در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد اتوکد دوبعدی و سه بعدی (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش اتوکد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین..

1403/01/14 سه شنبه ادامه مطلب
برنامه اتوکد چیست؟ نسخه ها، کاربردها و 12 ترفند مفید

یادگیری اتوکد برای من از زمان دانشجویی آغاز شد. زمانی که برای اولین بار حتی اسمش را شنیدم. اگر آشنایی چندانی با اتوکد ندارید، باید بگویم (همانگونه که از نامش مشخص است)، نرم افزار مادر برای ترسیم در رش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
50 میانبر اصلی اتوکد+ 50 دستور کاربردی (اتوکد 2016 تا 2023)

حتی تصور این که شگفتی های اخیر معماری و مهندسی حافظه بدون نرم افزار اتوکد به وجود آمده اند، غیرممکن است. این روز ها تقریبا همه چیز با این نرم افزار که یکی از پرکاربردترین برنامه ها در بین معماران و طر..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش سریع اتوکد 2023

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد ، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۲ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار Autocad را برای دانلود..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات سه بعدی کردن ۳dmodeling در نرم افزار اتوکد (مهم و کاربردی)

اگر در مدلینگ اتوکد مشکل دارید حتما این پست را بخوانید! در این پست توضیح مختصری پیرامون کلیات سه بعدی کردن در نرم افزار اتوکد خواهیم داد. مدلسازی سه بعدی در AutoCAD شامل اشیای سه بعدی، صفحات، مش ها و ..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین ورژن اتوکد کدام است؟ بهمراه معرفی جدیدترین نسخه اتوکد

سوال بسیاری از کاربران این است که بهترین ورژن اتوکد کدام است تا آن را برای کار کردن انتخاب کنم؟ و اینکه جدیدترین نسخه موجود اتوکد در بازار کدام ورژن می باشد. در ادامه آموزش های کاربردی اتوکد، به این س..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین پکیج های خودآموز اتوکد معماری (مبتدی-پیشرفته)

در این پست می خواهیم ۳ تا از بهترین و جدیدترین بسته های نرم افزاری حاوی دی وی دی و سی دی های آموزش اتوکد بصورت خودآموز را به شما معرفی کنیم. این بسته ها، شما را در حد یک معلم خصوصی آموزش می دهند و مزی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه درست کردن block در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری آموزش های نرم افزار اتوکد، در این پست به شما یاد می دهیم که بلوک ها یا بلاک ها در اتوکد چیستند و چگونه می توان آنها را ساخت؟ در واقع بلاک ها در اتوکد یکی از ابزار بسیار کاربردی برای افزای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خرید 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش اتوکد (2023)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، امروز سه تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش اتوکد (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها موضوع ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴۰۰ آبجکت،مدل و بلاک آماده اتوکد معماری+عمران (کاربردی ترین ها)

بلوک ها، مدل ها و یا آبجکت های آماده اتوکد، کار شما را در طراحی بسیار سریع و آسان می کنند. در این پست، بیش از ۴۰۰ تای آنها شامل، مبلمان، درخت و پوشش گیاهی، اتومبیل، تجهیزات حمام، آشپزخانه و … که بسیار..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۵ درس آموزش کامل اتوکد الکتریکال رشته برق (فیلم فارسی)

در ادامه آموزشهای کاربردی اتوکد، در این پست ۱۵ درس کاربردی مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده و بصورت یکجا برای دانلود رایگان قرار دادیم. بعد از آن هم یک جزوه پی دی اف را برای ..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
2 مثال مدلسازی سه بعدی صنعتی در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد(بخش سه بعدی)، در این پست به شما نحوه مدل کردن یک قطعه را آموزش می دهیم. در واقع در این مقاله شما نحوه کار با دستورات مهمی همچون subtract, Extrude و ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش میکس فیلم با پریمیر (و 12 نکته کاربردی)

وقتی روی یک پروژه طولانی کار می کنید، ویرایش تک تک کلیپ های ویدیویی و صوتی یک فرآیند خسته و کسل کننده خواهد بود. به ‌علاوه، با تک تک کلیپ ‌های صوتی و تصویری، یک حرکت اشتباه کل پروژه شما را از همگامی خ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ایجاد شورتکات/کلید میانبر در پریمیر (ساده ترین روش)

میانبرهای صفحه کلید برای سرعت بخشی به کارها ایجاد می شوند. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید و برای تسریع در روند آن، هیچ چیزی مانند میانبر های صفحه کلید مفید نیست. اخیراً پریمیر نحوه ایجاد میا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تدوین فیلم با پریمیر (فیلم رایگان+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری تدوین فیلم با این نرم افزار گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
چطور در پریمیر به ویدیوها زیرنویس/کپشن اضافه کنیم؟

مهم نیست که چرا می خواهید زیرنویس ها را در نرم افزار پریمیر اضافه کنید، این فرایند ممکن است ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد. در این آموزش نحوه اضافه کردن زیرنویس ها را در نرم افزار پریمیر می آموزید. ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
8 بهترین پلاگین های پریمیر پرو+ لینک دانلود

پریمیر پرو (Premiere Pro) یکی از نرم افزارهای معروف ویرایش ویدیو است که قابلیتهای زیادی دارد. پلاگین ها یا همان افزونه های پریمیر به شما امکان می دهند تا به راحتی بتوانید از قابلیت های این برنامه استف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام ضبط صدا در پریمیر (و نکات کاربردی)

ضبط صدا روی ویدئو یکی از فرایندهای مهم و اساسی در بسیاری از پروژه هاست. تبلیغات، مستندها، فیلم ها و حتی ویدئو بلاگ ها برای افزایش تاثیر گذاری و یا بیان صریح و شفاف اطلاعاتی که ارائه می کنند، اغلب اوقا..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ایم...

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود 6 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی جاوا

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی جاوا را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم..

1400/06/01 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش واسط (interface) در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش با رابط های جاوا آشنا می شویم و یاد خواهیم گرفت که چگونه واسط ها را پیاده سازی کنیم و چه زمانی از آن ها استفاده کنیم. در جاوا ، یک رابط مجموعه ای از خصوصیات را که سایر کلاس ها باید پیاده ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۳۰ نکته درباره برنامه نویسی جاوا و بهترین تمرین ها برای مبتدیان

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است – برنامه های ویندوز، برنامه های وب، موبایل، شبکه، کالاهای الکترونیکی مصرفی و تنظیم دستگاه های جعبه تنظیم- جاوا همه جا است. بیش از ۳ میلیارد دستگاه با ج..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کلمه کلیدی super در جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با کلمه کلیدی super در جاوا با کمک مثال آشنا می شوید. کلمه کلیدی super در جاوا در زیر کلاس ها برای دسترسی به اعضای سوپر کلاس (ویژگی ها ، سازنده ها و متد ها) استفاده می شود. قبل از اینکه د..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی و خروجی در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش روش های ساده نمایش خروجی و گرفتن ورودی از کاربر را یاد خواهید گرفت. خروجی جاوا به سادگی می توان از System.out.println () یا   System.out.print() System.out.printf() برای ارسال خروجی به خر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
جاوا چیست؟ راهنمای ساده برای مبتدی ها

امروزه، به ویژه از زمانی که یک بیماری همه گیر مرگبار در جهان به وجود آمده است، اینترنت و تلفن های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند. ما تقریبا برای تمام کارهای روزمره از تلفن هایمان ا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش وراثت در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش شما با کمک مثال ، وراثت در جاوا را یاد خواهید گرفت. وراثت یکی از ویژگیهای اصلی OOP (برنامه نویسی شی گرا) است که به ما امکان می دهد کلاس جدیدی را از یک کلاس موجود تعریف کنیم. مثلا، class..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل سازنده ها در جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با سازنده ها در جاوا آشنا می شوید؛ نحوه ایجاد و استفاده از سازنده ها با کمک مثال. سازنده چیست؟ سازنده (constructor) شبیه به متد است (اما در واقع متد نیست) که هنگام ایجاد شی فورا به صورت خ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for … each در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در جاوا ، شکل دیگری برای حلقه (علاوه بر حلقه استاندارد for ) برای کار با آرایه ها و مجموعه ها وجود دارد. اگر در حال کار با آرایه ها و مجموعه ها هستید ، می توانید از ساختار دیگر حلقه for (فرم پیشرفته ی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش اصول اولیه آرایه ها در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد می گیرید که با آرایه ها در جاوا کار کنید; تعریف، مقدار دهی اولیه و دسترسی به عناصر با کمک مثال. آرایه ظرفی است که داده ها (مقادیر) از یک نوع واحد را در خود نگه می دارد. به عنوان مثال ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی r (معرفی، کاربردها، معایب و مزایا)

R نام یک زبان برنامه نویسی متن باز (open-source) است که به عنوان نرم افزار آماری و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها، موارد کاربرد بسیار زیادی دارد. R معمولاً با رابط خط فرمان عرضه می شود. از این زبان برنام..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
نمودارهای خطی در زبان برنامه نویسی آر

یک نمودار خطی؛ نموداری است که یک سری از نقاط را با رسم پاره خطهایی بین آنها به هم وصل می کند. این نقاط معمولاً بر اساس یکی از مختصات آنها (معمولاً مختصات x) مرتب می شوند. نمودارهای خطی معمولاً در تعیی..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
نمودارهای جعبه ای در زبان برنامه نویسی آر 

نمودارهای جعبه ای؛ معیاری از چگونگی توزیع داده ها در یک مجموعه داده می باشد. از نمودار مجموعه داده را به سه تا یک چهارم تقسیم می کند. این نمودار نشان دهنده مینیمم، ماکزیمم، میانه، اولین چارک و سومین چ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودارهای ستونی در برنامه نویسی R

یک نمودار میله ای نشان دهنده داده هایی است که به صورت ستون های مستطیل شکل مرتب شده اند و طول هر ستون متناسب با مقدار متغیر است. زبان برنامه نویسی آر از تابع ()barplot برای ایجاد نمودارهای ستونی استفاد..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش برنامه نویسی R و RStudio در ۴۰ دقیقه! (برای مبتدیان)

R یک نرم افزار منبع باز و رایگان زبان برنامه نویسی است که در سال ۱۹۹۵ در دانشگاه اوکلند به عنوان محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک تولید شده است. در این مطلب در قالب چند صفحه که توسط خود این دانشگاه م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش ۴ ترفند مفید و جالب در RStudio

نکاتی که در ادامه بیان می کنیم دستورات و میانبرهای ساده و مفیدی هستند که واقعاً به بهره وری کاربران کمک می کنند. ۱-پکیج rstudioapi هنگام استفاده از Rstudio، پکیج rstudioapi اطلاعات زیادی در مورد sessi..

1399/07/06 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ جزوه آموزش برنامه نویسی آر+ فیلم ها

در ادامه آموزش های کاربردی زبان برنامه نویسی آر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم...

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس برنامه نویسی R به ترتیب

اگر وقت زیادی برای یادگیری ندارید می توانید با این مطلب (کلیک کنید) کلیات برنامه نویسی آر را در کمتر از ۱ ساعت یاد بگیرید. برای یادگیری با جزئیات بیشتر نیز ۲۰ درس زیر کفایت می کند و نیاز به منبع دیگری..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نمودارهای پراکندگی (اسکتر) در زبان برنامه نویسی آر

نمودارهای پراکندگی، نشان دهنده نقطه های زیادی هستند که در مختصات کارتزین رسم شده اند. هر نقطه نشان دهنده مقادیر دو متغیر است. یک متغیر را روی محور x ها و یک متغیر دیگر را روی محور y ها نشان می دهد. نم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
هیستوگرام ها در زبان برنامه نویسی آر

یک هیستوگرام نشان دهنده فرکانس های مقادیر یک متغیر است که در محدوده هایی قرار داده شده است. هیستوگرام مشابه نمودار ستونی است اما تفاوت آنجاست که گروه هایی از مقادیر در محدوده های پیوسته به نمایش در می..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
نمودار دایره ای در زبان برنامه نویسی R

در زبان برنامه نویسی R تعدادی کتابخانه برای ایجاد چارت ها و نمودارها دارد. یک نمودار دایره ای؛ ارائه ای از مقادیر مختلف است که به صورت قطاع دایره با رنگ های مختلف نشان داده می شوند. نام این قطاع ها با..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
پایگاه داده در زبان برنامه نویسی آر

داده ها در واقع سیستم های وابسته به پایگاه داده هستند که در فرمت نرمالیزه شده ای ذخیره شده اند. بنابراین؛ برای انجام محاسبات آماری نیاز به جستجو بسیار پیشرفته و پیچیده ی Sql خواهیم داشت. اما آر می توا..

1398/10/11 چهارشنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار راینو، کاربردهایش و بهترین نسخه آن جهت یادگیری

به دنبال نرم افزارهای مدلسازی و طراحی جدید و خارق العاده هستید؟ جای مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله بصورت کامل شما را با نرم افزار قدرتمند راینو و کاربردهایش آشنا می کنیم. بعد از آن با نسخه ها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ کتاب و جزوه برتر آموزش راینو به زبان فارسی (Pdf رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این پست یک کتاب و یک جزوه کاربردی آموزش راینو را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. مباحث موجود در این کتاب ها عمدتا شامل مدل سازی، نورپردازی و رندر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی طلا و جواهرات (جواهرسازی) و بهترین روش انجام آن

طراحی جواهرات یکی از راه های جدید و پول ساز در ایران و خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. این کشورها برای طراحی،اخیرا متخصصان طراحی از ایران و ترکیه را جذب می کنند.در این پست به شما طراحی طلا و جوا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ فیلم آموزشی بسیار کاربردی و مهم برای یادگیری سریع تر راینو

در ادامه مقالات جذاب راینو، در این مقاله ۱۰ فیلم آموزشی بسیار مفید و کاربردی را برای یادگیری سریع تر راینو برای مشاهده و دانلود در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم شروع خوبی برای شما باشند. رشته ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معرفی و دانلود رایگان ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی نرم افزار راینو

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۰ تا از بهترین پلاگین های کاربردی و مفید نرم افزار راینو را به شما معرفی می کنیم و به همراه لینک دانلود رایگان و فیلم آموزش برای شما قرار می دهیم. Rhin..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات نرم افزار راینو برای افراد مبتدی (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی راینو، در این نوشته، کلیات نرم افزار راینو را برای شما که به تازگی شروع به یادگیری کرده اید آموزش می دهیم. در واقع هم با تاریخچه ای از راینو، هم با محیط کلی نرم افزار آشنا م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه نورپردازی روز و شب در نرم افزار راینو (تصویری)

در ادامه سری آموزش های جذاب راینو، به شما نحوه نورپردازی روز و شب را به شما آموزش خواهیم داد.اولین قدم برای ایجاد یک تصویر متقاعد کننده تنظیم نور صفحه است. اینجا چگونگی انجام این کار را با نرم افزار ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کاربردی برای تسلط و سرعت بیشتر در نرم افزار راینو

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، ۱۱ نکته کاربردی را برای تسلط بیشتر شما در کار با راینو آموزش می دهیم. این مهارت ها شامل میانبرها و روش های انجام سریع دستورات پرکاربرد نرم افزار را..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۲ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش راینو بصورت اصولی

در این پست ۲ تا از بهترین بسته های نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های یادگیری خودآموز راینو را جهت خرید اینترنتی به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین بسته های آموزش راینو در ایران هس..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با پلاگین قدرتمند گرس هاپر در راینو (فیلم فارسی)

یکی از قدرتمندترین پلاگین ها برای طراحی معماری و سازه و ایجاد فرم های پیچیده به سادگی هر چه تمام تر، همین پلاگین Grasshopper می باشد. در این ویدیوی فارسی با این پلاگین آشنا می شوید. این آموزش در ادامه..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش نحوه ساخت یک پاویون نمایشگاهی زیبا به کمک نرم افزار Rhino (ویدیو)

یکی از جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی ۳d در معماری و رشته های طراحی صنعتی، نرم افزار راینو یا Rhinoceros می باشد. در این نوشته، به شما نحوه ساخت یک پاویون مدولار (غرفه نمایشگاهی) و م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در گرس هاپر راینو

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار راینو، در این مقاله، بصورت تصویری نحوه طراحی یک سازه چادری در پلاگین گرس هاپر راینو را به شما آموزش می دهیم. ویدیوی اول (زبان انگلیسی) در این ویدیو خیلی راحت بصورت..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید