مهمترین نکات امنیتی که درباره اقامت در هتل باید بدانید؟

مهمترین نکات امنیتی که درباره اقامت در هتل باید بدانید؟

یکی از مهمترین چالش‌های مسافران در زمان اقامت در هتل مانند هتل ایران کیش سلامت جانی و مالی آن‌ها است. زمانی که به صورت تک نفره به مقاصد جدید و ناشناخته سفر می‌کنیم، این چالش برای ما پررنگ‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم تمامی نکات ضروری برای حفظ جان و مال شما را در زمان سکونت در هتل بیان کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نکات ضروری در زمان رزرو اتاق هتل

یکی از اساسی‌ترین نکات برای امنیت بالا این است که شما به عنوان یک مسافر قبل از رزرو هتل خود تمامی اطلاعات لازم در خصوص اتاق، پارکینگ، موقعیت مکانی هتل و حتی استایل یونیفرم کارکنان را کسب کنید.

توصیه ما به شما مسافرین عزیز این است که اگر به صورت تک نفره قصد سفر دارید از اقامت در اتاق‌های همکف و نزدیک به محل عبور مرور مسافران خودداری کنید؛ چرا که طبق تحقیقات به عمل آمده، بیش‌ترین میزان سرقت و دزدی در این اتاق‌ها اتفاق می‌افتد. همچنین اگر قصد سفر با تور‌های گردشگری را دارید، محتاطانه عمل کنید و از دادن اطلاعات مهم و شخصی به دیگر مسافران و افراد تور خودداری نمایید.

مراقبت‌های لازم در حین ورود و خروج

زمانی که به محل قرار‌گیری هتل رسیده‌اید تا زمانی که بارتان را از تاکسی یا آژانس تحویل نگرفته‌اید، از کنار وسایل خود تکان نخورید. بهتر است برای داشتن امنیت بهتر برای جابجایی وسایل خود از کارکنان بخش مربوطه هتل کمک بگیرید.

نکات امنیتی هنگام ورودبه اتاق در هتل

به محوطه بیرونی هتل توجه لازم را داشته باشید.

معمولاً در اطراف و محوطه بیرونی هتل‌ها، تجمع زیادی از افراد دیده می‌شود؛ در این مکان‌ها به دلیل شلوغی بیش از حد و ناشناس بودن افراد، امکان سرقت مالی بیشتر است. همانطور که اشاره کردیم در زمان سفر خود از دادن هرگونه اطلاعات شخصی به افراد خودداری کنید؛ چراکه بعضی از افراد با ظاهری خودساخته سر بحث را با شما باز کرده و اطلاعات لازم را از شما دریافت می‌کنند.

برخی از این سارقین معتقد هستند که مسافران در همه شرایط مقدار زیادی پول و جواهرات همراه خود دارند؛ از این رو همواره رفت و آمد آن‌ها را کنترل کرده تا در مکانی خلوت و مناسب اقدام به سرقت اموال مسافر کنند. بهتر است سفر‌های خود را به صورت گروهی انجام دهید و اگر به صورت تک نفره به سفر آمده‌اید از توقف بی‌دلیل در مکان‌های خلوت پرهیز کنید.

مراقب ‌اشیا و وسایل قدیمی خود باشید

یکی از مهمترین مسأله‌ای که ذهن مسافران را درگیر می‌کند این است که از‌اشیا و وسایل گرانب‌ها و قدیمی چگونه نگهداری کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که هتل‌ها در قبال وسایل مسافرین هیچگونه مسئولیتی ندارد؛ مسافر موظف است به محض رسیدن به هتل تمامی وسایل و‌اشیا مهم خود را در گاو صندوق هتل قرار دهد.

همچنین زمانی که در حال انجام کار‌های ورود و خروج خود در بخش پذیرش هستید از کیف و مدارک خود مراقبت کنید و در فاصله مناسبی از خود قرار دهید.

شناخت کافی درباره افراد متفرقه داشته باشید

همیشه به خاطر داشته باشید که در هتل تنها افرادی که دارای کارت شناسایی هستند، جز کارکنان هتل به حساب می‌آیند.

ممکن است افراد متفرقه از شما درخواست کنند که در ماشین بنشینند و در امر پارک کردن ماشین به شما کمک کنند، بهتر است به این گونه افراد اعتماد نکنید و هرگز اموال خود را در اختیار آن‌ها قرار ندهید.

مراقبت‌های لازم در حین ورود و خروج هتل

درصورت لزوم با کارکنان هتل مشورت کنید

بهتر است با کارکنان هتل ارتباط صمیمی و معقولی برقرار کنید و اجازه بدهید در زمان ورود شما به هتل، راهنمایی‌های لازم را انجام دهند. این گونه راهنمایی‌ها در جهت امنیت و راحتی شما مسافران انجام می‌شود. در هتل ایران اهواز کارکنان بخش پذیرش شما را در مورد مسائل امنیتی راهنمایی کرده و در صورت بروز هرگونه سؤالی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

در ساعت‌های اولیه ورود خود به هتل تمامی عوامل از جمله شیر آب، پریز برق، قفل در و قفل گاوصندوق را چک کنید و در صورت بروز هرگونه ناهماهنگی از آن‌ها کمک بگیرید.

نکته مهم: از کارکنان هتل بخواهید پله اظطراری را به شما نشان دهند تا در صورت بروز اتفاق ناگوار یا مورد مشکوک بتوانید خود را نجات دهید و جان و مال خود را حفظ کنید.

سخن پایانی

یکی از مسائلی که مسافران در هر زمانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مسأله امنیت و حفظ جان و مال آن‌ها است. بهتر است در زمان سفر خود هوشیارانه‌تر عمل کنید و از ارتباط با افراد ناشناس خودداری کنید. همچنین اگر به صورت تک نفره به سفر رفته‌اید، از توفقهای بدون دلیل در مکان‌های اطراف هتل بپرهیزید. شما مسافران عزیز می‌باست تمامی نکان امنیتی را با دقت رعایت کنید. بعضی از هتل‌ها از جمله هتل ایران کیش یکی از هتل‌هایی است که که همواره سعی داشته بالاترین حد امنیت را برای مسافرین رعایت کند.

از همراهی صمیمانه شما کمال تقدیر و تشکر را داریم.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست