سرفصل های کلاس آنلاین

3 فصل
58 جلسه
20 ساعت

1-1 تاریخچه انیمیشن 00:06:48
1-2 انواع انیمیشن 00:15:28
1-3 نصب و راه اندازی نرم افزار 00:15:09
1-4 نصب و راه اندازی نرم افزار موهو 00:15:09
1-5 ایجاد انواع افکت های رنگی 00:35:23
1-6 ایجاد انواع فایل ها در نرم افزار 00:27:53
1-7 نحوه ایمپورت کردن دیگر فایل ها 00:08:47
1-8 ایمپورت فایل های فتوشاپ 00:05:27
1-9 طراحی اشکال ساده 00:23:37
1-10 طراحی فضا با بکارگیری افکت های رنگی 00:36:15
1-11 طراحی فضای سه بعدی با رعایت پرسپکتیو 00:15:51
1-12 طراحی کاراکتر مرغ 00:20:59
1-13 طراحی یکی از کاراکتر انیمیشن دیرین دیرین 00:25:30
1-14 Leomoon تایپ فارسی با کمک نرم افزار 00:10:49
1-15 ایجاد فضا با رعایت عمق آبجکت ها با استفاده از ابزار 00:16:55
1-16 طراحی اشکال سه بعدی 00:19:34
1-17 آشنایی با مفاهیم پایه و محیط نرم افزار 00:33:51

2-1 مفاهیم اولیه انیمیت و متحرک سازی 00:22:57
2-2 کار با انواع Keyframe 00:24:24
2-3 انیمیت کامیون 00:10:54
2-4 معرفی ابزار Follow Path و انجام تکنیک های کاربردی آن 00:17:14
2-5 استخوان بندی کاراکتر 00:20:36
2-6 استخوان بندی متفاوت یکی از کاراکترهای انیمیشن شکرستان 00:19:30
2-7 اعمال محدودیت ها برای استخوان ها با استفاده از قابلیت Bone Constrints 00:21:03
2-8 ایجاد حرف زدن در کاراکتر با استفاده از قابلیت Switch 00:18:24
2-9 اعمال Smart Bone برای کاراکترها 00:17:39
2-10 اجرای تمامی مراحل طراحی بازو با اعمال تغییر فرم در بخش Actions 00:10:34
2-11 تغییر حالت چهره کاراکتر با قابلیت Smart Bone در بخش Actions 00:17:59
2-12 معرفی قابلیت Bone Dynamics و اجرای تکنیک آن 00:20:25
2-13 ایجادCycle راه رفتن 00:15:48
2-14 نحوه ایمپورت کردن فایل صوتی در نرم افزار 00:11:05
2-15 اجرای حرکت پرش با کاراکتر و خروجی نهایی از انیمیشن 00:29:30
2-16 ایجاد بافت با استفاده از قابلیت Musk 00:15:46
2-17 اعمال انیمیت حرکت تنیس 00:23:47
2-18 ایجاد بافت با استفاده از قابلیت Musk 00:05:10
2-19 ساخت حالت جذاب آینه 00:16:05
2-20 معرفی کامل قابلیت Physics و اجرای انیمیشنی جالب از همین قابلیت 00:25:58
2-21 استخوان بندی پرنده و Parent کردن آن 00:28:43
2-22 طراحی چرخش کاراکتر به چهار حالت مختلف با استفاده از بخش Actions 00:58:47
2-23 خروجی گرفتن از سیکل حرکتی 00:08:47
2-24 استخوان بندی کاراکتر شبیه ساز سه بعدی با قابلیت انیمیت 00:32:32
2-25 کار با تکنیک Triangulate 2D Mesh و انجام تکنیک آن 00:28:05
2-26 معرفی افکت های تصویری و ایجاد تکنیک Focus 00:22:20
2-27 ایجاد حرکت باز و بسته شدن دهان بصورت طبیعی 00:18:15
2-28 معرفی کامل قابلیت Motion Tracking و اجرای انیمیشنی از همین قابلیت 00:16:34
2-29 ایجاد انیمیشن جذاب دریا با بکارگیری قابلیت Particle 00:15:10
2-30 آشنانی با استخوانی بندی Bone 00:10:08

3-1 ایجاد افکت های نوری در فضای تاریک 00:17:57
3-2 ایجاد انواع سایه برای کاراکتر 00:13:40
3-3 کار با قابلیت Motion Blur و انجام تمرین مرتبط با آن 00:17:00
3-4 طراحی Motion Blur دستی برای نمایش سرعت و شتاب 00:20:25
3-5 ایجاد باران با استفاده از قابلیت Particle 00:25:50
3-6 طراحی افکت دود و آتش 00:17:38
3-7 طراحی و انیمیت جریان شیر آب 00:18:04
3-8 اجرای رعد و برق روی بدن یکی از کاراکترهای بازی کمباد و خروجی نهایی 00:26:49
3-9 دوربین 00:28:29
3-10 بررسی تفاوت های بین موهو 12 و 13 00:18:44
3-11 معرفی Library خود نرم افزار و منابعی برای دانلود افکت های صوتی 00:12:40

دوره آموزش موهو برای انیمیشن سازی در نرم افزار Moho می باشد که این نرم افزار در بین بیش از 80 نرم افزار انیمیشن سازی دوبعدی در حال حاضر بین 1 تا 5 نرم افزار برتر می باشد. این دوره به طور کامل تمامی بخش های انیمیشن سازی را در نرم افزار موهو پوشش داده و دیگه نیازی نیست سراغ آموزش های دیگر موهو بروید، هرچند باید به روز باشید و چیزهای جدید دیگه رو یاد بگیرید.

بخش های دوره آموزش موهو

این دوره شامل سه بخش اصلی به شرح زیل می باشد که شامل زیر بخش های دیگه هم می شود:

  • طراحی فضا و کاراکتر
  • استخوان بندی و متحرک سازی
  • مباحث پیشرفته و جلوه های ویژه

در دوره آموزش موهو دوره می آموزید که بصورت کاملا پروژه محور فضا و کاراکتر رو طراحی و ریگ بندی کنید و در نهایت به متحرک سازی بپردازید و با خروجی نهایی یک انیمیشن کامل با حداکثر کیفیت را داشته باشید.

اهمیت دوره آموزش موهو چیست؟

با ساخت انیمیشن می توانید پلن های درآمدی زیادی را برای خودتان ایجاد کنید از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

دریافت سفارش از مشتری جهت ساخت انیمیشن تبلیغاتی. بعداز یادگیری این دوره، مشتری خود را قانع کنید که انیمیشن بسازد و به جای موشن گرافیک استفاده کند.

توضیح دهید که تفاوت اصلی موشن گرافیک با انیمیشن در این است که موشن گرافیک فقط جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و مخاطب کمتری را جذب می‌کند. اما کلیپ انیمیشنی طنز به صورت نامحسوس و کمتر تبلیغی، محصول یا خدمات را به مخاطب معرفی می‌کند و بیشتر در ذهن مخاطب به خاطر می‌ماند.

تولید انیمیشن طنز جهت جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی که با افزایش دنبال کنندگان می تواند بستر مناسبی برای تبلیغات باشد.

طراحی کاراکتر اختصاصی برای مشتری و یا بارگذاری آن برای فروش

برگذاری دوره‌های آموزشی بصورت خصوصی و گروهی

دوره آموزش موهو برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای ۴ دسته از افراد مناسب است :

  • تمامی افراد علاقه مند، رنج سنی ۱۰ سال به بالا؛ چراکه در این دوره از صفر شروع به آموزش کرده ایم و فرض بر این شده که هیچی از انیمیشن سازی نمیدانید و این دوره به بسم الله شماست.
  • برای افرادی که خودشان در حد مبتدی انیمیشن سازی رو بلد هستند و می خواهند بطور کامل و کاربردی این راه را ادامه دهند و یاد بگیرند
  • برای افرادی که فقط یکی از مهارت های انیمیشن سازی (طراحی، ریگ بندی، متحرک سازی) را بلد هستند و میخواهند سایر مهارت های این حوزه را هم یاد بگیرند.
  • برای افرادی که در نرم افزاری بجز موهو بطور حرفه ای انیمیشن طراحی میکند و میخواهد یک نرم افزار دیگه هم برای ساخت انیمیشن یاد بگیرد
پیش نیاز های دوره آموزش موهو

برای شروع آموزش موهو به هیچ دوره‌ و یا تخصص دیگری نیاز ندارید چراکه در این دوره از صفر تا صد بصورت گام به گام یعنی از تاریخچه‌ی انیمیشن، نصب و کرک کردن نرم افزار شروع می کنیم و تا اصلی ترین مباحث و جلوهای ویژه پیش می رویم.

نرم افزار های مورد استفاده در دوره آموزش موهو

در این دوره ما فقط از نرم افزار Moho برای ساخت ۰ تا ۱۰۰ انیمیشن استفاده میکنیم و دیگه نیازی نیست نرم افزاری های جانبی دیگه ای رو هم یاد بگیرید

اگه در جایی از این دوره گیر کردم چیکار کنم؟

این دوره با بیانی ساده، روان و با فرض اینکه شما هیچی از انیمیشن بلد نیستید تولید شده پس جای هیچ نگرانی نیست که نتوانید تمرینات ذکر شده در پکیج را انجام دهید، اما اگر سوالی داشتید می توانید با آی دی تلگرام و اینستاگرام miladfathiany مطرح بفرمایید.

بازار کار دوره آموزش موهو

در حال حاضر، بازار کار انیمیشن سازی با موهو در ایران رشد خوبی دارد و برای هنرمندان و علاقه‌مندان به این حوزه فرصت‌های شغلی بسیاری ایجاد شده است.اما به دلیل رقابت بالا و نیاز به توانایی‌های فنی و هنری برتر، توصیه می‌شود که علاقه‌مندان به این صنعت، آموزش‌های کاربردی و عملی را دریافت و تجربه‌ی عملی کافی کسب کنند تا بتوانند در بازار کار رقابت کنند.

سرفصل های دوره آموزش انیمیشن سازی با موهو فصل اول : طراحی فضا و کاراکتر
  • درس ۱: تاریخچه انیمیشن
  • درس ۲: انواع انیمیشن
  • درس ۳: نصب و راه اندازی نرم افزار
  • درس ۴: آشنایی با مفاهیم پایه و محیط نرم افزار
  • درس ۵: ایجاد انواع افکت های رنگی
  • درس ۶: ایجاد انواع فایل ها در نرم افزار
  • درس ۷: نحوه ایمپورت کردن دیگر فایل ها
  • درس ۸: ایمپورت فایل های فتوشاپ
  • درس ۹: طراحی اشکال ساده
  • درس ۱۰: طراحی فضا با بکارگیری افکت های رنگی
  • درس ۱۱: طراحی فضای سه بعدی با رعایت پرسپکتیو
  • درس ۱۲: طراحی کاراکتر مرغ
  • درس ۱۳: طراحی یکی از کاراکتر انیمیشن دیرین دیرین
  • درس 14: تایپ فارسی با کمک نرم افزار Leomoon
  • درس ۱۵: ایجاد فضا با رعایت عمق آبجکت ها با استفاده از ابزار
  • درس ۱۶:طراحی اشکال سه بعدی
فصل دوم : استخوان بندی و متحرک سازی
  • درس ۱۷: مفاهیم اولیه انیمیت و متحرک سازی
  • درس 18: کار با انواع Keyframe
  • درس ۱۹: انیمیت کامیون
  • درس 20: معرفی ابزار Follow Path و انجام تکنیک های کاربردی آن
  • درس 21: آشنانی با استخوانی بندی Bone
  • درس ۲۲: استخوان بندی کاراکتر
  • درس ۲۳: استخوان بندی متفاوت یکی از کاراکترهای انیمیشن شکرستان
  • درس 24: اعمال محدودیت ها برای استخوان ها با استفاده از قابلیت Bone Constraints
  • درس 25: ایجاد حرف زدن در کاراکتر با استفاده از قابلیت Switch
  • درس 26: اعمال Smart Bone برای کاراکترها
  • درس 27: اجرای تمامی مراحل طراحی بازو با اعمال تغییر فرم در بخش Actions
  • درس 28: تغییر حالت چهره کاراکتر با قابلیت Smart Bone در بخش Actions
  • درس 29: معرفی قابلیت Bone Dynamics و اجرای تکنیک آن
  • درس 30: ایجادCycle راه رفتن
  • درس ۳۱: نحوه ایمپورت کردن فایل صوتی در نرم افزار
  • درس ۳۲: اجرای حرکت پرش با کاراکتر و خروجی نهایی از انیمیشن
  • درس ۳۳: اعمال انیمیت حرکت تنیس
  • درس 34: معرفی قابلیت Musk و انجام تکنیک های کاربردی آن
  • درس 35: ایجاد بافت با استفاده از قابلیت Musk
  • درس ۳۶: ساخت حالت جذاب آینه
  • درس 37: معرفی کامل قابلیت Physics و اجرای انیمیشنی جالب از همین قابلیت
  • درس 38: استخوان بندی پرنده و Parent کردن آن
  • درس 39: طراحی چرخش کاراکتر به چهار حالت مختلف با استفاده از بخش Actions
  • درس ۴۰: استخوان بندی کاراکتر شبیه ساز سه بعدی با قابلیت انیمیت
  • درس ۴۱: خروجی گرفتن از سیکل حرکتی
  • درس 42: کار با تکنیک Triangulate 2D Mesh و انجام تکنیک آن
  • درس 43: معرفی افکت های تصویری و ایجاد تکنیک Focus
  • درس ۴۴: ایجاد حرکت باز و بسته شدن دهان بصورت طبیعی
  • درس 45: معرفی کامل قابلیت Motion Tracking و اجرای انیمیشنی از همین قابلیت
فصل سوم : جلوه های ویژه
  • درس ۴۶: ایجاد افکت های نوری در فضای تاریک
  • درس ۴۷: ایجاد انواع سایه برای کاراکتر
  • درس 48: کار با قابلیت Motion Blur و انجام تمرین مرتبط با آن
  • درس 49: طراحی Motion Blur دستی برای نمایش سرعت و شتاب
  • درس 50: ایجاد باران با استفاده از قابلیت Particle
  • درس ۵۱: طراحی افکت دود و آتش
  • درس ۵۲: طراحی و انیمیت جریان شیر آب
  • درس 53: ایجاد انیمیشن جذاب دریا با بکارگیری قابلیت Particle
  • درس 54: اجرای رعد و برق روی بدن یکی از کاراکترهای بازی کمباد و خروجی نهاییParticle
  • درس ۵۵: دوربین
  • درس ۵۶: بررسی تفاوت های بین موهو ۱۲ و ۱۳
  • درس 57: معرفی Library خود نرم افزار و منابعی برای دانلود افکت های صوتی
موهو چیست ؟

موهو یک نرم افزار برای ساخت انیمیشن های دو بعدی بر پایه Vector میباشد. همانطور که میدانید تصاویر وکتور از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند و در زوم کردن های زیاد هم کیفیت خود را از دست نمیدهند. موهو نیز همانند ایلاستریتور از وکتور برای ذخیره تصاویر و موشن ها استفاده میکند. از این ابزار برای تولید انواع انیمیشن های دوبعدی و حتی بنر های تبلیغاتی میتوان استفاده کرد. در آموزش انیمیشن سازی با موهو نیز به بررسی طریقه ساخت انیمیشن های مختلف با Moho خواهیم پرداخت.

انیمیشن هایی که با نرم افزار موهو ساخته شده اند:

بسیاری از دوستان تردید دارند که آیا با استفاده از نرم افزار Moho یا همان Anime Studio می‌توان یک انیمیشن کامل را بسازید.

بهتر است بدانید که با یادگیری روش کار با این نرم افزار به صورت کامل و حرفه‌ای، می‌توانید هر انیمیشنی را که می‌خواهید به صورت کامل و بدون مشکلی ساخته و تولید کنید. امکان طراحی و انیمیت در خود نرم افزار نیز وجود دارد که بسیار عالی است.

 

 


درباره مدرس

میلاد فتحیانی
مدرس دوره: میلاد فتحیانی
از ۵.۰ رای SSSS

بنده میلاد فتحیانی هستم و مدیر عامل شرکت بین المللی پویش آلند هستم که در زمینه طراحی و ب سایت و انیمیشن فعال است، و علاقه ی زیادی به آموزش دارم و در زمینه طراحی وب سایت، انیمیشن و زبان انگلیسی مشغول تدریس هستم داور انیمیشین و تولید محتوای دیجیتال استان مدرس دبیرستان تیزهوشان برنده جوایز جهانی انیمیشن

(مشاهده رزومه)


دیگر آموزش‌های این مدرس

مشاهده همه
آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی 2 بعدی موهو
آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی 2 بعدی موهو

مدرس : میلاد فتحیانی

0
19:14:50
0
قیمت دوره 29٪ 1,500,000 تومان 2,100,000
ادامه مطلب
آموزش فوت و فن طراحی وب سایت
آموزش فوت و فن طراحی وب سایت

مدرس : میلاد فتحیانی

0
15:15:18
0
قیمت دوره 21٪ 1,500,000 تومان 1,900,000
ادامه مطلب

آموزش‌های پیشنهادی برای شما

مشاهده همه
آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی 2 بعدی موهو
آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی 2 بعدی موهو

مدرس : میلاد فتحیانی

0
19:14:50
0
قیمت دوره 29٪ 1,500,000 تومان 2,100,000
ادامه مطلب
آموزش فوت و فن طراحی وب سایت
آموزش فوت و فن طراحی وب سایت

مدرس : میلاد فتحیانی

0
15:15:18
0
قیمت دوره 21٪ 1,500,000 تومان 1,900,000
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

1 2 3 4 5

نظر درباره «»

    هنوز نظری برای این بخش ثبت نشده است
مشاهده همه نظرات
سبد خرید
سبد خرید شما خالی است
× جهت نصب روی دکمه زیر در گوشی کلیک نمائید
آی او اس
سپس در مرحله بعد برروی دکمه "Add To Home Screen" کلیک نمائید