1

خرید از ویتامین و مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین

اساطیر زبان

خرید از داروخانه آنلاین موجب می‌­شود تا علاوه بر صرفه‌­جویی در زمان، بر اطلاعات خود بیافزایید؛ به بیانی دیگر زمانی که شما به یک داروخانه مراجعه می‌­کنید نمی‌­توانید برای چندین نوع محصول از مسئول فروش توضیحات بخواهید اما وقتی که وارد سایت داروخانه آنلاین می­‌شوید همانطور که با محصولات متنوع آشنا می­‌شوید از ویژگی‌­های محصول و نحوه کاربرد آن هم مطلع می­‌شوید و راحت‌­تر و آگاهانه­‌تر می­‌توانید دست به انتخاب بزنید. مثلاً می­‌خواهید یک مکمل دارویی بخرید با ورود به بخش این محصول با دسته­‌بندی­‌های مختلفی مانند مکمل بدنسازی، مکمل غذایی و رژیمی، مکمل غذای کودک و… مواجه می‌­شوید که هر کدام خود به دسته­‌های دیگر تقسیم می­‌شوند. با انتخاب هر یک از آنها وارد بخش معرفی محصولات می‌­شوید که با مطالعه توضیحات، اطلاعات بسیار خوبی را بدست می­‌آورید. در این مقاله قصد داریم  تا شما را با برخی از مکمل­‌هایی که برای بدنسازی مفید می­‌باشد آشنا کنیم.

ویتامین بدنسازی چه نقشی در بدن دارد؟

از جمله مواردی که ورزشکارن به آن توجه می‌­کنند مصرف مکمل­‌های غذایی مناسب می­‌باشد تا انرژی لازم برای فعالیت­‌های ورزشی آنان فراهم آورد. ویتامین­‌ها نقش مهمی را در تولید انرژی و رشد ماهیچه را بر عهده دارند. علاوه بر آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، سرعت بخشیدن به تولید مجدد سلول­‌ها، جلوگیری از بیماری‌­های قلبی و… می­‌شود. ویتامین بدنسازی یکی از مکمل‌­های بدنسازی می­‌باشد که به رشد و ترمیم عضله در سلول­‌های عضلانی کمک می‌­کند. از جمله محصولاتی که در این زمینه می­‌توانید از داروخانه آنلاین تهیه نمایید قرص زد­ام­ای فرینگ می‌­باشد. این مکمل که به صورت کپسول توسط شرکت فرینگ سوئد تولید شده، سیستم دفاعی بدن را تقویت، موجب افزایش رشد مو و ناخن، بهبود خواب و حاوی روی( زینک)، منیزیم، ویتامین ب6، مونومیتونین آسپارتات می‌­باشد. از فواید دیگر این قرص جلوگیری از گرفتگی عضلات، بهبود عملکرد ماهیچه‌­ها، بالا بردن توان فیزیکی بدن، کمک به متابولیسم طبیعی بدن، افزایش سطح هورمون تستسترون می­‌توان ذکر نمود.

2

کسانی که به ورزش بدنسازی می­‌پردازند علاوه بر اینکه باید تمرینات منظمی داشته باشند باید از تغذیه مناسب و مکمل‌­های ورزشی یا بدنسازی نیز بهره­‌مند باشند. یکی دیگر از مکمل­­‌های ورزشی موجود در داروخانه آنلاین، قرص جوشان انرژی­‌زا سان لایف محصول کشور آلمان می‌­باشد. این مکمل باعث افزایش هوشیاری، افزایش قدرت توده­ی عضلانی، کاهش خستگی جسمی، افزایش تمرکز ذهنی در تمرین و… می­‌شود که قبل و بعد از تمرینات ورزشی آن را مصرف می­‌کنند. طعم این قرص جوشان ردبول و فاقد قند است. قرص مولتی ویتامین اسپرت ژن استار محصول شرکت سایتک نوتریشن کشور مجارستان، قابل مصرف برای بانوان و آقایان که یکی دیگر از محصولات ویتامین بدنسازی در داروخانه آنلاین می­‌باشد که موجب کاهش خستگی، تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از کم­‌خونی، افزایش اشتها، تأمین انرژی برای انجام فعالیت‌­های ورزشی، سلامت پوست و مو، تنظیم متابولیسم بدن و… می­‌شود و حاوی ویتامین­‌ها و مواد معدنی می­‌باشد. از آنجایی که برخی افراد ممکن است به ترکیبات این محصول حساسیت داشته باشند و یا از مشکلات کلیوی در رنج باشند بهتر است خودسرانه آن را مصرف ننمایند.

آمینو اسید بدنسازی چه عملکردی دارد؟

بطور قطع یکی از مزیت‌­های خرید اینترنتی این است که شما در هر کجای کشور باشید براحتی می­‌توانید محصول مورد نظر خود را در یکی از سایت‌­های مربوطه پیدا کرده و آن را سفارش دهید بدون اینکه مسافتی را برای خرید آن طی کرده باشید. از جمله محصولاتی که امکان خرید آنلاین آن فراهم شده محصولات مربوط به حوزه سلامت می­‌باشد مانند انواع مکمل‌­ها که در داروخانه آنلاین موجود بوده و شما قبل از خرید آن می­‌توانید از یک مشاور جهت راهنمایی کمک بگیرید. مکمل آمینو اسید بدنسازی یکی دیگر از مکمل­‌های ورزشی به شمار می­‌رود که شما می­‌توانید به صورت اینترنتی از داروخانه آنلاین تهیه کنید. باید گفت برخی از اسیدهای آمینه با مصرف غذای حاوی پرتئین در بدن فرد تشکیل می­‌شوند و برخی دیگر توسط ویتامین­‌ها و اسیدهای آمینه دیگر ساخته می­‌شود و با توجه به نقش مهمی که در بدن ایفا می­‌کنند در صورت کمبود آن در بدن، مشکلاتی از قبیل ریزش مو، کاهش وزن، اختلالات خواب و… به وجود می‌­آید.

کپسول ایزولیت آمینو سایتک نوتریشن یکی از مکمل­‌های آمینو اسید بدنسازی می­‌باشد که موجب افزایش حجم عضلات، کمک به عضله­‌سازی، پیشگیری از تحلیل عضلانی می­‌شود و این مکمل به راحتی در بدن جذب و وارد خون می‌­گردد. همچنین حاوی گلوتامین(ساخت پروتئین، ساخت آمونیوم برای تعادل اسید و باز) و تورین( تقویت سیستم ایمنی، عملکرد آنتی­اکسیدانی، تقویت سیستم بینایی، محافظت از کبد و…) و فاقد چربی می‌­باشد. کسانی که این مکمل را استفاده می­‌کنند باید از مایعات بیشتری در طول روز بیاشامند. قرص الارژنین هلث­اید یکی دیگر از مکمل­‌های بدنسازی داروخانه آنلاین می‌­باشد که در کشور انگلستان تولید و به کشورهای دیگر صادر می­‌شود. از این مکمل ورزشکاران استفاده می­‌کنند تا بازدهی خود را در تمرینات ورزشی بالا ببرند. از فواید این قرص کمک به عضله­‌سازی، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از خستگی در زمان تمرینات هوازی، بهبود عملکرد کلیه، بهبود زخم­‌ها، بهبود سلامت قلب، دفع رادیکال‌های آزاد از خون، دفع سموم، تنظیم سطح نمک در بدن و… می‌­باشد.

داروخانه آنلاین بهترین مرکز خرید مکمل­‌های بدنسازی

3

اگر قصد خرید انواع مکمل‌­ها از جمله مکمل بدنسازی، مکمل غذای کودک و…، محصولات بهداشتی، آرایشی و دیگر محصولات مربوط به سلامت و تجهیزات پزشکی را دارید داروخانه آنلاین دکتر زهرا شهبازی یکی از معتبرترین مراکز خرید اینترنتی می­‌باشد که تمامی محصولات خود را در کیفیت عالی و در برندهای شناخته شده اعم از ایرانی و خارجی با قیمتی مقرون به­ صرفه به فروش می‌­رساند. همچنین شما می­‌توانید در زمینه بدنسازی از مشاورین متخصص این مجموعه به صورت رایگان راهنمایی بگیرید. داروخانه دکتر زهرا شهبازی به وسیله بهترین تیم ارسال و نظارت بر روی عملکرد آنها سفارشات شما را در وقت تعیین شده بدست شما خواهند رساند. شما می‌توانید با مراجعه به سایتhttps://darookhaneonline.com  اطلاعات کامل‌­تری از محصولات ارائه شده در داروخانه آنلاین بدست آورید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست