تقویت مژه

موثرترین راهکار برای تقویت مژه و ابرو چیست؟

folderریپورتاژ آگهی
commentsبدون دیدگاه

می‌دانیم که مژه‌ها و ابروها نقش به‌سزایی در زیبایی چشم‌ها و بطور کلی چهره ما دارند. بنابراین نحوه صحیح آرایش کردن، شیوه درست پاک کردن مواد آرایشی و در نهایت تقویت و تغذیه آنها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. اگر هر بار که مژه یا ابروهای خود را با انواع پاک‌کننده‌های موجود تمیز می‌کنید و مقداری از آنها دچار ریزش می‌شوند، قطعا باید به مژه و ابروی خود بیشتر اهمیت داده و از راهنمای زیر برای سالم‌تر نگه داشتن آنها بهره ببرید. بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با بهترین راه‌کار و محصول آرایشی در این زمینه آشنا شوید.

راه‌کار تقویت ابروها

به منظور رسیدگی و مراقبت از ابروها و همچنین کمک به ضخیم‌تر شدن و رشد سریع‌تر آنها، راه‌کاری ویژه‌ وجود دارد که در بخش زیر به آن می‌پردازیم.

اجازه دهید موهای ابروهایتان رشد کنند

معمولا هر زمان که موهای کوچکی در زیر ابروهایمان در حال درآمدن هستند مصر هستیم که با موچین به جانشان افتاده و یکی یکی آنها را جدا کنیم. غافل از اینکه بهترین زمان برای رشد آنها همین الان بوده و زمانی می‌رسد که سرعت رشد آنها کاسته می‌شود. در واقع تمیز کردن ابروها کار لذت‌بخشی است اما نباید به نازک کردن آنها عادت کرده و جلوی زیبایی که می‌توانند به چهره‌مان بدهند را بگیریم. به عبارتی ما باید به ابروهایمان اجازه رشد داده و همچنین روی تغذیه آنها با انواع سرم مو سریتا تمرکز کنیم.

بنابراین دفعات استفاده از موچین را کاهش داده و اجازه دهید که ابروهایتان به مدت ۶ تا ۸ هفته کاملا دست‌نخورده باقی بمانند. بدین ترتیب در این مدت نباید از هیچ‌گونه موچین، اپیلاسیون و بند انداختنی استفاده کنید. بعد از این مدت فقط موهای زائدی را که بیشتر روی پلک و نواحی خارج از ابرو رشد می‌کنند جدا کرده و دوباره تا ۶ یا ۸ هفته دیگر به آنها دست نزنید تا به رشد طبیعی خود ادامه دهند. این چرخه به ابروهای شما این امکان را می‌دهد تا در نواحی بخصوص رشد کرده و همچنین با حذف موهای زائد، مواد مغذی بیشتری به آنها رسانده تا ضخیم‌تر شوند.

از تقویت‌کننده و آبرسان مژه‌ها بهره ببرید

مژه‌ها می‌توانند مواد زائد زیادی را بخصوص اگر مربوط به اکستنشن باشند به خود جذب کرده و نگه دارند. در هر صورت مهم است که بعد از هر گونه آرایشی، مژه‌های ظریف خود را به خوبی تمیز کرده و هیدراته نگه دارید. از مواد به کار رفته در محصولات تقویت‌کننده مژه‌ها می‌توان به روغن نارگیل اشاره نمود که جهت آبرسانی و تمیز کردن مژه‌ها به خوبی کارایی دارد. بنابراین آبرسانی به مژه‌ها را جز برنامه همیشگی رسیدگی به مژه‌های خود قرار داده و از هم‌اکنون جهت خرید تقویت مژه سریتا به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مو تن رو مراجعه نمایید.

به منظور تقویت و افزایش سرعت رشد مژه‌ها از سرم‌ها و روغن‌های طبیعی که سرشار از مواد مغذی و حالت‌دهنده بوده استفاده کنید. بنابراین استفاده از ریمل‌های سنگین و حاوی مواد شیمیایی گوناگون را کنار گذاشته و از یک سرم مژه، روغن نارگیل یا روغن کرچک برای بهبود وضعیت آنها کمک بگیرید. بدین ترتیب، با یک شانه تمیز و مخصوص مژه به آرامی روی آن برس کشیده و از سرم مژه روی خط مژه بکشید. چند ثانیه صبر کنید تا به خوبی این محلول خشک شود. سپس مقداری از روغن را بصورت ملایم روی آن بمالید. در نهایت یادتان باشد که وقتی صبح از خواب بیدار شدید، هنگام تمیز کردن صورت، حتما چشمان خود را نیز به خوبی بشویید.

ابروهای خود را تغذیه کنید

بعضی از افراد از ترس اینکه شکل و فرم ابروهایشان پس از آرایش خراب نشود تا ساعت‌ها مواد آرایشی سنگین را از روی آنها پاک نکرده و روند ریزش و آسیب‌های دیگر را تشدید می‌کنند. در حقیقت به جای استفاده همیشگی از محصولات آرایشی با سطح کیفیتی متفاوت، بایستی استفاده از انواع سرم ابرو مغذی را در برنامه رسیدگی به ابروها قرار دهیم. البته یادتان باشد بهترین زمان برای استفاده از سرم ابرو شب‌هنگام بوده تا وقتی استراحت می‌کنید به خوبی جذب ریشه موها شود.

در اکثر سرم‌های ابرو از روغن‌هایی مانند رزماری و ویتامین b5 بهره برده شده که به رشد موهای ابرو کمک شایانی می‌کنند. حتی برخی از آنها از روغن کرچک استفاده کرده که آن هم به نوبه خود در رشد سریع‌تر و کمک به انعطاف‌پذیری فیبر موها موثر است. محصولاتی مانند سرم‌ها می‌توانند بطور همزمان ابروهای شما را بلندتر، ضخیم‌تر و تقویت کرده و برای بهبود وضعیت ابروها گام ارزشمندی بردارند.

علاوه‌برآن سرم‌ها معمولا به لایه‌برداری پوست زیر موهای ابرو و از بین بردن خشکی پوست کمک کرده و اجازه می‌دهند موهای جدید شروع به رویش نمایند. لازم به ذکر است که معمولا سرم‌ ابرو حاوی مواد و روغن‌هایی است که آن را به یک محصول چند‌منظوره تبدیل می‌کند. به عبارتی هم برای موی ابروها مغذی بوده و هم برای کوتیکول‌های پوست فوق‌العاده‌ عمل می‌کند. بدین منظور، شما می‌توانید از هم‌اکنون برای خرید بهترین سرم ابرو سریتا به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نمایید.

راه‌کار تقویت مژه‌ها

برای رسیدگی و تقویت مژه‌ها شیوه‌های متعددی وجود دارد که بهترین آنها در بخش زیر شرح داده شده است.

از اکستنشن و مژه مصنوعی دوری کنید

اکستنشن و مژه مصنوعی

به دلیل جذاب شدن چشم‌ها، اکستنشن مژه می‌تواند اعتیادآور باشد. در هر حال، هر چقدر هم که این مژه‌های مصنوعی جذاب و زیبا بوده و باعث شوند چشمانی گیرا داشته باشید نباید بطور مداوم از آنها استفاده کنید. به عبارتی بهتر است برای مواقعی که جشن یا میهمانی در کار است از آنها بهره برده و در سایر اوقات اجازه دهید مژه‌های واقعی و طبیعی شما نفس بکشند.

همانطور که می‌دانید چسب مژه‌های مصنوعی قوی بوده و می‌تواند بسیار مضر باشد. این چسب‌ها به مرور زمان موقع جدا شدن از پلک، مژه‌های طبیعی شما را نیز یکی یکی از بین برده و حتی می‌توانند رشد آنها را متوقف نمایند. بنابراین روی وضعیت سلامتی مژه‌های خود کار کرده و حتی اگر برایتان مقدور است کمتر از ریمل‌های حجم‌دهنده با بافت سنگین و سخت استفاده کنید.

روند تقویت مژه‌ و ابرو‌های خود را به مو تن رو بسپارید

مژه های بلند و طبیعی لی لی کالینز

همانطور که مشاهده کردید فارغ از محصولات آرایشی چون انواع مداد، ماژیک و ریمل که می‌توانند باعث زیبایی و درخشش بیشتر مژه‌ها و ابروهای شما شوند، در آن سوی ماجرا محصولات قدرتمند دیگری نیز یافت می‌شوند که بطور بخصوص برای تقویت آنها تولید شده‌اند. این محصولات با فرمولاسیون ویژه خود به تغذیه مژه و ابرو پرداخته و در روند رشد و سلامتی آنها بسیار موثر عمل می‌کنند. بنابراین در تلاش باشید که از این محصولات در کنار سایر اقلام آرایشی بهره برده تا بدین ترتیب از صدمات احتمالی جلوگیری و مژه و ابروی خود را به خوبی تقویت نمایید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست