در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش صفر تا صد اتوکد دوبعدی و سه بعدی (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۳۱ درس آموزش اتوکد مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین..

1403/01/14 سه شنبه ادامه مطلب
برنامه اتوکد چیست؟ نسخه ها، کاربردها و 12 ترفند مفید

یادگیری اتوکد برای من از زمان دانشجویی آغاز شد. زمانی که برای اولین بار حتی اسمش را شنیدم. اگر آشنایی چندانی با اتوکد ندارید، باید بگویم (همانگونه که از نامش مشخص است)، نرم افزار مادر برای ترسیم در رش..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
50 میانبر اصلی اتوکد+ 50 دستور کاربردی (اتوکد 2016 تا 2023)

حتی تصور این که شگفتی های اخیر معماری و مهندسی حافظه بدون نرم افزار اتوکد به وجود آمده اند، غیرممکن است. این روز ها تقریبا همه چیز با این نرم افزار که یکی از پرکاربردترین برنامه ها در بین معماران و طر..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش سریع اتوکد 2023

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد ، در این قسمت با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن جزوه معتبر بصورت پی دی اف، ۲ تا از بهترین کتاب های آموزش نرم افزار Autocad را برای دانلود..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کلیات سه بعدی کردن ۳dmodeling در نرم افزار اتوکد (مهم و کاربردی)

اگر در مدلینگ اتوکد مشکل دارید حتما این پست را بخوانید! در این پست توضیح مختصری پیرامون کلیات سه بعدی کردن در نرم افزار اتوکد خواهیم داد. مدلسازی سه بعدی در AutoCAD شامل اشیای سه بعدی، صفحات، مش ها و ..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
بهترین ورژن اتوکد کدام است؟ بهمراه معرفی جدیدترین نسخه اتوکد

سوال بسیاری از کاربران این است که بهترین ورژن اتوکد کدام است تا آن را برای کار کردن انتخاب کنم؟ و اینکه جدیدترین نسخه موجود اتوکد در بازار کدام ورژن می باشد. در ادامه آموزش های کاربردی اتوکد، به این س..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
4 بهترین پکیج های خودآموز اتوکد معماری (مبتدی-پیشرفته)

در این پست می خواهیم ۳ تا از بهترین و جدیدترین بسته های نرم افزاری حاوی دی وی دی و سی دی های آموزش اتوکد بصورت خودآموز را به شما معرفی کنیم. این بسته ها، شما را در حد یک معلم خصوصی آموزش می دهند و مزی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل نحوه درست کردن block در نرم افزار اتوکد

در ادامه سری آموزش های نرم افزار اتوکد، در این پست به شما یاد می دهیم که بلوک ها یا بلاک ها در اتوکد چیستند و چگونه می توان آنها را ساخت؟ در واقع بلاک ها در اتوکد یکی از ابزار بسیار کاربردی برای افزای..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
خرید 3 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش اتوکد (2023)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار اتوکد، امروز سه تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش اتوکد (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. در حال حاضر تنها موضوع ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴۰۰ آبجکت،مدل و بلاک آماده اتوکد معماری+عمران (کاربردی ترین ها)

بلوک ها، مدل ها و یا آبجکت های آماده اتوکد، کار شما را در طراحی بسیار سریع و آسان می کنند. در این پست، بیش از ۴۰۰ تای آنها شامل، مبلمان، درخت و پوشش گیاهی، اتومبیل، تجهیزات حمام، آشپزخانه و … که بسیار..

1401/11/27 پنجشنبه ادامه مطلب
۱۵ درس آموزش کامل اتوکد الکتریکال رشته برق (فیلم فارسی)

در ادامه آموزشهای کاربردی اتوکد، در این پست ۱۵ درس کاربردی مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرده و بصورت یکجا برای دانلود رایگان قرار دادیم. بعد از آن هم یک جزوه پی دی اف را برای ..

1402/09/12 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش مدلسازی (سه بعدی کردن) ساختمان در اتوکد

در ادامه سری آموزش نکات نرم افزار اتوکد، این درس برای نشان دادن چگونگی ساخت یک ساختمان سه بعدی از ابتدا تا به پایان طراحی شده است. همین فرآیند برای ساخت ساختمان های پیچیده تر نیز قابل اجرا است. با ساخ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۸ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Html

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۸ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد اچ تی ام ال (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی اچ تی ام ال، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری HTML و HTML5 گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
کامنت در html (آموزش به زبان ساده)

از تگ کامنت () در کد HTML برای اضافه کردن نظرات و اطلاعات بیشتر استفاده می شود. یک روش خوب در کدنویسی است که به خواننده و حتی خود برنامه نویس در درک بهتر کد کمک می کند. به خصوص زمانی که کدهای زیاد و پ..

1400/05/04 دوشنبه ادامه مطلب
همه دروس HTML به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید اچ تی ام ال را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ b در HTML برای بولد کردن متن

تگ متن نوشته شده را با قالب توپر نمایش می دهد. این تگ کاملاً یک عنصر ظاهری است. اگر می خواهید متن خود را با حروف توپر نشان دهید ولی از نظر معنایی اهمیتی نداشته باشد، آن را درون تگ……. قرار دهید. تفاوت..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ های HTML به زبان ساده (لیست کامل تگ های اچ تی ام ال)

تگ های HTML مانند کلمات کلیدی هستند که نوع قالب بندی و نحوه نمایش محتوا را در مرورگر وب نشان می دهند. با کمک تگ ها، یک مرورگر وب می تواند تفاوت بین محتوای HTML و یک محتوای ساده را تشخیص دهد. تگ های HT..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفت id در HTML به زبان ساده

صفت id با یک مقدار منحصر به فرد به یک عنصر HTML اشاره دارد. صفتid را می توان در CSS و JavaScript برای انجام کار خاصی استفاده کرد. صفت id همراه با CSS در CSS، اگر بخواهید عنصری با یک id خاص انتخاب کنید..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
HTML چیست؟ تاریخچه مختصر، نسخه ها و ویژگی های مهم

HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است که برای ایجاد صفحات و برنامه های وب استفاده می شود. منظور از Hypertext Markup Language و صفحه وب چیست؟ HTML چگونه کار می کند؟ HTML یک فایل متنی است شامل ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش انواع ورودی فرم در HTML به زبان ساده

در HTML عنصر >””..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
چیت شیت (صفحه ی تقلب) HTML (کدهای کاربردی)

این صفحه می تواند برای تان خیلی مفید باشد؛ چرا که شامل متداول ترین تگ های HTML و مناسب ترین نحو و گرامر آنها می باشد. (فرمان های HTML را معمولاً Tags می نامند) فهرست ۱- تگ های پایه ۲- ویژگی های بدنه ۳..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تگ meter در HTML

تگ برای اندازه گیری داده ها در یک محدوده معین استفاده می شود. این تگ یک اندازه گیری عددی با محدوده را مشخص می کند. به عنوان یک مقیاس نیز شناخته می شود. برای نمایش میزان استفاده از دیسک، میزان فعالیت ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نمادها در HTML به زبان ساده

بسیاری از نمادهای ریاضی، تخصصی و ارزی وجود دارند که روی صفحه کلید معمولی وجود ندارند. برای اضافه کردن چنین نمادهایی به صفحه وب باید از اسامی موجودیت های html استفاده کنیم. اگر هیچ نام موجودیتی وجود ند..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی C (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع آن را گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۳ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی C

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی (C) گلچین کر..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
انواع داده در برنامه نویسی C

در این آموزش با انواع داده های اساسی در برنامه نویسی C مانند int، float، char و … آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی C باید نوع داده برای هر متغیر تعریف شود. بدین ترتیب نوع و اندازه داده تخصیص داده شده ب..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی C چیست؟ مزایا، معایب و کاربردها

زبان های برنامه نویسی، دنیای ما را تغییر داده اند، از تلفن های هوشمند گرفته تا نرم افزارهای شرکت های هواپیمایی، تقریباً همه دستگاه های مدرن به نوعی از کد استفاده می کنند. اینکه کدام زبان برنامه نویسی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
حلقه while و do…while در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه های while و do…while در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه ها برای تکرار بلوک کد استفاده می شود و تا زمانی که شرط تعیین شده درست باشد، تک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش عملگرها در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با عملگرهای مختلف در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. عملگر نمادی است که روی مقادیر یا متغیرها (عملوند) اعمال می شود. به عنوان مثال: عملگر + برای عملیات جمع استفاده می..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
توابع رشته ای در برنامه نویسی C

در این مقاله با نحوه کار رشته ها در برنامه نویسی C با استفاده از توابع کتابخانه ای مانند gets()، puts() ، strlenو … آشنا خواهید شد و همچنین نحوه دریافت رشته از کاربر و عملیات مرتبط روی آن را یاد خواهی..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش C++ و اپلیکیشن گوشی

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی C++، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی پلاس پلاس (فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی پلاس پلاس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه ها در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش کار با آرایه ها را می آموزید; نحوه تعریف، مقدار دهی اولیه و دسترسی به عناصر آرایه در C++. در برنامه نویسی، یکی از مسائل تکراری ناشی از این است که داده های متعدد از یک نوع در یک دسته داشته..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش شرط ها در C++ (شامل if, if…else , Nested if…else)

در این مقاله، ساختارهای مختلف شرط در C++ را بررسی می کنیم. شرط if if (testExpression) { // statements } دستور if شرط درون ( ) را بررسی می کند. اگر شرط درست باشد دستورات درون بدنه { }if  اجرا می شوند..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامپایل و اجرای برنامه های C++ روی سیستم عامل های مختلف

C++ کاملا رایگان است و روی همه ی پلت فرم ها منتشر شده است.در ادامه نحوه ی اجرای C++ را روی کامپیوتر های متخلف توضیح داده ایم. چندین کامپایلر و ویرایشگر متنی وجود دارد که می توان برای C++ استفاده کرد ک..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش ساختار switch … case در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک ساختار switch بنویسید.(با مثال) ساختار if … else … if اجازه می دهد که از بین گزینه های مختلف یک قطعه کد را اجرا کنیم. اگر قصد دارید یک متغیر منفرد را با ساختار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل توابع در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش همه چیز در رابطه با توابع را خواهید آموخت مانند انواع توابع و نحوه استفاده از آن ها به همراه مثال. در برنامه نویسی تابع به یک سری کد خاص اشاره می کند که معمولا در بالای سایر کد ها نوشته م..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش توابع بازگشتی در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش یاد خواهید گرفت که یک تابع بازگشتی ایجاد کنید. تابعی که خودش را فرا می خواند. یک تابع که خود را فراخوانی می کند به نام تابع بازگشتی شناخته می شود. و این تکنیک به عنوان بازگشت شناخته می شو..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
سی پلاس پلاس چیست؟ 7 کاربرد اصلی پولساز

بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE در سپتامبر 2020، C++ سریعترین زبان برنامه نویسی از لحاظ رشد است. این زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا توسط Bjarne Stroustrup در سال 1979 طراحی شد. C++ پس از ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه مطالب برنامه نویسی سی پلاس پلاس به ترتیب

با ۳۰ درس ساده زیر می توانید سی پلاس پلاس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم نداری..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در C++ به زبان کاملا ساده

حلقه ها در برنامه نویسی برای تکرار قسمت خاصی از کد استفاده می شوند. در این آموزش، با حلقه for آشنا خواهید شد. (با مثال) حلقه ها تا زمانی که یک شرط برقرار شود تکرار می شوند. سه نوع حلقه در C++ وجود دار..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش structures (ساختار ها) در C++ (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش، در مورد struct در برنامه نویسی ++ C یاد خواهید گرفت؛ این که struct چیست، چگونه تعریف می شود و برای چه استفاده می شود. struct مجموعه ای از متغیرها با نوع متفاوت، تحت یک نام واحد است. شبیه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۷ وب سایت عالی برای طراحی رایگان لوگو جهت کسب و کار شما

این واقعیت به خوبی اثبات شده است که حافظه بصری انسان بسیار قدرتمند است و تمایل دارند آنچه را که می بینند حفظ کنند، نسبت به چیزی که آنها «شنیدن» یا «خواندن» را برای مدت زمان بیشتری انجام می دهند. با ای..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۲۰ درس آموزش کورل دراو مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه آموزش های منتخب کورل دراو، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۰ درس آموزش کورل دراو مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی برای شما گلچین کرد..

1401/01/11 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام تبدیل عکس به وکتور در نرم افزار کورل دراو (PowerTrace)

این مطلب ترجمه مقاله نوشته شده توسط استیو باین می باشد که در ادامه سری آموزش های جذاب کورل دراو برای شما آورده ایم. در این پست بصورت تصویری به شما نحوه تبدیل تصاویر به وکتور را در نرم افزار کورل دراو ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
مختصر ومفید: نرم افزار کورل دراو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شرکت کورل (Corel corporation) واقع در کشور کانادا، نرم افزاری را توسعه داده است که کاملا برپایه بردار بوده و مزایایی نسبت به نرم افزار معروف فتوشاپ (برپایه پیکسل) دارد. در این مقاله شما را با نرم افزا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
راهنمای کامل طراحی لوگو در ۱۰ گام (کورل دراو ،فتوشاپ و سایر نرم افزارها)

طراحی لگو برای شرکت یا برندتان کاری بسیار جذاب و تاثیرگذار است. در عین حال کمی پیچیده است. در حین طراحی لوگو باید از خود بپرسید که هدف از طراحی ش چیست و تخصص و وظیفه شرکت چیست؟ چطور می توانید همه چیز ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام طراحی پوستر در نرم افزار کورل دراو (تصویری)

سوالی که ذهن بسیاری از طراحان و گرافیست ها را به خود مشغول می کند. چگونه بطور اصولی، یک پوستر یا بنر زیبا را در کمترین زمان، در نرم افزار کورل دراو طراحی و تهیه کنیم. در این پست ما به صورت گام به گام ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه ایمپورت کردن فایل های Adobe Illustrator  و PDF در نرم افزار CorelDRAW

برای اینکه به راحتی بتوانید فایل های ایلستریتور و پی دی اف را به کورل دراو اضافه کنید ما این آموزش تصویری را برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم راضی کننده باشد. CorelDRAW X5 پشتیبانی مناسبی از فایل ه..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه استفاده از کلیدهای میانبر در نرم افزار کورل دراو (لیست shortcut ها)

شما می توانید از کلیدهای میانبر صفحه کلید (که به عنوان hotkeys نیز شناخته می شوند) برای فعال کردن سریع بسیاری از منوها و فرمان ها و ابزارها در CorelDRAW X3 استفاده کنید. کلید میانبر هر فرمان منو در سم..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش چگونگی ترکیب و تکرار اشیا در طول یک مسیر در Coreldraw

در ادامه سری آموزش های جذاب کورل دراو، به شما چگونگی خلق تصاویر و اشکالی زیبا با کمک ترکیب و تکرار در طول یک مسیر را آموزش می دهیم. ترکیب اشیا در CorelDRAW12 به شما اجازه افزودن عمق واقعی به طراحی ها ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
تمام میانبرهای اصلی نرم افزار CorelDRAW که کارتان را راحت می کند

سعی کرده ایم تمام شورتکات ها یا میان بر های اصلی موجود در نرم افزار کورل دراو (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷) را بطور کامل برای شما توضیح دهیم. نکات سریع که تعداد کلیک ها را کاهش می دهد و در وقت صرفه جویی می کند. آیا ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری طراحی یک پوستر خلاقانه موزیکال در کورل دراو

طراحی پوستر با طراحی موارد دیگر متفاوت است، به این دلیل که قوانین و محدودیت های بسیار کمی برای آن وجود دارد. هیچ محدودیتی برای اندازه یا ملاحظات طرح وجود ندارد. به این دلیل، پوسترها برخلاف سایر سندها ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
نحوه انتخاب آبجکت ها (اشیا) تصویری در Corel PHOTO PAINT

این نکته برای CorelDRAW® Graphics Suite X3 نوشته شده است. در حالی که ویژگی های مشابه ممکن است در نسخه های قبلی منتشرشده موجود باشد. این نکته به طور کامل تنها در CorelDRAW Graphics Suite X3 و نسخه های ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید