3

با سابقه ‌ترین آموزشگاه اوکراینی

افرادی که قصد یادگیری یک زبان جدید را دارند، عموما دو رویکرد متفاوت دارند، برخی از افراد تلاش می کنند تا به سراغ یک زبان مهم، پر متکلم و معروف مثل زبان انگلیسی، چینی، اسپانیایی و… رفته و آن را یاد بگیرند.

از سوی دیگر اما برخی از افراد ترجیح می دهند تا یک زبان خاص و هدفمند را یاد گرفته و به آن مسلط شوند. زبان اوکراینی یکی از همین زبان های خاص است که یک زبان هندو اروپایی بوده و از شاخه زبان های اسلاوی به حساب می آید.

اوکراینی در حال حاضر زبان رسمی کشور اوکراین بوده و تنها در جهان چهار منطقه اوکراین، جمهوری خود مختار کریمه، ترانسنیستریا و مولداوی اوکراینی را به عنوان زبان رسمی در نظر گرفته اند.

در کشورهای دیگری مثل بلاروس، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، جمهوری چک، مجارستان، لهستان، رومانی، صربستان و اسلواکی، زبان اوکراینی به عنوان زبان اقلیت شناخته می شود.

بر اساس تخمین های زده شده این زبان بیش از ۴۰ میلیون سخنور در سراسر دنیا دارد و ۵ میلیون نفر نیز به عنوان زبان دوم، به اوکراینی مسلط هستند.

۱

افرادی که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در کشور اوکراین را دارند، باید به سراغ این زبان رفته و سعی کنند تا آن را فرا گیرند.

شاید زبان اوکراینی مثل دیگر زبان های زنده دنیا متکلم زیادی نداشته باشد اما افراد می توانند با یادگیری این زبان در کشور اوکراین زندگی کرده و یا ادامه تحصیل دهند.

در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به اهمیت این زبان انداخته و در ادامه شما را با بهترین و با سابقه ترین آموزشگاه اوکراینی در ایران آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت یادگیری زبان اوکراینی

زبان اوکراینی به چند دلیل حائز اهمیت است. در وهله اول کشور اوکراین از نظر علمی در جایگاه قابل قبولی در بین کشورهای بلوک شرقی اروپا قرار دارد و پس از گذر از بحران های مختلف امروزه اوکراین تبدیل به یک کشور مهم در بخش شرقی اروپا شده است.

2

همین موضوع سبب شده تا افراد بسیار زیادی برای سفر یا مهاجرت به کشور اوکراین تلاش کرده و سعی کنند تا با یادگیری زبان اوکراینی به این هدف دست پیدا کنند.

دانشگاه های کشور اوکراین نیز دارای شرایط مناسبی بوده و افرادی که قصد ادامه تحصیل در اروپا را دارند، به این کشور اکنون رفته و سعی می کنند تا مراحل تحصیلات تکمیلی خود را در این کشور سپری کنند.

یادگیری زبان اوکراینی فرصتی مناسب برای تحصیل

همان طور که گفته شد، دانشگاه های اوکراین شرایط مناسبی از نظر علمی داشته و یادگیری زبان این کشور در آموزشگاه زبان اوکراینی باعث می شود تا بتوانید از فرصت ادامه تحصیل در این کشور بهره مند شوید.

از مهم ترین دانشگاه های اوکراین می توان به دانشگاه ملی تاراس شفچنکو کیف، دانشگاه پلی‌ تکنیک کیف، دانشگاه ملی زاپروژیا، دانشگاه ملی اقتصاد کیف، دانشگاه پزشکی ملی و دانشگاه ملی معدن اوکراین اشاره کرد.

اگر قصد دارید تا در این دانشگاه ها ادامه تحصیل دهید، لازم است تا به زبان اوکراینی مسلط شوید و بهترین راه برای تسلط به این زبان حضور در آموزشگاه زبان اوکراینی است.

یکی از بهترین آموزشگاه های زبان اوکراینی، مرکز زبان گات است. شما می توانید در دوره های این مرکز شرکت کرده و به سرعت به اوکراینی مسلط شوید.

اساتیدی که در مرکز زبان گات اقدام به آموزش زبان اوکراینی می کنند، افراد متخصص و با تجربه بوده و شما می توانید از دانش این اساتید برای یادگیری زبان اوکراینی استفاده کنید.

فرصت های شغلی با یادگیری زبان اوکراینی

پس از این که با شرکت در دوره های مختلف آموزشگاه زبان اوکراینی مرکز زبان گات توانستید به اوکراینی مسلط شوید، می توانید از فرصت های شغلی پیشروی خود نیز بهره مند شده و در کشور اوکراین به فعالیت های اقتصادی مختلفی مشغول شوید.

همان طور که گفته شد امروزه کشور اوکراین با گذر از بحران های مختلف توانسته به جایگاه قابل قبولی در دنیا دست پیدا کند.

3

افزایش میانگین درآمد باعث شده تا افرادی که قصد پیدا کردن شغل در اروپا را دارند به سراغ کشور اوکراین آمده و در این کشور به فعالیت های اقتصادی مختلفی مشغول شوند.

شما نیز می توانید به راحتی در کشور اوکراین کار پیدا کرده و از فرصت های شغلی مختلفی بهره مند شوید، اما موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که باید تسلط خوبی به زبان اوکراینی داشته باشید.

مرکز زبان گات بهترین آموزشگاه زبان اوکراینی

اگر قصد یادگیری زبان اوکراینی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا به سراغ یک آموزشگاه زبان اوکراینی حرفه ای مثل مرکز زبان گات رفته و در دوره های مختلف این مرکز شرکت کنید.

اساتید مجرب و منابع آموزشی با کیفیت تنها بخشی از ویژگی های مرکز زبان گات است که باعث شده تا از این مجموعه به عنوان بهترین و با سابقه ترین آموزشگاه زبان اوکراینی ایران یاد شود.

یکی از ویژگی های بسیار مهم مرکز زبان گات برگزاری دوره های آموزش این زبان به صورت غیر حضوری است. در واقع افرادی که به دلیل مشغله کاری وقت شرکت در کلاس های حضوری آموزش زبان اوکراینی را ندارند، می توانند با شرکت در دوره های آنلاین و غیر حضوری این مرکز زبان، به راحتی اوکراینی را فراگرفته و به آن مسلط شوند.

مرکز زبان گات با ارائه پکیج های آموزشی مختلف تمام تلاش خود را کرده تا فرآیند یادگیری زبان اوکراینی را آسان و سریع کند.

تنها کافی است تا به آمارهای این مجموعه نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که تعداد زبان آموزانی که با استفاده از پکیج های این آموزشگاه توانست اوکراینی را فرا گیرند چقدر بوده و در طول سال چند نفر توانسته اند مدرک خود را از مرکز زبان گات دریافت کنند.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به زبان اوکراینی انداخته و در رابطه با مزایای یادگیری این زبان توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. در انتها نیز سعی کردیم تا با سابقه ترین و بهترین آموزشگاه زبان اوکراینی در ایران را به شما معرفی کنیم.

شما می توانید با شرکت در دوره های مرکز زبان گات، با بهینگی فوق ‌العاده ای به زبان اوکراینی مسلط شوید و از آن استفاده کنید.

فارغ از آن که قصد سفر به کشور اوکراین را دارید یا برای ادامه تحصیل و مهاجرت به دنبال یادگیری این زبان هستید، پکیج های آموزشی مرکز زبان گات می تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست