1

ترفندهای ساده گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اساطیر زبان

تیک آبی اینستاگرام (Blue Check) یکی از نشانه‌های مهمی است که اینستاگرام فقط به حساب‌های معتبر و قابل اعتماد می‌دهد. وقتی یک کسب و کار یا یک شخص می‌تواند تیک آبی بگیرد، مخاطب سریع می‌دهد که این حساب قطعاً مربوط به آن شخص یا کسب و کار است و همچنین خیلی راحت به آن حساب اعتماد می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه ما هم می‌توانیم برای حساب کسب و کار خودمان تیک آبی بگیریم. پس اگر خواهان رسیدن به اعتبار و اعتماد بالا در این رسانه پرطرف‌دار هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

چگونه می‌توانیم تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟

زمانی همه تصور می‌کنند که اینستاگرام تیک آبی خودش را به فقط به افراد معروف و شناخته‌شده مثل بازیگران و برندهای شناخته‌شده و معروف می‌دهد. این در حالی است که امروز همه می‌دانیم یک سری ترفند برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام وجود دارد. البته اینستاگرام چهار شرط اساسی برای اعطای تیک آبی اعلام کرده است. این چهار شرط عبارت است از:

  1. حسابی که می‌خواهد تیک آبی بگیرد باید معتبر باشد؛
  2. این حساب باید منحصر به فرد باشد؛ چون اینستاگرام فقط به یک حساب مربوط به یک شخص یا برند تیک آبی می‌دهد؛
  3. این حساب باید از هر جهت کامل و همچنین عمومی باشد؛
  4. شخصیت یا کسب و کاری که می‌خواهد تیک آبی بگیرد، باید یک شخصیت برجسته باشد.

حال وقتی این چهار شرط محقق شد، باید سراغ ترفندهایی برویم که به ما کمک می‌کند تیک آبی اینستاگرام را بگیریم. در ادامه به چند مورد از بهترین و کارآمدترین ترفندها اشاره شده است:

1. تمرکز خود را روی افزایش تعامل و فالوورهای خود بگذارید

اولین کاری که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام باید انجام دهید این است که نرخ تعامل خود را با مخاطبان کنونی بالا ببریم و همچنین سعی کنیم تعداد فالوورهای خود را افزایش دهیم. برای افزایش تعامل با مخاطبان خود باید روی محتوای گرافیکی خاص و منحصر به فرد تمرکز کنیم. همچنین می‌توانیم از محتوای گرافیکی سایر پیج‌های پرطرفدار در صنعت خودمان الگوبرداری کنیم. اگر می‌خواهید محتوای شما همه‌پسند باشد بدانید که دارید راه را اشتباه می‌روید. باید از همان ابتدا تمرکز خود را روی یک گوشه از بازار بگذارید و در آن گوشه به تخصص و شهرت برسید.

2. از هشتگ‌های معروف و مرتبط با صنعت خودتان کمک بگیرید

یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود تعداد فالوورها و انگیجمنت شما بالا برود، استفاده از هشتگ‌های مرتبط با صنعت خودتان است. هرگز نباید از این هشتگ‌ها غافل شوید؛ زیرا هشتگ ابزاری است که به شما کمک می‌کند مخاطبان را به سمت پیج خودتان بکشانید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در واقع در شبکه اجتماعی اینستاگرام، هشتگ نقش کمند را برای مخاطب جستجوگر ایفا می‌کند.

3. با تمامی خصوصیات و مکانیزم‌های اینستاگرام آشنا شوید

شاید این مسئله چندان مرتبط با گرفتن تیک آبی اینستاگرام، مرتبط به نظر نرسد ولی وقتی شما به تمام ترفندهای اینستاگرام مسلط شوید و شیوه کار با این رسانه اجتماعی را یاد بگیرید، قطعاً می‌توانید خیلی بهتر و مؤثرتر فعالیت کنید و خودتان را با استانداردها و الگوریتم اینستاگرام هماهنگ کنید. سعی کنید حتی کارهای متفرقه مثل شیوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید.

فرض کنید که دارید پیج‌های مرتبط با صنعت خودتان را در اینستاگرام آنالیز می‌کنید و به یک محتوای جذاب و الهام‌بخش برمی‌خورید که اتفاقاً تعداد بالایی کامنت هم دریافت کرده است. اگر ترفندهای دانلود از اینستاگرام را بدانید می‌توانید آن را دانلود کنید و سپس از آن برای تولید منحصر به فرد خودتان الهام بگیرید.

4. در رسانه‌های اجتماعی مختلف فعال باشید

یکی از فاکتورهایی که اینستاگرام برای اعطای تیک آبی به حساب‌های مختلف در نظر می‌گیرد، فعالیت در سایر رسانه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، پینترست و غیره است. اصلاً بعضی از متخصصان بر این باور هستند که کسانی که می‌خواهند تیک آبی بگیرند باید ابتدا در سایر پلتفرم‌ها عملکرد قدرتمندی داشته باشند تا اینستاگرام هم از اعتبار آن‌ها آگاه شود و تیک آبی را خیلی سریع و راحت به آن حساب بدهد.

5. پست‌های خود را شخصی‌سازی کنید

یکی دیگر از نکاتی مهمی که برای رسیدن به تیک آبی اینستاگرام کمک زیادی به شما می‌کند، انتشار پست‌های شخصی‌سازی‌شده است. سعی کنید پست‌هایتان جذاب و منحصر به فرد باشد. امروزه جذب مخاطب کار ساده و آسانی نیست. مخاطبان در اینستاگرام روزانه با هزاران پست و محتوا بمباران می‌شوند و به همین خاطر یک حالت نابینایی نسبت به محتوای تصویری به آن‌ها دست داده است. تنها راه برای جذب نگاه مخاطبان، تولید محتوای خاص، ناب و منحصر به فرد است.

6. پست‌ها و استوری‌های خود را در زمان مناسب منتشر کنید

یکی از اشتباه‌هایی که برخی از پیج‌های اینستاگرامی مرتکب می‌شوند این است که محتوای خود را در زمان مناسب منتشر نمی‌کنند. گاهی محتوای این پیج‌ها واقعاً عالی است و پتانسیل جذب مخاطب را دارد ولی چون در زمان مناسب منتشر نمی‌شود مخاطب نمی‌تواند محتوا را ببیند. پس نرخ تعامل و جذب فالوور آن پیج پایین می‌آید و در نهایت صلاحیت گرفتن تیک آبی اینستاگرام را از دست می‌دهد.

7. فعالیت خود در اینستاگرام را آنالیز، تجزیه و تحلیل کنید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌تواند شما را به گرفتن تیک آبی نزدیک کند، تجزیه و تحلیل فعالیتتان در اینستاگرام است. ابزارهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند میزان تعامل پست‌هایتان را به شما نشان دهد و به شما بگوید که مخاطب کدام نوع از محتوای شما را می‎پسندند و با کدام نوع از محتوا ارتباط برقرار نمی‌کند. همچنین با آنالیز فعالیت‌های خودتان در اینستاگرام می‌توانید بفهمید که مخاطب در چه ساعاتی آنلاین است و بهترین زمان برای انتشار محتوا چه ساعاتی از شبانه روز است.

2

گرفتن تیک آبی اینستاگرام به کمک همیار آکادمی

گرفتن تیک آبی اینستاگرام به یکی از دغدغه‌های مهم برای بسیاری از کسب و کارهای اینستاگرامی تبدیل شده است. همیار آکادمی به خوبی از این دغدغه اطلاع و آگاهی دارد و به همین خاطر یک دوره عالی برای آموزش جامع اینستاگرام پیشرفته راه اندازی کرده است. این دوره یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فردترین دوره‌هایی است که این مؤسسه برگزار می‌کند و تدریس آن هم بر عهده آقای علی حاجی محمدی، بنیان‌گذار همیار آکادمی و همیار وردپرس است. وی خودش تجربه فعالیت قدرتمند در اینستاگرام را دارد و می‌تواند به شما کمک کند که به راحت‌ترین شکل ممکن تیک آبی را برای حساب کسب و کار خود در اینستاگرام بگیرید.

با حضور در دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی با فوت و فن راه اندازی و توسعه کسب و کار در اینستاگرام آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه یک فروش قدرتمند در این رسانه اجتماعی داشته باشید. آقای حاجی محمدی در ابتدا 2 هزار فالوور داشت ولی اکنون با سیاست‌گذاری حرفه‌ای توانسته تعداد فالوورهای پیج خود را به 655 هزار فالوور برساند. قیمت اصلی دوره اینستاگرام پیشرفته 4 میلیون تومان است که با تخفیف شگفت‌انگیز همیار آکادمی قیمت آن به 1900000 تومان رسیده است. با شرکت در دوره آموزش اینستاگرام نه تنها تیک آبی اینستاگرام را به راحتی می‌گیرید بلکه می‌توانید یک فروش عالی را تجربه کنید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست