در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کار کردن با لیست ها در سی شارپ

سی شارپ کلاس های متنوعی برای کار کردن با لیست ها دارد. آنها رابط IList را پیاده سازی می کنند و محبوب ترین پیاده سازی، لیست جنریک است که اغلب از آن به عنوان List یاد می شود. T نوع اشیاء موجود در لیست ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
سی شارپ چیست؟ معایب و مزایا و مقایسه با ++C

به عنوان یک برنامه نویس طبیعی است که بخواهید به محبوب ترین زبان ها تسلط داشته باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید. زبانهای برنامه نویسی زیادی وجود دارند که می توانید یاد بگیرید، اما چگونه می توانید بفهمید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ثابت ها (کلیدواژه const) در سی شارپ به زبان ساده

تا کنون بحث زیادی درباره متغیرها انجام داده ایم و نیز نحوه نام گذاری آنها را بررسی کرده ایم؛ متغیرها همیشه می توانند تغییر کنند. در نقطه مقابل متغیرها؛ ثابت ها قرار دارند که در سی شارپ با کلید واژه co..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای ضمنی تایپ شده ( کلید واژه var)

از نسخه ی سوم سی شارپ به بعد؛ شما می توانید از کلید واژه var استفاده کنید که به جای آن که صریحاً نوع متغیر را بیان بکند؛ سمت چپ تعریف متغیر قرار داده می شود. این امر فقط درون متد امکان پذیر است و نه د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش انواع داده های تهی پذیر (Nullable) در سی شارپ

Null در واقع به معنای پوچ و تهی می باشد – متغیری است که مقدار ندارد. در این قسمت از آموزش مان؛ ممکن است با داده هایی روبه رو شده باشید که مقداردهی اولیه نشدند. شما همچنین می دانید که باید همیشه قبل از..

1398/09/25 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی پایتون (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ای..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
پایتون چیست؟ 8 کاربرد اصلی و پاسخ به سوالات رایج

تا سال 1991، کلمه “پایتون” بیشتر مردم را به فکر مارها می انداخت (پایتون به معنی مار است). اما امروزه دیگر اینطور نیست! کلمه Python دنیا را متحول کرده است و در حال حاضر در دنیای برنامه نویسی محبوبیت زی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس آموزش پایتون به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی پایتون را در کمتر از ۸ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه نصب اصولی Python در ویندوز [Pycharm IDE]

PyCharm یک ویرایشگر چند سکویی است که توسط JetBrains ساخته شده است. Pycharm تمام ابزارهای مورد نیاز برای توسعه ی برنامه های پایتون را فراهم می کند. در زیر مراحل نصب Python و PyCharm آورده شده است. نصب ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
Hello World : اولین برنامه پایتون را بسازید

در آموزش قبل ، نصب و راه اندازی پایتون را به پایان رساندیم. وقت آن است که اولین برنامه خود را بسازید. بطور خلاصه روش کار به این شکل است برای ایجاد اولین برنامه در پایتون، مراحل زیر را دنبال کنید: 1-نص..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
رشته ها در پایتون: جایگزینی، اتصال، جدا کردن، معکوس، حروف بزرگ و حروف کوچک

در پایتون همه چیز شی است و رشته ها نیز شی هستند. رشته پایتون را می توان با محصور کردن کاراکترها در نقل قول ، ایجاد کرد. مثلا: var = “Hello World!” در این آموزش موارد زیر را می آموزیم: دسترسی به مقا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
طراحی وبسایت با پایتون (۵ مرحله اصلی)

پایتون در چند سال گذشته، محبوبیت زیادی پیدا کرد. زبان برنامه ریزی در جاوا بیش از بقیه محبوبیت پیدا کرده است اما برای خیلی از افراد این موضوع اصلا جای تعجب ندارد. با افزایش یادگیری در مورد دستگاه ها ، ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست در پایتون: خلاصه، اضافه کردن، مرتب سازی، طول، مثال های معکوس سازی

لیست دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ، ظرف حاوی اشیاء مختلف پایتون ، که می توانند عدد صحیح ، کلمات ، مقادیر و غیره باشد. لیست معادل آرایه در سایر زبان های برنامه نویسی است. توسط براکت های مربع ن..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۲۰ نکته کدنویسی پایتون و ترفندهایی که نمی دانید (مقدماتی-پیشرفته)

پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب، عمومی و پر کاربرد است. برای علوم داده و یادگیری ماشین، محاسبات علمی در بسیاری از زمینه ها، توسعه وب، برنامه های کاربردی موبایل و دسکتاپ و موارد دیگر استفاده می شود. ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته مفید برای یادگیری برنامه نویسی پایتون (برای مبتدیان)

بسیار خوشحالیم که تصمیم گرفتید یادگیری پایتون را شروع کنید! یکی از متداول ترین سؤالاتی که خوانندگان از ما می پرسند این است که “بهترین روش برای یادگیری پایتون چیست؟” معتقدیم که اولین قدم برای یادگیری ه..

1399/05/08 چهارشنبه ادامه مطلب
بررسی فایل در پایتون: ایجاد، باز کردن، پیوست کردن، خواندن و نوشتن فایل

در پایتون نیازی به وارد کردن کتابخانه خارجی برای خواندن و نوشتن فایل ها نیست. پایتون یک تابع داخلی برای ایجاد ، نوشتن و خواندن فایل ها فراهم می کند. در این آموزش یاد خواهیم گرفت: نحوه ایجاد فایل متنی..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد ایلوستریتور (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ایلوستریتور، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
نرم افزار ایلوستریتور چیست؟ کاربردها، معایب و مزایا

برنامه Adobe Illustrator یکی از محبوب ترین نرم افزارهایی است که در حال حاضر توسط طراحان گرافیک، طراحان وب و تصویرگران حرفه ای و هنرمندان تجسمی برای ایجاد تصاویر گرافیکی استفاده می شود. Adobe Illustrat..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش ایلوستریتور

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی ایلوستریتور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کر..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
۲ روش کشیدن جدول در ایلاستریتور (آموزش گام به گام)

کشیدن جدول در نرم افزار گرافیکی ادوبی ایلاستریتور نه تنها بسیار ساده و آسان است، بلکه زمانی که روی پروژه مبتنی بر سرویس گیرنده به منظور ارائه اطلاعات در مورد بعضی از مهم ترین پارامترهای مربوط به همان ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
۲۱ میانبر در ایلوستریتور برای سرعت بخشیدن به کار

این میانبرها برای دستیابی به لایه ها ، انتخاب ها ، متن و موارد دیگر است که بهره وری شما را افزایش می دهد! کلیدهای میانبر نقش مهمی در افزایش سرعت کار با ایلوستریتور دارند. از طرف دیگر شما یا کاربرهای د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته بسیار کلیدی برای کسانی که قصد شروع یادگیری ایلوستریتور را دارند!

در حال حاضر هیچ چیزی مانند گذشته نیست. در گذشته برنامه هایی با عملکردهای محدود باعث می شدند که به عنوان یک مبتدی راحت تر کار با ابزارها را فرا بگیرید. اما این روزها با توجه به اینکه ابزار، راهنمایی و ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور (آموزش گام به گام)

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه با استفاده از اشکال اولیه و تکنیک های ساده در Adobe Illustrator یک تی شرت گرافیکی چشم نواز طراحی کنید. می توانید کار خود را با برنامه موبایل Adobe Creative Cloud شرو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
روش استفاده از ادوبی ایلوستریتور برای افراد مبتدی

ادوبی ایلوستریتور یک برنامه قوی کامپیوتری برای انجام طراحی های گرافیکی برای چاپ یا وب می باشد. این برنامه به عنوان یک نرم افزار توسعه یافته و استاندارد برای ساخت لوگو ، گراف ، نمودار، دیاگرام، کاراکتر..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته کلیدی برای استفاده بهتر از نرم افزار ایلوستریتور (همه سطوح)

Adobe Illustrator ابزاری برای طراحی وکتور است ، به این معنی که شما می توانید آثار هنری را در هر مقیاس و بدون کاهش کیفیت ایجاد کنید. این یک ابزار فوق العاده برای طراحی لوگو ، ایجاد آثار هنری وکتور پیچی..

1398/10/04 چهارشنبه ادامه مطلب
۷ استفاده امروزی و جدید از نرم افزار ایلوستریتور

Adobe Illustrator نرم افزار گرافیکی است که برای افرادیکه کار طراحی می کنند بسیار کاربردی است. از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبورد بزرگراه و کارت تولد – همه اینها در Illustrator طراحی می شوند. علاوه بر اینه..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نکات پایه ای و مهم سیمولینک در نرم افزار متلب (تصویری)

همان طور که همه ما می دانیم، سیمولینک یک ابزار شبیه سازی موجود در نرم افزار MATLAB است که کاربردهای عمومی و فراوانی دارد. در این پست تمام نکات پایه ای و کاملا مهم که برای یادگیری سیمیولینک نیاز دارید ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با نرم افزار متلب برای مهندسین+ دانلود جزوه Loyola

نرم افزار متلب یک زبان فوق العاده قوی برای محاسبات فنی در رشته های مختلف مهندسی است. نرم افزاری که مسائل و راه حل های آنها را با بهره گیری از ترکیب کدنویسی، تصویر و محاسبات به راحت ترین شکل ممکن ارائه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل برنامه نویسی در متلب (22 جلسه رایگان به زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار متلب، در این پست ۷ درس و درواقع ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی متلب را برای شما گلچین کرده ایم که امیدواریم به کمک شما بیاید.  این فیلم ها تا حدی شما را با برنا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش مثالی ساده از برنامه نویسی در نرم افزار متلب (ویدیو)

برنامه نویسی یکی از مهم ترین بخش ها در تمام رشته های مهندسی می باشد. در این پست، یک ویدو آموزشی از برنامه نویسی به زبان ساده را به کمک نرم افزار قدرتمند متلب برای شما تهیه کرده ایم.   دانلود این وی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب +pdf

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله، بیش از ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم و سپس پی دی اف جزوه آموزش این موضوع را هم برای دانلود در اختیار شما قر..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله ۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قادر به یادگیری متلب نیستید، از آنها کمک بگیرید. MATLAB مخف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
حل معادله در متلب با انواع روشها (در سریعترین زمان)

معادلات چند جمله ای از معروفترین انواع معادلات در ریاضی هستند. دانستن نحوه حل آنها یک چیز است اما در واقع حل عملی آنها چیز دیگری است. روش های زیادی برای حل این معادلات وجود دارد اما اگر هدفتان بیشتر ح..

1401/03/05 پنجشنبه ادامه مطلب
ماتریس ترانهاده در متلب (آموزش کامل)

در این مقاله ، ما با ماتریس ترانهاده Matlab آشنا خواهیم شد. اگر ردیف های ماتریس خروجی برابر ستون های ورودی و ستون های ماتریس خروجی برابر ردیف های ماتریس ورودی باشند ، ماتریس خروجی “ترانهاده ماتریس” نا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
هوش مصنوعی (Al) چیست؟ (در متلب)

هوش مصنوعی یا Al یک نوع شبیه سازی هوش رفتار انسانی می باشد و اقداماتی را انجام می دهد. مثلاً یک ماشین خودران را تصورکنید. سیستم های هوش مصنوعی مربوط به رانندگی، مانند الگوریتم های هوش مصنوعی یکپارچه ه..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
تعریف تابع در متلب (ساده ترین روش)

یک تابع بلوکی از چند دستور است که کار خاصی انجام می دهند. توابع امکان استفاده مجدد از کدها را برای کاربر فراهم می کنند. متلب (MATLAB) توابع از پیش تعریف شده زیادی دارد که قابل استفاده هستند مانند sin(..

1401/02/12 دوشنبه ادامه مطلب
معرفی نرم افزار متلب (۴ کاربرد اصلی و ۳ نقطه قوت)

MATLAB مخفف Matrix Laboratory است و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و برای محاسبات فنی و عددی استفاده می شود. متلب رسم داده ها، پیاده سازی الگوریتم ها به ویژه موارد پیچیده، دستکاری..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
پردازش صدا در متلب (آموزش کامل و نکات کاربردی)

پردازش صدا در متلب که به پردازش سیگنال هم معروف است (Audio Signal Processing) تغییرات مقادیر فیزیکی در طول زمان را توصیف می کند و پردازش سیگنال یعنی دستکاری سیگنال ها برای تغییر رفتار یا استخراج اطلاع..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد Revit Architecture (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت معماری، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت های مختلف، ۱۸ درس کاربردی آموزش رویت معماری مقدماتی تا پیشرفته را ب..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد رویت استراکچر به زبان فارسی (10 درس رایگان)

این درس در ادامه آموزش های نرم افزار رویت است با این تفاوت که اینجا با مهندسان تاسیسات سرو کار داریم! درواقع 10 درس رایگان آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی را که از همکارانم در فراموزتریدی در آپارات ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نورپردازی، متریال و رندر در نرم افزار رویت معماری (زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در قالب ۴ فیلم زبان فارسی، نحوه نورپردازی فضای داخلی و خارجی، همچنین متریال دهی، و رندرینگ در نرم افزار رویت معماری را به طور کامل به شما یاد خواهیم داد. ۱- ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود جدیدترین و بهترین کتاب رایگان آموزش رویت MEP

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، در این پست سعی بر این است که با آوردن pdf جدید نرم افزار رویت به زبان فارسی کمکی در جهت یادگیری این نرم افزار کاربردی داشته باشیم. ۱- مقدمه بیش از یک دهه در ..

1399/12/21 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود ۵۰ تا از کاربردی ترین آبجکت (فمیلی) های رویت معماری

فمیلی های آماده و کاربردی ساختمانی برای رفع نیاز بسیاری از کاربران نرم افزار رویت معماری نقشی اساسی ایفا می کنند. هدف از ایجاد و ساخت این آبجکت ها استفاده، ارتقاء کیفیت طراحی مدلسازی و استاندارد سازی ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
خرید اینترنتی 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش رویت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار رویت، امروز دو تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش رویت معماری (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها م..

1400/10/21 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی به کمک Revit Architecture

حتما بسیاری از شما معماران عزیز با نرم افزار رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) و ویژگی های فوق العاده آن آشنا هستید. در این نوشته نحوه سه بعدی کردن یک ساختمان مسکونی را بعنوان نمونه به شما آموزش می د..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ساخت و اضافه کردن لوله های تاسیسات ساختمان در Revit MEP

در ادامه سری آموزش های نرم افزار رویت، در قسمت قبل از این برنامه ی آموزشی؛ ما مسیرهای ارتباطی را به وسیله ی لوله ها ایجاد کردیم و سپس وسایل و تجهیزات را به آن ها مرتبط ساختیم. این بار می خواهیم تجهیزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آشنایی با اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم مهم نرم افزار Revit Architecture

نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار رویت آرشیتکچر هم در حال توسعه است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید نرم افزار Revit معماری را بصورت اصولی یاد بگیرید. باور کنید که اگر بصورت پایه ای با اصطلاحات و مفاهیم..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
آموزش اصولی نحوه ساخت کف ساختمان در نرم افزار Revit Architecture

در این پست به شما (که احتمالا یک معمار یا مهندس عمران هستید!) آموزش می دهیم که چگونه بصورت اصولی کار کفسازی یا طراحی کف ساختمان در نرم افزار رویت آرشیتکچر را انجام دهید. اگر این فایل های آموزشی را از ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
معتبرترین موسسات برگزار کننده کلاس رویت معماری و عمران

در رشته معماری نرم افزارهای متعدد آموزشی وجود دارد که به متخصصان در طراحی هرچه بهتر پلان ساختمان یاری می رساند. در بین تمام این نرم افزارها و برنامه ها نرم افزار رویت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی و مدیریت سیستم های تاسیساتی در Revit MEP

تا این جا یاد گرفته ایم(قسمت قبلی آموزش) که چه گونه فایل نقشه های معماری را در رویت مپ ایمپورت یا وارد کنیم.  و یا اینکه با راهنمای استفاده از Revit MEP؛ نحوه جایگذاری اجزای مختلف پروژه ساختمانی آشنا ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید و اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
دانلود 3 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی اندروید

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی اندروید استودیو، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین ک..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
همه آموزش های اندروید به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی اندروید را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
لیست همه میانبرهای کاربردی اندروید استودیو

در این مطلب کلیدهای میانبر کاربردی برای سریعتر کارکردن با اندروید استودیو و برنام نویسی راحت تر را در قالب یک جدول در اختیارتان قرار می دهیم. میان‌برهای صفحه کلید توصیف ویندوز/لینوکس مک عمومی ..

1398/09/17 یکشنبه ادامه مطلب
۵ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی اندروید در گوشی

در برنامه‌نویسی اندروید از طیف گسترده‌ای از زبانها استفاده می‌شود. قبل از اینکه بهترین زبان برای برنامه‌نویسی این سیستم عامل را معرفی کنیم، اجازه بدهید کمی در مورد زبانهایی که می‌شود در توسعه برنامه‌ه..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
اندروید چیست؟ ویژگی ها، تاریخچه و آشنایی اولیه با زبان برنامه نویسی آن

اندروید یک سیستم عامل منبع باز و مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی است. اندروید توسط Open Handset Alliance با کمک گوگل و سایر شرکت ها توسعه داده شده اس..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
یادگیری برنامه نویسی اندروید چقدر طول میکشد؟

برای توسعه برنامه های تلفن همراه، جاوا (JAVA) به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی موجود شناخته می شود. این زبان یکی از زبان های شئ گراست که در سال ۱۹۹۵ توسط شرکتSun Microsystem ساخته شد و طی ..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش نصب محیط اندروید به زبان ساده

احتمالا از اینکه بدانید برنامه های اندرویدی را می توان در سیستم عامل های زیر توسعه داد، خوشحال خواهید شد_ Microsoft Windows XP یا نسخه های بعدی. نسخه Mac OS X 10.5.8 یا نسخه های بعدی با تراشه Intel ل..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نکاتی برای بهبود کدنویسی برنامه‌های اندرویدی

در کدنویسی، انتخاب الگوریتم مناسب و داده‌های مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این نوشته نکاتی را برای تقویت مهارات کدنویسی بیان می‌کنیم. برای نوشتن یک کد خوب دو قانون اصلی وجود دارد: کاری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ارسال اس ام اس (پیامک) در برنامه نویسی اندروید

در اندروید شما می توانید از API مدیریت پیامک (SmsManager) استفاده کنید؛ همچنین می توانید از اپلیکیشن های داخلی SMS استفاده نمایید تا پیامک ها را ارسال کنید. در این آموزش؛ به شما دو مثال پایه ای نشان م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
برای ایجاد و توسعه اپلیکیشن های اندرویدی از چه زبان برنامه نویسی استفاده کنیم؟

برای توسعه برنامه‌های اندرویدی باید کدنویسی بلد باشید. یادگیری کدنویسی گاهی اوقات کار دشواری است. در این متن می‌خواهیم بررسی کنیم که برای این کار (توسعه برنامه‌های اندرویدی) باید از کدام زبان برنامه ن..

1398/09/17 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش معماری اندروید به زبان ساده

سیستم عامل اندروید پشته ای از اجزای نرم افزاری است که تقریباً به پنج بخش و چهار لایه اصلی تقسیم می شود که در شکل زیر معماری آن نشان داده شده است. هسته لینوکس _ Linux kernel در لایه های پایین لینوکس – ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
23
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید