word image 89933 1

معرفی دوره های کامپیوتر جهاد دانشگاهی اصفهان

در دنیای امروز با در نظر گرفتن پیشرفت‌های جامعه، یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان‌ها یادگیری کامپیوتر و تسلط کامل به ابزارهای مختلف آن است. در حال حاضر کامپیوتر نقش اساسی و مهمی را در زندگی‌های روزمره بر عهده دارد؛ از این رو نباید یادگیری دوره‌های جامع در ارتباط با آن را نادیده بگیرید. همچنین برای ورود به بازار کار در زمینه‌های مختلف نیز یکی از پیش‌نیازهای اصلی، تسلط به کامپیوتر است. جهاد دانشگاهی اصفهان اقدام به برگزاری دوره‌های مختلفی درباره آموزش کامپیوتر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین دوره‌های آموزشی در این مرکز را معرفی کنیم.

word image 89933 2

دوره فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته

فتوشاپ را می‌توانیم به عنوان یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای قابل نصب بروی کامپیوتر بدانیم که امروزه یادگیری آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یادگیری فتوشاپ علاوه بر کاربردهای شخصی، می‌تواند در پیدا کردن فرصت‌های شغلی مانند آتلیه‌ها، شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و شرکت‌های تبلیغاتی هم تا حد زیادی کاربردی و موثر باشد. در جهاد دانشگاهی دوره آنلاین فتوشاپ نیز برای کاربران ارائه می‌شود تا افراد بتوانند در راحت‌ترین شرایط ممکن، اقدام به یادگیری این مهارت بکنند.

دوره مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ در جهاد دانشگاهی اصفهان برای افرادی که آشنایی نسبی با این ابزار دارند یا به تازگی می‌خواهند مسیر یادگیری فتوشاپ را شروع کنند، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. بعد از اتمام دوره، گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود که قابلیت ترجمه داشته و برای ارائه دادن به انواع شرکت‌های داخلی و خارجی مناسب است. تمام فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی از جمله گرافیک و هنر، عکاسان، افراد علاقه‌مند به ادیت تصاویر و … می‌توانند از آموزش‌های ارائه شده در این دوره نهایت استفاده را ببرند.

آموزش icdl

یکی دیگر از دوره‌های آموزشی که در جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می‌شود، مهارت‌های هفتگانه icdl است که به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. تمام علاقه‌مندان به این مهارت‌ها، می‌توانند در دوره آموزش icdl ثبت نام کرده و سطح خود را در این مهارت بین‌المللی ارتقا دهند. شما با در اختیار داشتن این مدرک می‌توانید رزومه خود را برای ورود به بازار کار به میزان قابل‌توجهی بهبود دهید. گواهینامه ارائه‌شده در پایان این دوره از اعتبار بالایی برخوردار بوده و به نوعی یک مدرک بین‌المللی محسوب می‌شود. در این دوره آموزشی icdl هفت مهارت اساسی را یاد می‌گیرید که عبارتند از:

  • مفاهیم IT یا فناوری اطلاعات
  • مفاهیم ویندوز و فایل‌ها
  • آشنایی با word
  • آشنایی با اکسل
  • آشنایی با اکسس
  • آشنایی با پاورپوینت
  • کار کردن با اینترنت

تمامی مفاهیم تئوری و عملی مربوط به این هفت مهارت آموزش داده شده و کمک می‌کنند تا فرد عملکرد به مراتب بهتری در کار کردن با کامپیوتر داشته باشد. داشتن مدرک icdl کمک می‌کند تا شانس بیشتر و بالاتری برای پذیرش در محیط‌های کاری داشته باشید. از این رو می‌توانیم ادعا کنیم این دوره برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی را دارند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، مدرک مهارت‌های هفتگانه icdl در سطح بین‌المللی پذیرفته است، بنابراین افرادی که قصد مهاجرت دارند نیز می‌توانند برای تکمیل و ارتقای رزومه از این مدرک بهره ببرند.

آموزش طراحی سایت

بدون شک یکی از بهترین و ارزشمندترین دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط جهاد دانشگاهی، آموزش طراحی سایت در اصفهان است. طراحی سایت این روزها به عنوان یکی از مهارت‌های فوق‌العاده کاربردی شناخته شده که متقاضیان بسیار زیادی دارد. امروزه بسیاری از افراد از این طریق درآمد خود را به میزان چشمگیری افزایش داده و توانسته‌اند در مسیر موفقیت قدم بردارند. برای اینکه بتوانید یک سایت خوب با امکانات مناسب و سرعت بالا طراحی کنید، نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای خواهید داشت که در این دوره آموزشی به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرند.

همه افرادی که علاقه به فعالیت در زمینه طراحی وبسایت داشته و تمایل دارند که از طریق طراحی صفحات وب به درآمد برسند، می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کرده و تبدیل به یک طراح حرفه‌ای شوند. با گذراندن دوره آموزشی طراحی سایت در اصفهان شما می‌توانید به صورت کاملا مستقل و بدون وابستگی به شخص یا شرکت‌های دیگر، وارد بازار کار شده و به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید. در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان کد نویسی یاد گرفته و می‌توانند سایت‌های اختصاصی طراحی کنند. شرکت در دوره آموزش طراحی وبسایت اصفهان هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و همه افرادی که علاقه به فعالیت در این حوزه را دارند، به راحتی می‌توانند بعد از ثبت نام در این جلسات شرکت کنند.

دوره Adobe ILLUSTRATOR

یکی دیگر از دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط گروه کامپیوتر جهاد دانشگاهی اصفهان که مخصوص افراد علاقه‌مند به طراحی گرافیکی بوده، Adobe ILLUSTRATOR است. با پشت سر گذاشتن این دوره شما می‌توانید به راحتی هر ایده‌ای را که در ذهن دارید، در یک قالب جذاب و دیدنی پیاده‌سازی کنید. این نرم‌افزار که شباهت‌های بسیار زیادی با فتوشاپ دارد را می‌توانیم یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌ها برای خلق ایده‌های دیجیتال بدانیم. شما با استفاده از ایلاستریتور می‌توانید تصاویر سه بعدی فوق‌العاده‌ای خلق کنید. آموزش این نرم افزار در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی لوگو، وب‌سایت، رابط کاربری و … به کار گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پیش‌نیاز Adobe ILLUSTRATOR، تسلط تقریبی به فتوشاپ است. از این رو توصیه می‌کنیم در صورتی که تجربه کار کردن با فتوشاپ را دارید، حتما یادگیری این ابزار را نیز در برنامه آتی خود قرار دهید. جهاد دانشگاهی اصفهان برای اتمام دوره آموزش ایلاستریتور یک گواهینامه معتبر در نظر گرفته که افراد می‌توانند برای وارد شدن به دنیای کار از آن استفاده کنند. این مدرک قابل ترجمه بوده و در روند مهاجرت و تکمیل رزومه نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد. سرفصل‌های این دوره آموزشی جامع و کامل بوده و تمام بخش‌های نرم‌افزار را به خوبی پوشش می‌دهند. این مباحث توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند تا اثرگذاری بهتر و کامل‌تری را برای شرکت‌کنندگان به دنبال داشته باشند.

دوره‌های آفلاین کامپیوتر در جهاد دانشگاهی اصفهان

word image 89933 3

علاوه بر دوره‌هایی که جهاد دانشگاهی اصفهان به صورت حضوری یا آنلاین برای آموزش کامپیوتر و نرم افزار اجرا می‌کند، شما می‌توانید در دوره‌های آفلاین هم شرکت کنید. این دوره‌ها به صورت پکیج‌های آموزشی با پشتیبانی همه جانبه و آزمون پایانی هستند که گواهی معتبر را در پایان دوره برای شما به ارمغان خواهند آورد. برخی از بهترین دوره‌های کامپیوتر جهاد دانشگاهی که به صورت آفلاین برگزار می‌شوند، عبارتند از:

  • دوره آموزش طراحی بسته بندی محصولات با فتوشاپ که حدود 11 جلسه است و مخصوص افرادی است که مهارت کار با فتوشاپ را بلد هستند.
  • دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت که 12 جلسه است و کلیه مباحث را از صفر تا صد پوشش می‌دهد.
  • دوره آموزشی نرم افزار ورد که 17 جلسه است و برای انجام انواع کارها مانند ویرایش متون یا پایان نامه‌ها مناسب است.
  • دوره ادمینی فروشگاه سایت وردپرسی که یک دوره جامع در این زمینه است و در کنار طراحی سایت یا حتی بدون آن، می‌تواند برای شما بسیار درآمدزا باشد.
  • دوره آموزش اینترنت از صفر تا صد که در طی 7 جلسه شما را با مفاهیم مختلف در اینترنت آشنا کرده و راه‌های کسب درآمد از آن را به شما یاد می‌دهد.
  • دوره طراحی موشن گرافی با موبایل که نرم افزارهای مختلفی مانند پیکسل لب و الایت موشن را به شما آموزش می‌دهد.
  • بسته آموزشی تربیت کارشناس دیجیتال مارکتینگ که در طی 45 جلسه به طور کامل به معرفی این شغل، چالش‌ها و نحوه فعالیت در آن می‌پردازد و شما را برای کسب درآمد از این مسیر آماده می‌کند.

سخن پایانی

پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف باعث شده تا امروزه شاهد کاربرد بسیار بالای کامپیوتر باشیم. ابزارهای مختلفی در کامپیوتر وجود دارند که شما به‌راحتی می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به کسب درآمد کرده و وارد بازارهای شغلی مختلف شوید. برای قرارگیری در این وضعیت لازم است تا تسلط خود را در این مهارت‌ها به میزان قابل‌توجهی ارتقا دهید. جهاد دانشگاهی اصفهان، دوره‌های آموزشی مختلفی برای یادگیری انواع ابزارها و نرم‌افزارهای کامپیوتری برگزار می‌کند. در بخش‌های قبلی به معرفی چند نمونه از بهترین و کاربردی‌ترین دوره‌های آموزشی پرداختیم که شما به‌سادگی و بدون کمترین محدودیت می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست