) یا ارتفاع (Evelation) برای بسیاری از آنالیزهای GIS کارآمد هستند و اغلب در نقشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. QGIS قابلیتهای پردازشی زمینی خوب درون ساخته ای دارد. در این آموزش ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری محاسبه طول خطوط و آمارها در GIS

QGIS توابع درون ساخته ای برای محاسبه خصوصیات متفاوت بر پایه ژئومتری عارضه مانند طول، مساحت، محیط و غیره دارد. این آموزش نشان خواهد داد چطور می شود از Field Calculator برای افزودن یک ستون با یک مقدار ک..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سالیدورکز با 30 درس (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار Solidworks، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۳ درس آموزش سالیدورک مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی بر..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار سالیدورک +مدت زمان لازم برای یادگیری آن

اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا به نقل از بهترین جراح زیبایی  مدت زم..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود بهترین کتاب آموزش سالیدورک به زبان فارسی (PDF رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این نوشته، یکی از بهترین کتاب های پی دی اف زبان فارسی آموزش سالیدورک را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. مشخصات و دانلود کتاب در این کتا..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش یک نمونه سه بعدی کردن قطعه صنعتی در سالیدورک (ویدیو)

سه بعدی سازی یا مدلینگ یا مدل سازی (۳d) در نرم افزار سالیدورک یکی از اصلی ترین مهارت هایی است که هر دانشجوی عمران، مکانیک، طراح صنعتی و … به آن نیاز دارند. در این راستا، یک ویدیو آموزشی از نحوه سه بعد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مثالی از سه بعدی کردن یک طرح دوبعدی در سالیدورک (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورک، در این پست، به کمک یک فیلم فارسی، نحوه سه بعدی کردن یک قطعه صنعتی (با داشتن طرح دوبعدی) را آموزش خواهید دید. زبان این فیلم فارسی می باشد و برای دیدن آموزش های کارب..

1396/12/15 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی بهترین و کاربردی‌ترین دستورات سالیدورک (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این پست، بهترین و کاربردی ترین دستورات و تکنیک های سالیدورک را که برای همه ضروری است به شما یاد می دهیم. مقدمه: نرم افزار Solidworks از حساس‌ترین قسمت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری و کامل ساخت یک لیوان دوجداره در سالیدورک به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورکز، در این پست آموزش تصویری ساخت لیوان دوجداره را به صورت گام به گام یاد می گیرید. سالیدورک یک نرم افزار ایده آل سه بعدی سازی اشیا می باشد.   دراین خود آموز شما یاد م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل دستور Extrude در نرم افزار سالیدورک (فیلم فارسی)

یکی از کاربردی ترین دستورات سالیدورک برای سه بعدی کردن طرح های دوبعدی، دستور اکسترود می باشد که حالت های مختلفی دارد. در این پست با کمک فیلم و با زبان فارسی، به شما این دستور کاربردی را آموزش می دهیم...

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کاربردی ترین دستور نرم افزار سالیدورک (Solidworks)-فرمان Extrude

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، فرمان اکسترود کردن را به شما آموزش می دهیم. یکی از اولین دستورالعمل ها که هنگام طراحی با Solidworks باید یاد بگیرد، دستور (فرمان) Extrude Bo..

1397/06/10 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۵۰ تمرین برای یادگیری بهتر نرم افزار سالیدورکز

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدوکز، در این مقاله بیش از ۵۰ تمرین کاربردی دو بعدی و سه بعدی سالیدوکز برای تقویت فرآیند یادگیری شما را در قالب یک فایل پی دی اف جهت دانلود قرار می دهیم. سالیدورکز یک نرم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش اسمبلی سالیدورک از صفر تا صد (و 10 نکته کاربردی)

در این مطلب ابتدا 10 نکته کاربردی کار در محیط اسمبلی سالیدورکس را یاد می دهیم و سپس چند ویدیوی کاربردی برای یادگیری کامل اسمبلی سالیدورکس در اختیارتان قرار می دهیم. از یادگیری سالیدورکز لذت ببرید. 1-..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
برای یادگیری سالیدورک از کجا شروع کنیم؟ چقدر زمان لازم است؟

اگر در طراحی مکانیکی به کمک کامپیوتر (M.C.A.D) تازه کار هستید و یا علاقه به یادگیری اصول اولیه مدل سازی سه بعدی با استفاده از نرم افزار سالیدورک (SOLIDWORKS) دارید، با گذراندن چند مرحله ساده می توانید..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود کتاب+۱۰ فیلم آموزش رایگان نرم افزار حسابداری هلو (وخرید نسخه ۱۰۰%اورجینال)

یکی از بهترین روش های یادگیری هر نرم افزاری استفاده از کتاب و ویدیو آموزشی می باشد. در این مقاله نخست کلیاتی از نرم افزار قدرتمند حسابداری هلو را ارائه می کنیم و سپس کتابی از وب سایت مدیریت صنعتی (Pnu..

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی کدام است؟ هلو، پارسیان یا … ؟

حسابداری به معنی اندازه گیری ، تشخیص ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور، امکان قضاوت و تصمیم گیری های آگاهانه را فراهم می سازد. ۱- مقدمه حسابداری دانشی است که با به ک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای خرید نرم افزار هلو +جدیدترین لیست قیمت همه نسخه ها

در این پست برآنیم تا با معرفی بهترین نرم افزار حسابداری دنیای امروز، هلو، با ارائه لیستی از جدیدترین قیمت های همه نسخه های این نرم افزار شما را در امر خرید یاری کنیم. ۱- مقدمه نرم افـزار هلو، اولین و ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی تمام نسخه های نرم افزار حسابداری هلو +کاربرد آنها

در این مطلب به معرفی نسخه های نرم افزار حسابداری هلو و برخی کاربردهای آن پرداخته می شود. نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری هلو از ابزارهای مناسبی برای برنامه های حسابداری است. بخش اول: مقدمه هلو ی..

1402/01/22 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو (فیلم+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش نرم افزار هلو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری هلو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ای..

1398/07/07 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس php به ترتیب

با ۲۵ درس ساده زیر می توانید پی اچ پی را در کمتر از ۷ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: م..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش عملگرهای مقایسه ای در php به زبان ساده

پی اچ پی با استفاده از محدوده وسیعی از اپراتورهای مقایسه ای به شما اجازه می دهد یک متغیر یا مقدار را با متغیر یا مقداری دیگر مقایسه کنید. عملگرها توضیح == مساوی است با === مساوی است با و از هم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع str_split در php به زبان ساده

این تابع با کمک ( )str_split  یک رشته را به یک آرایه تقسیم می کند. به سینتکس زیر توجه کنید: str_split(string,length) مثال۱ خروجی کد بالا به شکل زیر است: مثال۲ (انتقال پارامتر طول) خروجی کدن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه while در php به زبان ساده

حلقه while یک بلوک از کد نویسی را در حالی اجرا می کند که یک شرط درست باشد. سینتکس while (condition) { code to be executed; } مثال خروجی The number is 1 The number is 2 The number is 3 The numbe..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت Switch در php به زبان ساده

عبارت Switch مشابه با یک سری عبارت های if است. دو مثال زیر؛ دو روش متفاوت برای نوشتن برنامه ای متفاوت است، یکی از آنها با استفاده از یک سری از عبارت های if و else-if نوشته شده است و دیگری با استفاده ا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت if در پی اچ پی به زبان ساده

عبارت if ساده ترین عبارت شرطی است. در عبارت های if خروجی زمانی نمایش داده می شود که تنها شرطی که بعد از if می آید درست باشد. عبارت if درست مانند عبارت مقابل در زبان انگلیسی عمل می کند: “if X happens, ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی PHP در اندروید

PHP یک زبان اسکریپت‌‌نویسی منبع باز پرکاربرد و همه‌منظوره است. در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت‌نویسی خیلی پیچیده نیست و دردسر کمی دارد. این زبان در سراسر دنیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش 20 نکته و ترفند کاربردی PHP (مبتدی-حرفه ای)

PHP مخفف بازگشتی از عبارت Hypertext Preprocessing است. مسلماً یکی از شگفت انگیزترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در دسترس PHP می باشد. از این زبان برای نوشتن فیسبوک و وردپرس استفاده شده و همچنین می..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
چرا از PHP استفاده می کنیم؟ پاسخ به همه سوالات رایج کاربران

بیایید خیلی زود تمومش کنیم: PHP زبانی عجیب و زشت است. سرعت فوق العاده ای ندارد و از نظر ساختار گرامری نیز زیبا نمی باشد. نظر صریحی درباره شیوه های مناسب توسعه نرم افزار ندارد. اما زبانی است که باز هم ..

1398/12/22 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع isset در php به زبان ساده

تابع ( )PHP Isset  برای بررسی این موضوع به کار می رود که آیا متغیر خاص در کدنویسی وجود دارد یا نه. این بدان معناست که ما مقدار هر متغیر خاص را بررسی می کنیم. ما از تابع isset برای بررسی این موضوع استف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع عددی در php به زبان ساده

شاید فکرکنید که قدرت پی اچ پی فقط محدود به رشته ها باشد. اما این طور نیست. زبان پی اچ پی ۵۰ تابع درونی دارد که برای کار با اعداد در نظر گرفته شده است و می توان آنها را از توابع قالب بندی ساده تا توابع..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار راینو، کاربردهایش و بهترین نسخه آن جهت یادگیری

به دنبال نرم افزارهای مدلسازی و طراحی جدید و خارق العاده هستید؟ جای مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله بصورت کامل شما را با نرم افزار قدرتمند راینو و کاربردهایش آشنا می کنیم. بعد از آن با نسخه ها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ کتاب و جزوه برتر آموزش راینو به زبان فارسی (Pdf رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این پست یک کتاب و یک جزوه کاربردی آموزش راینو را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. مباحث موجود در این کتاب ها عمدتا شامل مدل سازی، نورپردازی و رندر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی طلا و جواهرات (جواهرسازی) و بهترین روش انجام آن

طراحی جواهرات یکی از راه های جدید و پول ساز در ایران و خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. این کشورها برای طراحی،اخیرا متخصصان طراحی از ایران و ترکیه را جذب می کنند.در این پست به شما طراحی طلا و جوا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ فیلم آموزشی بسیار کاربردی و مهم برای یادگیری سریع تر راینو

در ادامه مقالات جذاب راینو، در این مقاله ۱۰ فیلم آموزشی بسیار مفید و کاربردی را برای یادگیری سریع تر راینو برای مشاهده و دانلود در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم شروع خوبی برای شما باشند. رشته ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معرفی و دانلود رایگان ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار راینو

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی و مفید نرم افزار راینو را به شما معرفی می کنیم و به همراه لینک دانلود رایگان و فیلم آموزش برای شما قرار می دهیم. Rhin..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات نرم افزار راینو برای افراد مبتدی (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی راینو، در این نوشته، کلیات نرم افزار راینو را برای شما که به تازگی شروع به یادگیری کرده اید آموزش می دهیم. در واقع هم با تاریخچه ای از راینو، هم با محیط کلی نرم افزار آشنا م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه نورپردازی روز و شب در نرم افزار راینو (تصویری)

در ادامه سری آموزش های جذاب راینو، به شما نحوه نورپردازی روز و شب را به شما آموزش خواهیم داد.اولین قدم برای ایجاد یک تصویر متقاعد کننده تنظیم نور صفحه است. اینجا چگونگی انجام این کار را با نرم افزار ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کاربردی برای تسلط و سرعت بیشتر در نرم افزار راینو

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۱ نکته کاربردی را برای تسلط بیشتر شما در کار با راینو آموزش می دهیم. این مهارت ها شامل میانبرها و روش های انجام سریع دستورات پرکاربرد نرم افزار را..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۲ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش راینو بصورت اصولی

در این پست ۲ تا از بهترین بسته های نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های یادگیری خودآموز راینو را جهت خرید اینترنتی به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین بسته های آموزش راینو در ایران هس..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با پلاگین قدرتمند گرس هاپر در راینو (فیلم فارسی)

یکی از قدرتمندترین پلاگین ها برای طراحی معماری و سازه و ایجاد فرم های پیچیده به سادگی هر چه تمام تر، همین پلاگین Grasshopper می باشد. در این ویدیوی فارسی با این پلاگین آشنا می شوید. این آموزش در ادامه..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک پاویون نمایشگاهی زیبا به کمک نرم افزار Rhino (ویدیو)

یکی از جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی ۳d در معماری و رشته های طراحی صنعتی، نرم افزار راینو یا Rhinoceros می باشد. در این نوشته، به شما نحوه ساخت یک پاویون مدولار (غرفه نمایشگاهی) و م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در گرس هاپر راینو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این مقاله، بصورت تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در پلاگین گرس هاپر راینو را به شما آموزش می دهیم. ویدیوی اول (زبان انگلیسی) در این ویدیو خیلی راحت بصورت..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش هشدار های UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در مورد هشدارهای UI در برنامه های iOS می آموزیم؛ همچنین با این مثال با استفاده از Xcode در swift یاد میگیریم که چگونه می توانیم اطلاعات مهم را منتقل کنیم. هشدارهای UI در iOS ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی آی او اس (فارسی+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسیios با سوئیفت ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی ios

در ادامه آموزش های کاربردی ios، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۲ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ایم. این ۲ کت..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آیکون های برنامه iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال، با آیکون های برنامه iOS آشنا می شویم؛ همچنین می آموزیم که چگونه می توانیم آیکون برنامه را به برنامه swift در iOS با Xcode اضافه کرده یا حذف کنیم. آیکون های برنامه iOS در iOS..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفحه راه اندازی iOS (صفحه اسپلش)

در iOS، صفحه راه اندازی یا صفحه اسپلش به سرعت در حین راه اندازی برنامه ظاهر می شود؛ و به سرعت با صفحه اصلی اپلیکیشین ما جایگزین می شود. هدف اصلی صفحه راه اندازی/ اسپلش به کاربر اجازه می دهد تا متوجه ش..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی ios به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی آی او اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حرکت شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS (انیمیشن)

در این بخش با حرکت دادن شیء مورد نظر در صفحه نمایش iOS آشنا می شویم؛ همچنین با ذکر یک مثال می آموزیم که چگونه از حرکت دادن اشیاء نمای iOS استفاده کنیم تا بتوانیم انیمیشن هایی در برنامه های Swift ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نوار جستجوی UI در برنامه های iOS با نمایش جدولی

در این بخش با ذکر یک مثال، با نوار جستجوی ui برنامه های iOS در Swift آشنا می شویم. همچنین با این مثال در اپلیکیشن های swift می آموزیم که چگونه می توان از نوار جستجوی iOS در یک نمایشگر جدولی ui استفاده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار زبانه UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با ذکر یک مثال در Swift، با نوار زبانه ui برنامه های iOS آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه نوار زبانه iOS را با استفاده از uitabbiewcontroller ایجاد کنیم تا بین بخش های مختلف برنامه ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نوار ناوبری UI در برنامه های iOS (کنترلر ناوبری UI)

در این قسمت با ذکر یک مثال در swift، با نوارهای ناوبری ui در iOS یا کنترل کننده ناوبری ui آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارهای ناوبری iOS در برنامه های swift استفاده کنیم. نوار ناوبری UI..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار وضعیت UI در iOS به زبان ساده

در این قسمت؛ با استفاده از یک مثال؛ با نوار ابزار ui در iOS آشنا می شویم؛ همچنین با این مثال با استفاده از xcode می آموزیم که چگونه می توانیم نوار وضعیت iOS را در برنامه های swift نمایش داده یا مخفی ک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش نوار ابزار UI در iOS به زبان ساده

در این بخش با نوار ابزارهای iOS در swift با ذکر یک مثال آشنا می شویم. همچنین می آموزیم که چگونه از نوارابزارهای ios در اپلیکیشن swift استفاده کنیم تا چندین دکمه در پایین صفحه نمایش نشان داده شود. نوار..

1398/09/09 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید