تغییر اندازه عکس

چطور چندین تصویر را در فتوشاپ تغییر اندازه دهیم؟

photoshop

به کمک فتوشاپ به راحتی می‌توانید اندازه چندین عکس را با هم تغییر دهید. در این آموزش به ساده‌ترین روش تغییر اندازه چندین عکس در فتوشاپ می‌پردازیم.

قدم ۱ ـ انتخاب گزینه Image Processor

انتخاب گزینه Image Processor

در قدم اول باید مسیر File>Scripts>Image Processor را دنبال کنید.

 


فتوشاپ (پوستر هم تگ)

توی این پک فوق العاده، فتوشاپ رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! با فتوشاپ کاری نیست نتونی انجام بدی. همه رو انگشت به دهان می کنی یا اصلا باهاش میتونی راحت پول در بیاری!


 

قدم ۲ ـ تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید

در پنجرهٔ باز شده در قسمت اول باید عکس‌هایی که می‌خواهید اندازه‌شان را تغییر دهید انتخاب کنید. برای این کار روی گزینهٔ Select Folder کلیک کنید.

روی گزینهٔ Select Folder کلیک کنید.

قدم ۳ ـ مسیر ذخیره شدن تصاویر را تعیین کنید

در همان پنجره در قسمت دوم باید مسیری را که می‌خواهید عکس‌هایتان در آن ذخیره شود را انتخاب کنید.

مسیر ذخیره شدن تصاویر را تعیین کنید

قدم ۴ ـ فرمت و اندازه تصاویر را مشخص کنید

در قسمت سوم می‌توانید فرمت و اندازه عکس‌ها را مشخص کنید. برای آپلود کردن تصاویر در وبسایت ها باید آن‌ها را با فرمت JPEG ذخیره کنید. کیفیت عکس‌ها را می‌توانید بین ۰ تا ۱۲ قرار دهید که عدد ۱۲ بیانگر با کیفیت‌ترین و عدد ۰ بیانگر بی کیفیت‌ترین عکس‌ها است. برای بهتر شدن رنگ عکس‌ها می‌توانید گزینهٔ Convert Profile to sRGB را تیک دار کنید، در این صورت باید گزینهٔ Include ICC Profile که در پایین پنجره قرار دارد را نیز تیک دار کنید.

فرمت و اندازه تصاویر را مشخص کنید

حالا گزینهٔ Resize to Fit را تیک دار کنید و سپس اندازه طول و ارتفاع تصاویر را مشخص کنید تا اندازه تمام عکس‌های انتخاب شده با همان مقدار تغییر کنند.

قدم ۵ ـ گزینهٔ Run Action را تیک دار کنید

در قسمت چهارم باید گزینهٔ Run Action را تیک دار کنید.

قدم ۶ ـ تغییرات را اعمال کنید

در نهایت روی گزینهٔ Run کلیک کنید تا اندازه تمام تصاویر با هم تغییر کند. به همین راحتی با استفاده از فتوشاپ می‌توانید اندازه چندین عکس را با هم تغییر دهید.

تفاوت پک های حرفه ای ما با آموزشهای رایگان: بطور خلاصه از زمین تا آسمان! 1-پکها، جدیدترین نسخه نرم افزارها را آموزش می دهند با قابلیت های بسیار بیشتر. 2-پکها توسط متخصص آن نرم افزار، به صورت کاملا پروژه محور و با حل چالش هایی که در مسیر کار عملی و حرفه ای با آن روبرو می شوید تهیه شده اند و بعد از استفاده، کاملا برای بازار کار آماده اید! 3- متد این پکها کاملا کار شده و تا ماهها، در ذهن تان ماندگارند و یادگیری بسیار سریعتر و کاملتری خواهید داشت. آموزشهای رایگان فقط دستورات نرم افزارها را (آنهم ناقص) بیان می کنند و تازه برای ورود به بازار باید ماهها تجربه عملی هم کسب کنید !!

turned_in

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست