رویت استراکچر

آموزش صفر تا صد رویت استراکچر به زبان فارسی (10 درس رایگان)

اساطیر زبان

این درس در ادامه آموزش های نرم افزار رویت است با این تفاوت که اینجا با مهندسان تاسیسات سرو کار داریم! درواقع 10 درس رایگان آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی را که از همکارانم در فراموزتریدی در آپارات تهیه و به صورت رایگان به اشتراک گذاشته شده است را در اختیار شما قرار می دهیم.

آموزش صفر تا صد با 10 درس

اگر لینک دانلود هر کدام از درس ها کار نکرد، در بخش نظرات اعلام کنید تا مشکل سریعا رفع شود. اگر در گوشی این صفحه را در حال نگاه کردن هستید، بهتر است گوشی را افقی نگه دارید. وی پی ان را هم خاموش کنید. بعد از پخش کردن هر ویدیو، علامت دانلود روی آن نمایش داده می شود که می توانید دانلود کنید (منبع): از پیج فراموز تری دی که یکی از بهترینها در زمینه آموزش رویت سازه است.

 


رویت استراکچر

توی این پک فوق العاده، رویت استراکچر رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی، بهترین مهندس عمران و سازه توی شهر خودت باش، یه سر و گردن بالاتر از بقیه یا اصلا پول پارو کن باهاش!


 

ضمنا دقت کنید برای یادگیری کامل تر نکات انتهای مطلب را بخوانید یا برای یادگیری حرفه ای از پکیج اموزشی ما استفاده کنید.

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

جلسه هفتم

جلسه هشتم

جلسه نهم

جلسه دهم

دنبال یادگیری حرفه ای تر هستید؟ (بهترین پک آموزشی ایران)

آموزش جدید و پروژه محور رویت استراکچر (به زبان فارسی)

دانلود جزوه PDF آموزش رویت استراکچر

pdf  جزوه رایگان آموزش رویت استراکچر (در حال اماده سازی)

نکاتی برای یادگیری بهتر رویت سازه

برای یادگیری بهتر رویت استراکچر، رعایت یکسری نکات می‌تواند مفید باشد:

1- شروع با مطالعه مستندات رسمی: مطالعه مستندات خود سایت اتودسک به عنوان منبع اصلی، به شما کمک می‌کند با مفاهیم اصلی این برنامه بخصوص مدلسازی سازه آشنا شوید.

2- دوره‌های آموزشی آنلاین یا حضوری: شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط با Revit Structure، می‌تواند به شما کمک کند تا با مفاهیم پایه و پیشرفته‌تر نرم‌افزار آشنا شوید و مهارت‌های عملی لازم را کسب کنید. این پکیج که یک دوره آموزشی کامل است پیشنهاد می گردد.

3- تمرین با پروژه‌های عملی: برای تثبیت مفاهیمی که در مطالعه آموخته‌اید، پروژه‌های کوچک و بزرگ ایجاد کنید و از قدرت و قابلیت‌های Revit Structure برای مدل‌سازی و تحلیل سازه استفاده کنید.

4- مشارکت در جوامع آنلاین: پیوستن به جوامع و انجمن‌های آنلاین مرتبط با Revit Structure، به شما امکان می‌دهد برای پرسیدن سوالات، به اشتراک گذاشتن تجربیات و از دانش برنامه‌نویسان دیگر بهره‌برداری کنید.

5- مطالعه موردی و منابع آموزشی متنوع: مطالعه موردی مراحل و مراحل اجرای پروژه‌های واقعی در Revit Structure، به شما کمک می‌کند تا با رویکردها و الگوهای طراحی مورد استفاده در صنعت آشنا شوید. همچنین، از منابع آموزشی متنوع مانند کتاب‌ها، ویدئوها و منابع آنلاین پر استفاده کنید.

6- آزمون و تمرینات عملی: شرکت در آزمون‌ها و تمرینات عملی مرتبط با Revit Structure، مهارت‌های خود را ارزیابی کرده و منطبق بر استانداردهای صنعت به مهارت‌های خود اعتماد کنید.

7- استفاده از ابزارهای امکان‌سنجی: بهره‌گیری از ابزارهای امکان‌سنجی مانند ویدئوهای آموزشی و ابزارهای تعاملی مبتنی بر وب که به شما کمک می‌کنند تا از قلمرو کامل Revit Structure بهره‌برداری کنید.

8- بازبینی پروژه‌های در حال اجرا: دیدن پروژه‌هایی که با استفاده از Revit Structure ساخته شده‌اند و در حال اجرا هستند، به شما ایده‌هایی می‌دهد که چگونه می‌توانید از این نرم‌افزار بهره‌برداری کنید و با چالش‌های مربوط به سازه روبرو شوید.

به یاد داشته باشید که در یادگیری Revit Structure، همراهی همیشه مهم است. به فرایند یادگیری خود صبور باشید و از منابع و تجربیات دیگران بهره‌برداری کنید.

برای همه کاربران رویت

برای کاربران رویت معماری

برای کاربران رویت سازه

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

24 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست