در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش C++ و اپلیکیشن گوشی

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی C++، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش شرط ها در C++ (شامل if, if…else , Nested if…else)

در این مقاله، ساختارهای مختلف شرط در C++ را بررسی می کنیم. شرط if if (testExpression) { // statements } دستور if شرط درون ( ) را بررسی می کند. اگر شرط درست باشد دستورات درون بدنه { }if  اجرا می شوند..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی پلاس پلاس (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی پلاس پلاس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش کامپایل و اجرای برنامه های C++ روی سیستم عامل های مختلف

C++ کاملا رایگان است و روی همه ی پلت فرم ها منتشر شده است.در ادامه نحوه ی اجرای C++ را روی کامپیوتر های متخلف توضیح داده ایم. چندین کامپایلر و ویرایشگر متنی وجود دارد که می توان برای C++ استفاده کرد ک..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه ها در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش کار با آرایه ها را می آموزید; نحوه تعریف، مقدار دهی اولیه و دسترسی به عناصر آرایه در C++. در برنامه نویسی، یکی از مسائل تکراری ناشی از این است که داده های متعدد از یک نوع در یک دسته داشته..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در C++ به زبان کاملا ساده

حلقه ها در برنامه نویسی برای تکرار قسمت خاصی از کد استفاده می شوند. در این آموزش، با حلقه for آشنا خواهید شد. (با مثال) حلقه ها تا زمانی که یک شرط برقرار شود تکرار می شوند. سه نوع حلقه در C++ وجود دار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل توابع در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش همه چیز در رابطه با توابع را خواهید آموخت مانند انواع توابع و نحوه استفاده از آن ها به همراه مثال. در برنامه نویسی تابع به یک سری کد خاص اشاره می کند که معمولا در بالای سایر کد ها نوشته م..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش ساختار switch … case در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک ساختار switch بنویسید.(با مثال) ساختار if … else … if اجازه می دهد که از بین گزینه های مختلف یک قطعه کد را اجرا کنیم. اگر قصد دارید یک متغیر منفرد را با ساختار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
سی پلاس پلاس چیست؟ 7 کاربرد اصلی پولساز

بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE در سپتامبر 2020، C++ سریعترین زبان برنامه نویسی از لحاظ رشد است. این زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا توسط Bjarne Stroustrup در سال 1979 طراحی شد. C++ پس از ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی سی پلاس پلاس به ترتیب

با ۳۰ درس ساده زیر می توانید سی پلاس پلاس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم نداری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش structures (ساختار ها) در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش، در مورد struct در برنامه نویسی ++ C یاد خواهید گرفت؛ این که struct چیست، چگونه تعریف می شود و برای چه استفاده می شود. struct مجموعه ای از متغیرها با نوع متفاوت، تحت یک نام واحد است. شبیه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری زبان برنامه‌نویسی C++ در گوشی‌ اندروید

C++ یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره است که با هدف ارتقای زبان C به وجود آمد و ویژگی شی‌گرایی را به این زبان اضافه کرد. C++ یک زبان کامپایل شده و دستوری است. این زبان یک زبان سطح متوسط است که برای برنا..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با نرم افزار spss

نرم افزارهای تحلیل آماری در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه ای کاربرد زیادی دارند. در این مقاله که برگرفته از وب سایت معتبر soc.cuhk می باشد، به شما نحوه وارد کردن اطلاعات پرسشنامه و تحلیل آن با..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
SPSS چیست؟ کاربردهای آن، بهترین نسخه و معرفی اولیه آن

حتما شما هم مثل من جملاتی مثل انجام پایان نامه با SPSS یا انجام مقاله، یا تهیه پرسشنامه و کار آماری و … را در سرتاسر اینترنت زیاد شنیده اید. بله در این پست قصد داریم ببینیم اصلا اس پی اس اس چیست، بطور..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین و جدیدترین جزوه PDF آموزش SPSS (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار SPSS در این پست ۴ تا از بهترین جزوه های پی دی اف آموزش اس پی اس اس به زبان فارسی را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. دانلود جزوه ها دقت کنید که این ..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی تحلیل رگرسیون خطی در نرم افزار SPSS (با مثال ملموس)

منبع این آموزش، وب سایت معتبر راه حل های آماری می باشد. در این پست در واقع شما با یک مثال ساده و ملموس، نحوه انجام تحلیل رگرسیون خطی را بصورت اصولی درنرم افزار اس پی اس اس یاد می گیرید. ویدیوی آموزش م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل و تصویری آمار توصیفی در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های ساده و جذاب SPSS به سراغ آموزش کامل آمار توصیفی در این نرم افزار می رویم. این آموزش به شما نحوه استفاده از SPSS نسخه ۲۰۱۷ را برای تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی و آمار توصیفی نش..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
انواع متغیرهای آماری و نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در Spss (با مثال)

در ادامه سری آموزش های جذاب و کاربردی اس پی اس اس، در این پست انواع متغیرهای آماری را به شما معرفی می کنیم و سپس در قالب یک ویدیوی آموزشی با مثال، نحوه تعریف متغیرهای پرسشنامه در spss را آموزش می دهیم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه ایجاد یک نمودار ستونی با نرم افزار SPSS (گام به گام)

یک نمودار ستونی میتواند از داده های شما نمایش گرافیکی واضحی ارایه دهد. اغلب علاوه بر آمار استنباطی این نمودار میتواند برای توصیف داده ها بکار رود. مثلا اگر شما در حال تحلیل داده های خود در نمونه های م..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش آزمون ساده همبستگی پیرسون در spss (بصورت تصویری)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار spss، در این پست شما را بصورت ساده با آزمون همبستگی پیرسون در اس پی اس اس آشنا می کنیم. آزمونهای همبستگی فرآیندی برای اندازه گیری میزانی است که دو متغیر متریک(استا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی اجزای اصلی و مهم Spss برای یادگیری بهتر سطح مقدماتی

در ادامه سری آموزش های جذاب نرم افزار spss، در این پست با ۴ مفهوم مهم آشنا خواهید شد. نرم افزار آماری IBM SPSS، به‌منظور مدیریت داده و محاسبات آماری گسترده‌ای بکار می‌رود. این متن برای آن دسته از دانش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ویدیویی آزمون تی استیودنت (t-student) در نرم افزار Spss

در ادامه سری آموزش های کاربردی SPSS، در این فیلم آموزشی نحوه انجام آزمون تی استیودنت (t-student) برای مقایسه دو نمونه آماری آموزش داده شده است. به نقل از ویکی پدیای فارسی، برای ارزیابی میزان هم‌قوارگی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران +آدرس

در ادامه آموزش های کاربردی اس پی اس اس، در این مقاله 4 تا از بهترین کلاس های آموزش نرم افزار spss در ایران بهمراه آدرس آنها را به شما معرفی می کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی م..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع آماری اصلی در نرم افزار Spss (یا Statistic functions)

در این پست تمام توابع اصلی آماری در نرم افزار اس پی اس اس را که به اختصار statistical functions نامیده می شوند به شما آموزش می دهیم. این نوشته برگرفته از وب سایت معتبر آموزش اس پی اس اس می باشد. مقدمه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد Revit Architecture (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت معماری، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت های مختلف، ۱۸ درس کاربردی آموزش رویت معماری مقدماتی تا پیشرفته را ب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد رویت استراکچر به زبان فارسی (10 درس رایگان)

این درس در ادامه آموزش های نرم افزار رویت است با این تفاوت که اینجا با مهندسان تاسیسات سرو کار داریم! درواقع 10 درس رایگان آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی را که از همکارانم در فراموزتریدی در آپارات ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نورپردازی، متریال و رندر در نرم افزار رویت معماری (زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در قالب ۴ فیلم زبان فارسی، نحوه نورپردازی فضای داخلی و خارجی، همچنین متریال دهی، و رندرینگ در نرم افزار رویت معماری را به طور کامل به شما یاد خواهیم داد. ۱- ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود جدیدترین و بهترین کتاب رایگان آموزش رویت MEP

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در این پست سعی بر این است که با آوردن pdf جدید نرم افزار رویت به زبان فارسی کمکی در جهت یادگیری این نرم افزار کاربردی داشته باشیم. ۱- مقدمه بیش از یک دهه در ..

1399/12/21 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود ۵۰ تا از کاربردی ترین آبجکت (فمیلی) های رویت معماری

فمیلی های آماده و کاربردی ساختمانی برای رفع نیاز بسیاری از کاربران نرم افزار رویت معماری نقشی اساسی ایفا می کنند. هدف از ایجاد و ساخت این آبجکت ها استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
خرید اینترنتی 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش رویت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، امروز دو تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش رویت معماری (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها م..

1400/10/21 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی به کمک Revit Architecture

حتما بسیاری از شما معماران عزیز با نرم افزار رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) و ویژگی های فوق العاده آن آشنا هستید. در این نوشته نحوه سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی را بعنوان نمونه به شما آموزش می د..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ساخت و اضافه کردن لوله های تاسیسات ساختمان در Revit MEP

در ادامه سری آموزش های نرم افزار رویت، در قسمت قبل از این برنامه ی آموزشی؛ ما مسیرهای ارتباطی را به وسیله ی لوله ها ایجاد کردیم و سپس وسایل و تجهیزات را به آن ها مرتبط ساختیم. این بار می خواهیم تجهیزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی با اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم مهم نرم افزار Revit Architecture

نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار رویت آرشیتکچر هم در حال توسعه است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید نرم افزار Revit معماری را بصورت اصولی یاد بگیرید. باور کنید که اگر بصورت پایه ای با اصطلاحات و مفاهیم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی نحوه ساخت کف ساختمان در نرم افزار Revit Architecture

در این پست به شما (که احتمالا یک معمار یا مهندس عمران هستید!) آموزش می دهیم که چگونه بصورت اصولی کار کفسازی یا طراحی کف ساختمان در نرم افزار رویت آرشیتکچر را انجام دهید. اگر این فایل های آموزشی را از ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معتبرترین موسسات برگزار کننده کلاس رویت معماری و عمران

در رشته معماری نرم افزارهای متعدد آموزشی وجود دارد که به متخصصان در طراحی هرچه بهتر پلان ساختمان یاری می رساند. در بین تمام این نرم افزارها و برنامه ها نرم افزار رویت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی و مدیریت سیستم های تاسیساتی در Revit MEP

تا این جا یاد گرفته ایم(قسمت قبلی آموزش) که چه گونه فایل نقشه های معماری را در رویت مپ ایمپورت یا وارد کنیم.  و یا اینکه با راهنمای استفاده از Revit MEP؛ نحوه جایگذاری اجزای مختلف پروژه ساختمانی آشنا ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
7 بهترین سایت آنلاین افزایش کیفیت عکس (هوش مصنوعی)

ابزار هایی که به کمک هوش مصنوعی (AI) کیفیت عکس را بالا می ‌برند، بهترین گزینه برای بهبود تصاویر و تغییر اندازه آن ها هستند. ما امروزه در جهانی پر از عکس ‌های دیجیتال زندگی می ‌کنیم و آمار نشان می ‌دهد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)

در این مطلب ساده ترین روشهای فشرده سازی ویدیو (کم کردن حجم بدون تغییر در اندازه یا کیفیت) به صورت با هر فرمت دلخواهی را آموزش می دهیم. روشهای گفته شده در زیر بعد از تست چندین نرم افزار و روش حاصل شده ..

1402/05/21 شنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۳ روش تبدیل فرمت تصاویر به یکدیگر (png به jpg و jpeg و …)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای تبدیل فرمت های مختلف تص..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که به آنها نیاز خواهید داشت

یکی از مهمترین مراحل ساخت و ویرایش فیلم، نرم افزارها هستند. در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که فیلم سازان حرفه ای از آنها استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم. ۱- نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
11 بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای حسابداران پیش می آید همین است که از بین این همه نرم افزار حسابداری، بهترین آنها کدام است و نقاط قوت و ضعف هر کدام از این نرم افزارها چیست؟ در این مطلب با کمک تجربه چند..

1403/01/20 دوشنبه ادامه مطلب
یادگیری حسابداری با 26 درس رایگان+ جزوه PDF

حسابداری در واقع یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. حسابداری برای این است که افرا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
6 روش کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت (آنلاین گوشی ویندوز)

به عنوان یک گرافیست و طراح، سالهاست در زمینه کار با تصاویر با سایزهای مختلف در حال فعالیت هستم و تجربیات زیادی کسب کرده ام. در این مطلب بهترین و در عین حال ساده ترین متدها برای کم کردن حجم تصاویر بدون..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه PDF

آموزش زبان انگلیسی در حال گسترش است و برای برخی از افراد یادگیری سریع آن ممکنه واقعا سخت به نظر برسد. در اینجا قصد داریم به شما نشان دهیم که اینطور نیست، پس با ما همراه باشید. کجا، چه زمان و چگونه، ای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان عربی با 26 درس+ جزوه PDF

آیا عاشق یادگیری زبان های جدید هستید و به دنبال راهی برای گسترش ذهن خود و دستیابی به فرصت های شغلی بهتر می باشید؟ یادگیری زبان عربی می تواند یکی از اولویت های شما باشد! این زبان بر اساس آخرین رتبه بند..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ترکی استانبولی با 49 درس+ جزوه PDF

فرآیند یادگیری یک زبان جدید به زمان و تلاش نیاز دارد و یک شبه کامل نمی شود. بنابراین احتمالا به عنوان یک زبان آموز علاقه مند به زبان ترکی این سوال برایتان پیش آمده است که یادگیری زبان ترکی چقدر طول می..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان آلمانی با 70 درس رایگان+ جزوه PDF

آیا می خواهید زبان آلمانی یاد بگیرید؟  آموزش زبان آلمانی و زبان آلمانی به یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری معروف است. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی به آسانی قابل درک نیستند اما تسلیم نشوید! شروع ی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد زبان فرانسه با 30 درس+ جزوه PDF

در این پست قصد داریم بهترین تکنیک های یادگیری زبان فرانسوی را مرور کنیم، سپس زبان فرانسه را از مبتدی تا پیشرفته با کمک حدود 30 درس رایگان به شما یاد بدهیم و همچنین جزوه های رایگان آموزش زبان فرانسه را..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش زبان اسپانیایی از صفر تا صد با 40 درس

زبان اسپانیایی چهارمین زبان پر طرفدار در جهان است که توسط 580 میلیون نفر که 7.6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد، صحبت می شود. هر روز تعداد فزاینده ای از افراد از جمله افراد حرفه ای که با شرکت های ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش زبان روسی از صفر تا صد با 40 درس+ جزوه PDF

سوالی که اغلب از افرادی که به زبان روسی علاقه دارند می شنوم این است که: “چه طور به زبان روسی صحبت کنیم؟”. از آن جایی که زبان روسی بسیار متفاوت با زبان انگلیسی است، تلفظ متفاوتی هم دارد که یادگیری آن م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد آیلتس با 34 درس رایگان+ جزوه PDF

درک قالب آزمون آیلتس و پیش بینی موارد مورد انتظار در روز آزمون به شما کمک می کند تا آمادگی بهتری برای آن داشته باشید به نقل از بهترین موسسه آموزش آیلتس تهران مسیر آمادگی خود برای آزمون آیلتس را با خو..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی (خودآموز در منزل)

به گفته آموزش زبان ترکی استانبولی دلایل زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. برخی به عنوان سرگرمی‌ و برخی هم به قصد سفر یا مهاجرت دوست دارند یک زبان را یاد بگیرند. هیچ چیز مثل غوطه ‌ور شدن در یک..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان دوم یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فرد باید به آن بپردازد. این موضوع تنها به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده است ختم نمی شود و شما اگر بتوا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کار کردن با لیست ها در سی شارپ

سی شارپ کلاس های متنوعی برای کار کردن با لیست ها دارد. آنها رابط IList را پیاده سازی می کنند و محبوب ترین پیاده سازی، لیست جنریک است که اغلب از آن به عنوان List یاد می شود. T نوع اشیاء موجود در لیست ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
توضیح برنامه ی سلام دنیا در سی شارپ

در فصل قبل ، در اولین برنامه #C ما سعی کردیم که متنی را برای کنسول بنویسیم. برای دیدن پیشرفت واقعی برنامه، ما در مورد خطوط کدنویسی، به جزئیات بیشتر ورود نکرده ایم ، بنابراین این فصل؛ توضیحی برای کد مث..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد صحیح در سی شارپ

رایانه ها و اعداد برای راه اندازی هر پروژه ای، دست به دست هم می دهند، بنابراین هنگام برنامه نویسی، اغلب خودتان را در حالی پیدا می کنید که با اعداد به اشکال مختلف کار می کنید. یکی از رایج ترین انواع دا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش دیکشنری ها در سی شارپ به زبان ساده

همه دیکشنری ها در سی شارپ، رابط IDictionary را پیاده سازی می کنند. چندین نوع دیکشنری وجود دارد؛ اما متداول ترین آنها؛ دیکشنری جنریک (عمومی) می باشد، که معمولاً از آن به عنوان یاد می شود- یک دیکشنری م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ثابت ها (کلیدواژه const) در سی شارپ به زبان ساده

تا کنون بحث زیادی درباره متغیرها انجام داده ایم و نیز نحوه نام گذاری آنها را بررسی کرده ایم؛ متغیرها همیشه می توانند تغییر کنند. در نقطه مقابل متغیرها؛ ثابت ها قرار دارند که در سی شارپ با کلید واژه co..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید