jeeb

جیب استور: مرجع دانلود قالب های پاورپوینت حرفه ای

folderریپورتاژ آگهی
comments2 دیدگاه

ترجیج می‌دهید یک چای خوش رنگ بنوشید یا وقتتان را صرف ساخت پاورپوینت برای ارائه خود کنید؟

تفاوتی ندارد شما معلم، دانشجو یا دانش‌آموز باشید. ساخت یک پاورپوینت مناسب برای ارائه به هر حال کلی وقت از شما خواهد گرفت، در حالی که قالب‌های پاورپوینت آماده ای وجود دارند که با استفاده از آن‌ها به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان یک پاورپوینت بسیار حرفه‌ای آماده کرد.

اما چگونه؟

از جیب استور استفاده کنید!!!

سایت جیب استور www.jeebstore.com یک سایت بسیار حرفه‌ای در زمینه تولید قالب‌های پاورپوینت با موضوعات مختلف از جمله قالب پاورپوینت درسی، شرکتی، پایان نامه، مذهبی و… است.

در سایت جیب استور برای سلیقه‌های مختلف قالب‌های پاورپوینت زیبا طراحی شده است. در کنار زیبا بودن این قالب‌های پاورپوینت، استفاده از انیمیشن و تصاویر متحرک مختلف، قالب‌های سایت جیب استور را متمایز کرده است.

به عنوان مثال در سایت جیب استور بخشی به نام قالب پاورپوینت مذهبی وجود دارد که در این قسمت از طراحی منحصر به فرد و ایرانی استفاده شده است.

قالب پاورپوینت مذهبی

اما چرا باید از قالب‌های آماده برای ساخت پاورپوینت استفاده کنیم؟

زندگی کوتاه است و زمان با ارزش

واقعا چرا باید ساخت یک پاورپوینت کسل کننده زمان ما را هدر دهد؟

تا الان به سوال فکر کردید که چرا اصلا باید این همه زمان بگذارید تا یک پاورپوینت طراحی کنید؟ زمانی را که می‌توانید در کنار خانواده باشید یا با دوستانتان گپ بزنید یا حتی یک فیلم بببینید را باید صرف ساختن یک پاورپوینت بکنید.

کدامش را ترجیح می‌دهید؟

نیاز نیست چرخ را از اول بسازید

تا الان به این نکته توجه کرده‌اید که ما برای استفاده از ماشین، فقط کافیست که رانندگی بلد باشیم و نیازی نیست که ابتدا تک تک قطعات ماشین را طراحی کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

این مثال خیلی بدیهی است اما ما در بقیه اموز زندگی دچار اشتباه می‌شویم. مثلا همین ارائه، شما فقط برای یک ارائه باید به متن خود مسلط باشید و اصلا نیازی نیست برای بقیه موارد مربوط به ارائه زمان بگذارید.

استفاده از طراحی افراد حرفه‌ای بدون داشتن دانش

گاهی اوقات شاید اصلا شما دانش زیادی در طراحی پاورپوینت نداشته باشید. این اصلا اشکالی ندارد چون هر انسانی توانایی خاص خودش را دارد و نیاز نیست همه چیز را بداند. اما مسئله این است با اینکه دانش یک کار را نداریم ولی میخواهیم خودمان آن کار را انجام دهیم مثلا همین ساخت پاورپوینت. خیلی از قالب‌های آماده در اینترنت وجود دارد که توسط حرفه‌ای‌های آن حوزه طراحی شده است و می‌توانیم به راحتی از آن‌ها استفاده کنیم و وقت خودمان را صرف کارهایی که دوست داریم بکنیم.

آیا هنوز هم فکر می‌کنید که خودتان باید زمان بگذارید و یک قالب پاورپوینت طراحی کنید؟

استفاده از طراحی افراد حرفه‌ای بدون داشتن دانش

یک ارائه حرفه‌ای با استفاده از یک قالب پاورپوینت حرفه ای

خب، احتمالا تصمیم گرفته‌اید که از قالب‌های آماده پاورپوینت برای ارائه خود استفاده کنید تا ارائه بهتر و راحت‌تری را سپری کنید.

سایت جیب استور برای ارائه‌ای که دارید یک قالب زیبا آماده کرده است. برای مشاهده‌ بر روی قالب پاورپوینت کلیک کنید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    من هم از سایت شما و هم از سایت مستر پاورپوینت قالب خریدم خیلی راضی بودم.
    مرسی

    پاسخ
  • سلام مطلب مفیدی بود
    البته سایت پارد وب یکی از بروزترین سایت های دانلود پاورپوینت در ایران است که این مورد رو ذکر نکردین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست