word image 84951 1

بررسی 2 بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات می دهند

folderریپورتاژ آگهی
commentsبدون دیدگاه
اساطیر زبان

انتخاب بروکر مناسب برای ترید یکی از اولین گام ها برای ورود به فارکس و معامله گری می باشد. بروکر های بسیار زیادی در جهان در این زمینه فعالیت می کنند و همیشه شاهد تبلیغات بسیاری زیادی از سوی این بروکر ها هستیم. بعد از چند بار ترید و کار کردن با یک کارگزاری خواهید دید که ایا این بروکر مناسب شما بوده و یا بهتر است بروکر دیگری برای معاملات خود انتخاب کنید.

از طرف دیگر چون در بازار فارکس با سرمایه خود سروکار دارید ، مکان مناسبی برای آزمون و خطا نیست و بهتر است از همان ابتدای کار بررسی های لازم را انجام داده و بروکر مناسبی برای معاملات خود انتخاب کنید. در این قسمت ما دو بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات می دهند را بررسی می کنیم. وبسایت ایتسکا یکی از وبسایت هایی است که می توانید اطلاعات مورد نیاز در مورد اکثر بروکر ها ، مخصوصا بروکر هایی که به ایرانیان خدمات می دهند را دریافت کنید.

بهترین بروکر های فارکس

برای ورود به بازار فارکس ابتدا باید بروکر مناسبی برای معاملات خود انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین بروکر فارکس معیار هایی وجود دارد که هر تریدری باید بر اساس آنها انتخاب خود را داشته باشد. یکی از اصلی ترین معیار ها برای هر بروکری معتبر بودن آن و یا همان رگوله بودن آن است. با سرمایه گذاری در بروکر هایی که رگوله نیستند سرمایه خود را به خطر می اندازید و هیچ تضمینی مبنی بر امنیت پول شما وجود ندارد.

به دلیل تحریم های وضع شده علیه ایران ، بسیاری از بروکر های معتبر به ایرانیان خدمات نمی دهند. به این دلیل بعد از بررسی رگوله بودن باید بررسی کنید که آیا این بروکر به ایرانیان خدمات می دهد یا خیر؟ زیرا در صورتی که بروکر انتخابی شما برای ایرانیان تحریم بوده و شما در این بروکر واریز وجه داشته باشید ، هنگام برداشت حتما به مشکل بر خواهید خورد و به احتمال زیاد حسابتان کلا مسدود شده و نتوانید به سرمایه خود برسید.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین بروکر که برای تمامی تریدر ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، پایین بودن کمیسیون و اسپرد معاملات در آن کارگزاری می باشد. زیرا اگر روزی به یک تریدر موفق در این زمینه تبدیل شوید به اهمیت میزان اسپردی که بروکر از حسابتان کم می کند ، پی خواهید برد. جهت درک بیشتر این موضوع به بررسی 2 بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات می دهند ، می پردازیم.

بررسی بروکر ویندزور

بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین بروکر های جهان است که در سال 1988 تاسیس شده و در قبرس واقع می باشد. این بروکر معتبر و رگوله بوده و مجوز های SySEC و JSC را دارد. در این بروکر می توان انواع جفت ارز های فارکس و ارز های دیجیتال را معامله کرد. یکی از ویژگی های جذاب این بروکر پشتیبانی از زبان فارسی آن است که کار را برای کاربران ایرانی راحت تر کرده است.

از اصلی ترین ویژگی های این بروکر که آن را به یک بروکر محبوب میان معامله گران فارکس تبدیل کرده است ، محافظت از تعادل منفی این بروکر می باشد. و به طبع آن باعث معامله ایمن برای تریدر ها خواهد شد. امنیت این بروکر نیز بسیار خوب بوده و تابحال هیچ گزارشی از هک ، انتشار اطلاعات مشتریان و … گزارش نشده است.

word image 84951 2

در بروکر ویندزور می توان دو نوع حساب Prime و Zero افتتاح کرد. حداقل موجودی برای افتتاح حساب Prime 100 دلار و برای حساب Zero 2500 دلار می باشد. حداکثر میزان لوریجی که تریدر ها می توانند از آن استفاده کنند 1:500 بوده و میزان کمیسیون در حساب Prime از 1 پیپ شروع شده و در حساب Zero به ازای هر معامله 8 دلار می باشد.

بررسی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در سال 1998 تاسیس شده و به ایرانیان خدمات می دهد. کمتر تریدری پیدا می شود که نام الپاری به گوشش نخورده باشد و این نشان از خوشنامی این بروکر دارد. آلپاری معتبر بوده و به ایرانیان خدمات می دهد. رگوله این بروکر IFC و سنت وینسنت می باشد. این بروکر دو سایت مجزا داشته و با دو دامنه متفاوت به مشتریانش خدمات می دهد. زیرا سایت اصلی این بروکر برای ایرانیان تحریم می باشد و بروکر برای حفظ مشتریان ایرانی خود اقدام به تاسیس شرکت جداگانه با دامنه متفاوت کرده است.

از جذابیت های این بروکر پشتیبانی از زبان فارسی و پشتیبانی و پاسخگویی بسیار خوب آن می باشد. در این بروکر می توان 6 نوع حساب معاملاتی ایجاد کرده و حداقل موجودی برای افتتاح حساب 1 دلار می باشد. حداکثر میزان لوریج نیز قبلا 1:1000 بوده و جدیدا مشتریان می توانند برای معاملات خود از لوریج 1:3000 نیز استفاده کنند.

واریز و برداشت از بروکر آلپاری نیز بسیار راحت بوده و مشتریان می توانند در عرض چند دقیقه حساب خود را شارژ کرده و یا برداشت داشته باشند. نمودار های مالی پیشرفته ، ابزار های مقایسه و تحلیل های ارائه شده در سایت از دیگر مزایای این بروکر می باشد. آلپاری پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را برای مشتریانش فراهم کرده و در آن می توان تمامی جفت ارز های فارکس و تعداد زیادی از ارز های دیجیتال را معامله کرد.

این بروکر فاقد کمیسیون می باشد. ولی برای تمامی حساب ها اسپرد قرار داده شده و اسپرد برای هر نوع حساب آن متفاوت می باشد. در این خصوص تریدر باید با توجه به استراتژی معاملاتی خودش حساب معاملاتی مناسبی افتتاح کند.

word image 84951 3

بررسی بروکر های فارکس در وبسایت ایتسکا

وبسایت آموزشی ایتسکا در زمینه آموزش فارکس ، اموزش پرایس اکشن ، ارز دیجیتال و بورس فعالیت می کند. این وبسایت علاوه بر ارائه دوره های آموزشی مفید به معرفی و برسی بروکر های فارکس پرداخته و بروکر های بسیار زیادی را با جزئیات کامل و آموزش ثبت نام در آنها بررسی کرده است. زیرا انتخاب بروکر مناسب یکی از گام های اصلی و اولیه آموزش فارکس محسوب می شود. زیرا باید بروکرتان هم متناسب با استراتژی شما بوده و هم به ایرانیان خدمات دهد.

 

 

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست