در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش نکات پایه ای و مهم سیمولینک در نرم افزار متلب (تصویری)

همان طور که همه ما می دانیم، سیمولینک یک ابزار شبیه سازی موجود در نرم افزار MATLAB است که کاربردهای عمومی و فراوانی دارد. در این پست تمام نکات پایه ای و کاملا مهم که برای یادگیری سیمیولینک نیاز دارید ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با نرم افزار متلب برای مهندسین+ دانلود جزوه Loyola

نرم افزار متلب یک زبان فوق العاده قوی برای محاسبات فنی در رشته های مختلف مهندسی است. نرم افزاری که مسائل و راه حل های آنها را با بهره گیری از ترکیب کدنویسی، تصویر و محاسبات به راحت ترین شکل ممکن ارائه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل برنامه نویسی در متلب (22 جلسه رایگان به زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار متلب، در این پست ۷ درس و درواقع ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی متلب را برای شما گلچین کرده ایم که امیدواریم به کمک شما بیاید.  این فیلم ها تا حدی شما را با برنا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش مثالی ساده از برنامه نویسی در نرم افزار متلب (ویدیو)

برنامه نویسی یکی از مهم ترین بخش ها در تمام رشته های مهندسی می باشد. در این پست، یک ویدو آموزشی از برنامه نویسی به زبان ساده را به کمک نرم افزار قدرتمند متلب برای شما تهیه کرده ایم.   دانلود این وی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب +pdf

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله، بیش از ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم و سپس پی دی اف جزوه آموزش این موضوع را هم برای دانلود در اختیار شما قر..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله ۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قادر به یادگیری متلب نیستید، از آنها کمک بگیرید. MATLAB مخف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
حل معادله در متلب با انواع روشها (در سریعترین زمان)

معادلات چند جمله ای از معروفترین انواع معادلات در ریاضی هستند. دانستن نحوه حل آنها یک چیز است اما در واقع حل عملی آنها چیز دیگری است. روش های زیادی برای حل این معادلات وجود دارد اما اگر هدفتان بیشتر ح..

1401/03/05 پنجشنبه ادامه مطلب
رسم نمودار/گراف در متلب (آموزش گام به گام)

رسم نمودار/ گراف (Plot graph) تکنیک بسیار مفیدی برای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم آنهاست. با رسم نمودار با استفاده از توابع، می توانیم جزئیات بیشتری در مورد آن ها بدست آوریم. همچنین می توانیم نحوه رفت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
تعریف تابع در متلب (ساده ترین روش)

یک تابع بلوکی از چند دستور است که کار خاصی انجام می دهند. توابع امکان استفاده مجدد از کدها را برای کاربر فراهم می کنند. متلب (MATLAB) توابع از پیش تعریف شده زیادی دارد که قابل استفاده هستند مانند sin(..

1401/02/12 دوشنبه ادامه مطلب
هوش مصنوعی (Al) چیست؟ (در متلب)

هوش مصنوعی یا Al یک نوع شبیه سازی هوش رفتار انسانی می باشد و اقداماتی را انجام می دهد. مثلاً یک ماشین خودران را تصورکنید. سیستم های هوش مصنوعی مربوط به رانندگی، مانند الگوریتم های هوش مصنوعی یکپارچه ه..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام پردازش سیگنال و تصویر در نرم افزار متلب

در این مطلب مطالبی کاربردی راجب موضوع پردازش سیگنال و پردازش تصویر در نرم افزار متلب را به شما آموزش می دهیم. اگر سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح نمایید. محاسبه چرخشی سری x و y با استفاده ..

1398/05/10 پنجشنبه ادامه مطلب
کجا و به چه دلیل باید از نرم افزار متلب استفاده کنیم یا نکنیم؟

Matlab یک محیط عملیاتی ماتریکسی است، یک محیط برنامه نویسی کامل که دارای زبان برنامه نویسی خاص خود، IDE (محیط توسعه یکپارچه)، کتابخانه ها، جعبه ابزار و بسیاری چیزهای دیگر است. نکته IDE: محیط توسعه مجتم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش با مفهوم اشاره گرها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. معرفی اشاره گرها، شیوه استفاده از اشاره گرها و اشتباهات رایج هنگام کار با آنها را با کمک مثال های مختلف بررسی خواهیم کرد. اشاره گرها ..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش رشته ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با رشته ها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد، تعریف رشته ها، مقداردهی اولیه و استفاده از آنها برای عملیات های مختلف ورودی/ خروجی را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. در برنامه نویسی C..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
توابع رشته ای در برنامه نویسی C

در این مقاله با نحوه کار رشته ها در برنامه نویسی C با استفاده از توابع کتابخانه ای مانند gets()، puts() ، strlenو … آشنا خواهید شد و همچنین نحوه دریافت رشته از کاربر و عملیات مرتبط روی آن را یاد خواهی..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
حلقه while و do…while در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه های while و do…while در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه ها برای تکرار بلوک کد استفاده می شود و تا زمانی که شرط تعیین شده درست باشد، تک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
ساختارها و اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اشاره گرها به اعضای ساختارها در برنامه نویسی C دسترسی پیدا کنید. همچنین با تخصیص حافظه پویای ساختار آشنا خواهید شد. قبل از شروع درباره استفاده از اش..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
انواع تابع در برنامه نویسی C

در این آموزش با روش های مختلف برای حل یک مسئله با استفاده از تابع در برنامه نویسی سی آشنا خواهید شد. در اینجا این ۴ برنامه بررسی می کنند که آیا عدد ورودی توسط کاربر عدد اول است یا خیر. خروجی همه این ب..

1399/08/18 یکشنبه ادامه مطلب
دستور goto در برنامه نویسی C

در این آموزش با دستور goto در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چه زمانی از این دستور استفاده کنید. دستور goto این امکان را فراهم می کند تا بتوانید کنترل برنامه را به یک label (برچسب)..

1399/08/18 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
متغیرها، ثابت ها و لیترال ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با متغیرها و قوانین نامگذاری آنها، لیترال های مختلف و شیوه ساخت ثابت ها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. متغیرها در برنامه نویسی یک متغیر یک نگهدارنده (محل ذخیره) برای نگهداری داده ها می..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
ساده ترین روش استفاده از دستور Weld و Mirror در زیبراش

در این مطلب یک روش ساده برای استفاده از دستور ولد و میرور را با یک مثال از کاراکترسازی آموزش می دهیم. Mirror و Weld Mirror And Weld از نظر من یکی از مهمترین ویژگی های ZBrush است. فقط با کمی برنامه ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
معرفی ۱۰ پلاگین برتر و کاملا کاربردی نرم افزار ZBrush

ZBrush برنامه قدرتمندی است – اما پلاگین های متعددی وجود دارند که می توانند آن را قدرتمندتر کنند. برنامه مجسمه سازی Pixologic دارای یک جعبه ابزار بسیار کاربردی است. علاوه بر این راه های بسیار زیادی برا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند حرفه ای نرم افزار ZBrush برای افزایش سرعت کار شما

درک و عادت به رابط های سه بعدی، به خصوص اگر در دنیای نرم افزارهای سه بعدی تازه وارد باشید، زمان بر خواهد بود. برای اینکه بتوانید به سرعت با نرم افزار همراه شوید، لازم است با برخی از نکات و روش های سری..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش زیبراش

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار زیبراش، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
چطور نقش و نقوش حکاکی شده را روی یک بدنه یا مش ایجاد کنیم؟

در این مطلب به شما یاد می دهیم چطور یک مپ (تکسچر) را به صورت حکاکی شده (بامپ) روی یک کاراکتر اعمال کنید. Quick Sketch Mode را فعال کنید. تقارن شعاعی (Radial Symmetry) را برای محور Z فعال کنید. یک طرا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد Zbrush (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی زدبراش یا زیبراش، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1402/05/28 شنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری زبان برنامه‌نویسی C++ در گوشی‌ اندروید

C++ یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره است که با هدف ارتقای زبان C به وجود آمد و ویژگی شی‌گرایی را به این زبان اضافه کرد. C++ یک زبان کامپایل شده و دستوری است. این زبان یک زبان سطح متوسط است که برای برنا..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
چگونه می‌توان زبان C++ را یاد گرفت؟ بهترین روش یادگیری

برای یادگیری زبان C++ به شما توصیه می‌کنیم تا از جزوات و دستورالعمل‌های موجود برای یادگیری این زبان، استفاده کنید. این دستورالعمل‌ها مخصوص کسانی هستند که بسیار مبتدی هستند و هیچ اطلاعاتی از زبان برنام..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
سی پلاس پلاس چیست؟ 7 کاربرد اصلی پولساز

بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE در سپتامبر 2020، C++ سریعترین زبان برنامه نویسی از لحاظ رشد است. این زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا توسط Bjarne Stroustrup در سال 1979 طراحی شد. C++ پس از ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی پلاس پلاس (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی پلاس پلاس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع شمارشی enum در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش، با نحوه کار با متغیر شمارشی (ENUM) آشنا می شوید. همچنین، یاد خواهید گرفت که enum چه زمانی در برنامه نویسی++C استفاده می شود. داده شمارشی نوعی داده تعریف شده توسط کاربر است که شامل یک سری..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ساختار goto در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش ساختار goto ، نحوه ی کار و اینکه چرا باید از استفاده آن اجتناب کرد را می آموزید. در برنامه نویسی C++ از goto برای تغییر در ترتیب اجرای برنامه و انتقال از یک قسمت به قسمت دیگر کد استفاده م..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
ارسال آرایه به تابع در برنامه نویسی C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش خواهید آموخت که آرایه های یک بعدی و چند بعدی را به یک تابع در C++ ارسال کنید. آرایه ها را می توان به عنوان آرگومان به تابع فرستاد. برای مثال ارسال آرایه یک بعدی به تابع را در نظر بگیرید: ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ساختار switch … case در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک ساختار switch بنویسید.(با مثال) ساختار if … else … if اجازه می دهد که از بین گزینه های مختلف یک قطعه کد را اجرا کنیم. اگر قصد دارید یک متغیر منفرد را با ساختار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۷ تا از نکات کاربردی برنامه نویسی C++

C++ یک زبان برنامه نویسی با اهداف عمومی است که به عنوان ارتقاء زبان C و شامل الگوی شی گرایی توسعه داده شده و یک زبان ضروری و کامپایل شده است. C++ یک زبان سطح متوسط ​​است که آن را به مزیت برنامه نویسی ..

1399/07/12 شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی سی پلاس پلاس به ترتیب

با ۳۰ درس ساده زیر می توانید سی پلاس پلاس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم نداری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
زبان C++؛ ویژگی‌ها، کاربردها و مزایا

C++ یک زبان برنامه نویسی حرفه‌ای است که به برنامه نویس کمک زیادی می‌کند. این زبان دارای یک پشتیبانی کتابخانه‌ای و به فرمت STL است. ویژگی‌های C++ محوریت موضوعی: زبان C++ یک زبان برنامه نویسی با محوریت ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته مفید برای کدنویسی صحیح در c++

این ۱۰ نکته کمک زیادی به بهبود توان برنامه نویسی شما در سی پلاس پلاس کمک می کند. ۱ – علامت = را با علامت == اشتباه نگیرید برای نشان دادن برابری بین دو حرف a و b استفاده از دستور زیر به نظر مناسب می‌رس..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
3 روش فارسی نویسی در پریمیر (و حل مشکل همه نسخه ها)

باتوجه به اینکه فارسی نویسی در برنامه هایی که مرجع آنها ایران نیست و زبان فارسی به عنوان پیش فرض آنها انتخاب نشده است، کاری دشوار است، از این جهت به شما ترفندهایی برای تایپ فارسی در برنامه پریمر را خو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد پریمیر پرو (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/13 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش میکس فیلم با پریمیر (و 12 نکته کاربردی)

وقتی روی یک پروژه طولانی کار می کنید، ویرایش تک تک کلیپ های ویدیویی و صوتی یک فرآیند خسته و کسل کننده خواهد بود. به ‌علاوه، با تک تک کلیپ ‌های صوتی و تصویری، یک حرکت اشتباه کل پروژه شما را از همگامی خ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
پریمیر چیست؟ کاربردها و همه نکات کاربردی

Premiere Pro (Pr) یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که بخشی از Adobe Creative Cloud است. این نرم افزار ویرایش ویدیو به کاربرانی مانند شما اجازه می دهد تراک های ویدیویی را به صورت حرفه ای ایجاد و ویرایش کن..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد. برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
گرفتن نویز صدا در پریمیر (آموزش گام به گام ساده ترین روش)

در این مطلب ساده ترین روش کاهش یا حذف نویز با کمک نرم افزار پریمیر را آموزش می دهیم. روش اول: کاهش نویز با پنل Essential Sound چرا از این روش استفاده کنیم؟ چون ساده‌ترین و قابل فهم ترین روش است. ۹۵ در..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تنظیم ابعاد/نسبت فیلم در پریمیر (به سادگی آب خوردن)

نسبت تصویر مشخص کننده ی نسبت عرض به ارتفاع است که فیلم و چارچوب های تصویر چنین ابعادی را دارا هستند. پیکسل هایی که چارچوب های تصویری و ویدیویی ایجاد میکنند دارای ابعاد پیکسلی هستند که گاهی اوقات به آن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
8 بهترین پلاگین های پریمیر پرو+ لینک دانلود

پریمیر پرو (Premiere Pro) یکی از نرم افزارهای معروف ویرایش ویدیو است که قابلیتهای زیادی دارد. پلاگین ها یا همان افزونه های پریمیر به شما امکان می دهند تا به راحتی بتوانید از قابلیت های این برنامه استف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش اضافه کردن صدا در پریمیر (و تنظیمات آن)

در بیشتر مواقع، نمایش بهتر از گفتن است. اگر سعی دارید چیزی را از نظر بصری به اشتراک بگذارید، اما هنوز می خواهید توضیح دهید که در ویدیوی شما چه می گذرد، صداگذاری می تواند یک ابزار عالی باشد. در پریمیر،..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
روش رندر گرفتن در پریمیر پرو (و تنظیمات خروجی)

فرض کنید ویدیوی خودتان را که شامل انتخاب آهنگ پیش زمینۀ مناسب می شد را ویرایش کردید؛ اما قبل از بارگزاری آن در یوتیوب یا ارسال آن به مشتری یک کار دیگر هم باید انجام بدهید: رندر گرفتن! این قدم نهایی مم..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام ضبط صدا در پریمیر (و نکات کاربردی)

ضبط صدا روی ویدئو یکی از فرایندهای مهم و اساسی در بسیاری از پروژه هاست. تبلیغات، مستندها، فیلم ها و حتی ویدئو بلاگ ها برای افزایش تاثیر گذاری و یا بیان صریح و شفاف اطلاعاتی که ارائه می کنند، اغلب اوقا..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تدوین فیلم با پریمیر (فیلم رایگان+ جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار ادوبی پریمیر، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری تدوین فیلم با این نرم افزار گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی پایتون (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ای..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
پایتون چیست؟ 8 کاربرد اصلی و پاسخ به سوالات رایج

تا سال 1991، کلمه “پایتون” بیشتر مردم را به فکر مارها می انداخت (پایتون به معنی مار است). اما امروزه دیگر اینطور نیست! کلمه Python دنیا را متحول کرده است و در حال حاضر در دنیای برنامه نویسی محبوبیت زی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس آموزش پایتون به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی پایتون را در کمتر از ۸ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
طراحی وبسایت با پایتون (۵ مرحله اصلی)

پایتون در چند سال گذشته، محبوبیت زیادی پیدا کرد. زبان برنامه ریزی در جاوا بیش از بقیه محبوبیت پیدا کرده است اما برای خیلی از افراد این موضوع اصلا جای تعجب ندارد. با افزایش یادگیری در مورد دستگاه ها ، ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته مفید برای یادگیری برنامه نویسی پایتون (برای مبتدیان)

بسیار خوشحالیم که تصمیم گرفتید یادگیری پایتون را شروع کنید! یکی از متداول ترین سؤالاتی که خوانندگان از ما می پرسند این است که “بهترین روش برای یادگیری پایتون چیست؟” معتقدیم که اولین قدم برای یادگیری ه..

1399/05/08 چهارشنبه ادامه مطلب
لیست در پایتون: خلاصه، اضافه کردن، مرتب سازی، طول، مثال های معکوس سازی

لیست دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ، ظرف حاوی اشیاء مختلف پایتون ، که می توانند عدد صحیح ، کلمات ، مقادیر و غیره باشد. لیست معادل آرایه در سایر زبان های برنامه نویسی است. توسط براکت های مربع ن..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
بررسی فایل در پایتون: ایجاد، باز کردن، پیوست کردن، خواندن و نوشتن فایل

در پایتون نیازی به وارد کردن کتابخانه خارجی برای خواندن و نوشتن فایل ها نیست. پایتون یک تابع داخلی برای ایجاد ، نوشتن و خواندن فایل ها فراهم می کند. در این آموزش یاد خواهیم گرفت: نحوه ایجاد فایل متنی..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل تابع Main پایتون با مثال (به زبان کاملا ساده)

قبل از اینکه بیشتر به برنامه نویسی پایتون بپردازیم ، با تابع Main (تابع اصلی) و اهمیت آن آشنا می شویم. کد زیر را در نظر بگیرید: def main(): print “hello world!” print “Guru99” در اینجا ما دو قطعه از..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
چرا باید پایتون یاد بگیریم؟ (۱۰ دلیل تکنیکی و شغلی)

زبانهای برنامه‌نویسی خیلی وقت است که وجود دارند و هر دهه شاهد رونمایی از یک زبان جدید هستیم که توسعه‌دهندگان دیوانه‌وار عاشقشان می‌شوند. پایتون یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین زبانهای برنامه‌نویسی اس..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
پایتون در چه مواردی استفاده می شود؟ (همه کاربردهای امروزی)

گوگل، یوتیوب، اینستاگرام، ردیت و اسپاتیفای گذشته از اینکه برخی از محبوب ترین سرویس های نرم افزاری جهان هستند، چه اشتراک دیگری با هم دارند؟ درست است: همه آن ها از پایتون استفاده می کنند. حتی جراحان زیب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۲۰ نکته کدنویسی پایتون و ترفندهایی که نمی دانید (مقدماتی-پیشرفته)

پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب، عمومی و پر کاربرد است. برای علوم داده و یادگیری ماشین، محاسبات علمی در بسیاری از زمینه ها، توسعه وب، برنامه های کاربردی موبایل و دسکتاپ و موارد دیگر استفاده می شود. ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید