1 2

بهترین آموزشگاه زبان تهران را چطور تشخیص دهیم؟(مهمترین ویژگی‌ها)

folderریپورتاژ آگهی
commentsبدون دیدگاه
اساطیر زبان

حتما برای شما هم پیش آمده که قصد شرکت در کلاس زبان انگلیسی یا سایر زبان‌های خارجی را داشته باشید. از آن جایی که در حال حاضر تعداد آموزشگاه زبان در تهران بسیار زیاد شده است، یافتن آموزشگاهی که کلاس‌هایی با کیفیت بالا برگزار کند، کمی سخت خواهد بود. همین موضوع و وقت گیر بودن آن نیز به وفور باعث می‌شود افراد زیادی، یادگیری زبان را به تاخیر انداخته و یا کلا از آن صرف نظر کنند. در این مقاله قصد داریم ضمن شرح ویژگی‌های کلاس و آموزشگاه زبان با کیفیت، یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان را به شما معرفی کرده تا بتوانید با بهترین راندمان در کمترین زمان، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. پس اگر شما نیز جزو علاقه‌مندان یادگیری زبان انگلیسی یا به دنبال کلاس زبان فرانسوی هستید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معیارهای ایده‌آل یک آموزشگاه زبان در تهران چیست؟

این که یک آموزشگاه یا کلاس زبان خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، سوال بسیاری از علاقه‌مندان به یادگیری زبان است که قصد داریم در این قسمت از محتوا، به طور کامل به آن بپردازیم. معیارهای ایده‌آل یک آموزشگاه زبان در تهران عبارت است از:

1- موقعیت مکانی آموزشگاه مورد نظر

اگر به دنبال یافتن یک آموزشگاه زبان در تهران هستید که از همه جوانب ایده‌آل باشد، باید به موقعیت مکانی آن نیز توجه کنید. از آن جایی که تهران یکی از کلان شهرها است، رفت و آمد در آن کمی مشکل و زمان‌بر خواهد بود. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از خستگی و اتلاف وقت و انرژی، آموزشگاهی را انتخاب کنید که دسترسی به آن نسبتا بی‌دردسر باشد.

2- نحوه زمان بندی و برنامه ریزی کلاس‌ها

اغلب شما می‌دانید که افراد مختلف، میزان یادگیری متفاوتی نیز در هر زمان از شبانه روز خواهند داشت. برای مثال برخی افراد، شب‌ها توانایی یادگیری بهتری دارند و برخی دیگر، در اویل صبح می‌توانند نهایت راندمان یادگیری را داشته باشند. به همین دلیل، یکی از ویژگی‌های آموزشگاه زبان مناسب، انعطاف پذیری زمان بندی کلاس‌ها است. برخی آموزشگاه‌ها برای برقراری این معیار، کلاس‌های خود را در اوقات مختلف شبانه روز برگزار کرده و برخی دیگر، آموزش‌های آنلاین و آموزش از راه دور برای زبان آموزان خود در نظر می‌گیرند.

3- ارائه مدرک زبان معتبر

معمولا اغلب آموزشگاه‌های زبان، پس از هر دوره آموزش زبان، مدرکی به زبان آموزان خود ارائه می‌دهند. مسلماً هر فردی که در کلاس‌های زبان شرکت می‌کند، ضمن یادگیری زبان، قصد دارد مدارک بین‌المللی زبان و یا حداقل مدرک معتبر داخلی را کسب کند. بنابراین شما باید با مراجعه به آموزشگاه زبانی معتبر، خود را از داشتن چنین دغدغه‌ای معاف کنید. برای اطلاع از اعتبار و سابقه آموزشگاه‌های زبان مختلف، علاوه بر پرس و جو از زبان آموزان سابق و حال حاضر، می‌توانید نام آن‌ها را در گوگل سرچ کرده و در رابطه با آن‌ها اطلاعات خوبی کسب کنید.

4- مدرسان آموزشگاه مورد نظر

قطعا مهم‌ترین موضوعی که در رابطه با آموزشگاه زبان باید به آن توجه کنید، مدرسان آن آموزشگاه است. همه می‌توانند خود کتاب‌های آموزش زبان را تهیه کرده و مطالعه کنند، اما چیزی که آموزشگاه را از این کتاب‌ها متفاوت می‌سازد، مدرسان آن است. مدرسی می‌تواند به شما در یادگیری زبان کمک کند که خود هم به اندازه کافی علم داشته و مسلط باشد و علاوه بر آن نیز بتواند علم خود را به نحو احسن به شاگردان خود منتقل کند. معمولا آموزشگاه‌های معتبر، در انتخاب مدرسان خود، نهایت دقت و حساسیت را به خرج می‌دهند تا بتوانند بازده خوبی داشته و زبان آموزان موفقی تحویل دهند. بنابراین لازم است حین تحقیق درمورد با آموزشگاه زبان در تهران، در رابطه با اساتید آموزشگاه، سابقه و میزان تسلط آن‌ها نیز اطمینان حاصل کنید.

5- محیط آموزشگاه مورد نظر

محیط آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید نیز از لحاظ نظم و وجود آرامش نیز بسیار حائز اهمیت است. مسلما شما در آموزشگاهی که پر از سر و صدا بوده و وسایل و تجهیزات آن به قدری نامتقارن و نامنظم باشد که موجب سلب آرامش شوند، نمی‌توانید از نهایت قدرت یادگیری خود استفاده کنید. بنابراین سعی کنید موقع ثبت نام و یا حتی پیش از آن، به خوبی محیط آموزشگاه را وارسی کرده تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

6- تجهیزات و امکانات آموزشگاه زبان

در گذشته همه تجهیزات آموزش، به یک تابلو و ماژیک خلاصه می‌شد. این در حالی است که اکنون، برای یادگیری اغلب دروس، به ویژه زبان به تجهیزات مدرن صمعی و بصری نیز نیاز خواهیم داشت. در واقع، امروزه یک آموزشگاه زبان در تهران، در صورتی می‌تواند ادعا کند یک آموزشگاه ایده‌آل زبان است، که بتواند زبان آموزان خود را به خوبی از لحاظ تجهیزات و امکانات ساپورت کند. برای تسلط بر زبان‌های خارجه، چه زبان انگلیسی و چه سایر زبان‌ها مانند زبان فرانسوی، نیاز تقویت مهارت شنیداری و عادت کردن به شنیدن نوع تلفظ و گویش کلمات خواهید داشت. بنابراین فقط در صورتی می‌توانید به این تسلط برسید که آموزشگاه مورد نظر، از این جهت مجهز باشد.

2 3

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان

اگر به دنبال یافتن یک مرکز مناسب آموزشگاه زبان در تهران هستید، ما موسسه زبان سفیر گفتمان را به شما معرفی می‌کنیم. این موسسه، بیش از 22 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها، موفق به ایجاد 63 شعبه در تهران و همچنین در مراکز سایر استان‌ها شده است. همچنین آموزشگاه زبان سفیر گفتمان، دارای مجوز‌ها و گواهینامه‌هایی است که علاوه بر سابقه درخشان آن، مؤید حسن فعالیت آن خواهند بود.
موسسه سفیر گفتمان، کلاس‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی و زبان فرانسوی را به صورت اصولی برنامه ریزی کرده و آن‌ها را در الگوهای زمانی مختلف برگزار نموده و از این جهت، کاملا انعطاف پذیر است. همچنین این موسسه، برای کسانی که علاقه‌مند به کسب مدارک بین‌المللی زبان هستند، کلاس‌های تخصصی برگزار کرده و در پایان مدارک مربوطه را ارائه خواهد کرد. همچنین این مجموعه از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات آموزشی در کلاس‌ها استفاده کرده و به یادگیری هر چه بهتر زبان آموزان کمک می‌کند. علاوه بر آن، مجموعه سفیر گفتمان، تمامی کلاس‌های خود را با حداقل تعداد زبان آموزان برگزار کرده که ضمن برقراری آرامش در کلاس، راندمان آموزش نیز افزایش یابد. لازم به ذکر است که این مجموعه، ضمن برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی و زبان فرانسوی برای سنین مختلف و با سطوح آموزشی مختلف، آموزش‌های آنلاین و از راه دور را نیز ارائه می‌کند که زبان آموزان بتوانند در هر شرایطی از آموزش‌ها بهره ببرند. نکته جالبی که در رابطه با موسسه سفییر گفتمان وجود دارد این است که این موسسه، فارغ‌التحصیلان خود را در مقاطع پیشرفته، استخدام کرده و از آن‌ها به عنوان مدرسان مجموعه استفاده می‌کند.
همچنین اگر شما به دنبال یک آموزشگاه زبان در تهران هستید که از پایش و کنترل میزان کیفیت کلاس‌ها در آن مطمئن باشید، باز هم می‌توانید به موسسه سفیر گفتمان اعتماد کنید. چرا که مسئولان این موسسه، به طور مرتب از طریق دوربین‌های مدار بسته، کلاس‌ها را از لحاظ کیفیت آموزشی بررسی می‌کنند. در ضمن، به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت موسسه سفیر گفتمان می‌توان به تعداد شعبات آن اشاره کرد که در سطح تهران گسترده‌اند. بنابراین شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از پایتخت که هستید، به عنوان یک آموزشگاه زبان در تهران با کیفیت بالا، به یکی از شعبات موسسه سفیر گفتمان مراجعه کرده و آموزش خود را شروع کنید.

3 2

سخن آخر

همان طور که گفته شد، تعداد آموزشگاه زبان در تهران در حال حاضر بسیار زیاد شده و انتخاب از میان آن‌ها کار نسبتا سختی خواهد بود. برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در تهران، لازم است به نکات مختلفی از جمله موقعیت مکانی آن، مدرسان مجموعه، نحوه زمان بندی کلاس‌ها، تجهیزات و امکانات آموزشگاه و… توجه کنید. به عنوان یک آموزشگاه زبان در تهران که تا حدود زیادی تمامی معیارهای ایده‌آل یک آموزشگاه زبان خوب را برآورده کرده است، موسسه سفیر گفتمان، به آدرس وب سایت www.gosafir.com را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست