در سریع آسان هم یاد بگیر ، هم یاد بده هم ... پــــــــول دربیـــــــار!

cover
guest رشد هر ایرانی آرزوی قلبی ماست
برای همین بهترین آموزشها و بهترین مدرسان گلچین شدن!
واسه همین قیمت دوره هامون از مو نازک تره!
یادگیری و پیشرفت همه هموطنام برام مهمه
S 4.9 (امتیاز بیش از 8K کاربر عزیز)

این یعنی رضایت واقعی!

book

مقالات

آموزش ورودی خروجی (I/O) در برنامه نویسی C

در این آموزش برنامه نویسی سی به کمک مثال های مختلف با تابع ()scanf برای گرفتن مقدار ورودی از کاربر و تابع ()printf برای نمایش به کاربر در خروجی آشنا خواهید شد. خروجی در زبان C در برنامه نویسی C، تابع ..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی C (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع آن را گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل ب..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توابع کتابخانه ای استاندارد در برنامه نویسی C

در این آموزش با توابع کتابخانه ای استاندارد در زبان C و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. توابع کتابخانه ای استاندارد یا به عبارت ساده تر توابع کتابخانه ای در زبان C همان توابع داخلی هستند. نمونه ا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
توابع رشته ای در برنامه نویسی C

در این مقاله با نحوه کار رشته ها در برنامه نویسی C با استفاده از توابع کتابخانه ای مانند gets()، puts() ، strlenو … آشنا خواهید شد و همچنین نحوه دریافت رشته از کاربر و عملیات مرتبط روی آن را یاد خواهی..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
آموزش اشاره گرها در برنامه نویسی C

در این آموزش با مفهوم اشاره گرها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. معرفی اشاره گرها، شیوه استفاده از اشاره گرها و اشتباهات رایج هنگام کار با آنها را با کمک مثال های مختلف بررسی خواهیم کرد. اشاره گرها ..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
انواع داده در برنامه نویسی C

در این آموزش با انواع داده های اساسی در برنامه نویسی C مانند int، float، char و … آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی C باید نوع داده برای هر متغیر تعریف شود. بدین ترتیب نوع و اندازه داده تخصیص داده شده ب..

1399/08/11 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش رشته ها در برنامه نویسی C

در این آموزش با رشته ها در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد، تعریف رشته ها، مقداردهی اولیه و استفاده از آنها برای عملیات های مختلف ورودی/ خروجی را به کمک مثال های مختلف یاد خواهید گرفت. در برنامه نویسی C..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
آموزش حلقه for در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه for در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه برای تکرار یک بلوک کد استفاده می شود تا زمانی که شرط تعیین شده برآورده شود. در برنامه نویسی C س..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
حلقه while و do…while در برنامه نویسی C

در این آموزش به کمک مثال های مختلف با حلقه های while و do…while در برنامه نویسی C آشنا خواهید شد. در برنامه نویسی از حلقه ها برای تکرار بلوک کد استفاده می شود و تا زمانی که شرط تعیین شده درست باشد، تک..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی C چیست؟ مزایا، معایب و کاربردها

زبان های برنامه نویسی، دنیای ما را تغییر داده اند، از تلفن های هوشمند گرفته تا نرم افزارهای شرکت های هواپیمایی، تقریباً همه دستگاه های مدرن به نوعی از کد استفاده می کنند. اینکه کدام زبان برنامه نویسی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
نمونه مثال برای فایل در برنامه نویسی C

در اینجا چند مثال برای مدیریت عملیات ورودی/ خروجی فایل در برنامه نویسی C آورده شده است. برای درک این برنامه ها باید با مفاهیم زیر در زبان C آشنا باشید: آرایه ها اشاره گرها رابطه آرایه و اشاره گر فایل..

1399/08/28 چهارشنبه ادامه مطلب
تخصیص حافظه پویا در برنامه نویسی C

در این آموزش با تخصیص حافظه پویا در زبان C با استفاده از توابع کتابخانه ای استاندارد ()malloc()، calloc()، free و ()realloc آشنا خواهید شد. همانطور که می دانید، آرایه مجموعه ای از چند خانه متوالی و ثا..

1399/08/24 شنبه ادامه مطلب
ساده ترین روش استفاده از دستور Weld و Mirror در زیبراش

در این مطلب یک روش ساده برای استفاده از دستور ولد و میرور را با یک مثال از کاراکترسازی آموزش می دهیم. Mirror و Weld Mirror And Weld از نظر من یکی از مهمترین ویژگی های ZBrush است. فقط با کمی برنامه ر..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
معرفی ۱۰ پلاگین برتر و کاملا کاربردی نرم افزار ZBrush

ZBrush برنامه قدرتمندی است – اما پلاگین های متعددی وجود دارند که می توانند آن را قدرتمندتر کنند. برنامه مجسمه سازی Pixologic دارای یک جعبه ابزار بسیار کاربردی است. علاوه بر این راه های بسیار زیادی برا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
۱۵ ترفند حرفه ای نرم افزار ZBrush برای افزایش سرعت کار شما

درک و عادت به رابط های سه بعدی، به خصوص اگر در دنیای نرم افزارهای سه بعدی تازه وارد باشید، زمان بر خواهد بود. برای اینکه بتوانید به سرعت با نرم افزار همراه شوید، لازم است با برخی از نکات و روش های سری..

1403/02/06 پنجشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۴ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش زیبراش

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار زیبراش، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این..

1399/02/13 شنبه ادامه مطلب
چطور نقش و نقوش حکاکی شده را روی یک بدنه یا مش ایجاد کنیم؟

در این مطلب به شما یاد می دهیم چطور یک مپ (تکسچر) را به صورت حکاکی شده (بامپ) روی یک کاراکتر اعمال کنید. Quick Sketch Mode را فعال کنید. تقارن شعاعی (Radial Symmetry) را برای محور Z فعال کنید. یک طرا..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد Zbrush (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی زدبراش یا زیبراش، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجمو..

1402/05/28 شنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی سی شارپ (فیلم فارسی+ pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین کرده ا..

1402/09/11 شنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرها در سی شارپ

یک متغیر را می توان با یک سلول حافظه مقایسه کرد؛ و استفاده از آن برای هر برنامه نویس الزامی است. در سی شارپ؛ یک متغیر به صورت زیر مطرح می شود: یک مثال از متغیرها را می توان به صورت زیر بیان کرد: ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش کار با تاریخ و زمان در سی شارپ به زبان ساده

سی شارپ برای کار با تاریخ و زمان؛ ساختار شگفت انگیزی دارد که DateTime نام دارد. این ساختار در واقع نوعی داده نیست؛ اما ما آن را در این فصل قرار داده ایم، زیرا اغلب هنگام برنامه نویسی ناچار هستید که با..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش نوع داده Char در سی شارپ به زبان ساده

نوع داده های System.Char برای نگه داشتن یک کاراکتر یونیکد واحد مانند “a” ، “z” و غیره به کار رفته است. سی شارپ یک اسم مستعار برای این سیستم دارد که char نامیده می شود. شما می توانید هنگام بیان متغیرها..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد ممیزی شناور در سی شارپ

اعداد ممیزی شناور؛ اعدادی هستند که یک بخش اعشاری دارند (معمولاً با یک ممیز از بخش صحیح جدا می شود). شما ممکن است متعجب شوید که چرا یک نوع داده واحد برای کار با تمامی اعداد (صحیح و اعشاری) وجود ندارد؛ ..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش اعداد صحیح در سی شارپ

رایانه ها و اعداد برای راه اندازی هر پروژه ای، دست به دست هم می دهند، بنابراین هنگام برنامه نویسی، اغلب خودتان را در حالی پیدا می کنید که با اعداد به اشکال مختلف کار می کنید. یکی از رایج ترین انواع دا..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متغیرهای بولین در سی شارپ

انواع داده های بولین، آنهایی هستند به ساده ترین روش در چارچوب دات نت پیدا می شود؛ زیرا این متغیر دو مقدار ممکن می تواند داشته باشد: درست (true) و غلط (false). شما می توانید متغیر بولین را مشابه زیر بی..

1403/02/09 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش متد overloading (سربارگذاری) در سی شارپ

بسیاری از زبانهای برنامه نویسی از تکنیکی بنام پارامترهای پیش فرض / اختیاری پشتیبانی می کنند. این تکنیک برنامه نویس را قادر می سازد با دادن یک مقدار پیش فرض به یک یا چند پارامتر، آنها را به پارامترهای ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش توابع در سی شارپ

یک تابع که به شما اجازه می دهد که یک قسمت از کد را به صورت یک بسته درآورده و آن را از بخش های دیگر کد خودتان فراخوانی کنید. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که بخواهید یک بخش از کد را از چندین موقعی..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
سی شارپ چیست؟ معایب و مزایا و مقایسه با ++C

به عنوان یک برنامه نویس طبیعی است که بخواهید به محبوب ترین زبان ها تسلط داشته باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید. زبانهای برنامه نویسی زیادی وجود دارند که می توانید یاد بگیرید، اما چگونه می توانید بفهمید..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
۲۰ تا از نکات کلیدی برنامه نویسی سی شارپ (کدنویسی تمیز)

در این روزها، نوشتن کد کار دشواری نیست. با این حال، نوشتن کد تمیز و مقیاس پذیر آسان نیست. در این آموزش، در مورد برخی از نکات نوشتن کد #C تمیز برای پروژه های خود صحبت خواهیم کرد. در نگاه اول، هر سازنده..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود ۴ جزوه رایگان آموزش سی شارپ (فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی برنامه نویسی سی شارپ، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۴ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی گلچین ک..

1402/09/08 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش نکات پایه ای و مهم سیمولینک در نرم افزار متلب (تصویری)

همان طور که همه ما می دانیم، سیمولینک یک ابزار شبیه سازی موجود در نرم افزار MATLAB است که کاربردهای عمومی و فراوانی دارد. در این پست تمام نکات پایه ای و کاملا مهم که برای یادگیری سیمیولینک نیاز دارید ..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آشنایی مقدماتی با نرم افزار متلب برای مهندسین+ دانلود جزوه Loyola

نرم افزار متلب یک زبان فوق العاده قوی برای محاسبات فنی در رشته های مختلف مهندسی است. نرم افزاری که مسائل و راه حل های آنها را با بهره گیری از ترکیب کدنویسی، تصویر و محاسبات به راحت ترین شکل ممکن ارائه..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل برنامه نویسی در متلب (22 جلسه رایگان به زبان فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار متلب، در این پست ۷ درس و درواقع ۶ فیلم کاربردی آموزش برنامه نویسی متلب را برای شما گلچین کرده ایم که امیدواریم به کمک شما بیاید.  این فیلم ها تا حدی شما را با برنا..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش مثالی ساده از برنامه نویسی در نرم افزار متلب (ویدیو)

برنامه نویسی یکی از مهم ترین بخش ها در تمام رشته های مهندسی می باشد. در این پست، یک ویدو آموزشی از برنامه نویسی به زبان ساده را به کمک نرم افزار قدرتمند متلب برای شما تهیه کرده ایم.   دانلود این وی..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب +pdf

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله، بیش از ۱۳ فیلم کاربردی آموزش شبکه عصبی در متلب را جهت دانلود رایگان گلچین کرده ایم و سپس پی دی اف جزوه آموزش این موضوع را هم برای دانلود در اختیار شما قر..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران

در ادامه آموزش های کاربردی متلب، در این مقاله ۴ تا از بهترین و مطمئن ترین مراکز انجام پروژه های متلب در ایران را به شما معرفی می کنیم تا اگر قادر به یادگیری متلب نیستید، از آنها کمک بگیرید. MATLAB مخف..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
حل معادله در متلب با انواع روشها (در سریعترین زمان)

معادلات چند جمله ای از معروفترین انواع معادلات در ریاضی هستند. دانستن نحوه حل آنها یک چیز است اما در واقع حل عملی آنها چیز دیگری است. روش های زیادی برای حل این معادلات وجود دارد اما اگر هدفتان بیشتر ح..

1401/03/05 پنجشنبه ادامه مطلب
هوش مصنوعی (Al) چیست؟ (در متلب)

هوش مصنوعی یا Al یک نوع شبیه سازی هوش رفتار انسانی می باشد و اقداماتی را انجام می دهد. مثلاً یک ماشین خودران را تصورکنید. سیستم های هوش مصنوعی مربوط به رانندگی، مانند الگوریتم های هوش مصنوعی یکپارچه ه..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
آموزش فایل های m در متلب به زبان کاملا ساده

MATLAB یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و همچنین محیط محاسباتی تعاملی است. MATLAB اجازه می دهد مجموعه ای از دستورات را در یک فایل نوشته و اجرای کنید. فایل ها با پسوند m MATLAB اجازه می دهد تا دو نوع فایل ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
رسم نمودار/گراف در متلب (آموزش گام به گام)

رسم نمودار/ گراف (Plot graph) تکنیک بسیار مفیدی برای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم آنهاست. با رسم نمودار با استفاده از توابع، می توانیم جزئیات بیشتری در مورد آن ها بدست آوریم. همچنین می توانیم نحوه رفت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
تعریف تابع در متلب (ساده ترین روش)

یک تابع بلوکی از چند دستور است که کار خاصی انجام می دهند. توابع امکان استفاده مجدد از کدها را برای کاربر فراهم می کنند. متلب (MATLAB) توابع از پیش تعریف شده زیادی دارد که قابل استفاده هستند مانند sin(..

1401/02/12 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش گام به گام پردازش سیگنال و تصویر در نرم افزار متلب

در این مطلب مطالبی کاربردی راجب موضوع پردازش سیگنال و پردازش تصویر در نرم افزار متلب را به شما آموزش می دهیم. اگر سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح نمایید. محاسبه چرخشی سری x و y با استفاده ..

1398/05/10 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش صفر تا صد سالیدورکز با 30 درس (فیلم فارسی+PDF)

در ادامه سری آموزش های کاربردی نرم افزار Solidworks، در این پست پس از حدود دو هفته تحقیق و گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به آرشیو سایت، ۲۳ درس آموزش سالیدورک مقدماتی تا پیشرفته را بصورت فیلم فارسی بر..

1402/09/07 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی کامل نرم افزار سالیدورک +مدت زمان لازم برای یادگیری آن

اولین بار حدود ۴ سال پیش با محیط برنامه سالیدورک (Solidworks) آشنا شدم. اگر می خواهید بدانید که نرم افزار سالیدورک چیست، چه کاربردهایی دارد، ویژگی های آن کدامند یا به نقل از بهترین جراح زیبایی  مدت زم..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود بهترین کتاب آموزش سالیدورک به زبان فارسی (PDF رایگان)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این نوشته، یکی از بهترین کتاب های پی دی اف زبان فارسی آموزش سالیدورک را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. مشخصات و دانلود کتاب در این کتا..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش یک نمونه سه بعدی کردن قطعه صنعتی در سالیدورک (ویدیو)

سه بعدی سازی یا مدلینگ یا مدل سازی (۳d) در نرم افزار سالیدورک یکی از اصلی ترین مهارت هایی است که هر دانشجوی عمران، مکانیک، طراح صنعتی و … به آن نیاز دارند. در این راستا، یک ویدیو آموزشی از نحوه سه بعد..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
مثالی از سه بعدی کردن یک طرح دوبعدی در سالیدورک (فیلم فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورک، در این پست، به کمک یک فیلم فارسی، نحوه سه بعدی کردن یک قطعه صنعتی (با داشتن طرح دوبعدی) را آموزش خواهید دید. زبان این فیلم فارسی می باشد و برای دیدن آموزش های کارب..

1396/12/15 سه شنبه ادامه مطلب
معرفی بهترین و کاربردی‌ترین دستورات سالیدورک (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، در این پست، بهترین و کاربردی ترین دستورات و تکنیک های سالیدورک را که برای همه ضروری است به شما یاد می دهیم. مقدمه: نرم افزار Solidworks از حساس‌ترین قسمت..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
آموزش تصویری و کامل ساخت یک لیوان دوجداره در سالیدورک به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدورکز، در این پست آموزش تصویری ساخت لیوان دوجداره را به صورت گام به گام یاد می گیرید. سالیدورک یک نرم افزار ایده آل سه بعدی سازی اشیا می باشد.   دراین خود آموز شما یاد م..

1403/02/02 یکشنبه ادامه مطلب
آموزش کامل دستور Extrude در نرم افزار سالیدورک (فیلم فارسی)

یکی از کاربردی ترین دستورات سالیدورک برای سه بعدی کردن طرح های دوبعدی، دستور اکسترود می باشد که حالت های مختلفی دارد. در این پست با کمک فیلم و با زبان فارسی، به شما این دستور کاربردی را آموزش می دهیم...

1397/06/08 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش کاربردی ترین دستور نرم افزار سالیدورک (Solidworks)-فرمان Extrude

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار سالیدورک، فرمان اکسترود کردن را به شما آموزش می دهیم. یکی از اولین دستورالعمل ها که هنگام طراحی با Solidworks باید یاد بگیرد، دستور (فرمان) Extrude Bo..

1397/06/10 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۵۰ تمرین برای یادگیری بهتر نرم افزار سالیدورکز

در ادامه آموزش های کاربردی سالیدوکز، در این مقاله بیش از ۵۰ تمرین کاربردی دو بعدی و سه بعدی سالیدوکز برای تقویت فرآیند یادگیری شما را در قالب یک فایل پی دی اف جهت دانلود قرار می دهیم. سالیدورکز یک نرم..

1401/03/18 چهارشنبه ادامه مطلب
آموزش تحلیل نیرو و تنس در سالیدورک (از صفر تا صد)

در این مطلب با کمک نکات کلی، روند و دستورات لازم برای تحلیل نیرو در سالیدورک رو یاد می دیم. در آخر مطلب هم چند ویدیوی کاربردی در این زمینه داریم. از یادگیری لذت ببرید. 6 مرحله کلی تحلیل نیرو در محیط س..

1401/02/22 پنجشنبه ادامه مطلب
آموزش اسمبلی سالیدورک از صفر تا صد (و 10 نکته کاربردی)

در این مطلب ابتدا 10 نکته کاربردی کار در محیط اسمبلی سالیدورکس را یاد می دهیم و سپس چند ویدیوی کاربردی برای یادگیری کامل اسمبلی سالیدورکس در اختیارتان قرار می دهیم. از یادگیری سالیدورکز لذت ببرید. 1-..

1403/02/03 دوشنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار کتیا (فیلم فارسی+ جزوه pdf)

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این مجموعه..

1403/02/04 سه شنبه ادامه مطلب
کتیا چیست؟ ۱۲ کاربرد آن در مکانیک، عمران و صنعت (پاسخ به سوالات)

کتیا (CATIA) یک نرم افزار طراحی است که توسط شرکت داسو سیستمز (Dassault Systemes) ساخته و توسعه یافته است. داسو سیستمز یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی در فرانسه است. نرم افزار کتیا به طور گسترده در طراحی ..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
دانلود رایگان ۶ تا از بهترین جزوه های PDF آموزش کتیا

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار کتیا، بعد از حدود ۱ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک مجموعه ۶ تایی بی نقص و کامل  را برای یادگیری سریع این نرم افزار گلچین کرده ایم. این م..

1403/02/08 شنبه ادامه مطلب
لیست ۳۰ تا از کاربردی ترین کلیدهای میانبر نرم افزار کتیا

در زیر لیستی از میانبرهای صفحه کلید ساده در نرم افزار CATIA را درست کردم. توصیه می کنم این مقاله را بخوانید تا بتوانید با سرعت بخشیدن به کارتان در وقتتان صرفه جویی کنید. لیست کاربردی ترین میانبرهای ک..

1398/05/20 یکشنبه ادامه مطلب
3
تعداد دانشجو
1
تعداد مدرس
0
عناوین آموزشی
1
ساعت آموزش
دوره‌های محبوب

بعضی دوره ها میتونن مسیر زندگیت رو عوض کنن

دوره ای هنوز ثبت نشده است
دوره های دانلودی

تغییر مسیر زندگیت رواز همین الان شروع کن!

محبوب‌ترین اساتید ما

استاد که خوب باشه واسش سر و دست میشکنن نمونه ش این ها

اگه فکر میکنی استاد ماهری هستی، تو هم ثبت نام کن... الان

هزاران نفر به دوره های ما اعتماد کردن! اما چرا؟

اگه بگم هر دوره رو از بین ده ها دوره مشابه بازار گلچین کردیم یا اینکه خیلی از اساتید فعلی فقط یک دوره از ما رو تهیه کردن چی ...؟ یا اگه بگم با خیلی از این دوره ها براحتی میشه مهاجرت کاری یا تحصیلی کرد چی؟ واسه خیلی از مهارت ها این ور و اونور سر و دست میشکنن!

کاملا پروژه محور کاملا پروژه محور
بهترین متد آموزش بهترین متد آموزش
دسترسی مادام العمر دسترسی مادام العمر
رسیدن به ماکزیمم خودت رسیدن به ماکزیمم خودت
مشاهده همه دوره‌ها
آموزش
هدف سریع آسان چیست؟؟

هدف اصلی ما در این 8 سال تلاش: رشد و پیشرفت هموطنان

تسهیل جذب در داخل و خارج

چه بخوای داخل کشور یا بیرون از این بهشت ادامه بدی، با دوره های ما شانست چندین برابر میشه! هموطنانی که مدت ها پیش مهاجرت کردن و با حقوق عالی در حال کار هستند هنوز هم یادی از ما میکنند!

شروع کن دیگه

پروژه محور و عملی

میدونید که هیچ دوره ای به تنهایی شما رو برای بازار کار کاملا اماده نمیکنه؟ مگر اینکه پروژه محور واقعی باشه. میدونین نه؟ معنی پروژه محور واقعی رو اونایی درک کردن که با دوره های ما مهارت مدنظرشون رو یاد گرفتن...ببخشید قورت دادن!

شروع کن دیگه

آموزش های رایگان

اگه واقعا هدف مون پیشرفت شما نبود اینهمه آموزش رایگان رو اون هم 7 سال تماااام توی سایت برای شما عزیزان دل نمی ذاشتیم. چون درک می کنیم خیلی از هموطنان عزیز توان خرید همین دوره های ارزان قیمت مون رو هم ندارن، البته که بهتره خریداری کنن

شروع کن دیگه

گواهینامه چی؟

هرسایتی میبینی گواهی نامه میدن، بدون که اون کاغذ فقط یک تله پوله! بهترین راه اینه، اینجا مهارت رو یاد بگیر، توی سایت کورسرا، رایگان از معتبرترین دانشگاه های جهان مدرک بگیر یا از فنی حرفه ای خودمون. فقط این دو مدرک بدردت میخورن

شروع کن دیگه
دوره های با بیشترین تخفیف

اینجا رو چند وقت یه بار چک کن. گاهی بهترین دوره ها رو رایگان میذاریم!

فایل هایی که نیازت میشه!

اساتید کلاس‌های آنلاین

مشاهده همه
کلاسی هنوز ثبت نشده است
اگه در حد سریع آسان هستی

به عنوان استاد ثبت نام کن وبه صدها استاد ماهر دیگه بپیوند

ثبت نام و شروع تدریس
یادگیری کتاب ها

دسته بندی‌های محبوب این ماه

آموزشهای ما مثل اسم سایت، سریع آسان هستند

بهبود زندگی از طریق یادگیری سریع آسان

مختصر و موثر

اهل تعارف و حرف های اضافی نیستیم برای همین هم دوره هامون کاملا مختصر، موثر و کاملا کاربردی هستند، یادگیری در کمترین زمان و به پایدارترین شکل ممکن!

بازبینی مداوم

برخلاف سایتهای پرادعا که سالها پیش آموزشهای اساتید رو خریداری کردن و 8 ساله همونها رو به ملت میفروشن، مدام آموزشها را بروز می کنیم، یادگیری جدیدترین نسخه با بروزترین متد

تخصص مدرس

برخلاف سایتهای پرادعا که یک نفر همزمان صد درس مختلف رو آموزش داده! ما تخصص واسمون اولویت بوده، تا فردی متخصص نباشه، نمیتونه متخصص تربیت کنه، یادگیری تحت نظر متخصص ماهر

گارانتی سریع آسان

پشتیبانی قدرتمند ما همیشه اماده پاسخگویی به شماست، هر مشکلی در دریافت آموزش یا در فایل ها باشد، خیالتان را ازرده نکنید، ما در خدمت تون هستیم، یادگیری بدون ازردگی خاطر

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید