در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش متغیرها در سی شارپ

یک متغیر را می توان با یک سلول حافظه مقایسه کرد؛ و استفاده از آن برای هر برنامه نویس الزامی است. در سی شارپ؛ یک متغیر به صورت زیر مطرح می شود: یک مثال از متغیرها را می توان به صورت زیر بیان کرد: ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متد overloading (سربارگذاری) در سی شارپ

بسیاری از زبانهای برنامه نویسی از تکنیکی بنام پارامترهای پیش فرض / اختیاری پشتیبانی می کنند. این تکنیک برنامه نویس را قادر می سازد با دادن یک مقدار پیش فرض به یک یا چند پارامتر، آنها را به پارامترهای ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در سی شارپ

یک تابع که به شما اجازه می دهد که یک قسمت از کد را به صورت یک بسته درآورده و آن را از بخش های دیگر کد خودتان فراخوانی کنید. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که بخواهید یک بخش از کد را از چندین موقعی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
سی شارپ چیست؟ معایب و مزایا و مقایسه با ++C

به عنوان یک برنامه نویس طبیعی است که بخواهید به محبوب ترین زبان ها تسلط داشته باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید. زبانهای برنامه نویسی زیادی وجود دارند که می توانید یاد بگیرید، اما چگونه می توانید بفهمید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود ۴ جزوه رایگان آموزش سی شارپ (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
همه دروس سی شارپ به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی شارپ را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: شر..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
انواع داده های بی نام (Anonymous)

تا کنون، آموختیم که اشیاء از یک کلاس می آیند. یک کلاس با تعداد فیلدها، ویژگی ها و/یا متدها بیان می شود؛ و شما می توانید از این کلاس به عنوان یک شیء نمونه سازی کنید. با این حال، با معرفی انواع داده های..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ExpandoObject در سی شارپ به زبان ساده

همان طور که در مقاله قبلی دیدیم؛ می توانیم از کلیدواژه داینامیک برای تخصیص دادن اشیائی استفاده کنیم که به واسطه آن می توانیم به ویژگی های تعریف شده دست پیدا کنیم؛ در حالی که ابتدا کلاس را تعریف نمی کن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار ماتریکس در کمتر از ۴۰ روز!

در این پست بهترین و جدیدترین بسته آموزش نرم افزار طراحی طلا و جواهرات ماتریکس را به شما معرفی می کنیم. با کمک این دی وی دی های آموزش موجود در این بسته، با توجه به استعدادتان در زمینه یادگیری می توانید..

1402/08/22 دوشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی و نورپردازی نمای بیرونی ساختمان

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان معمار را مشغول می کند این است که از چه نرم افزارهایی برای طراحی نورپردازی ساختمان استفاده می شود؟ در این مقاله، ۵ تا از متداول ترین و بهترین نرم افزارهای نورپردازی ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ روش ساده ساخت گیف (عکس متحرک) در کمتر از ۲ دقیقه!

در این مقاله بطور مختصر و مفید، ۳ تا از بهترین و ساده ترین روش های ساخت عکس متحرک یا Gif که با آن می توانید در کمتر از ۲ دقیقه یک عکس متحرک بسازید را آموزش می دهیم. نکاتی درباره ساخت گیف برای ساخت گی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های ساده و حرفه ای

با کمک تجربه ۷ ساله در زمینه ساخت انیمیشن و جستجوی فراوان در بهترین استودیوهای ویژوالیزیشن، در این مطلب ۵ تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن های ساده یا حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این نرم اف..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۵ تا از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بلد باشید!

در ادامه آموزش های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی، در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای دیزاین دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. این لیست ۵ تایی حاصل سال ها تجربه و چندین روز جست..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که به آنها نیاز خواهید داشت

یکی از مهمترین مراحل ساخت و ویرایش فیلم، نرم افزارها هستند. در این مقاله، ۵ تا از بهترین و جدیدترین برنامه های فیلم سازی که فیلم سازان حرفه ای از آنها استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم. ۱- نرم ا..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
معرفی ۵ تا از ساده ترین روش های ساخت یک انیمیشن دو بعدی یا سه بعدی

یکی از موضوعات جدید در دنیای طراحی، گرافیک و مهندسی، ساخت انیمیشن است که کاری زمانبر بوده و نیاز به سیستم های قوی دارد. در این مقاله ۵ تا از ساده ترین روش های ساخت یک انیمیشن را به شما آموزش می دهیم. ..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
سالیدورکز بهتر است یا کتیا؟ راهنمای کامل

در این مقاله که حاصل سال ها تجربه در بازار کار مرتبط با سالیدورک و کتیا می باشد، یک راهنمای کامل در ارتباط با مقایسه این دو نرم افزار داریم. در واقع با کمک تجربه و با استناد به چندین وب سایت معتبر بین..

1397/05/09 سه شنبه ادامه مطلب
کدامیک بهتر است؟ مایا یا تری دی مکس؟ حتما بخوانید

در این مقاله حاصل ۷ سال تجربه و کار در زمینه طراحی و شبیه سازی با نرم افزارهای مختلف معماری بخصوص تری دی مکس و مایا را برای شما بازگو می کنم. سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که مایا یا تری دی..

1397/05/09 سه شنبه ادامه مطلب
۶۰ عکس زیبا از طراحی نماهای سنگی رومی که حتما باید ببینید

در این مطلب به درخواست عده ای از کاربران، بیش از ۶۰ نمونه زیبا از طراحی نماهای سنگی رومی دوره معاصر را به شما نمایش می دهیم. می توانید از این تصاویر به عنوان الگو ایده برداری کنید. عکس نماهای رومی زیب..

1397/11/02 سه شنبه ادامه مطلب
7 تا از بهترین نرم افزارهای مشاهده عکس (برای ویندوز)

یکی از اولین کارهایی که بعد از نصب یک ویندوز خوب باید انجام دهید، نصب نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس می باشد. در این مقاله 7 تا از بهترین ها در این زمینه را به شما معرفی می کنیم. نکته مهم: دقت کنید این..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش پرزانته معماری از صفر تا صد (20 درس رایگان +جزوه PDF)

در این مقاله، بیش از 20 فیلم کاربردی و رایگان در زمینه آموزش پرزانته معماری را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم. پرزانته معماری روشی است که شما طرح پیشنهادی خود را به کارفرما نشان می دهید. روش های پرز..

1402/09/14 سه شنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش رشته ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با رشته ها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد، تعریف رشته ها، مقداردهی اولیه و استفاده از آنها برای عملیات های مختلف ورودی/ خروجی را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. در برنامه نویسی C..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
حلقه while و do…while در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه های while و do…while در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه ها برای تکرار بلوک کد استفاده می شود و تا زمانی که شرط تعیین شده درست باشد، تک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
ساختارها و اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اشاره گرها به اعضای ساختارها در برنامه نویسی C دسترسی پیدا کنید. همچنین با تخصیص حافظه پویای ساختار آشنا خواهید شد. قبل از شروع درباره استفاده از اش..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
آموزش اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش با مفهوم اشاره گرها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. معرفی اشاره گرها، شیوه استفاده از اشاره گرها و اشتباهات رایج هنگام کار با آنها را با کمک مثال های مختلف بررسی خواهیم کرد. اشاره گرها ..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
انواع تابع در برنامه نویسی C

در این آموزش با روش های مختلف برای حل یک مسئله با استفاده از تابع در برنامه نویسی سی آشنا خواهید شد. در اینجا این ۴ برنامه بررسی می کنند که آیا عدد ورودی توسط کاربر عدد اول است یا خیر. خروجی همه این ب..

1399/08/18 یکشنبه ادامه مطلب
دستور goto در برنامه نویسی C

در این آموزش با دستور goto در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چه زمانی از این دستور استفاده کنید. دستور goto این امکان را فراهم می کند تا بتوانید کنترل برنامه را به یک label (برچسب)..

1399/08/18 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
متغیرها، ثابت ها و لیترال ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با متغیرها و قوانین نامگذاری آنها، لیترال های مختلف و شیوه ساخت ثابت ها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. متغیرها در برنامه نویسی یک متغیر یک نگهدارنده (محل ذخیره) برای نگهداری داده ها می..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس php به ترتیب

با ۲۵ درس ساده زیر می توانید پی اچ پی را در کمتر از ۷ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: م..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش عملگرهای مقایسه ای در php به زبان ساده

پی اچ پی با استفاده از محدوده وسیعی از اپراتورهای مقایسه ای به شما اجازه می دهد یک متغیر یا مقدار را با متغیر یا مقداری دیگر مقایسه کنید. عملگرها توضیح == مساوی است با === مساوی است با و از هم..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع str_split در php به زبان ساده

این تابع با کمک ( )str_split  یک رشته را به یک آرایه تقسیم می کند. به سینتکس زیر توجه کنید: str_split(string,length) مثال۱ خروجی کد بالا به شکل زیر است: مثال۲ (انتقال پارامتر طول) خروجی کدن..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه while در php به زبان ساده

حلقه while یک بلوک از کد نویسی را در حالی اجرا می کند که یک شرط درست باشد. سینتکس while (condition) { code to be executed; } مثال خروجی The number is 1 The number is 2 The number is 3 The numbe..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه For loop در php به زبان ساده

حلقه for زمانی استفاده می شود که شما از پیش می دانید اسکریپت چند بار باید اجرا شود. سینتکس زیر را ببینید: for (initialization; condition; increment) { code to be executed; } پارامتر حلقه for مقدار د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت Switch در php به زبان ساده

عبارت Switch مشابه با یک سری عبارت های if است. دو مثال زیر؛ دو روش متفاوت برای نوشتن برنامه ای متفاوت است، یکی از آنها با استفاده از یک سری از عبارت های if و else-if نوشته شده است و دیگری با استفاده ا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش عبارت if در پی اچ پی به زبان ساده

عبارت if ساده ترین عبارت شرطی است. در عبارت های if خروجی زمانی نمایش داده می شود که تنها شرطی که بعد از if می آید درست باشد. عبارت if درست مانند عبارت مقابل در زبان انگلیسی عمل می کند: “if X happens, ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی PHP در اندروید

PHP یک زبان اسکریپت‌‌نویسی منبع باز پرکاربرد و همه‌منظوره است. در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت‌نویسی خیلی پیچیده نیست و دردسر کمی دارد. این زبان در سراسر دنیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش 20 نکته و ترفند کاربردی PHP (مبتدی-حرفه ای)

PHP مخفف بازگشتی از عبارت Hypertext Preprocessing است. مسلماً یکی از شگفت انگیزترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در دسترس PHP می باشد. از این زبان برای نوشتن فیسبوک و وردپرس استفاده شده و همچنین می..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
چرا از PHP استفاده می کنیم؟ پاسخ به همه سوالات رایج کاربران

بیایید خیلی زود تمومش کنیم: PHP زبانی عجیب و زشت است. سرعت فوق العاده ای ندارد و از نظر ساختار گرامری نیز زیبا نمی باشد. نظر صریحی درباره شیوه های مناسب توسعه نرم افزار ندارد. اما زبانی است که باز هم ..

1398/12/22 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع isset در php به زبان ساده

تابع ( )PHP Isset  برای بررسی این موضوع به کار می رود که آیا متغیر خاص در کدنویسی وجود دارد یا نه. این بدان معناست که ما مقدار هر متغیر خاص را بررسی می کنیم. ما از تابع isset برای بررسی این موضوع استف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود ۲ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش Css فارسی

در ادامه آموزش های کاربردی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، ۲ جزوه برتر و عالی را برای یادگیری سریع css گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برای شروع از صفر و..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
همه دروس Css به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید سی اس اس را در کمتر از ۴ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: د..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Overflow در CSS به زبان ساده

ویژگی Overflow برای زمانی که محتوای عنصر از جعبه عنصر سرریز شود (اندازه نباشد)، واکنش نشان می دهد. کنترل محتوای سر ریز شده ممکن است شرایطی پیش آید که محتوای یک عنصر از ابعاد جعبه بزرگتر شود. به عنوان ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش سبک بندی متن در CSS به زبان ساده

ویژگی های متن در CSS به شما امکان می دهد چندین سبک مانند رنگ، تراز، فاصله، آرایش، تبدیل نوع حروف و … را به راحتی برای متن تعریف کنید. قالب بندی متن با CSS CSS برای تعریف سبک های متن چندین ویژگی دارد. ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سی اس اس (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی اس اس، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش ویژگی های CSS3 به زبان ساده

بخش زیر مرور کوتاهی از ویژگی های CSS3 است. ویژگی های CSS3 براساس حروف الفبا در این بخش یک لیست کامل از ویژگی های استاندارد متعلق به آخرین مشخصات CSS3 آمده است. همه ویژگی ها به چندین دسته گروه بندی می ..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
آموزش قوانین at در CSS3 به زبان ساده

در این بخش قوانین at را درCSS را شرح خواهیم داد. تعریف قوانین at با کلمه کلیدی ات سایگن (یک کاراکتر @) شروع می شود و بلافاصله پس از آن یک شناسه قرار می گیرد و شامل هر چیزی است تا سیمی کالون بعدی (؛) ی..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
آموزش مدیا کوئری در css3 به زبان ساده

مدیا کوئری های CSS شما را قادر می سازند تا اسناد خود را در اندازه های مختلف دستگاه های خروجی به درستی قالب بندی کنید. مدیا کوئری ها و طراحی واکنش گرا وب مدیا کوئری ها این امکان را فراهم می آورند تا بد..

1398/11/19 شنبه ادامه مطلب
آموزش فیلترهای CSS3 به زبان ساده

افکت های فیلتر در CSS3 روشی آسان برای اعمال جلوه بصری بر روی تصاویر فراهم می کنند. شناخت توابع فیلتر در ۳ CSS در این بخش درباره افکت های فیلتر معرفی شده در CSS3 بحث خواهیم کرد که می توانید از آنها برا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طراحی جعبه انعطاف پذیر در CSS3 به زبان ساده

جعبه انعطاف پذیر در CSS3 یا flexbox (فلکس باکس) یک مدل جدید برای ساخت انعطاف پذیرتر از طراحی رابط کاربری است. شناخت مدل طراحی Flex جعبه انعطاف پذیر، که معمولاً با عنوان flexbox، به آن اشاره می شود، یک..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش طرح های چند ستونه در CSS3 به زبان ساده

با CSS3 می توانید محتوای متنی یک عنصر را در چند ستون تقسیم کنید. ایجاد طرح های چند ستونه CSS3 اجزای طرح بندی چند ستونه را برای ایجاد چند لایه ستون با روشی آسان و کارآمد معرفی کرده است. اکنون می توانید..

1398/11/13 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش انیمیشن ها در CSS3 به زبان ساده

ویژگی انیمیشن های CSS3 به شما امکان ایجاد انیمیشن های keyframe (فریم کلیدی) را می دهد. ساخت انیمیشن ها در CSS3 در فصل قبل با شیوه ساخت انیمیشن های ساده مانند حرکت یک ویژگی از یک مقدار به مقدار دیگر تو..

1398/11/13 یکشنبه ادامه مطلب
همه ترفندهایی که برای شروع کار با Dreamweaver نیاز دارید

Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند با امکانات، گزینه ها و همچنین یکی از محبوب ترین IDE ها (Integrated Development Environment) در بازار کنونی است. اگرچه ممکن است نیازهای برخی از توسعه دهندگان را برآورده..

1398/08/08 چهارشنبه ادامه مطلب
۱۸ نکته درباره Dreamweaver به مناسبت ۲۱ سالگی این برنامه

۱۸ سال از معرفی برنامه دریم ویور می‌گذرد، برنامه‌ای که در زمینه کدنویسی و طراحی بسیار پرکاربرد است. به همین دلیل در این نوشته می‌خواهیم ۱۸ نکته مفید را در مورد این برنامه مرور کنیم. ۱ – انتخاب بهترین ..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
کاربردهای نرم افزار دریم ویور +معرفی معایب آن

دریم ویور این امکان را به شما می‌دهد که بدون کدنویسی، یک وبسایت را ایجادکنید. این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب بسیار مفید است. با این نرم‌افزار می‌توانید سایت‌های زیادی را ایجاد..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۰ هک نرم افزار Dreamweaver که برنامه نویسی را برایتان آسان تر می کنند!

Dreamweaver مادر تمام فعالیت های مبتنی بر وب در اینترنت است. از نظر بسیاری از افراد، Dreamweaver ابزاری برای ایجاد وب سایت است، اما از نظر متخصصان Dreamweaver یک نرم افزار قدرتمند به شمار می رود. Drea..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۰ نکته و ترفند مفید در دریم ویور برای افراد مبتدی

برنامه Dreamweaver از کاربردهای بسیار زیادی در زمینه کدنویسی برخوردار است. برای تسلط بر این کاربردها، باید بدانید که هر فهرستی (منو) در این برنامه، دقیقا به چه منظوری تعبیه‌شده است. در این نوشته می‌خو..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش دریم ویور

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار دریم ویور (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار دریم ویور، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1399/07/19 شنبه ادامه مطلب
طرز ایجاد یک جدول با کمک نرم افزار Dreamweaver به زبان ساده

برای نشان دادن رابطه بین داده ها باید از جدول استفاده کنید. جدول ها به شما اجازه می دهند داده های مرتبط را در ردیف ها و ستون های مختلف گروه بندی کنید. در برخی موقعیت ها لازم است داده های خود را به صور..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار دریم ویور که باید بدانید!

با آشنایی با میانبرها، استفاده از Dreamweaver CS5 برای شما بسیارآسانتر خواهد شد. برای ایجاد اسناد سریع، ویرایش، مخفی کردن و نمایش ویژگی های فضای کاری، استفاده از قالب بندی های ساده، ویرایش کد، انتخاب،..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید