spss-books

دانلود 4 بهترین و جدیدترین جزوه PDF آموزش SPSS (فارسی)

اساطیر زبان

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار SPSS در این پست ۴ تا از بهترین جزوه های پی دی اف آموزش اس پی اس اس به زبان فارسی را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

دانلود جزوه ها

دقت کنید که این جزوه ها و تمامی کتاب های پی دی اف موجود در اینترنت فقط نقش مکمل در یادگیری را دارند و برای یادگیری اصولی اس پی اس اس از بهترین دی وی دی های آموزشی استفاده کنید!

 


اس پی اس اس (مقاله و پرسشنامه آماری هم تگ بخوره)

توی این پک فوق العاده،اس پی اس اس  رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی، بهترین مقالات رو بنویس، خفن ترین تحلیل های آماری رو انجام بده یا اصلا حسابی پول در بیار! 


 

downloads-icon  دانلود ۴ جزوه آموزش نرم افزار SPSS

7 روش یادگیری بهتر نرم افزار SPSS

یادگیری نرم‌افزار  SPSS، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل آماری، می‌تواند برای افرادی که به دنبال تحلیل داده‌های پژوهشی هستند، بسیار مفید باشد. در ادامه چند روش برای یادگیری بهتر این نرم‌افزار آورده شده است:

1- آشنایی با اصول آماری: داشتن دانش پایه در مورد مفاهیم آماری مانند توزیع‌ها، آزمون‌های آماری، تجزیه و تحلیل رگرسیون و غیره، به شما کمک می‌کند تا از امکانات SPSS بهتر استفاده کنید.

2- مطالعه راهنما و مستندات نرم‌افزار: مطالعه دقیق راهنمای کاربر و مستنداتی که با نرم‌افزار ارائه می‌شود، می‌تواند به درک بهتر عملکرد و ویژگی‌های مختلف SPSS کمک کند.

3- دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری: شرکت در دوره‌های آموزشی، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، می‌تواند یکی از روش‌های مؤثر برای یادگیری سریع‌تر و عمیق‌تر این نرم‌افزار باشد.

4- آزمایش و تمرین با داده‌های واقعی: کار با داده‌های واقعی و اجرای تجزیه و تحلیل‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا با محیط نرم‌افزار و چگونگی کار با آن عملاً آشنا شوید.

5- مشاهده ویدئوهای آموزشی: مشاهده ویدئوهای آموزشی در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب یا وبسایت‌های تخصصی می‌تواند به یادگیری ویژگی‌های خاص و نحوه اجرای تحلیل‌های پیچیده کمک کند.

6- استفاده از انجمن‌ها و گروه‌های تخصصی: پیوستن به انجمن‌های آنلاین یا گروه‌های تخصصی کاربران SPSS می‌تواند یک منبع عالی برای یادگیری از تجربیات دیگران و حل مشکلات احتمالی باشد.

7- تمرین مداوم و پروژه محور: اجرای پروژه‌های تحلیل داده به صورت عملی و تمرین مداوم روی داده‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در استفاده

مطالب محبوب اس پی اس اس سایت

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in,

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

19 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مسعود بهامیر
    خرداد 5, 1397 10:54 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    برای ادامه کار توی شرکت موظفمون کردن که نرم افزاز spss فول باید باشیم خیلی کار اماری دارن اینجا. این ویدیوهای رایگانتون رو مرور کردم اما در حد شوخی بیشتر 😊 😊 دوره حرفه ای تون که تعریفش شنیده بودم خرید زدم، تازه فهمیدم اس پی اس اس ینی چییییی. اونم توی یک ماه شدم منتور اس پی اس استوی شرکت با 30 درصد حقوق بالاتر…. فقط می تونم بگم هزاربار ممنون

    پاسخ
  • با سلام و عرض ادب
    صمیمانه از شما تشکر میکنم بابت اطلاعات و آموزشهای بسیییییییییییییار خوب و مفیدتون.
    ممنون میشم اگر در مورد نحوه محاسبه ماتریس همبستگی و انحراف معیار و کامپوت کردن مولفه ها آموزش تصویری ارائه بدین.همچنین محاسبه میانگین و انحراف استاندارد
    بابت لطفتتون بسیار سپاسگزارم. انشااله خداوند محبتهای شما رو بی پاسخ نمیگذاره.

    پاسخ
  • خدایی چی ن این اموزشای اس پی اس اس رایگانتون اخه؟؟؟ من برای کار توی یه شرکت معتبر باید SPSS یاد می گرفتم. نه با این هزینه ها میشد کلاس رفت نه دوره های خداتومنی سایتای دیگه رو خرید اومدم این ویدیوهای رایگان شما رو دیدم یه چیزایی یاد داد اما بعد اون ویدیوی پایتون فروشگاهتون خریدم خیییییلی کامل هست. توی دو هفته به کل زیر و روی اس پی اس اس رو اینقد قشنگ یاد داد که وقتی این اموزشای ریاگان میبینم خنده داره. وقتتونو با این اموزشای رایگان تلف نکنید هیچ مهارتی رو مفتی یاد نمیدن بخدا تو این خراب شده. خواستم تشکر کنم از پک کاملتون وقیمت پایینش نسبت به سایتای دیگه اما اینکه نمیشه کپی کرد کار درستی نیست. بزارین ملت استفاده کنن اگه واقعا بقول خودتون مهم هست نشر دنش

    پاسخ
  • بسیار عالی بود ممنون از اینکه دانشتون رو به اشتراک میگذارید

    پاسخ
  • با سلام و تشکر از اشتراک گذاری دانش خود لطفا بفرمایید چگونه نمودار درصدی به دست آوریم؟ ممنون.

    پاسخ
  • سپاس از لطفتون .
    مطالب بسیار کاربردی و مفید بود .
    موفق و موید باشید

    پاسخ
  • محمد اکبری
    دی 25, 1397 8:14 ق.ظ

    با تشکر و سپاس مفید بود

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • سلام
    میخواستم بدونم واسه اجرای این نرم افزار لپ تاپ چه قابلیت هایی باید داشته باشه ؟
    البته اگه بتونید در مورد نرم افزارهای مربوط به رشته های بیو تکنولوژی و قابلیت لپ تاپ واسه اجرای اون نرم افزارها راهنمایی کنید ممنون میشم .

    پاسخ
    • سلام. این نرم افزارها روی یک لبتاب معمولی ۶۴ بیتی هم نصب می شوند و نیاز به کانفیگ خاصی نیست

      پاسخ
  • احمد فواد توفیق
    اسفند 16, 1397 6:53 ق.ظ

    با تشکر فراوان از شما که بسیار مطالب آموزنده را نشر میکنید
    اگر امکان باشد آموزش کامل برنامه SPSS برایم در ایمیل که نوشته ام در زیر روان کنید بنده را بسیار یاری
    خواهید کرد با احترام

    پاسخ
  • معروف رحماء
    فروردین 26, 1398 9:07 ق.ظ

    ممنون فراوان از بابت انباشته های تان موضوعات بسیار جامعه در باره spssدر ج کردید

    پاسخ
  • ممنونم از شما که انقدر شیوا و زیبا فعالیت های خود را با دیگران سهیم میکنید

    خداقوت

    پاسخ
  • شیما آزاد
    آذر 30, 1398 6:26 ق.ظ

    از مطالب مفیدتون بسیار سپاسگزارم.عالی بود.

    پاسخ
  • سلام. ممنون بابت آموزش های مفیدتون. بیشتر و بیشتر موفق باشید
    ممکنه لطفا آموزش ها رو به ایمیلم ارستل بفرمایید.

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    ان شاء الله در پناه حق موفق و موید باشید
    ممنون بابت اطلاعات عالی تون

    پاسخ
  • ممنون تان واقعا معلومات ارزنده یی را را به نشر رساندین

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    برای یادگیری روش topsis در spss آموزشی در دسترس هست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست