در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

3 بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (JS..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت با 30 درس (فارسی+جزوه PDF)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا اسکریپت، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا اسکریپت به ترتیب

با ۲۷ درس ساده زیر می توانید مفاهیم اصلی جاوا اسکریپت را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف یا دروس ویدیویی ما در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید...

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش Getter و Setter در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با متدهای Getter و Setter در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. در جاوا اسکریپت دو نوع ویژگی (property یا خصوصیت) برای شی وجود دارد: ویژگی های داده ای (Data ..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Number در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با اعداد و نوع عددی (Number) در جاوا اسکریپت JavaScript آشنا خواهید شد. Number یک نوع داده ابتدایی است. let a = 3; let b = 3.13; در جاوا اسکریپت برخلاف برخی از زبا..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش آرایه در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با آرایه در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. همانطور که می دانید هر متغیر می تواند یک مقدار را ذخیره کند. اگر بخواهید چندین مقدار را همزمان ذخیره کنید باید ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
جاوا اسکریپت چیست؟ (کاربردها و تفاوت با جاوا)

“جاوا اسکریپت JavaScript یک زبان برنامه نویسی مفسری و سطح بالا است که برای ساخت صفحات تعاملی و واکنشگرا در وب استفاده می شود.” زبان اسکریپتی که در ساخت و کنترل محتوای پویای صفحات وب کاربرد دارد و می ت..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توضیحات در جاوا اسکریپت

در این آموزش با توضیحات در جاوا اسکریپت (JavaScript)، دلیل استفاده و کاربرد آنها آشنا خواهید شد. توضیحات یا کامنت ها در برنامه نویسی نکاتی هستند که هر برنامه نویس برای درک بهتر و خوانایی بیشتر به برنا..

1399/07/16 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش عملگرهای مقایسه ای و منطقی در جاوا اسکریپت

در این آموزش با عملگرهای مقایسه ای و منطقی در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد و شیوه استفاده از آنها را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. عملگر چیست؟ در جاوا اسکریپت یک عملگر نماد خاصی ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
متغیرها و ثابت ها در جاوا اسکریپت

در این آموزش با متغیرها و ثابت ها در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد و همچنین شیوه مقداردهی اولیه و استفاده از آنها را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. متغیرها در جاوا اسکریپت در برنامه..

1399/07/16 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش String در جاوا اسکریپت

در این آموزش با نوع داده string یا رشته ای در جاوا اسکریپت (JavaScript) به کمک مثال های مختلف آشنا خواهید شد. string یک نوع داده ابتدایی است که برای کار با متن استفاده می شود. مثال، let name = ‘John’..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش Prototype در جاوا اسکریپت

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با مفهوم Prototype در جاوا اسکریپت (JavaScript) آشنا خواهید شد. قبل از یادگیری Prototype (پروتوتایپ یا نمونه اولیه) حتما آموزش های زیر را مرور کنید: اشیا در جاوا اس..

1399/08/04 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود 6 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی جاوا

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ای..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی جاوا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ایم...

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس جاوا به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی جاوا را در کمتر از ۱۰ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم..

1400/06/01 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرها و انواع داده در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش با متغیرها ، نحوه تعریف آن ها و انواع مختلف داده های پشتیبانی شده توسط جاوا، آشنا می شوید. متغیرهای جاوا متغیر مکانی برای ذخیره داده ها در حافظه (محل ذخیره سازی) است. برای نشان دادن محل ذ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش وراثت در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش شما با کمک مثال ، وراثت در جاوا را یاد خواهید گرفت. وراثت یکی از ویژگیهای اصلی OOP (برنامه نویسی شی گرا) است که به ما امکان می دهد کلاس جدیدی را از یک کلاس موجود تعریف کنیم. مثلا، class..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی و خروجی در جاوا (به زبان کاملا ساده)

در این آموزش روش های ساده نمایش خروجی و گرفتن ورودی از کاربر را یاد خواهید گرفت. خروجی جاوا به سادگی می توان از System.out.println () یا   System.out.print() System.out.printf() برای ارسال خروجی به خر..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
چگونه یادگیری جاوا را شروع کنیم؟

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان ها و پلتفرم های برنامه نویسی است. پلتفرم محیطی است که به توسعه و اجرای برنامه های نوشته شده به هر زبان برنامه نویسی کمک می کند. جاوا سریع، قابل اعتماد و ایمن..

1400/06/01 دوشنبه ادامه مطلب
جاوا چیست؟ راهنمای ساده برای مبتدی ها

امروزه، به ویژه از زمانی که یک بیماری همه گیر مرگبار در جهان به وجود آمده است، اینترنت و تلفن های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند. ما تقریبا برای تمام کارهای روزمره از تلفن هایمان ا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کلمه کلیدی super در جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با کلمه کلیدی super در جاوا با کمک مثال آشنا می شوید. کلمه کلیدی super در جاوا در زیر کلاس ها برای دسترسی به اعضای سوپر کلاس (ویژگی ها ، سازنده ها و متد ها) استفاده می شود. قبل از اینکه د..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل متد های جاوا (به زبان ساده)

در این آموزش با متد های جاوا ، نحوه تعریف یک متد و استفاده از آن ها در برنامه با کمک مثال آشنا خواهید شد. متد چیست؟ در ریاضیات ، در مورد توابع مطالعه کرده اید. به عنوان مثال ، f (x) = x2 تابعی است که ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی جاوا: تاریخچه، ویژگی ها، اصطلاحات و نکات مهم برای مبتدیان

جاوا زبان برنامه نویسی محبوب و یک پلت فرم محاسباتی است. سریع، قابل اعتماد و امن است. طبق گفته اوراکل، شرکت صاحب امتیاز جاوا ، جاوا بر روی ۳ بیلیون دستگاه در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به تعداد تو..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کلاس و اشیاء در جاوا (به زبان کاملا ساده)

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا (OOP) است. در این آموزش با شی گرایی و نحوه ایجاد کلاس و اشیاء دلخواه در برنامه آشنا می شوید. جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و این امکان را به شما می دهد تا با ای..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود 5 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی PHP

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۵ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پی اچ پی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ..

1403/02/05 چهارشنبه ادامه مطلب
همه دروس php به ترتیب

با ۲۵ درس ساده زیر می توانید پی اچ پی را در کمتر از ۷ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری هم ندارید: م..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش حلقه For loop در php به زبان ساده

حلقه for زمانی استفاده می شود که شما از پیش می دانید اسکریپت چند بار باید اجرا شود. سینتکس زیر را ببینید: for (initialization; condition; increment) { code to be executed; } پارامتر حلقه for مقدار د..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تابع isset در php به زبان ساده

تابع ( )PHP Isset  برای بررسی این موضوع به کار می رود که آیا متغیر خاص در کدنویسی وجود دارد یا نه. این بدان معناست که ما مقدار هر متغیر خاص را بررسی می کنیم. ما از تابع isset برای بررسی این موضوع استف..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
۴ اپلیکیشن یادگیری برنامه نویسی PHP در اندروید

PHP یک زبان اسکریپت‌‌نویسی منبع باز پرکاربرد و همه‌منظوره است. در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت‌نویسی خیلی پیچیده نیست و دردسر کمی دارد. این زبان در سراسر دنیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش توابع رشته ای در php به زبان ساده

پی اچ پی بیش از ۷۵ تابع دستکاری رشته را در بر می گیرد که از عملکردهای متفاوتی پشتیبانی می کند این عملکردها را می توان از تکرار و معکوس کردن رشته ها تا مقایسه و نیز جستجو-و-جایگذاری آنها مرتب کرد. برخی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش 20 نکته و ترفند کاربردی PHP (مبتدی-حرفه ای)

PHP مخفف بازگشتی از عبارت Hypertext Preprocessing است. مسلماً یکی از شگفت انگیزترین و قویترین زبان های برنامه نویسی در دسترس PHP می باشد. از این زبان برای نوشتن فیسبوک و وردپرس استفاده شده و همچنین می..

1403/02/07 جمعه ادامه مطلب
آموزش چاپ الگوی ستاره ای در php به زبان ساده

در ادامه این آموزش، شما درمورد فرآیند چاپ الگوی ستاره در پی اچ پی می آموزید. مسائلی وجود دارد که به صورت کلی و عمومی در مصاحبه ها آورده می شود و باید آموخته شود. این مسائل به صورت کلی توسط افرادی حل م..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
چرا از PHP استفاده می کنیم؟ پاسخ به همه سوالات رایج کاربران

بیایید خیلی زود تمومش کنیم: PHP زبانی عجیب و زشت است. سرعت فوق العاده ای ندارد و از نظر ساختار گرامری نیز زیبا نمی باشد. نظر صریحی درباره شیوه های مناسب توسعه نرم افزار ندارد. اما زبانی است که باز هم ..

1398/12/22 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش متد GET در php به زبان ساده

متد Get یک متد غیر ایمن محسوب می شود زیرا تمام اطلاعات روی آدرس بار را نمایش می دهد. متدی که به صورت پیش فرض به کار می رود، متد get است. با استفاده از متد GET داده های ارسالی کاهش می یابد. روش GET سری..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامنت ها در PHP به زبان ساده

یک کامنت در واقع از خط های غیر قابل اجرا تشکیل شده است. کامنت برای نوشتن توضیحی به کار می رود که برای درک بیشتر خودتان نوشته می شود. مرورگر، کامنت ها را نمی خواند. دو نوع کامنت در php وجود دارد: ۱- کا..

1398/10/16 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود 4 بهترین جزوه PDF آموزش برنامه نویسی پایتون

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی پایتون (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی پایتون، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ای..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
پایتون چیست؟ 8 کاربرد اصلی و پاسخ به سوالات رایج

تا سال 1991، کلمه “پایتون” بیشتر مردم را به فکر مارها می انداخت (پایتون به معنی مار است). اما امروزه دیگر اینطور نیست! کلمه Python دنیا را متحول کرده است و در حال حاضر در دنیای برنامه نویسی محبوبیت زی..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
همه دروس آموزش پایتون به ترتیب

با ۲۰ درس ساده زیر می توانید برنامه نویسی پایتون را در کمتر از ۸ روز یاد بگیرید. ضمنا با دانلود جزوه پی دی اف در انتهای همین مطلب می توانید بطور کامل تا سطح پیشرفته جلو بروید. نیاز به هیچ منبع دیگری ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
نحوه نصب اصولی Python در ویندوز [Pycharm IDE]

PyCharm یک ویرایشگر چند سکویی است که توسط JetBrains ساخته شده است. Pycharm تمام ابزارهای مورد نیاز برای توسعه ی برنامه های پایتون را فراهم می کند. در زیر مراحل نصب Python و PyCharm آورده شده است. نصب ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
Hello World : اولین برنامه پایتون را بسازید

در آموزش قبل ، نصب و راه اندازی پایتون را به پایان رساندیم. وقت آن است که اولین برنامه خود را بسازید. بطور خلاصه روش کار به این شکل است برای ایجاد اولین برنامه در پایتون، مراحل زیر را دنبال کنید: 1-نص..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
طراحی وبسایت با پایتون (۵ مرحله اصلی)

پایتون در چند سال گذشته، محبوبیت زیادی پیدا کرد. زبان برنامه ریزی در جاوا بیش از بقیه محبوبیت پیدا کرده است اما برای خیلی از افراد این موضوع اصلا جای تعجب ندارد. با افزایش یادگیری در مورد دستگاه ها ، ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست در پایتون: خلاصه، اضافه کردن، مرتب سازی، طول، مثال های معکوس سازی

لیست دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ، ظرف حاوی اشیاء مختلف پایتون ، که می توانند عدد صحیح ، کلمات ، مقادیر و غیره باشد. لیست معادل آرایه در سایر زبان های برنامه نویسی است. توسط براکت های مربع ن..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
رشته ها در پایتون: جایگزینی، اتصال، جدا کردن، معکوس، حروف بزرگ و حروف کوچک

در پایتون همه چیز شی است و رشته ها نیز شی هستند. رشته پایتون را می توان با محصور کردن کاراکترها در نقل قول ، ایجاد کرد. مثلا: var = “Hello World!” در این آموزش موارد زیر را می آموزیم: دسترسی به مقا..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۱ نکته مفید برای یادگیری برنامه نویسی پایتون (برای مبتدیان)

بسیار خوشحالیم که تصمیم گرفتید یادگیری پایتون را شروع کنید! یکی از متداول ترین سؤالاتی که خوانندگان از ما می پرسند این است که “بهترین روش برای یادگیری پایتون چیست؟” معتقدیم که اولین قدم برای یادگیری ه..

1399/05/08 چهارشنبه ادامه مطلب
۲۰ نکته کدنویسی پایتون و ترفندهایی که نمی دانید (مقدماتی-پیشرفته)

پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب، عمومی و پر کاربرد است. برای علوم داده و یادگیری ماشین، محاسبات علمی در بسیاری از زمینه ها، توسعه وب، برنامه های کاربردی موبایل و دسکتاپ و موارد دیگر استفاده می شود. ..

1400/05/31 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش تقویم پایتون با مثال (به زبان کاملا ساده)

ماژول تقویم در پایتون کلاس تقویم دارد که محاسبات مربوط به کارهای مختلف را بر اساس تاریخ ، ماه و سال امکان پذیر می کند. کلاس های TextCalendar و HTMLCalendar در پایتون به شما امکان می دهد تا تقویم را وی..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت (فیلم فارسی +جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی افترافکت،بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این ویدیوها برای ..

1402/10/20 چهارشنبه ادامه مطلب
3 روش فارسی نوشتن در افتر افکت (و حل مشکل همه نسخه ها)

از مشکلات برنامه های ادوبی همچون فتوشاپ، افترافکت، پریمیر فارسی نویسی است. بدین صورت اگر که هنگام تایپ فارسی، حروف از چپ به راست و جدا از هم نوشته می شوند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
15 پلاگین برتر افتر افکت (ساخت ویدئوهای خارق العاده)

برای ساخت ویدیوهای شگفت انگیز در افترافکت، پلاگین ها کار شما را بسیار ساده تر می کنند. به همین دلیل در این مطلب بهترین پلاگین های افتر افکت را با لینک دانلود در اختیارتان قرار می دهیم. روش نصب پلاگین ..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش افتر افکت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار افترافکتز، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. ..

1400/08/18 سه شنبه ادامه مطلب
آموزش کامل ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت (فیلم فارسی)

یکی از استراتژی کسب و کارها برای افزایش فروش، تبلیغات در بسترهای پرمخاطب مانند شبکه های اجتماعی، اینترنت و یا تلویزیون است. ساخت تیزرتبلیغاتی شاید سخت به نظر برسد اما با پیشرفت نرم افزارها امروزه ساخت..

1401/08/28 شنبه ادامه مطلب
۳۰ میان‌بر کاربردی در برنامه افترافکت برای انجام راحت دستورات

اگر بخواهید سرعت خود در کار با افتر افکت را افزایش دهید چه اقدامی می‌کنید؟ برخی افراد هزینه زیادی صرف کرده و یک کامپیوتر جدید می‌خرند اما راه آسان‌تری نیز وجود دارد. می‌توانید از میان‌برهای روی صفحه ک..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
خروجی گرفتن از افترافکت با مدیا انکودر + فیلم آموزشی

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هر ویدئویی در اندازه کوچک و با کیفیت بالا در برنامه هایی مانند افتر افکت و پریمیر با استفاده از مدیا انکودر خروجی بگیرید. ابتدا افتر افکت را باز کنید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۱۵ نکته مفید پیرامون افترافکت از زبان ۳ نفر از حرفه ای ها

در این نوشته قصد داریم ۱۵ نکته مفید در افترافکت را که توسط افراد خبره در این نرم‌افزار بیان شده برای شما تشریح کنیم. Nopow نول پاول (نوپو) سابقه بسیار درخشانی در زمینه رسانه دارد. او موفق‌شد تا در زم..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
۵ توصیه مهم برای کسانی که قصد یادگیری افترافکت را دارند!

اگر برای کار با After Effects تازه کار هستید نترسید. در اینجا پنج توصیه برای طراحان مشتاق ارائه شده است. چیز های زیادی در مورد After Effects وجود دارد که می توانید یاد بگیرید، از اصول ساخت انیمیشن گرف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
20 نکته کاربردی نرم افزار افترافکت (افزایش سرعت و کارایی)

ویرایش و پردازش ویدئوکلیپ دارای جزییات بسیار زیادی است. پس از پایان کار شما در Adobe premiere pro پروژه شما آماده انتقال به Adobe after effect است، یعنی نرم افزاری که به شما امکان افزودن جلوه‌های ویژه..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش استفاده از پروژه آماده افترافکت+ ویدیوی آموزشی

قالب افترافکت یک فایل ویدیویی یا انیمیشنی از پیش ساخته ‌شده همراه با یک سری عناصر طراحی است که می ‌توانید آن را سفارشی و به پروژه های بزرگتر تان اضافه کنید. بهترین قالب ‌ها اغلب توسط طراحان حرفه ‌ای س..

1402/05/02 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی C (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع آن را گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۳ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی C

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۳ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی (C) گلچین کر..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
دستور if و if…else در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با دستورهای if، if…else، if…else نردبانی و if…else تودرتو در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. دستور if در C سلختار دستور if در برنامه نویسی C به شکل زیر است: if (عبار..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
انواع داده در برنامه نویسی C

در این آموزش با انواع داده های اساسی در برنامه نویسی C مانند int، float، char و … آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی C باید نوع داده برای هر متغیر تعریف شود. بدین ترتیب نوع و اندازه داده تخصیص داده شده ب..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی C چیست؟ مزایا، معایب و کاربردها

زبان های برنامه نویسی، دنیای ما را تغییر داده اند، از تلفن های هوشمند گرفته تا نرم افزارهای شرکت های هواپیمایی، تقریباً همه دستگاه های مدرن به نوعی از کد استفاده می کنند. اینکه کدام زبان برنامه نویسی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
کلمات کلیدی و شناسه ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با کلمات کلیدی در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. کلمات ذخیره شده در برنامه نویسی C بخشی از گرامر این زبان هستند. درباره شناسه ها و شیوه نامگذاری نیز بحث خواهیم کرد. مجموعه کاراکتر مجموعه ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
حلقه while و do…while در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه های while و do…while در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه ها برای تکرار بلوک کد استفاده می شود و تا زمانی که شرط تعیین شده درست باشد، تک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش عملگرها در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با عملگرهای مختلف در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. عملگر نمادی است که روی مقادیر یا متغیرها (عملوند) اعمال می شود. به عنوان مثال: عملگر + برای عملیات جمع استفاده می..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
نمونه مثال برای فایل در برنامه نویسی C

در اینجا چند مثال برای مدیریت عملیات ورودی/ خروجی فایل در برنامه نویسی C آورده شده است. برای درک این برنامه ها باید با مفاهیم زیر در زبان C آشنا باشید: آرایه ها اشاره گرها رابطه آرایه و اشاره گر فایل..

1399/08/28 چهارشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید