راهنمای خرید هاست باکیفیت و ارزان قیمت و ویژگی های هاست خوب

راهنمای خرید هاست باکیفیت و ارزان قیمت و ویژگی های هاست خوب

folderریپورتاژ آگهی
commentsبدون دیدگاه

اگر قصد ایجاد و راه‌اندازی سایت داشته‌اید، مطمئناً نام هاست به گوشتان خورده است. اکثر سایت‌ها در ابتدای مسیر خود از هاست اشتراکی استفاده می‌کنند. البته که در ادامه مسیر، با پیشرفت و بالا رفتن ترافیک وب‌سایتتان، به سرویس‌های میزبانی قوی‌تر مانند پشتیبانیو یا سرور اختصاصی نیاز خواهید داشت. اما در ابتدای مسیر، میزبانی مشترک یا همان هاست اشتراکی (مانند هاست وردپرس، هاست ارزان قیمت، هاست ووکامرس) می‌تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

در این مطلب قصد دارید توضیح دهیم هاست اشتراکی چیست؟ همچنین شما برای خرید هاست با کیفیت و ارزان به راهنمایی نیاز خواهید داشت؛ بنابراین بهترین شرکت میزبانی وب (گنجه هاست) را نیز به شما معرفی می‌کنیم. علاوه بر این نیز با انواع هاست اشتراکی گنجه نیز آشنا خواهید شد. پس اگر قصد خرید هاست دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هاست چیست؟

با وجود اینکه گزینه‌های دیگری نیز برای میزبانی سایت وجود دارند، اما هاست اشتراکی همچنان محبوب‌ترین نوع میزبانی برای وب‌سایت‌ها محسوب می‌شود. اگر بخواهیم توضیح دهیم که هاست اشتراکی چیست، در ساده‌ترین حالت ممکن باید بگوییم که هاست اشتراکی نوعی سرویس میزبانی سایت است که در آن تمام منابع سرور بین چند سایت تقسیم می‌شوند.

فضای سرور، RAM، CPU و تمام منابع سرور در هاست اشتراکی بین چند سایت تقسیم می‌شود. به این ترتیب هزینه‌های میزبانی مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. البته باید بدانید که تقسیم بندی منابع سرور در سرویس هاست گنجه کاملا با امنیت بالا انجام می‌شود و هر سایت فقط از منابع مخصوص به خود استفاده می‌کند.

با این حال، استفاده از میزبانی مشترک همیشه ایده‌آل نیست. ممکن است سایت شما به ترافیک بالاتری نیاز داشته باشد. در این صورت باید از  VPS یا سرور اختصاصی استفاده کنید.

انواع هاست اشتراکی گنجه

اما هاست‌ها نیز انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال هاست وردپرس، هاست ووکامرس، هاست ارزان قیمت، هاست حرفه‌ای، هاست دانلود و… که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. در ادامه توضیح کامل‌تری درباره هرکدام خواهیم داد تا بدانید که برای سایت خود از چه هاستی استفاده کنید؟

هاست وردپرس

هاست ویژه وردپرس یکی از پرکاربردترین هاست‌های موجود در شرکت‌های میزبانی است. این میزبانی مشترک برای  CMSوردپرس کاملا بهینه شده است و برای سایت‌هایی که از وردپرس استفاده می‌کنند بسیار مناسب است. جدا از این که این هاست وردپرس از منابع خوبی برخوردار است، در نصب وردپرس نیز کار شما بسیار آسان خواهد بود و تنها با یک کلیک می‌توانید آن را نصب کنید.

همچنین هاست وردپرس گنجه از منابع سخت افزاری عالی، آپتایم بالا و وب‌سرور لایت اسپید استفاده می‌کند که برای میزبانی هر سایت وردپرسی مناسب است. برای استفاده از این سرویس یا آشنایی بیش‌تر با مزایای آن پیشنهاد می‌کنیم به صفحه هاست WordPress مراجعه کنید.

هاست ووکامرس (هاست فروشگاهی)

هاست ویژه ووکامرس، بهترین انتخاب برای راه اندازی سایت‌های فروشگاهی است. اگر شما هم یک سایت فروشگاهی با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس راه‌اندازی کرده‌اید، بهتر است از این سرویس میزبانی استفاده کنید. هاست ووکامرس گنجه به طور اختصاصی برای ووکامرس کانفیگ و تنظیم شده است. به این ترتیب از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برای سایت خود بهره خواهید برد.

هاست لینوکس (هاست ارزان قیمت)

یکی از مناسب‌ترین هاست‌ها برای سایت‌های با ترافیک پایین هاست لینوکس یا همان هاست ارزان قیمت است. هاست لینوکس اقتصادی گنجه، مانند بقیه سرویس‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. سرعت هاست لینوکس گنجه به دلیل استفاده از وب سرور لایت اسپید بسیار عالی بوده و در کنار آن نیز قیمت پایینی نیز دارد. برای خرید هاست لینوکس ارزان می‌توانید به سایت گنجه هاست مراجعه کنید.

هاست اولترا (هاست حرفه ای)

هاست لینوکس UltraHost یا همان هاست لینوکس فوق حرفه‌ای یکی از دیگر از سرویس‌های میزبانی مشترک گنجه است. اگر سایت شما از ترافیک بالایی برخوردار است و دیگر هاست‌های اشتراکی ارزان قیمت برای شما مناسب نیستند، همچنین نمی‌خواهید هزینه بالایی برای سرور مجازی یا سرور اختصاصی بپردازید، هاست اولترا بهترین انتخاب برای شماست.

هاست حرفه‌ای گنجه علاوه بر این از منابع بالایی بهره می‌برد، از بروزترین سخت افزارها و نرم افزارها نیز استفاده می‌کند. کانفیگ اختصاصی تیم پشتیبانی گنجه هاست، هارد NVMe و وب سرور لایت اسپید باعث شده‌اند هاست لینوکس حرفه‌ای سرعت و آپتایم بسیار بالایی داشته باشد.

هاست دانلود

با استفاده از هاست دانلود، شما می‌توانید از فایل‌های با حجم بالا مانند فیلم یا عکس‌های با کیفیت بسیار زیاد استفاده کنید بدون اینکه سرعت شما کم شود. این هاست مخصوص ذخیره فایل‌های سنگین مانند فیلم، بکاپ و… است.

هاست دانلود

ویژگی های مهم در خرید هاست

حال که متوجه شدید هاست چیست و با انواع هاست آشنا شدید، بهتر است بدانید هاست باکیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در ادامه چند مورد از نکاتی که برای خرید هاست باید به آن‌ها توجه کنید را به شما معرفی می‌کنیم. با خرید هاست از گنجه هاست از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • امنیت بالا
  • فصای دیسک
  • پهنای باند
  • آپ تایم (Uptime) عالی
  • پشتیبانی عالی
  • سخت افزار به روز
  • قیمت بسیار مناسب

خرید هاست با کیفیت و ارزان

همان‌طور که دیدید، هاست یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین سرویس‌های میزبانی وب‌سایت محسوب می‌شود. هنگامی که به تازگی سایت خود را تاسیس کرده‌اید یا به طور کلی ترافیک سایتتان بالا نیست، هاست اشتراکی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. برای خرید هاست با کیفیت نیز بهتر است به ویژگی‌هایی که ذکر کردیم دقت کنید.

در حال حاضر شرکت میزبانی وب گنجه هاست دارای بهترین و با کیفیت‌ترین هاست موجود است. انواع هاست‌های اشتراکی مانند هاست ارزان قیمت (هاست لینوکس)، هاست حرفه‌ای، هاست وردپرس، هاست ووکامرس (فروشگاهی) با کیفیت بسیار بالا در گنجه هاست موجود است. همچنین از سرویس‌های میزبانی دیگر مانند سرور مجازی (VPS) یا سرور اختصاصی نیز می‌توانید استفاده کنید. اگر کیفیت، پشتیبانی، امنیت و هزینه برای شما مهم است، پیشنهاد ما به شما خرید هاست از ganje.host است.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست